Inderdaad. Alleen jij moet het weer op een lage manier doen. En dat wordt dus wel verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak offtopic gegaan en over 1001 onderwerpen in het ajaxtopic en in andere topics. Die posts worden ook niet zomaar verwijderd.
Het was nog altijd een Smurfquote:Op zondag 24 september 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Zoals Pa-Modou Kah (schitterende naam ook werkelijk!) zou zeggen: "TerroRobbie, ga gewoon naar de kleedkamer man!"
fouten die met MySQL te maken hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn al die MySQL errors de hele tijd.
Oprotten met die MySQL dan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fouten die met MySQL te maken hebben
als dat oprot is Fok! helemaal downquote:
Ik kan er zelf ook naast kijken, maar ik zie op dit moment nog geen nieuw deel. Dus moet er nog 1 worden geopend.quote:Op woensdag 27 september 2006 06:04 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi!
Ik kan het nieuwe PD topic niet vinden. Kan iemand me helpen?
Thnxie!
Okeequote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag deze dicht? Iemand was me voor.![]()
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, en wat voor "discussie" krijg je weer? Je eigen post in dat topic zegt genoeg.
Tuurlijk, "Zij" dit volgens jou, en jij dat volgens "zij". Hoera, een bash topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |