quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Kill_em_all het volgende:
De jong hoort in een boom thuis, hij voetbal zoals die eruit ziet, als een aapje.
Dit soort post geeft aardig z'n oevre in VBL weer...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Kill_em_all het volgende:
BliksemSchight, je bent een mongoollekker met je hoofd in marco zijn aars blijven zitten dan komt het wel goed hoor.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wil een modje dat even wijzigen in #214?
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Bos81 het volgende:
OKee, we zullen de user in de gaten houden
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemen
inderdaad nog selectief ook, dat is discriminatie tov van de andere zwarte spelers!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
Dat Oranje publiek
Kan ook wel dicht, gaat geheel offtopic. Een keer gereageerd op een Roda/KVM flame met als resultaat dat het topic totaal niet meer over die cliniclowns van oranje gaat
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!![]()
![]()
Mijn jodenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.
Je moet de zijnquote:
Wanneer worden spelers van Ajax op TV Beelden geschorst?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk topic?
Als er gebashed of geflamed word over 020 is men er direct bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow die broer konijnIk houd het ook allemaal niet meer bij tegenwoordig.
Als je de laatste maand bekijkt heeft hij toch zeker 4 slotjes gezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Sand en Bos zijn werken volgens mij en Kaap is in lucht opgelost..............
dat roep ik al tijden! TR for mod!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef RayMania het volgende:
Ruilen voor jou Terror? Jij bent wel actief tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |