Ik ga niet, heb geen tijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef Grimm het volgende:
Ik heb een kaartje gekocht! ik ga d'r heen!
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zie Roda niet winnen in Friesland![]()
20:00 - 22:00quote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Heerenveen vrij makkelijk wint.
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast danquote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelen ze met Veendam - Feyenoord zeker?
Tijdstip en zender zijn misschien ook wel handig DS
Ik weet het niet zeker hoor, vandaar het vraagtekenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
Ken jou niet van het centrale Roda-topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef Tha-CheF het volgende:
een zwaarbevochten overwinning voor ons RJC ...
SC Heerenveen 2 - 3 RJC
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb op Talpa.tv gezocht en vond alleen SCH- Roda JC. Als een mod de TT ff aanpast dan
idd... Talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Heerenveen - Roda is de hoofdwedstrijd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame en Veendam-Feyenoord is al 4 minuten bezig........![]()
Veendam heeft al een grote kans gehad.
Gelukkig hebben we Radio Rijnmond nog!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heerenveen - Roda is de hoofdwedstrijd hoor![]()
waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
bijna 0-1 feyenoord, ik weet niet of die bal nu wel of niet over de lijn was...
Waar kijk je?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef venomsnake het volgende:
bijna 0-1 feyenoord, ik weet niet of die bal nu wel of niet over de lijn was...
jaquote:
talpa stream.quote:
Saïdi is pauperquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat een blunder zeg van de defensie![]()
neusquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef twi het volgende:
Nou, onze plicht hier ook maar doen dan.
Ha ha ha.
waar zie je dat dan?/????squote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
eigenlijk hoort het 1-1 te zijn, die bal van Hooijdonk was wel over de lijn.. maja.
talpa website..quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef trishstratus het volgende:
[..]
waar zie je dat dan?/????s
Kleine kanttekening. Feyenoord heeft geen fatsoenlijke spitsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
idd, in Heerenveen is er ook totaal geen sfeer en zo.. slechte zaak ditquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Talpa een verkeerde keuze heeft gemaakt om voor Sc Heerenveen - Roda JC te kiezen, ik denk dat Veendam - Feyenoord óf een wedstrijd met een verrassende uitslag gaat worden óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
snap ook niet dat ze die teruggehaald hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef JeroenV het volgende:
Geweldig
Wel een grote fout van Saidi hoor, die kan dus ook weer terug naar de bank.
Oh jah, das waar ookquote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kleine kanttekening. Feyenoord heeft geen fatsoenlijke spitsen.![]()
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Talpa een verkeerde keuze heeft gemaakt om voor Sc Heerenveen - Roda JC te kiezen, ik denk dat Veendam - Feyenoord óf een wedstrijd met een verrassende uitslag gaat worden óf een wedstrijd kan worden met veel doelpunten (voor Feyenoord dan), we zijn immers pas 15 minuten onderweg, en Feyenoord moet nu wel.
Toch een mooi affiche op papier. Ik als Brabo kan me wel vinden in deze beslissing.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.
Heerenveen - Roda zit niemand buiten Friesland of Limburg op te wachten.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik begin het zo'n beetje lachwekkend te vinden hoor het spel van Feyenoord. Ik had er dit seizoen al weinig van verwacht, maar wat we de laatste wedstrijden laten zien is wel heel droevig.
heb je Feyenoord niet de afgelopen wedstrijden gezien?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk zal Feyenoord toch wel winnen mag ik hopen? (voor ze)
Zó slecht zullen ze nu ook weer niet zijn.
Op papier wel, maar volgens mij is maar een editie van deze wedstrijd ooit echt interessant geweest, die wedstrijd waar Kone het op z'n heupen had vlak voor z'n transfer naar PSV.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch een mooi affiche op papier. Ik als Brabo kan me wel vinden in deze beslissing.
nee veendam - feyenoord trekt volle zalen, kom op zeg....op papier is Heerenveen - Roda toch veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Talpa maakt toch voortdurend de verkeerde keuzes? Veendam - Feyenoord is leuk omdat het of een grote score kan worden, of een verrassing.
Heerenveen - Roda zit niemand buiten Friesland of Limburg op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |