quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:
Van mij mag van Basten douchen en Foppe de Haan erin.
Waar kan je dat doen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef DubbelX het volgende:
Ook is het opvallend dat er gereserveerd is voor trainerschap bij Ajax...
Daar hadden de meeste mensen in het begin anders weinig moeite mee om die zogenaamde volgevreten vedetten niet op te nemen in de selectie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef Sender_ het volgende:
Ruud heeft helemaal gelijk.
En als ik zo om me heen kijk vind het meerendeel van de Voetballiefhebbers dit ook maar toch kan die
gozer maar blijven zitten.
Zijn selectie beleid is alleen maar gericht op (oud) ajaxieden. Het is leuk dat ie allemaal jongeren de
kans geeft maar er kan beter een goede mix van gemaakt worden.
Daarnaast vind ik gewoon dat niet de beste spelers in het veld staan.
Als je als bondscoach spelers van Real Madrid en Bayern Munchen niet opstelt, dan moet je eerst eens bij jezelf te raden gaan of het niet aan jou ligt dat ze niet presteren in het NL-elftal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Napalm het volgende:
Misschien is het een idee voor Ruud om eerst eens fatsoenlijk te gaan voetballen?
Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het overquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Toch kun je je afvragen waarom spelers als Makaay en van Nistelrooy niet renderen in Oranje, maar wel bij hun clubs.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Tijd om op te rotten, maar dat was het een tijd terug al.
Dat mensen Makaay durven te noemen getuigt toch van vrij weinig inzicht, die heeft nooit gerendeerd in Oranje.
Zijn rendement is naar alle waarschijnlijkheid pas omlaag gegaan onder van Basten . . . . .quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Everett het volgende:
[..]
Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het over![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:
en terecht opflikkeren met die kneus hij wil europees kampioen worden met jong Ajax.
Emmanuelson, Babel, Maduro, Castelen (af en toequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:
Bedoel...vind het ook opvallend dat geen ene neger in het elftal speelt.
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er toch alleen om of hij dat kan beoordelen. Hij zat toch bij die groep?
Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hč?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met het als maar blijven selecteren van Heitinga en Emanuelson maakt hij zich zelf alleen nog maar belachelijker.
Dat heeft hij toch gedaan tijdens de WK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.
Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud Marco, je hebt je kans gehad.
Tijd om op te rotten.![]()
Waarom? Omdat hij kritiek heeft?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, je weet, ales wat van nistelrooy segt is natuurlek kei lauw en goed. Je weet. Hij heeft egt helemaal gelyk dat hij Van Basten onderuit haalt met woorden. Echt lauw. Van Bommel en Makaay moeten nu ook wat gaan seggen!!!eins!
Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |