Ik ga niet, heb geen tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Grimm het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht! ik ga d'r heen!
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zie Roda niet winnen in Friesland![]()
20:00 - 22:00quote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast danquote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Ik weet het niet zeker hoor, vandaar het vraagtekenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
Ken jou niet van het centrale Roda-topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef Tha-CheF het volgende:
een zwaarbevochten overwinning voor ons RJC ...
SC Heerenveen 2 - 3 RJC
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
idd... Talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Heerenveen - Roda is de hoofdwedstrijd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Gelukkig hebben we Radio Rijnmond nog!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heerenveen - Roda is de hoofdwedstrijd hoor![]()
waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
bijna 0-1 feyenoord, ik weet niet of die bal nu wel of niet over de lijn was...
Waar kijk je?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
bijna 0-1 feyenoord, ik weet niet of die bal nu wel of niet over de lijn was...
jaquote:
talpa stream.quote:
Saïdi is pauperquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat een blunder zeg van de defensie![]()
neusquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef twi het volgende:
Nou, onze plicht hier ook maar doen dan.
Ha ha ha.
waar zie je dat dan?/????squote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
eigenlijk hoort het 1-1 te zijn, die bal van Hooijdonk was wel over de lijn.. maja.
talpa website..quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef trishstratus het volgende:
[..]
waar zie je dat dan?/????s
Kleine kanttekening. Feyenoord heeft geen fatsoenlijke spitsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
idd, in Heerenveen is er ook totaal geen sfeer en zo.. slechte zaak ditquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Talpa een verkeerde keuze heeft gemaakt om voor Sc Heerenveen - Roda JC te kiezen, ik denk dat Veendam - Feyenoord óf een wedstrijd met een verrassende uitslag gaat worden óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
snap ook niet dat ze die teruggehaald hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef JeroenV het volgende:
Geweldig
Wel een grote fout van Saidi hoor, die kan dus ook weer terug naar de bank.
Oh jah, das waar ookquote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kleine kanttekening. Feyenoord heeft geen fatsoenlijke spitsen.![]()
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Talpa een verkeerde keuze heeft gemaakt om voor Sc Heerenveen - Roda JC te kiezen, ik denk dat Veendam - Feyenoord óf een wedstrijd met een verrassende uitslag gaat worden óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
Toch een mooi affiche op papier. Ik als Brabo kan me wel vinden in deze beslissing.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.
Heerenveen - Roda zit niemand buiten Friesland of Limburg op te wachten.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik begin het zo'n beetje lachwekkend te vinden hoor het spel van Feyenoord. Ik had er dit seizoen al weinig van verwacht, maar wat we de laatste wedstrijden laten zien is wel heel droevig.
heb je Feyenoord niet de afgelopen wedstrijden gezien?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk zal Feyenoord toch wel winnen mag ik hopen? (voor ze)
Zó slecht zullen ze nu ook weer niet zijn.
Op papier wel, maar volgens mij is maar een editie van deze wedstrijd ooit echt interessant geweest, die wedstrijd waar Kone het op z'n heupen had vlak voor z'n transfer naar PSV.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch een mooi affiche op papier. Ik als Brabo kan me wel vinden in deze beslissing.
nee veendam - feyenoord trekt volle zalen, kom op zeg....op papier is Heerenveen - Roda toch veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.
Heerenveen - Roda zit niemand buiten Friesland of Limburg op te wachten.
Gemiddelde lengte 1.60?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef denthemen het volgende:
hofs en sneijder op 1 middenveld.. lijkt me een droom middenveld
lijk me fysiek idd niet zo sterkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom krijgen we nu deze b-wedstrijd eigenlijk te zien? Heerenveen - Roda is toch interessanter dan de nummer 12 van de eredivisie tegen een Jupilerleaguer
Volgens mij zingen ze dat overal.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Wat doet Veendam, gaan ze Ole ole ole ole ole oleolah oooh bv veendam
Te triest bij zo'n club.
jaja, Feyenoord heeft zich terug geknokt na een 1-0 achterstand...quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Een Heervenveensupporter moet nu gewoon in het stadion zitten. Als Roda-supp zou ik het me wel voor kunnen stellen ja.
't is triestquote:
Dramatisch is dat ja, volgens mij is iedereen 410 daarin gevolgdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij zingen ze dat overal.
ik ga er vanuit dat er meer Heerenveen supporters zijn dan er in het stadion passenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Een Heervenveensupporter moet nu gewoon in het stadion zitten. Als Roda-supp zou ik het me wel voor kunnen stellen ja.
Het is wachten op de eerste panna'squote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef Silenus het volgende:
Gallery play van Veendam, jaja..
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Roda of Heerenveen supporter zou ik met kapot zitten ergeren aan Talpa dat ze die wedstrijd zo kut uitzenden
Er kunnen er nog voldoende bij hoor. Maargoed, snap wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat er meer Heerenveen supporters zijn dan er in het stadion passen
Er zijn ook Heerenveensupporters die verder weg wonen en die met het werk zitten maar die hou je altijd , maar ik ben het er mee eens als je een echte fan bent dan zit je gewoon in het stadion , en voor Roda is dat anders als je nog effe 3 uur moet terugrijden en de volgende ochtend weer vroeg op.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.
Gelukkig heeft vak 410 dat zelf bedacht.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dramatisch is dat ja, volgens mij is iedereen 410 daarin gevolgd![]()
denk dat je het antwoord zelf al geeft in het 1ste deel en het zo me dadelijk niks verbazen als ze voor deze wedstrijd meer hebben betaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.
inderdaad, was wel leuk leed vermaak netquote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.
Laat het maar lekker zo Talpa.![]()
Wat zijn dat dan voor een voetbalfans? Stel het was Heerenveen - AZ of een andere goede club waar ik niks mee heb buiten de 'grote' drie, dan zou ik hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.
Laat het maar lekker zo Talpa.![]()
Dat zeg ik niet hoor, maar in Nederland waren ze volgens mij wel de eerste met die shit.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vak 410 dat zelf bedacht.....
die staat toch bij Veendam in het veld?quote:
Had groningen niet dezelfde c.q iets soortgelijks voor jullie?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor, maar in Nederland waren ze volgens mij wel de eerste met die shit.
Trouwens dat van jullie met dat schreeuwen tegen elkaar is ook niet zelf bedacht![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die staat toch bij Veendam in het veld?
Veendam heeft dan ook niet zoveel geldquote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. die zijn niet eens allemaal meerderjarig
Haha, die tweede van rechts op het tweede plaatje is nog geen 14 volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. die zijn niet eens allemaal meerderjarig
er was een bal over de lijn en de grens en scheidsrechter zagen het nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:Hoe snel was dat?!
Waar heb je het over Vitesse-Zuid? ;?
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh dat was de aftrap bij Feijenoord.Nu reclame![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh dat was de aftrap bij Feijenoord.Nu reclame![]()
![]()
ze moeten toch ergens het geld terug van verdienen voor al die wedstrijden ( om de uitzendrechten eruit te halen )quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef evert het volgende:
mijn god, dit talpa is echt het dieptepunt zeg
Ach zoquote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er was een bal over de lijn en de grens en scheidsrechter zagen het niet
0-9, daar is nog overheen te komen.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bennekom heeft het nu ook moeilijk
0-10 inmiddelsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
0-9, daar is nog overheen te komen.![]()
Bij Talpa hebben ze nu een gigantisch dilemmaquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik wil gewoon Feijenoo0rd zien. Wat interesseert me nou deze shitpot.
Omdat wij een selectie hebben van het niveau Vaandamquote:Op donderdag 21 september 2006 21:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Veendam kan/mag voetballen van Feyenoord? Zijn ze aan het staken of zo? Wordt er niet meer gescoord tot ze een goeie spits hebben gekocht?
Vaandam de legendarische 5de klasser uit Oost-Drentequote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat wij een selectie hebben van het niveau Vaandam
Veendam is toch twee keer of zo 5de geworden in de Eredivisiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaandam de legendarische 5de klasser uit Oost-Drente
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Waarom kust Bahia het Kappa logo?
nee, Ruud Dilquote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben jij trouwens vernoemd naar Ruud Heus?
Zag er ook wel apart uit ja, ik dacht al "Wtf doet hij?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Waarom kust Bahia het Kappa logo?
Ruud Heus was namelijk pas een voetballer, in de tijd dat er alleen maar stoere knapen voetbalden (+Gaston Taument)quote:
verstopperje aan het spelen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Herstel het was 1 keer 17de en 1 keer 18dequote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Veendam is toch twee keer of zo 5de geworden in de Eredivisie![]()
quote:
Precies.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Herstel het was 1 keer 17de en 1 keer 18de![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laat Koeman Drenthe nou weer warm lopenLaat dan Pardo ofzo warm lopen.
Als dat gebeurt komt de kop van Drent in mijn avatarquote:
Hier word er tenminste nog gescoord en is het spannend.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jongens, dit is een veredelde amateurwedstrijd... kan ie weer terug naar Heerenveen?
Ja, voor de neutrale fan wel.. die zien Feyenoord liever verliezen (hoezo neutraalquote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hier word er tenminste nog gescoord en is het spannend.
Deal.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als dat gebeurt komt de kop van Drent in mijn avatar![]()
waarom zien we dat nietquote:
Dordtquote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij RKC Waalwijk - FC Dordrecht is het trouwens ook 2-2 6 minuten voor tijd![]()
Hij voelde zich voor de wedstrijd al niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Hansson zag er niet goed uit bij die treffer
Eens. Zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Heerlijk, dit nieuwe bekerformat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |