abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42139056
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hč?
Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWH
pi_42139070
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWH
Daar gaat het hier toch helemaal niet om.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:10:02 #53
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42139078
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.
Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:11:26 #54
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42139121
Ruud heeft helemaal gelijk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42139126
Dat zou misschien wel kunnen verklaren waarom hij tegen Portugal op de bank zat idd ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42139143
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.
pi_42139243
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.
Precies, het is niet zo dat hij nu "opeens" zijn bek opentrekt.
Hij trekt voor het eerst zijn bek open in de media, dat is heel wat anders .....
pi_42139318
Maar het zal moeilijk in te schatten zijn hoeveel 'schade' deze woorden doen voor van Nistelrooy bij van Basten. Hij zat er immers al niet meer bij.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42139397
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
Maar het zal moeilijk in te schatten zijn hoeveel 'schade' deze woorden doen voor van Nistelrooy bij van Basten. Hij zat er immers al niet meer bij.
Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:26:32 #60
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42139488
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.
Dus heeft zijn selectiebeleid niks te maken met voetbalkwaliteiten. Dat zei ik dus al.
Van Basten
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:30:45 #61
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42139608
Van basten moet een schop onder zn kont hebben.
Ik snap niet dat de knvb er nog niks van heeft gezegd.
Een en al vriendjespolitiek nu, dit hele nederlands elftal
pi_42139746
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Grimm het volgende:
Van basten moet een schop onder zn kont hebben.
Ik snap niet dat de knvb er nog niks van heeft gezegd.
Een en al vriendjespolitiek nu, dit hele nederlands elftal
Zover ik weet staat de KNVB nog altijd 100% achter van Basten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42139935
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zover ik weet staat de KNVB nog altijd 100% achter van Basten.
Ze wilden 'm laatst al vervroegd 'n contractverlenging doen, zonder de aansprekende resultaten die v. Basten beloofd heeft. Ik vind dat meer oogkleppen-politiek.

Ze kruipen bij de KNVB voor v. Basten en ik gok omdat dhr. Cruijff achter 'm staat en 'm van "goeie" tips voorziet

[edit] Ik vind Cruijff zelfs nog de grootste miet sinds jaren, want hij roept wat er allemaal fout is blablabla, maar meneer durft zelf niet aan 't roer te gaan staan omdat ie bang is om op z'n bek te gaan. Maar wel z'n mooie verhalen op tv verkondigen
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:47:21 #64
98138 Everett
pi_42140085
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Ik vind Cruijff zelfs nog de grootste miet sinds jaren, want hij roept wat er allemaal fout is blablabla, maar meneer durft zelf niet aan 't roer te gaan staan omdat ie bang is om op z'n bek te gaan. Maar wel z'n mooie verhalen op tv verkondigen
Op zich slim want zo houdt hij zijn 'heldenstatus' redelijk in stand. Had Van Basten ook beter kunnen doen, want die levert behoorlijk in aan populariteit sinds hij bondscoach is.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42140205
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
denk meer dat dit een probleem is voor de prestaties van het NL elftal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:04:38 #66
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42140493
al met al...van Basten is een amateurtrainer, heeft nooit wat bereikt als trainer op hoog niveau.
Heeft enkel het tweede van AJax getraind en meer niet.
Tis toch schandalig dat hij het land moet vertegenwoordigen...en dan maakt ie van zulke acties, dat ie wereldspelers eruit gooit en inderdaad kinderen er voor in de plek neemt..zogenaamd als excuus dat ie aan het bouwen is voor het wk in 2030..flikker tog op man.
Hij moet gewoon de top selecteren van dit moment en zo een team van ze maken...dit lijkt gewoon werkelijk nergens op.
Komop man...welk land heeft Nederland nog hoog zitten als ze op het veld tegenover ze staan.
Vind je het logisch dat zowat alles gelijk word gespeeld (mindere landen) speel je een keer tegen een groot land ga je op je bek...kom op overduidelijk.
Die gozer moet gewoon zwaar gaan golven ofsow, mischien dat ie dat goed ken, maar ERKEND trainer isie nog lang niet, zo zag je ook toen NL tegen Portugal zag spelen en dat het verkeerd ging...van Basten was stil en coachte nix...hij heeft er geen verstand van...diep triest...dat het nederland elftal zover moet zakken.
Bedoel tegen Luxemburg 1-1 spelen had echt de overvolle emmer doen overlopen
Ik zeg wat ik denk en wat ik denk dat zeg ik
pi_42140511
Ik heb hier de nieuwe Sportweek voor mij liggen. Zal straks wat laten zien.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_42140533
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef Everett het volgende:

[..]

Op zich slim want zo houdt hij zijn 'heldenstatus' redelijk in stand. Had Van Basten ook beter kunnen doen, want die levert behoorlijk in aan populariteit sinds hij bondscoach is.
Mwaoh, dat moet je los van elkaar kunnen zien.
De voetballer van Basten en de coach van Basten moeten apart beoordeeld worden.
pi_42140841
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:04 schreef DubbelX het volgende:
al met al...van Basten is een amateurtrainer, heeft nooit wat bereikt als trainer op hoog niveau.
Heeft enkel het tweede van AJax getraind en meer niet.
Tis toch schandalig dat hij het land moet vertegenwoordigen...en dan maakt ie van zulke acties, dat ie wereldspelers eruit gooit en inderdaad kinderen er voor in de plek neemt..zogenaamd als excuus dat ie aan het bouwen is voor het wk in 2030..flikker tog op man.
Hij moet gewoon de top selecteren van dit moment en zo een team van ze maken...dit lijkt gewoon werkelijk nergens op.
Komop man...welk land heeft Nederland nog hoog zitten als ze op het veld tegenover ze staan.
Vind je het logisch dat zowat alles gelijk word gespeeld (mindere landen) speel je een keer tegen een groot land ga je op je bek...kom op overduidelijk.
Die gozer moet gewoon zwaar gaan golven ofsow, mischien dat ie dat goed ken, maar ERKEND trainer isie nog lang niet, zo zag je ook toen NL tegen Portugal zag spelen en dat het verkeerd ging...van Basten was stil en coachte nix...hij heeft er geen verstand van...diep triest...dat het nederland elftal zover moet zakken.
Bedoel tegen Luxemburg 1-1 spelen had echt de overvolle emmer doen overlopen
Kun je alsjeblieft een keer normaal Nederlands gebruiken, geloof me, dan komen je bijdrages heel wat serieuser en beter over.

Maar inderdaad lijkt het op dit moment nergens op.
Van Basten is niet de trainer waar ik aanvankelijk het vertrouwen in had.
Ik had gehoopt dat hij zijn woorden waar kon maken en ik was er ook van overtuigd dat zijn aanpak vruchten zou afwerpen. Maar helaas is hij helemaal doorgedraaid en wil hij koste wat het kost vasthouden aan een filosofie die niet reeel is. Maar nogmaals, dit heeft niets te maken met het selecteren van Ajacieden, maar alles met het vasthouden aan de jeugd die er niet klaar voor is.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:20:44 #70
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42140907
Ik zal er op letten Robar.
pi_42141039
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef DubbelX het volgende:
Ik zal er op letten Robar.
Ik waardeer je bijdrages verder hoor en ik snap je frustraties, maar het lezen ervan is zo vermoeiend
Maar mijn dank is groot .
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:37:14 #72
158982 DubbelX
Ik zeg wat ik denk
pi_42141337
ok gozer...
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:40:18 #73
98138 Everett
pi_42141413
Zo kan ie wel weer jongens. Robar en DubbelX
pi_42141481
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.

Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
Merkwaardig, ik reken jou toch wel tot de mensen die wel eens wat lezen. Dan zou je kunnen weten dat Van Basten op elke positie een Ajacied selecteert tenzij kwaliteit en/of ouderdom een andere keuze rechtvaardigen.

Dat Van Nistelrooij niet meer voor Oranje in aanmerking kwam heeft Van Basten niet bepaald onder stoelen of banken gestoken. Zolang Marco zit, zal Ruud niet geselecteerd worden. Je kan wel vals veinzen dat als ie door gaat met scoren in Madrid, dat ie nog in aanmerking zou kunnen komen, maar dat is natuurlijk niet zo. Als Huntelaar een drievoudige beenfractuur opdoet, dan dirigeert Van Basten een andere vaste speler naar die positie. Elk rationeel argument aangedragen door vakmensen wordt met één van zijn befaamde redeneringen afgedaan als niet relevant. De opstelling is van Marco.

Deze boodschap van Van Nistelrooij is er geen á la Seedorf "ik behoor in Oranje te spelen", dit is appelleren aan een gezond Nederlands elftal. Van Basten mag een hekel hebben aan Van Bommel, hoeft hem niet te selecteren, maar voor Van Nistelrooij ligt dat anders. De bondscoach constateerde rare dingen, liegt tegen hem en maakt opzichtelijk gebruik van mindere spelers.
pi_42141612
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

denk meer dat dit een probleem is voor de prestaties van het NL elftal .
We hebben toch twee keer gewonnen?

Nou dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')