quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Kill_em_all het volgende:
De jong hoort in een boom thuis, hij voetbal zoals die eruit ziet, als een aapje.
Dit soort post geeft aardig z'n oevre in VBL weer...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Kill_em_all het volgende:
BliksemSchight, je bent een mongoollekker met je hoofd in marco zijn aars blijven zitten dan komt het wel goed hoor.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wil een modje dat even wijzigen in #214?
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Bos81 het volgende:
OKee, we zullen de user in de gaten houden
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de gaten houden? bannen die hap. De Jong een aap noemen
inderdaad nog selectief ook, dat is discriminatie tov van de andere zwarte spelers!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Als hij nou elke donkere speler een aap noemt is 'ie tenminste nog consequent bezig.
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
Dat Oranje publiek
Kan ook wel dicht, gaat geheel offtopic. Een keer gereageerd op een Roda/KVM flame met als resultaat dat het topic totaal niet meer over die cliniclowns van oranje gaat
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het toch wel een interessant Fussballverein Kerkrade Roda JC-bash topic worden!![]()
![]()
Mijn jodenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je joden gebashed worden gaat het ook op slot. Zie topic over broer konijn maar, met een overduidelijke overtreding.
Je moet de zijnquote:
Wanneer worden spelers van Ajax op TV Beelden geschorst?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk topic?
Als er gebashed of geflamed word over 020 is men er direct bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow die broer konijnIk houd het ook allemaal niet meer bij tegenwoordig.
Als je de laatste maand bekijkt heeft hij toch zeker 4 slotjes gezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Sand en Bos zijn werken volgens mij en Kaap is in lucht opgelost..............
dat roep ik al tijden! TR for mod!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef RayMania het volgende:
Ruilen voor jou Terror? Jij bent wel actief tenminste.
Huilliequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er gebashed of geflamed word over 020 is men er direct bij.
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Kaap heeft het op dit moment druk op zijn werk, daarom is hij nauwelijks online op dit moment.
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?
Nee hoor. Valt alleen opquote:
Ja hoor dat weet ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag liegen toch?
Fuck...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je de laatste maand bekijkt heeft hij toch zeker 4 slotjes gezet.
Tegenover 29 van sandman en 50 van Bos
Maar niet tot 50quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat zelfs Robbie wel in een kort tijdsbestek tot 4 kan tellen hoor.
Ctrl + F will do the job.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar niet tot 50.
En borisz, zal even overleggen met FokSport...
Volgens mij hoeft hij inderdaad niet 24/7 te werken, maar goed, als de andere mods er geen problemen mee hebben, dan zal het mij aan mijn kont jeuken of hij er is of nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef RayMania het volgende:
Feit blijft natuurlijk dat Kaap minder aanwezig is dan de andere mods.
Ik pak het opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef borisz het volgende:
Fok! wereldvoetballer van het jaar idee voor een Sticky of voor een submit met FOK!sport?
Wees dan ook zo vrij om even te vermelden dat Shmoopy jou heeft gevraad mij te mailen, maar ik moet nog steeds iets van je ontvangen. Dan praten we wel weer verder.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand het modderate gedrag van Da_sandman in de gaten gaan houden? Feyenoord supporters met een opmerking die gewoon door de beugel kan en niks mis mee is krijgen meteen een laatste waarschuwing en ajacieden die constant lopen te trollen krijgen helemaal niks!
Geen Calimero gedrag, maar gewoon de harde waarheid... Ik heb met Shmoopy gemaild en die vond mijn eerste waarschuwing ook zwaar overdreven.
Oeh, dat moest ik nog doen jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik pak het op
Sandmannetje was het btw vergeten te zeggen
Ik wandelde hier toevallig voorbij
Er stond niet in de mail dat ik dat moest doen. Shmoopy mailde me dat ze de waarschuwing overtrokken vond, en dat ze de mail door heeft gestuurd naar jou. In die mail stond alles wat ik er van vond, dus als je die gelezen hebt weet je hoe ik er over denk. Ik zou niet weten wat ik je voor de rest zou moeten mailen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wees dan ook zo vrij om even te vermelden dat Shmoopy jou heeft gevraad mij te mailen, maar ik moet nog steeds iets van je ontvangen. Dan praten we wel weer verder.
Dit is wel een banwaardige opmerking jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Allemachtig, al weer een punt dankzij de scheidsrechter
Volgende week moet het maar eens flink afgestraft worden. Ik kan niet wachten!
Heb ik jou wat gevraagd? Het is een discussie tussen mij en Da_sandman. Als je de reacties bekijkt waar ik een waarschuwing voor kreeg is dat idd een banwaardige opmerking.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is wel een banwaardige opmerking ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |