quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef puntoortje het volgende:
hahaha...ben je nu blij?
Jappert de loef afsteken is gewoon altijd leuk! Jappert staat voor al wat slecht is, hij wil het liefst de mensheid ten gronde richten, en ik sta voor rechtvaardigheid en voor de goedheid der mensch en wil iedereen gelukkig zien.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef puntoortje het volgende:
...hihi ja dus
quote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 3e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
Jaargang 6
BB slowchat afl 22:
...of: Hoe Jappert de deksel op zijn neus kreeg dankzij ijverig postende medeforummers....![]()
* aflevering 1 t/m 21 *
[BB SC 1] Én vast!
[BB SC 2] Als Bong het niet doet...
[BB SC 3] Moedig voorwaarts...
[BB SC 4] Ruzie! Ruzie!
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?
[BB SC 6] Het aftellen is begonnen
[BB SC 7] Break and Enter.
[BB SC #8] Ja, wie is hier een VROUW dan?
[BB SC#9] De dag van het begin
[BB SC#10] De kop is eraf
[BB SC#11] Zwaaitopic
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
[BB SC] # 13: Trekt koud op
[BB SC] #14 De wereld draait door
[BB SC #15] Als god het wil...
[BB SC #16] Met Onur Air proef je Allah van dichtbij
[BB SC # 17] Life is a bitch.........
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!
[BB SC # 19] Versabommie's Isoleertopic 2
[BB SC # 20] Counterstrike........
[BB SC # 21]Another one bites the dust.....
Enjoy, en jullie weten: Al is de Jappert nog zo snel, de baksteen achterhale hem wel!![]()
...nu nog wachten op bas en dan is de chaos compleetquote:
maar wel blij dat er toch nog rechtvaardiigheid bestaat!quote:
goedemorgen schatquote:Op maandag 18 september 2006 11:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nu nog wachten op bas en dan is de chaos compleet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
goedemorgen schaten de rest natuurlijk ook
![]()
ben wel nog ffies druk met wat dingegiesquote:
heb ik gelukkig ff geen last van...quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ben wel nog ffies druk met wat dingegies![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ben wel nog ffies druk met wat dingegies![]()
....hahah ...jij hebt het niet druk natuurlijk....quote:
net overleg gehad, de rest van de dag kan ik redelijk relaxed doen, al moet ik zeggen dat er meer werk lag dan ik dacht...quote:Op maandag 18 september 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....hahah ...jij hebt het niet druk natuurlijk....![]()
Het is toch godgeklaagd ook met die man....quote:Op maandag 18 september 2006 11:15 schreef versabommie het volgende:
Jappert staat voor al wat slecht is, hij wil het liefst de mensheid ten gronde richten, en ik sta voor rechtvaardigheid en voor de goedheid der mensch en wil iedereen gelukkig zien.
Jappert moet dus aangepakt worden op elk front!
Zal je eerlijk vertellen, stond 2 weken geleden in Verona bij een hele mooie kerk, afijn de rest van mijn metgezelen die kerk in om te kijken hoe dat ding er van binnen uit zag...ik bleef tot de voordeur...ik ben echt bang dat ik in de fik vlieg als ik zo'n ding in ga hahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd ook met die man....![]()
Als er toch iemand is op het forum die spontaan in brand vliegt bij het zien van slechts een enkel kruis is het Bommel wel.......
![]()
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanquote:Op maandag 18 september 2006 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
net overleg gehad, de rest van de dag kan ik redelijk relaxed doen, al moet ik zeggen dat er meer werk lag dan ik dacht...![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 18 september 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal je eerlijk vertellen, stond 2 weken geleden in Verona bij een hele mooie kerk, afijn de rest van mijn metgezelen die kerk in om te kijken hoe dat ding er van binnen uit zag...ik bleef tot de voordeur...ik ben echt bang dat ik in de fik vlieg als ik zo'n ding in ga hahahaha
Hee overloopster....heb je je weer laten paaien door die ouwe vent...quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanheb nu ff lekker "pauze" en dan straks weer hard aan het werk!!
![]()
Goed voor je, de zweep erover, vrouwmensch!quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier moet ook nog behoorlijk wat worden gedaanheb nu ff lekker "pauze" en dan straks weer hard aan het werk!!
![]()
kijk eensquote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee overloopster....heb je je weer laten paaien door die ouwe vent...![]()
Net of ik er op zit te wachten, ben behoorlijk bijgekleurd in italie, maar dat hoefte niet persé zwart te wordenquote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Want stel ik was daar pastoor geweest........denk je dan echt dat ik het risico zou hebben genomen om te wachten op spontane ontbranding?![]()
maak je nix mee goed heur, die ouwe lul is zo rancuneus als een Hilde op sterk water!quote:
riep Uquote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of ik er op zit te wachten, ben behoorlijk bijgekleurd in italie, maar dat hoefte niet persé zwart te worden![]()
Maar Basje, is volgens mij ook wel een soort nageslacht van Lucifer heur!
basquote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of ik er op zit te wachten, ben behoorlijk bijgekleurd in italie, maar dat hoefte niet persé zwart te worden![]()
Maar Basje, is volgens mij ook wel een soort nageslacht van Lucifer heur!
Baspuntjequote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bas...................................................................................... puntje
.!!!
hij zegt het en dan krijg ik een puntjequote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bas...................................................................................... puntje
.!!!
zo duidelijk!!quote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bas.............................tegenovergestelde van......................................... puntoortje
.!!!
dat wijf is knettergek jeuh!quote:
ja verdomme, balenquote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
he, maar ff serieus, is stream 3 nou al eens gemaakt![]()
he ff serieus, wanneer komt hier een oplossing voorquote:Op maandag 18 september 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat wijf is knettergek jeuh!![]()
Hij draait alweer goedquote:Op maandag 18 september 2006 12:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ff serieus, wanneer komt hier een oplossing voor
[afbeelding]
Joh laat je toch niets wijsmaken, oortjies is gewoon een cockteaser van het ergste soortquote:edit :en, neuh vin ik niet![]()
......quote:Op maandag 18 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij draait alweer goed![]()
[..]
Joh laat je toch niets wijsmaken, oortjies is gewoon een cockteaser van het ergste soort![]()
![]()
Ik had je al zooooooooo snel door jeuh!quote:
top 3quote:
wat knap van jou!!!!....quote:Op maandag 18 september 2006 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had je al zooooooooo snel door jeuh!
ja bommiequote:
quote:
Goed voor jou Basje. Oortjies is meer wat voor Jappert, in en in gemeen beiden!quote:
Waar oortjes E10 is!quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef PH52 het volgende:
Ik krijg een beetje E10 en Saar gedachtes bij deze SC![]()
quote:
HOHO! Basje!quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
En jij jezelf tot Saar verheft ? Krijg nou tiete![]()
hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed voor jou Basje. Oortjies is meer wat voor Jappert, in en in gemeen beiden!![]()
quote:
je bent zo stil, je zit zeker te oefenenquote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...![]()
MOOI! Kan niet hoog genoeg staan om jouw stupide lijstje, waar mensen stijgen als jij je zin niet krijg, verwend nest!quote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...![]()
moet ook wel eens iets anders doen dan naar het gezwets van bommie luisterenquote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je bent zo stil, je zit zeker te oefenen![]()
het is dat me buren alleen kapotte ballonnen in de brievenbus hadden gegooit...anders was je nou kletsnat geweest...nummer 1...bingoquote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Kan niet hoog genoeg staan om jouw stupide lijstje, waar mensen stijgen als jij je zin niet krijg, verwend nest!![]()
Hier, trek je meer gewoon een discussie in die tussen jou en niet mij gaat!quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
moet ook wel eens iets anders doen dan naar het gezwets van bommie luisteren![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is dat me buren alleen kapotte ballonnen in de brievenbus hadden gegooit...anders was je nou kletsnat geweest...nummer 1...bingo
hij ging lekker, tot ik bij gods geschenk aan den vrouw kwam, daar verloor je meteen alle geloofwaardigheidquote:Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier, trek je meer gewoon een discussie in die tussen jou en niet mij gaat!
Je misbruikt mij op dit forum om je ego te strelen door mij zwart te maken. Ik ben goedaardig, ruimhartig, lief, vol medeleven, en gods geschenk aan den vrouw en jij zit me maar zwart te maken !![]()
FUCK!quote:Op maandag 18 september 2006 14:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij ging lekker, tot ik bij gods geschenk aan den vrouw kwam, daar verloor je meteen alle geloofwaardigheid![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
grrrr, verkeerde topic
onmogelijk, ik ben uniekquote:
Dat loopje, dat loopje.. PC-Gans!quote:
Pas maar op want anders verkoop ik je aan de plaatselijke chineesquote:
We hebben er weer 1quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
hallo beste mede bb verslaafden![]()
ik volg bb hier sinds t begin van bb6 (en n beetje t eind van bb5).
Ik voelde me geregeld geroepen om te reageren maar kon me niet aanmelden bij gebrek aan n officieel mail address van n provider.
nu heb ik hemel en aarde weten te bewegen (lees ik heb me weten te registreren).
als ik t n beetje begrijp dit de juiste plaats is om even kennis te maken
alhoewel ik jullie al n tijdje (stiekem) ongezien volg uiteraard (voyeur?)
Please heb n beetje gedult met me zal nog wel veel fouten en onbenulligheden uithalen.![]()
dit is nu namelijk mijn tweede post.
Ben compleet nieuw wat betrefd fora
![]()
geen idee, heb er nog nix aan overgehoudenquote:Op maandag 18 september 2006 17:51 schreef Jappie het volgende:
Zeg Bommels....wat heeft het je tot nu toe eik opgeleverd...die nr 1 ranking ?
Is het nog een beetje de moeite van het slijmen waard ?![]()
Das dan wel weer positief..quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog nix aan overgehouden![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
Ik voelde me geregeld geroepen om te reageren maar kon me niet aanmelden bij gebrek aan n officieel mail address van n provider.
nu heb ik hemel en aarde weten te bewegen (lees ik heb me weten te registreren).
Please heb n beetje gedult met me zal nog wel veel fouten en onbenulligheden uithalen.![]()
![]()
je gunt me ook geen ene positieve reet he?quote:
Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefdequote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
je gunt me ook geen ene positieve reet he?![]()
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefde![]()
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwachtquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?
AF jijquote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik voel me een hele hongerige leeuw en er komt zojuist een lekker sappig biggetje aangerent ...![]()
Welkom Inodder, je zit hier idd enorm goed!![]()
Welkom hier!!quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
![]()
dat lijkt me echt een kwelling zo'n straf....een dagje winkelenquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwacht![]()
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggenquote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AF jijNiet de volgende nieuweling hier wegpesten
Er zijn al zeker een stuk of 50 users met tranen in de ogen weggelopen door jou! Nu is het klaar
![]()
![]()
Stookhond!quote:
Ik gedronkenquote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggen![]()
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschrevenquote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschreven![]()
Ik heb toch hele andere benamingen voor je![]()
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven hequote:
Mwah, kan snel typenquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven he![]()
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"quote:Ik kan de benamingen niet plaatsen zonder een ban (een LS' je) te krijgen voor een aantal dagen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
Prachtigquote:
Die hou je van me tegoedquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, kan snel typen![]()
[..]
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"
Die durft helemaal niet meer te postenquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hey maar die newbie heb ik hier niet meer zien posten ...en ik heb nix verkeerds gezegd heur!![]()
geen idee, die lees ik niet voor de lolquote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hou je van me tegoed![]()
Maar.... crackhoer staat toch gewoon in het woordenboek![]()
![]()
Ja toch raar heur, ik heb ze iig niet weggejaagd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet meer te posten![]()
Dat zijn allemaal milfjes ofnie?quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja toch raar heur, ik heb ze iig niet weggejaagd.
Ik heb wel snaptnix, oortjes en ruby weggejaagd hier!![]()
Ik dacht dat jij hier alleen wat in je zelf zat te praten...quote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hey demins...vind jij de sc vies?
Keep on dreaming!quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank uquote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal milfjes ofnie?
Oortjes lijkt mij wel leuk!
Snaptnix is wat vervelend en opstandig met haar vol=vol
zat gewoon ff de uizendingen te kijken en in cos/live/uitzending niet in sc dusquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hey maar die newbie heb ik hier niet meer zien posten ...en ik heb nix verkeerds gezegd heur!![]()
donequote:Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Bommie COS is bijna vol, heb je al een leuke voor de volgende?
Deze?: 'We missen het loopje van Hilde...'
Komop demins, je weet toch hoe ik ben?quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier alleen wat in je zelf zat te praten...
Vieze praatjes, dat wel
ga eens bier halen voor me !quote:
dus je daagt nu jappert en kribbet uit ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
zat gewoon ff de uizendingen te kijken en in cos/live/uitzending niet in sc dus
schrik niet zo gauw![]()
Mankeer je wat aan je handen? Doe het zelfquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga eens bier halen voor me !![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
done[COS #283] Hilde terug naar Huis, suc6 Greenpeace!
begint het wel op te lijken he?quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus je daagt nu jappert en kribbet uit ?![]()
jij hebt een week pikstraf!quote:Op maandag 18 september 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handen? Doe het zelf![]()
Heel Dapper...ik ga ze beiden liever uit de wegquote:
Nee, maar je kunt wel editenquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
kan ik ook posts weer weghalen begin m eigenlijk n beetje te knijpen nu![]()
Je kan ook editten. Maar ik denk dat het leed al geleden is daar ik je gequote hebtquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
Dat is beter dan andersom!quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle wint goud in de verkiezingen 'groenste stad van europa'...
Ik zou me ook groen en geel ergeren als ik daar zou wonenquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle wint goud in de verkiezingen 'groenste stad van europa'...
Nee, klaaaaaaaaaaar! einde strafquote:
Dat dacht je maar...quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*quote:
Ik ben geen milf.quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk om over je zelf te beweren, toch?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
En waarom noem je mij niet? Ben ik te min?![]()
Statistiekenquote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet meer te posten![]()
dus of je bent net hilde, of je bent kinderloos?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke leuk Oorties, maar je doet zo naar tegen me altijd!quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik lijk leuk, maar ben ik het ook? ( soms.
.)......bommie vind van niet
...hihi
Sorry!quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
No kids.quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus of je bent net hilde, of je bent kinderloos?
ohw dus je bent nog strakquote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
No kids.
Verdomme, wat een optie: of je bent net Hilde.....![]()
ik niet zo bedoelen...ikke rotdag vandaag....( ...quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke leuk Oorties, maar je doet zo naar tegen me altijd!![]()
idd daar was ik zelf ook net achter beetje laat beter eerst ander posts lezenquote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan ook editten. Maar ik denk dat het leed al geleden is daar ik je gequote hebt![]()
ik lees nooit wat ik post ...jammer van de typo's maar ik vind gewoon gelijk roepen wat je denktquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd daar was ik zelf ook net achter beetje laat beter eerst ander posts lezen
[lerning mode]
Als het goed is, komen er nog wel meer geile deernes of milfjesquote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef demins het volgende:
Oortjes, Snaptnix en Ruby. Komen er nog meer, of moeten we hieruit kiezen?![]()
Ja hoor...maar dat wil nog niet zeggen dat ik van die nummer 1 positie af wilquote:Op maandag 18 september 2006 22:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik niet zo bedoelen...ikke rotdag vandaag....( ......)...helaas niet altijd "goed gemutst"
wel lief?
Ik ook als jij er zou wonenquote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou me ook groen en geel ergeren als ik daar zou wonen![]()
Daag me niet uit he? Ik koop er zo een huis, zo rancuneus ben ik welquote:
als je weet wat die nummer 1 isquote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hoor...maar dat wil nog niet zeggen dat ik van die nummer 1 positie af wil![]()
Nou vertel, zou ik zeggen!quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je weet wat die nummer 1 is![]()
Maar ik weet het dus niet, dus vertel 'ns!quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, je moest eens weten. [afbeelding]
....negeer status!!quote:
Ga je nu ook van avatar veranderen trouwens?quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daag me niet uit he? Ik koop er zo een huis, zo rancuneus ben ik wel![]()
donequote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nu ook van avatar veranderen trouwens?
Welkom in mijn bioritmequote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
shit bb shit fok lol hierdoor helemaal vergeten wasmachine aan te zetten. moet toch wat aan naar t werk morgen.
wasprogramma 1.58 uur droger 56 min wordt dus wel weer 2uur vanacht 5.55 uur op morgen![]()
hahah ...heb je daar geen gifje van?quote:
Waarom zou je mij negeren?quote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....negeer status!!...dan is het slimmer als ik lekker nix zeg
![]()
In de fakes staat een goeie !quote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...heb je daar geen gifje van?
Nu al klaarquote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, klaaaaaaaaaaar! einde straf![]()
![]()
ja, voor jou bedoel ik... ik heb me eigen al ...quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
In de fakes staat een goeie !
quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik weet het dus niet, dus vertel 'ns!![]()
hey, ik heb ook behoeftes waarom zou ik gestraft worden voor jouw wangedrag ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al klaar![]()
Jeez, was nog niet eens begonnen. Wat heb ik nou aan jou?![]()
da's geen antwoord, Forrest!quote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ga nu uithuilen bij COS om Hil haar vertrek. Ik voel een enorme leegte.
Haar stem, haar lach, haar gekreun....![]()
Effe dimmen, Castle Freak.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's geen antwoord, Forrest!
Niet zo populair, Ernest, en nu vertellenquote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Effe dimmen, Castle Freak.![]()
Moet je geen luiers verschonen?
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goedquote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Zo....dat was weer een uurtje leuke real live tv.
komtiedan:quote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Inodder het volgende:
zeg t lult hier toch maar raak (de bedoeling van de sc?) dus stel ik hier ook maar de vraag of iemand mij vertellen kan hoe je afbeeldingen post?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goed
Wat wil je weten dan Hobbit?quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo populair, Ernest, en nu vertellen![]()
Ik vind Bridget het sowieso elke keer goed doen...luchtig en niet te gemaakt...ze is een flapuit en dat past goed bij de sfeer !quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goed
Laat maar, de lol is er weer vanaf, laaf!quote:
Oké dan, E10.quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar, de lol is er weer vanaf, laaf!![]()
Veel plezier, Hilde!quote:Op maandag 18 september 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké dan, E10.
Kan ik weer verder met rouwen om Hilde. Zulke dingen kosten tijd.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Fok op Talpa nu bij die quiz van Linda de Mol ...
quote:
Hilde zou alleen maar vervelend zijn geworden ...saai en vervelend. Ze is zeg maar gestopt op haar hoogtepunt, geleuf me!quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
We kunnen lullen wat we willen, maar Hilde zorgde wel voor sensatie. Nu maar hopen dat er een waardige vervanger is.![]()
Misschien komt ze wel terug. Dat deden ze ook met Nikky in BB7 UK!
Dat lijkt me een strakke actie.![]()
Goed gedaan jochie...quote:
helemaal goedquote:
Jappert? Is er een mogelijkheid om het forum te verneuken ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gedaan jochie...![]()
Nu moet je alleen nog even zorgen dat je plaatjes max 600 pixels breed zijn zodat je ook de layout van het forum nimmer nooit niet kunt verneuken...![]()
Zekers.....je hebt inmiddels zelf ook al gezien hoe je het plaatje zelf kleiner kunt laten verschijnen...quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef Inodder het volgende:
[learning] quickly if i say so
daar gaat m'n repquote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Inodder het volgende:
normaal leer ik nooit zo snel zal aan de fantastische uitleg gelegen hebben thnx bommie![]()
![]()
Met die plaatjes is dat hier niet mogelijk.......quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappert? Is er een mogelijkheid om het forum te verneuken ?Vertel!
Misschien wel. Ze zeggen vaak dat je moet kappen als je de top hebt bereikt en dat heeft Hilde.quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hilde zou alleen maar vervelend zijn geworden ...saai en vervelend. Ze is zeg maar gestopt op haar hoogtepunt, geleuf me!
Nee ik vergiste me...ook dat doet de ingebouwdeplaatjesverkleiner van het fokforum waarschijnlijk zelf..quote:Op maandag 18 september 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
he verkleinen weet ik niet van
quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met die plaatjes is dat hier niet mogelijk.......
erzijnechteranderemanierenomdelayoutteverneukenemaarikweetnietofflugsenofdayen
teamleaddaarheelergblijvanzullenwordenalswedathierkeeropkeergaandoensterkernog
ikhebzohetideedatzedaarpislinkvanworden
Je kunt te grote plaatjes ook zo plaatsen trouwens:quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee ik vergiste me...ook dat doet de ingebouwdeplaatjesverkleiner van het fokforum waarschijnlijk zelf..
Je plaatje is breder dan 580pix en daarmee eigenlijk te breed voor de layout van het forum.....gelukkig zit er op FOK een opdrachtregeltje ingebouwd die maakt dat plaatjes breder dan die 580pix automatisch worden aangepast.quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
ff voor de duidelijkheid had ik nu iets moeten verkleinen? hoe?
We zijn dus echt beroemd.quote:Op maandag 18 september 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! staat op nr. 5 van meest gelezen nieuwssites. Was net bij "de slimste". En bij de uitleg werd genoemd dat FOK! bekend is geworden door het BB-forum.
[afbeelding]
So ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
JAPPIEjebenteenheldwantnuzieikookmijnsmileysbijnaallemaalnetjesopeenrijenikhouerwelvanals
allesnetjesopordestaatmaarhetisnuwelduidelijkhoejedelayouttotaalverknaltenikbenblijdatjemetochnogwatheb
tkunnenlerenaldenkikinderdaaddatdemoddiemodspislinkgaanwordenalszejedithebbenziendoenensterker
zezullenhetergervindendatjemijhethebtuitgelegt!
Dat zou zo maar kunnen maar ik ben bang dat als je je aan iedereen voor wilt stellen dat je hier nog wel tot morgenochtend kunt blijven zitten .quote:
ik vandaag me provider gebeld over dit probleemquote:
Als je plaatjes te groot zijn, moet je ze dus zo plaatsen:quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
ff voor de duidelijkheid had ik nu iets moeten verkleinen? hoe?
oei das allemaal wel erg ingewikkeld op de late avond na 3 halve liters [beugels] lees wel ff n x op mn gemakquote:Op maandag 18 september 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je plaatje is breder dan 580pix en daarmee eigenlijk te breed voor de layout van het forum.....gelukkig zit er op FOK een opdrachtregeltje ingebouwd die maakt dat plaatjes breder dan die 580pix automatisch worden aangepast.
Hier---> http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten kun je verder kijken hoe je jouw plaatjes zo kunt posten dat ze er altijd op komen op de manier zoals jij wilt.
-edit- van 600 .. 580 gemaakt
quote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vandaag me provider gebeld over dit probleem
[afbeelding]
zij mij helemaal uitgelegd waar het probleem zou zitten dus ik voer dat net allemaal uit zeg maar
zit ik nou hiermee
[afbeelding]
![]()
quote:
zat te f5 en op einde pagina lol nog steeds [learning mode] weet je welquote:
nu nog ff op cos...krijg je flugie en day achter je aan hehehequote:
Ik ben weggejaagd door die layout verneukersquote:
Moet je anders ff googlen op tubgirl..quote:Op maandag 18 september 2006 23:51 schreef Inodder het volgende:
zit nog te zoeken naar n leuke avater of hoe noem je zon ding deze van sab en e10 is ook n beetje afgezaagd en mn motor vond ik n beetje te patserig
hij is een regelrechte held aan het wordenquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
zo bommie, die zjaak weet echt niet van ophouden he
KLOPT! En ik vind nog steeds dat Oorties, snaptnix, ruby, supermom, sassefras en motornewbie hun excuses wel aan je zouden mogen maken!quote:Op maandag 18 september 2006 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben weggejaagd door die layout verneukers
ik denk dat ik ff wacht to de streams een keer vastlopenquote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog ff op cos...krijg je flugie en day achter je aan hehehe
yeps het liefst een half uur dat iedereen al supergeirriteerd isquote:Op maandag 18 september 2006 23:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat ik ff wacht to de streams een keer vastlopen![]()
Juistquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
KLOPT! En ik vind nog steeds dat Oorties, snaptnix, ruby, supermom, sassefras en motornewbie hun excuses wel aan je zouden mogen maken!![]()
dan slinger ik m dr subtiel inquote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps het liefst een half uur dat iedereen al supergeirriteerd is![]()
Geen idee waarvoor, maar goed idee welquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
KLOPT! En ik vind nog steeds dat Oorties, snaptnix, ruby, supermom, sassefras en motornewbie hun excuses wel aan je zouden mogen maken!![]()
dat vind ik nou ook...quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor het verneuken van de layout en voor het wegjagen van PC Eendquote:Op maandag 18 september 2006 23:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook...waarvoor?
...bij deze sorry PC eend ....
quote:Op maandag 18 september 2006 23:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook...waarvoor?
...bij deze sorry PC eend ....
jij denkt dat jij problemen hebtquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Inodder het volgende:
vind hier op wasmachine knopje [kort] scheeld weer 30 min
denk dat ik m nog n keer indruk anders heb ik geen excuus meer om hier nog lang te blijven hangen![]()
Je kan natuurlijk ook met de hand gaan wassenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Inodder het volgende:
vind hier op wasmachine knopje [kort] scheeld weer 30 min
denk dat ik m nog n keer indruk anders heb ik geen excuus meer om hier nog lang te blijven hangen![]()
OE! Jappert, dit is een harde heur!quote:
Jij bent dan ook nog een lulnewbeequote:
idd dan hoef ik helemaal niet meer naar bed vanachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook met de hand gaan wassen![]()
Niet eens?? Heb hem al een keer of 6 gelezen maar ben nu weer bezig met het telefoonboek te lezen, erg spannendquote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, die lees ik niet voor de lol![]()
ohwja Kribbet inolde ofzo die daagde je uit. Hij zei eerder in dit topi, en ik quote:quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet eens?? Heb hem al een keer of 6 gelezen maar ben nu weer bezig met het telefoonboek te lezen, erg spannend![]()
Schande!quote:Die Kribbet's ass is mine. Ik maak 'm kapot zodat ik hier direct mijn plek op het forum heb EN Kribbet mijn beotch is!
Ik zei het al eerder...je bent een vlotte leerlingquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Inodder het volgende:
oke oke ik ken mijn plaats zal jullie nog hard nodig hebben
alstublieft accepteerd mijn welgemeende excusses [krawl]![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is toch het idee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd dan hoef ik helemaal niet meer naar bed vanacht![]()
En van angst deed ik het alvast in mijn broek en moest me eerst douchen en verschonenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Inodder het volgende:
ik zei biatch
Dit print ik uitquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel Dapper...ik ga ze beiden liever uit de weg![]()
Als kribbet voor al het leed dat hij anderen op het forum heeft aangedaan zijn excuses zou moeten maken, dan is hij het dubbele van zijn totale postings bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder...je bent een vlotte leerling![]()
In tegenstelling tot Kribbet die nu nog steeds zijn excuus niet heeft aangeboden.![]()
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Geen idee wat ik nu weer heb gedaan... maaruh sorry hoor PC Eend, bij voorbaat voor eventuele latere fouten ook alvast m'n welgemeende excuses.
look abovequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch het idee?
Waar blijven die excuses trouwens?
Neem een voorbeeld aan puntoor![]()
Veel te laatquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaar
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Inodder het volgende:
oke oke ik ken mijn plaats zal jullie nog hard nodig hebben
alstublieft accepteerd mijn welgemeende excusses [crawl]![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
Ah...eindelijk...pagina 6
Met een fris en fruitig layoutje.![]()
trust peeps...![]()
Hij is de ideale man, een en al lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe krijgt die Bommer dat voor elkaar
Trusten Jappiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij is de ideale man, een en al lul
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hihihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeej begin jij nou al olbies de les te lezenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef ruby het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer een enerverende dag met Egbert in de kano. Night night.
Truste Jap, Ik zal op de toko letten, vertrouw me maar!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
Ik heb 300 posts in een topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
trust peeps...![]()
Jij bent van plekje 10 gezakt naar plekje 126 !quote:
quote:
Moest je het weer zonodig verlotenquote:Op maandag 18 september 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
JAPPIEjebenteenheldwantnuzieikookmijnsmileysbijnaallemaalnetjesopeenrijenikhouerwelvanalsallesnetjes
opordestaatmaarhetisnuwelduidelijkhoejedelayouttotaalverknaltenikbenblijdatjemetochnogwathebtkunnenlerenal
denkikinderdaaddatdemoddiemodspislinkgaanwordenalszejedithebbenziendoenensterkerzezullenheterger
vindendatjemijhethebtuitgelegt!
Ik had het al gelezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja Kribbet inolde ofzo die daagde je uit. Hij zei eerder in dit topi, en ik quote:
[..]
Schande!![]()
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepompquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moest je het weer zonodig verloten![]()
Dat wordt nog wel wat met jouquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
ik kan t moeilijk goed doen he
[learnig mode] weeten jullie nog [kruip kruip kruip]
Tenzij je morgen weer "wat leuks" met je vrouw moet doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het al gelezenHeel erg jammer dat ik eerst weer wat leuks met mijn vrouw moest doen en ik even geen tijd om er gelijk op te reageren
![]()
Mijn tijd komt nog wel, heel onverwacht![]()
Voor wat en aan wiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder...je bent een vlotte leerling![]()
In tegenstelling tot Kribbet die nu nog steeds zijn excuus niet heeft aangeboden.![]()
nee ff geen zwepen nu, ben in een emotionele bui nu Hilde weg isquote:
je hele uitstraling is al fout!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor wat en aan wieIk kan alleen mijn excuus aanbieden als ik wat verkeerd heb gedaan en dat heb ik nog nooit van mijn leven
![]()
Dat is de enige rede om hier nog te zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Kribbet is sowieso de huisbeotch hier![]()
Ik heb nog nooit iemand enig leed bezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als kribbet voor al het leed dat hij anderen op het forum heeft aangedaan zijn excuses zou moeten maken, dan is hij het dubbele van zijn totale postings bezig![]()
Waarom shipsquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Inodder het volgende:
ships zie net dat snaptnix ook al n oog heefd
vond wel goed gevonden icm oog van bb
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepomp![]()
Sorry Day!quote:
je kan er nooit iets aan doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand enig leed bezorgdGrijze haren, kalekop, slapeloze nachten enz, dat wel maar daar kan ik toch niets aan doen
![]()
Maak je maar geen zorgen hoor, want de hele week ben ik de lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenzij je morgen weer "wat leuks" met je vrouw moet doen![]()
Kijk uit voor Day Newbie! Voor je het weet hangen de vellen erbij!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
o hey ik zie day [rijm mode] lol handtekeningetje erbij van mij![]()
Altijd die Jappiequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie zijn schuld! Net als een pyromaan een pallet lucifers geven bij een benzinepomp![]()
nu ? mijn sc is eerder!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Altijd die JappieWanneer stopt hij nu eens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |