Gemiddelde lengte 1.60?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef denthemen het volgende:
hofs en sneijder op 1 middenveld.. lijkt me een droom middenveld
lijk me fysiek idd niet zo sterkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom krijgen we nu deze b-wedstrijd eigenlijk te zien? Heerenveen - Roda is toch interessanter dan de nummer 12 van de eredivisie tegen een Jupilerleaguer
Volgens mij zingen ze dat overal.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Wat doet Veendam, gaan ze Ole ole ole ole ole oleolah oooh bv veendam
Te triest bij zo'n club.
jaja, Feyenoord heeft zich terug geknokt na een 1-0 achterstand...quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Een Heervenveensupporter moet nu gewoon in het stadion zitten. Als Roda-supp zou ik het me wel voor kunnen stellen ja.
't is triestquote:
Dramatisch is dat ja, volgens mij is iedereen 410 daarin gevolgdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij zingen ze dat overal.
ik ga er vanuit dat er meer Heerenveen supporters zijn dan er in het stadion passenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Een Heervenveensupporter moet nu gewoon in het stadion zitten. Als Roda-supp zou ik het me wel voor kunnen stellen ja.
Het is wachten op de eerste panna'squote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef Silenus het volgende:
Gallery play van Veendam, jaja..
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Roda of Heerenveen supporter zou ik met kapot zitten ergeren aan Talpa dat ze die wedstrijd zo kut uitzenden
Er kunnen er nog voldoende bij hoor. Maargoed, snap wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat er meer Heerenveen supporters zijn dan er in het stadion passen
Er zijn ook Heerenveensupporters die verder weg wonen en die met het werk zitten maar die hou je altijd , maar ik ben het er mee eens als je een echte fan bent dan zit je gewoon in het stadion , en voor Roda is dat anders als je nog effe 3 uur moet terugrijden en de volgende ochtend weer vroeg op.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Silenus het volgende:
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.
Gelukkig heeft vak 410 dat zelf bedacht.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dramatisch is dat ja, volgens mij is iedereen 410 daarin gevolgd![]()
denk dat je het antwoord zelf al geeft in het 1ste deel en het zo me dadelijk niks verbazen als ze voor deze wedstrijd meer hebben betaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Idd... dit slaat nergens op. Is dit omdat Feyenoord toevallig zoveel supporters heeft of zo? Of staat van dienst? Dat zou niet mee mogen tellen. Feit is dat Heerenveen - Roda een veeel interessanter wedstrijd kan worden voor af op papier. Dan moet je ook die wedstrijd uitzenden en Feyenoord laat je maar zien in het overzicht.
inderdaad, was wel leuk leed vermaak netquote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.
Laat het maar lekker zo Talpa.![]()
Wat zijn dat dan voor een voetbalfans? Stel het was Heerenveen - AZ of een andere goede club waar ik niks mee heb buiten de 'grote' drie, dan zou ik hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoiets kun je dus geen FEIT noemen. Dat is jouw mening. Ik denk dat er veel meer mensen zijn die Veendam-Feyenoord willen zien dan Heerenveen-Roda.
Laat het maar lekker zo Talpa.![]()
Dat zeg ik niet hoor, maar in Nederland waren ze volgens mij wel de eerste met die shit.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gelukkig heeft vak 410 dat zelf bedacht.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |