abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42141614
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou misschien wel kunnen verklaren waarom hij tegen Portugal op de bank zat idd ....
Nadat Van Basten een door hemzelf opgestelde groepsregel had gebroken, door eerst in de pers kritiek te uiten op zijn eerste spits. En vervolgens niet binnen de groep openlijk excuus te kunnen aanbieden. Geeft niet voor een beginnende coach, maar om dan zoiets te laten escaleren door je spits niet meer op te stellen. De cijfers van Van Nistelrooij liegen er niet om. En dus was de taak aan allemans vriend Kuijt.

Een jonge onervaren trainer, een klein selectiecircuit, met carte blanche van de bond, met een kwakkelende Oranje-basis als erfenis.
pi_42144247
Hij heeft gewoon gelijk. Ik hoop eigenlijk dat Van Basten de eerst komende duels keihard onderuit gaat want dit trek ik niet nog 2 jaar, laat staan 4

Als je op voetballende kwaliteiten selecteerd hoort Ruud er gewoon bij. Hij scoort altijd en overal, ook nu weer bij Real. Topsportmentaliteit, hij leeft echt voor het voetbal. En het is ook geen voetballer die net het mavo-diploma'tje haalde en alles op het voetbal gooide net als misschien Kluivert, Seedorf enz. Goede opvoeding, nuchtere jongen, geen arrogantie, deed altijd zijn best op school. Zo praate hij bijvoorbeeld al Frans, Duits,Engels en een beetje Spaans voordat hij naar het buitenland vertrok.

Om maar aan te geven dat zo'n bericht van Ruud veel serieuser mag worden genomen dan een van Seedorf, Kluivert of Davids
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:34:58 #78
128384 mcwops
gat in je glas
pi_42144344
yes daar is ie dan.....het was er op wachten. maar let op! het komt nu los. (hoop ik dus)
De kritiek op van Basten gaat aanzwelgen de komende tijd. van bommel speelt top, van nistelrooy speelt top, seedorf speelt top, davids speelt prima.
ok, ben als zuiderling wat bevooroordeeld.
maar dat van Basten snel als bondscoach aan de kant moet hoor ik steeds vaker en luider.
wat moet er gebeuren om dit idool van de vorige eeuw van zijn zetel te krijgen en we weer over kunnen gaan tot het echte over de hele wereld gewaardeerd en veel applaus oogstende Hollands voetbal?
moeten er eerst muiterij onder de spelers uitbreken? moeten er kwalificatiewedstrijden verloren worden?

Van Bommel, Van Nistelrooy en Seedorf moeten terug in het Nederlands elftal!
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_42144502

UPDATE:

zag ergens het hele artikel online staan:

© Sportweek Nl
31 december 2006: Inactive FOK!account
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:05:59 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42145032
oeh.. straks ff lezen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:12:02 #81
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_42145114
Interessant stuk. Triest hoe dat is gegaan en ik vrees dat er weinig aan verzonnen is. Ik vind dat Van Nistelrooy ervaren en volwassen genoeg is om kritiek te mogen leveren. Van Basten was zelf als speler ook niet de makkelijkste, misschien dat het daarom juist botst met spelers die niet op hun mondje zijn gevallen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_42145917
Van nistelrooy is een held en hij heeft helemaal gelijk. Toen van Basten net aangesteld was als trainer had ik goede hoop, maar het blijkt dus wederom dat iemand die redelijk kon voetballen niet per definitie een goede coach hoeft te zijn in tegenstelling tot Frank en Johan die beiden hebben bewezen dat ze allebei de kwaliteiten bezitten.

Heb mij op het WK dood lopen ergeren aan het saaie voetbal van Nederland. We beschikken over zeer talentvolle spelers, maar ze kunnen hun ei niet kwijt op het voetbalveld, omdat van Basten niet wilt dat ze creatief zijn en zichzelf kunnen ontplooien. Spelers moesten gvd als een steen hun positie behouden. Stel je voor dat we een beetje met de linies zouden opschuiven met een aanvallend spel. Nee volgens meneer van Basten waren wij er simpelweg nog niet klaar voor. Laat mij toch niet lachen.

Volgens van Basten zijn er ook geen betere spelers beschikbaar. Een lachertje al zeg ik het zelf. We hebben zoveel talent in Nederland dat al hoog gespeeld heeft en de kunst om dan een team op te stellen is om zowel oudere spelers als wat jongere spelers op te stellen, zodat er een evenwichtige balans tussen jong en oud ontstaat.

Een team met een gemiddelde leeftijd van 19/20 jaar is simpelweg niet goed genoeg ongeacht de kwaliteiten, omdat pietje of henkie die leuk bij az voetbalt niet bekend is met de hogere niveaus die topclubs al spelen.

Waarom denk je dat portugal won van Nederland? Niet door die scheidsrechter hoor. Puur door het feit dat de gemiddelde mentaliteit van de spelers in het Nederlands elftal veel te laag was. Die portugezen hebben die mentaliteit wel, omdat veel van dat elftal ook in betere competities spelen. Nog een reden waarom een compleet jong elftal niet voldoet simpelweg geen spelmakers/no flair.

Tja met dit team kunnen we over 8 jaar misschien kampioen worden, maar het is godverdomme nu en niet de toekomst.

Wanneer van Basten gevraagd werd of die een PAtrick Kluivert in vorm mee zou nemen naar het WK zei die dat hij geen filmsterren in zijn elftallen wilt. Zegt al genoeg over van Basten persoonlijk. Begrijp mij echter goed. Dit WK had kluivert er ook niks te zoeken, omdat die simpelweg helemaal niet in vorm was, maar stel je voor dat die wel in de vorm van 98/2000 was geweest? Zelfs dan zou van Basten hem niet mee genomen hebben wat natuurlijk een regelrechte aanfluiting geweest zou zijn.

Ik weet niet wat het is met die vent. Heb soms het idee dat die nog steeds gefrustreerd is, doordat die vervroegd moest stoppen en dat af reageerd op sommige spelers.

Ben in iedergeval blij dat van Basten nog niet bijgetekend heeft. Geef mij maar weer Frank of Guus. Die durven tenminste mooi voetbal te laten zien.
please?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 september 2006 @ 19:13:11 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42148159
Ruud
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42148283
Interessant interview

Van Nistelrooy
pi_42148361
Ik lees het morgen wel in de sportweek.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42148379
Er was net wel een interessant item bij het Sportjournaal hierover.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42148504
foppe ................kom op.......
rosmalen
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:22:06 #89
128384 mcwops
gat in je glas
pi_42148505
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:18 schreef koningdavid het volgende:
Er was net wel een interessant item bij het Sportjournaal hierover.
en wat was het interessante eraan? van Basten die reageerde? of van Bommel?
pi_42148561
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:22 schreef mcwops het volgende:

[..]

en wat was het interessante eraan? van Basten die reageerde? of van Bommel?
Nee het ging alleen over het verhaal van Ruud, maar dan heel gedetailleerd met allerlei info waar ik nog nooit van gehoord dat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42148667
Trouwens, wel mooi dat iedereen Ruud doet, maar Van Basten heeft hem als eerste "afgewezen" op 11 Augustus, toen hij min of meer verklaarde dat hij er nooit meer bij zal komen, althans voorlopig. Dus voor Ruud is het nu natuurlijk wel makkelijk om z;n bek open te trekken, aangezien hij niets te verliezen had en zo makkelijk scoort bij provinciaal Nederland.
pi_42148681
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee het ging alleen over het verhaal van Ruud, maar dan heel gedetailleerd met allerlei info waar ik nog nooit van gehoord dat.
Staat ook in het Sportweek artikel, lees maar eens door
pi_42148716
We moeten in opstand komen!
pi_42148733
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Was gewoon dat stuk uit de Sportweek dat hierboven gepost is.

Van Basten moet gewoon opstappen, al zijn beloftes die hij heeft gemaakt is hij niet nagekomen. Daarnaast kotst half Nederland hem uit. Maar wat doet de KNVB, die bieden hem een contract verlenging aan .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_42148737
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel mooi dat iedereen Ruud doet, maar Van Basten heeft hem als eerste "afgewezen" op 11 Augustus, toen hij min of meer verklaarde dat hij er nooit meer bij zal komen, althans voorlopig. Dus voor Ruud is het nu natuurlijk wel makkelijk om z;n bek open te trekken, aangezien hij niets te verliezen had en zo makkelijk scoort bij provinciaal Nederland.
Waar slaat dat provinciaal nou weer op? Ook in de randstad hebben velen het gehad met MVB hoor.
Ik vond van Basten al voor het WK niks (dat gedoe met van Bommel) en het wordt alleen maar erger!

Ik wil Guus op zijn plek en liever vandaag dan morgen!
pi_42148779
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
We moeten in opstand komen!
Wat was je van plan, een handtekeningenactie, protest website? Ik doe mee !
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_42148804
Ik vind het wel leuk dat de KNVB allemaal rept dat dankzij MVB het Nederlands Elftal weer geliefd is bij het volk!
Hebben die lui oogkleppen op? Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen weinig binding meer hebben met Oranje!
Zelfs in de tijd dat er alleen maar 'vedettes' meespeelden volgens het volk, was Oranje populair!
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:50:34 #99
128384 mcwops
gat in je glas
pi_42149292
nou ze hebben wel binding met oranje, emotionele binding. dat het ze aan het hart gaat dat hun oranje niet meer HET oranje is. de oorzaak is bekend, er kunnen er 11 spelen en dat wordt bepaald door MVB.

Van mij mag het volk een motie van wantrouwen indienen bij de knvb. hoon en fluitconcerten voor MVB.
zo gauw de pers daar lucht van krijgt, gaan ze graag meedoen. iedere krant smult er van MVB onderuit te halen.
waarom laat MVB zich niet horen en zien bij de sportprogramma's laat Borst of Derksen of van Hanegem (lefgozertje) 'm is goed verbaal te grazen nemen.
pi_42149454
EIN-DE-LIJK is er een die de ballen heeft om te zeggen wat alle andere voetballers van hetzelfde kaliber denken.

van Bommel, Seedorf, Kluivert, Davids komt u maarrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')