Hij had wel gelijk, want deze mooiste goals ooit is dicht.. (laatste post dateert van 7 maart 2001quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
Lastig he, zo'n search eens gebruiken:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=mooiste+doelpunt&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Most nait aal zo soezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Vertaling dan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan heus wel boers hoor.
Hallo! Ik heb posts verwijderd en ben daarna gaan werken. Als er dan nog offtopic wordt gegaan en Messenga ziet dat terwijl hij weet dat wij er even niet zijn, heeft hij alle recht hier te modden. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo zeg, in het ajax topic worden gewoon door een mod van buiten VBL posts van o.a. mij verwijderd. Het wordt steeds gekker hier.
Top reactie op een inhoudelijke post. Tjonge, wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt het mooi verzinnen ja.
Dat is het niet. Het is triest om iemands privéleven ergens uit het niets bij te betrekken. En als het je hier allemaal niet zint, wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarbij is het sowieso vreemd/triest dat berichten blijkbaar zonder enige bericht of reden verwijderd worden.
dat is al tijden zo, Messenga en ook Pfaf en Mitt hebben al vaker gegastmod hierquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt het mooi verzinnen ja.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Daarbij is het sowieso vreemd/triest dat berichten blijkbaar zonder enige bericht of reden verwijderd worden.
Daarom ben jij ook nergens een mod.quote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik mod was had jij nu nog steeds nul posts.
De eerste serieuze post, 't duurde niet lang.quote:Op zondag 24 september 2006 05:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook nergens een mod.
Jou vervelen.quote:Op zondag 24 september 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is triest om iemands privéleven ergens uit het niets bij te betrekken. En als het je hier allemaal niet zint, wat doe je hier dan nog?
Dat klopt, maar dat is dan om slotjes te zetten ofzo. Dan is het meteen duidelijk wie en waarom het gedaan is. Nu worden er ineens zomaar minstens 10 posts zonder enig tegenbericht verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
dat is al tijden zo, Messenga en ook Pfaf en Mitt hebben al vaker gegastmod hier
Er wordt zo vaak offtopic gegaan en over 1001 onderwerpen in het ajaxtopic en in andere topics. Die posts worden ook niet zomaar verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal mij boeien. Je gaat uit het niets offtopic op een laffe manier ook nog. Laag, maar dat heb je zelf niet echt door geloof ik.
En ik heb die posts verwijderd, nogmaals. Als daarna op dezelfde manier is verder gegaan, heeft Messenga alle recht die posts zonder bericht te verwijderen. Hij hoeft zich echt niet te verantwoorden tegenover jou.
ze hebben er genoeg van denk ik. Het gaat definitief naar Onzinquote:Op zondag 24 september 2006 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Huh, het Ajax topic staat gewoon niet in de VBL-lijst, terwijl ik het wel in m'n active topics heb staan?![]()
Inderdaad. Alleen jij moet het weer op een lage manier doen. En dat wordt dus wel verwijderd.quote:Op zondag 24 september 2006 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak offtopic gegaan en over 1001 onderwerpen in het ajaxtopic en in andere topics. Die posts worden ook niet zomaar verwijderd.
Het was nog altijd een Smurfquote:Op zondag 24 september 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Zoals Pa-Modou Kah (schitterende naam ook werkelijk!) zou zeggen: "TerroRobbie, ga gewoon naar de kleedkamer man!"
fouten die met MySQL te maken hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn al die MySQL errors de hele tijd.
Oprotten met die MySQL dan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fouten die met MySQL te maken hebben
als dat oprot is Fok! helemaal downquote:
Ik kan er zelf ook naast kijken, maar ik zie op dit moment nog geen nieuw deel. Dus moet er nog 1 worden geopend.quote:Op woensdag 27 september 2006 06:04 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi!
Ik kan het nieuwe PD topic niet vinden. Kan iemand me helpen?
Thnxie!
Okeequote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag deze dicht? Iemand was me voor.![]()
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, en wat voor "discussie" krijg je weer? Je eigen post in dat topic zegt genoeg.
Tuurlijk, "Zij" dit volgens jou, en jij dat volgens "zij". Hoera, een bash topic!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat komt voort uit bash'ende neuzen... Niet een bash'end topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |