Ze heeft ook een flink lichaamquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:38 schreef koningdavid het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar dat zijn flinke oorbellen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:38 schreef koningdavid het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar dat zijn flinke oorbellen oren.
nee, dit heeft te maken met haar afkomstquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een bezoekje gebracht aan de kliniek van Robert Schoemacher.
Ga weg, Babs is puur natuur.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een bezoekje gebracht aan de kliniek van Robert Schoemacher.
Hebben joden (zonder hoofdletter, nieuwe spelling) van komaf dan dikke wangen en een ooglidcorrectie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, dit heeft te maken met haar afkomst
en dikke lippenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben joden (zonder hoofdletter, nieuwe spelling) van komaf dan dikke wangen en een ooglidcorrectie?
Dat klopt niet trouwens. Joden als volk, wat je in dit geval bedoelt?, is met een hoofdletter.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben joden (zonder hoofdletter, nieuwe spelling)
Dan bedoelde ik jouw tweede punt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat klopt niet trouwens. Joden als volk, wat je in dit geval bedoelt?, is met een hoofdletter.
joden als gelovigen, is net als met christenen, moslims, hindoe's, etc. met een kleine letter.
Dit topic wordt maar kanslozer en kanslozer![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Die zijn zeker opgetuit door onze good old Marijke Helwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |