Vanavond, BBC1, 22:00.quote:A record £300m was spent on players in the Premiership this summer.
An undercover team infiltrated the murky world of football for a year to reveal the extraordinary depth of dishonesty, flagrant rule-breaking and outright corruption in the nation's favourite and wealthiest sport.
quote:
?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:55 schreef Erasmusch het volgende:
Harry Redknapp.
quote:Calderwood: 'Bij NEC smeergeld aangeboden'
19/9/2006 12:16
Heel Engeland kijkt uit naar de nu al spraakmakende documentaire 'Football's Dirty Secrets', waarin BBC's Panorama dinsdagavond ingaat op corruptie binnen het Engelse voetbal. De Britse zender zegt onder meer dat trainers in het Premiership smeergeld aannemen om bepaalde spelers aan te trekken.
In Schotland is daar geen sprake van, denkt Aberdeen-coach Jimmy Calderwood. 'Ik heb nooit gehoord dat er zulke illegale betalingen worden gedaan hier', zegt de voormalige Schotse trainer van Cambuur Leeuwarden, Willem II en NEC in Daily Record.
Calderwood geeft wel toe bij Aberdeen benaderd te zijn om steekpenningen te ontvangen. 'Een Griek belde me over een speler en zei me dat er goed voor me gezorgd zou worden als de deal zou doorgaan. Natuurlijk ben ik daar niet op ingegaan. Als je dat doet, hebben ze je voor de rest van je leven te pakken.'
Iets dergelijks was hem ook al eens overkomen in Nederland. 'De enige andere keer dat ik smeergeld kreeg aangeboden, was bij NEC. De betreffende makelaar is de deur uitgewerkt.'
Ook Sam Allerdyce zit er in. ( Volgens www.goal.com )quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:55 schreef Erasmusch het volgende:
Harry Redknapp.
Okay, dan was het een uitgebreide tvp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is alweer gesust. Ging om een lening etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |