quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:
Van mij mag van Basten douchen en Foppe de Haan erin.
Waar kan je dat doen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef DubbelX het volgende:
Ook is het opvallend dat er gereserveerd is voor trainerschap bij Ajax...
Daar hadden de meeste mensen in het begin anders weinig moeite mee om die zogenaamde volgevreten vedetten niet op te nemen in de selectie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef Sender_ het volgende:
Ruud heeft helemaal gelijk.
En als ik zo om me heen kijk vind het meerendeel van de Voetballiefhebbers dit ook maar toch kan die
gozer maar blijven zitten.
Zijn selectie beleid is alleen maar gericht op (oud) ajaxieden. Het is leuk dat ie allemaal jongeren de
kans geeft maar er kan beter een goede mix van gemaakt worden.
Daarnaast vind ik gewoon dat niet de beste spelers in het veld staan.
Als je als bondscoach spelers van Real Madrid en Bayern Munchen niet opstelt, dan moet je eerst eens bij jezelf te raden gaan of het niet aan jou ligt dat ze niet presteren in het NL-elftal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Napalm het volgende:
Misschien is het een idee voor Ruud om eerst eens fatsoenlijk te gaan voetballen?
Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het overquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Toch kun je je afvragen waarom spelers als Makaay en van Nistelrooy niet renderen in Oranje, maar wel bij hun clubs.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud, je hebt je kans gehad maar nooit weten te vlammen in Oranje.
Tijd om op te rotten, maar dat was het een tijd terug al.
Dat mensen Makaay durven te noemen getuigt toch van vrij weinig inzicht, die heeft nooit gerendeerd in Oranje.
Zijn rendement is naar alle waarschijnlijkheid pas omlaag gegaan onder van Basten . . . . .quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Everett het volgende:
[..]
Van Nistelrooy heeft voor Oranje 28 keer gescoord in 54 wedstrijden. Lijkt mij 'best aardig'. Waar heb je het over![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:
en terecht opflikkeren met die kneus hij wil europees kampioen worden met jong Ajax.
Emmanuelson, Babel, Maduro, Castelen (af en toequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef DubbelX het volgende:
Bedoel...vind het ook opvallend dat geen ene neger in het elftal speelt.
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er toch alleen om of hij dat kan beoordelen. Hij zat toch bij die groep?
Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hè?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met het als maar blijven selecteren van Heitinga en Emanuelson maakt hij zich zelf alleen nog maar belachelijker.
Dat heeft hij toch gedaan tijdens de WK.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.
Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dag Ruud Marco, je hebt je kans gehad.
Tijd om op te rotten.![]()
Waarom? Omdat hij kritiek heeft?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, je weet, ales wat van nistelrooy segt is natuurlek kei lauw en goed. Je weet. Hij heeft egt helemaal gelyk dat hij Van Basten onderuit haalt met woorden. Echt lauw. Van Bommel en Makaay moeten nu ook wat gaan seggen!!!eins!
Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWHquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je moet er toch weer een Ajax-bash topic van maken hè?
Daar gaat het hier toch helemaal niet om.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, na mijn ban ben ik niet meer van plan om te gaan rellen op dit forum ofzo. Maar zeg nou zelf.... Heitinga.... die is op dit moment niveau ASWH
Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan had hij ook z'n bek kunnen opentrekken toen hij nog bij de groep zat, dit komt een beetje sneu over.
Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
Precies, het is niet zo dat hij nu "opeens" zijn bek opentrekt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is toch bekend dat Van Nistelrooy al aanvaringen heeft gehad met Van Basten toen hij nog gewoon bij de groep zat? Dat lijkt me dan ook de belangrijkste reden waarom hij er nu niet meer bijzit.
Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
Maar het zal moeilijk in te schatten zijn hoeveel 'schade' deze woorden doen voor van Nistelrooy bij van Basten. Hij zat er immers al niet meer bij.
Dus heeft zijn selectiebeleid niks te maken met voetbalkwaliteiten. Dat zei ik dus al.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Nistelrooy zou toch al nooit meer opgeroepen worden door Van Basten. Ookal zou hij elke wedstrijd drie keer scoren bij Real Madrid.
Zover ik weet staat de KNVB nog altijd 100% achter van Basten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:30 schreef Grimm het volgende:
Van basten moet een schop onder zn kont hebben.
Ik snap niet dat de knvb er nog niks van heeft gezegd.
Een en al vriendjespolitiek nu, dit hele nederlands elftal
Ze wilden 'm laatst al vervroegd 'n contractverlenging doen, zonder de aansprekende resultaten die v. Basten beloofd heeft. Ik vind dat meer oogkleppen-politiek.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zover ik weet staat de KNVB nog altijd 100% achter van Basten.
Op zich slim want zo houdt hij zijn 'heldenstatus' redelijk in stand. Had Van Basten ook beter kunnen doen, want die levert behoorlijk in aan populariteit sinds hij bondscoach is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind Cruijff zelfs nog de grootste miet sinds jaren, want hij roept wat er allemaal fout is blablabla, maar meneer durft zelf niet aan 't roer te gaan staan omdat ie bang is om op z'n bek te gaan. Maar wel z'n mooie verhalen op tv verkondigen
denk meer dat dit een probleem is voor de prestaties van het NL elftalquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat Ruud dit heeft gedaan; nu is het gelijk over voor hem met het Nederlands elftal. Het is echt zijn eigen probleem.
Mwaoh, dat moet je los van elkaar kunnen zien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:47 schreef Everett het volgende:
[..]
Op zich slim want zo houdt hij zijn 'heldenstatus' redelijk in stand. Had Van Basten ook beter kunnen doen, want die levert behoorlijk in aan populariteit sinds hij bondscoach is.
Kun je alsjeblieft een keer normaal Nederlands gebruiken, geloof me, dan komen je bijdrages heel wat serieuser en beter over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:04 schreef DubbelX het volgende:
al met al...van Basten is een amateurtrainer, heeft nooit wat bereikt als trainer op hoog niveau.
Heeft enkel het tweede van AJax getraind en meer niet.
Tis toch schandalig dat hij het land moet vertegenwoordigen...en dan maakt ie van zulke acties, dat ie wereldspelers eruit gooit en inderdaad kinderen er voor in de plek neemt..zogenaamd als excuus dat ie aan het bouwen is voor het wk in 2030..flikker tog op man.
Hij moet gewoon de top selecteren van dit moment en zo een team van ze maken...dit lijkt gewoon werkelijk nergens op.
Komop man...welk land heeft Nederland nog hoog zitten als ze op het veld tegenover ze staan.
Vind je het logisch dat zowat alles gelijk word gespeeld (mindere landen) speel je een keer tegen een groot land ga je op je bek...kom op overduidelijk.
Die gozer moet gewoon zwaar gaan golven ofsow, mischien dat ie dat goed ken, maar ERKEND trainer isie nog lang niet, zo zag je ook toen NL tegen Portugal zag spelen en dat het verkeerd ging...van Basten was stil en coachte nix...hij heeft er geen verstand van...diep triest...dat het nederland elftal zover moet zakken.
Bedoel tegen Luxemburg 1-1 spelen had echt de overvolle emmer doen overlopen
Ik waardeer je bijdrages verder hoor en ik snap je frustraties, maar het lezen ervan is zo vermoeiendquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef DubbelX het volgende:
Ik zal er op letten Robar.
Merkwaardig, ik reken jou toch wel tot de mensen die wel eens wat lezen. Dan zou je kunnen weten dat Van Basten op elke positie een Ajacied selecteert tenzij kwaliteit en/of ouderdom een andere keuze rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel einde verhaal voor hem bij Oranje. Zonde.
We hebben toch twee keer gewonnen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
denk meer dat dit een probleem is voor de prestaties van het NL elftal.
Nadat Van Basten een door hemzelf opgestelde groepsregel had gebroken, door eerst in de pers kritiek te uiten op zijn eerste spits. En vervolgens niet binnen de groep openlijk excuus te kunnen aanbieden. Geeft niet voor een beginnende coach, maar om dan zoiets te laten escaleren door je spits niet meer op te stellen. De cijfers van Van Nistelrooij liegen er niet om. En dus was de taak aan allemans vriend Kuijt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou misschien wel kunnen verklaren waarom hij tegen Portugal op de bank zat idd ....
Hé top!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:39 schreef editor2 het volgende:
UPDATE:
zag ergens het hele artikel online staan:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
© Sportweek Nl
en wat was het interessante eraan? van Basten die reageerde? of van Bommel?quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:18 schreef koningdavid het volgende:
Er was net wel een interessant item bij het Sportjournaal hierover.
Nee het ging alleen over het verhaal van Ruud, maar dan heel gedetailleerd met allerlei info waar ik nog nooit van gehoord dat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef mcwops het volgende:
[..]
en wat was het interessante eraan? van Basten die reageerde? of van Bommel?
Hij slaat verdomme de spijker op zijn kop. Ruudquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:39 schreef editor2 het volgende:
UPDATE:
zag ergens het hele artikel online staan:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
© Sportweek Nl
Staat ook in het Sportweek artikel, lees maar eens doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee het ging alleen over het verhaal van Ruud, maar dan heel gedetailleerd met allerlei info waar ik nog nooit van gehoord dat.
Was gewoon dat stuk uit de Sportweek dat hierboven gepost is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee het ging alleen over het verhaal van Ruud, maar dan heel gedetailleerd met allerlei info waar ik nog nooit van gehoord dat.
Waar slaat dat provinciaal nou weer op? Ook in de randstad hebben velen het gehad met MVB hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel mooi dat iedereen Ruuddoet, maar Van Basten heeft hem als eerste "afgewezen" op 11 Augustus, toen hij min of meer verklaarde dat hij er nooit meer bij zal komen, althans voorlopig. Dus voor Ruud is het nu natuurlijk wel makkelijk om z;n bek open te trekken, aangezien hij niets te verliezen had en zo makkelijk scoort bij provinciaal Nederland.
Wat was je van plan, een handtekeningenactie, protest website? Ik doe meequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
We moeten in opstand komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |