Ik ga niet, heb geen tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Grimm het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht! ik ga d'r heen!
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zie Roda niet winnen in Friesland![]()
20:00 - 22:00quote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast danquote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Ik weet het niet zeker hoor, vandaar het vraagtekenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
Ken jou niet van het centrale Roda-topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef Tha-CheF het volgende:
een zwaarbevochten overwinning voor ons RJC ...
SC Heerenveen 2 - 3 RJC
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
idd... Talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Heerenveen - Roda is de hoofdwedstrijd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |