abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:35:43 #31
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42138165
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het over
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42138202
quote:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Tijd om op te rotten, maar dat was het een tijd terug al .
Dat mensen Makaay durven te noemen getuigt toch van vrij weinig inzicht, die heeft nooit gerendeerd in Oranje.
Toch kun je je afvragen waarom spelers als Makaay en van Nistelrooy niet renderen in Oranje, maar wel bij hun clubs.
Vind je dat dan niet opvallend?
pi_42138243
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Everett het volgende:

[..]

Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het over
Zijn rendement is naar alle waarschijnlijkheid pas omlaag gegaan onder van Basten . . . . .
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:40:40 #34
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_42138304
Van Nistelrooy is niet de spits die een hele wedstrijd goed loopt te ballen. Als je hem opstelt stel je hem op voor doelpunten en niet omdat hij de perfecte puntspeler is in 4-3-3.

Vind het wel goed dat hij gewoon voor zijn mening uitkomt en met Van Basten in discussie gaat. Als Van Basten zijn geschiedenisboekjes er is op naleest was hij zelf ook niet de makkelijkste en als je echt iets wilt winnen heb je een paar 'brutale' jongens nodig
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:40:54 #35
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42138314
JUIST
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:50:21 #36
98138 Everett
pi_42138595
Even een stukje scorebordjournalistiek. Het gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd (voor Oranje). Van de spitsen van na 1980 (zeg maar) is Van Nistelrooy de meest scorende. Saillant detail: Van Nistelrooy is in Oranje effectiever geweest dan Van Basten zelf. Misschien is Van Basten gewoon jaloers

Naam Doelp/wed
Bep Bakhuys 1,217
Faas Wilkes 0,921
Leen Vente 0,905
Kick Smit 0,897
Abe Lenstra 0,702
Johan Cruijff 0,688
Ruud van Nistelrooy 0,519
Patrick Kluivert 0,506
Dennis Bergkamp 0,468
Marco van Basten 0,414
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42138667
Huntelaar doet het geen reet beter momenteel. Dat is het gelijk van van Nistelrooij en tevens één van de grote ongelijken van van Basten.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:56:37 #38
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42138740
van Nistelrooij is tog duidelijk een stuk beter als Huntelaar...
Huntelaar kan groot worden, maar ook weer niet...maar op dit moment is van Nistelrooij gevaarlijker...
Duidelijk
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
pi_42138755
Van Nistelrooy bevestigt het vermoeden van de vriendjes-politiek van van Basten nog maar eens. Eigenlijk zouden andere spelers als van Bommel en Kromkamp daar ook hun memning over moeten geven. Als het echt waar blijkt te zijn, is dat natuurlijk onacceptabel. Het moet een werkbare situatie blijven, maar het kan toch niet zo zijn dat van Basten je ook aardig moet vinden, voordat je in aanmerking komt voor Oranje.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42138787
Kromkamp. Die heeft dus helemaal geen recht van spreken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42138878
Ja, je weet, ales wat van nistelrooy segt is natuurlek kei lauw en goed. Je weet. Hij heeft egt helemaal gelyk dat hij Van Basten onderuit haalt met woorden. Echt lauw. Van Bommel en Makaay moeten nu ook wat gaan seggen!!!eins!

Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
pi_42138897
Het gaat er toch alleen om of hij dat kan beoordelen. Hij zat toch bij die groep?
pi_42138943
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:
en terecht opflikkeren met die kneus hij wil europees kampioen worden met jong Ajax.
pi_42138971
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:
Bedoel...vind het ook opvallend dat geen ene neger in het elftal speelt.
Emmanuelson, Babel, Maduro, Castelen (af en toe )
pi_42138975
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er toch alleen om of hij dat kan beoordelen. Hij zat toch bij die groep?
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.

Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42139001
Met het als maar blijven selecteren van Heitinga, Maduro, Babel en Emanuelson maakt hij zich zelf alleen nog maar belachelijker.
pi_42139016
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met het als maar blijven selecteren van Heitinga en Emanuelson maakt hij zich zelf alleen nog maar belachelijker.
Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hč?
pi_42139022
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.

Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
Dat heeft hij toch gedaan tijdens de WK.
pi_42139035
quote:
Dag Ruud Marco, je hebt je kans gehad.
Tijd om op te rotten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:08:48 #50
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42139049
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, je weet, ales wat van nistelrooy segt is natuurlek kei lauw en goed. Je weet. Hij heeft egt helemaal gelyk dat hij Van Basten onderuit haalt met woorden. Echt lauw. Van Bommel en Makaay moeten nu ook wat gaan seggen!!!eins!

Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
Waarom? Omdat hij kritiek heeft?
Moet je maar "ja en amen" zeggen tegen Van Basten.. Wie denkt hij dat ie is? God ofzo?
Echt een loze uitspraak van je. En het feit dat Van Basten op voorhand al zegt dat hij Van Bommel en Van Nistelrooij niet meer wenst op te roepen ( ongeacht hun resultaten en rendementen bij respectievlijk Bayern Munchen en Real Madrid ) en de voorkeur geeft aan Madura Heitinga en Kuyt/Huntelaar dan zegt dat meer over de dictatoriale aanpak van Van Basten, dan over V.Bommel en V. Nistelrooij.

Van Basten geeft hiermee zelf al aan dat het hem niet om de voetballende prestaties gaat maar puur om vriendjespolitiek.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42139056
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hč?
Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWH
pi_42139070
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWH
Daar gaat het hier toch helemaal niet om.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:10:02 #53
98138 Everett
pi_42139078
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]
Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:11:26 #54
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42139121
Ruud heeft helemaal gelijk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42139126
Dat zou misschien wel kunnen verklaren waarom hij tegen Portugal op de bank zat idd ....
pi_42139143
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.
pi_42139243
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.
Precies, het is niet zo dat hij nu "opeens" zijn bek opentrekt.
Hij trekt voor het eerst zijn bek open in de media, dat is heel wat anders .....
pi_42139318
Maar het zal moeilijk in te schatten zijn hoeveel 'schade' deze woorden doen voor van Nistelrooy bij van Basten. Hij zat er immers al niet meer bij.
pi_42139397
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
Maar het zal moeilijk in te schatten zijn hoeveel 'schade' deze woorden doen voor van Nistelrooy bij van Basten. Hij zat er immers al niet meer bij.
Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:26:32 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42139488
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.
Dus heeft zijn selectiebeleid niks te maken met voetbalkwaliteiten. Dat zei ik dus al.
Van Basten
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')