Maar ik weet het dus niet, dus vertel 'ns!quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, je moest eens weten. [afbeelding]
....negeer status!!quote:
Ga je nu ook van avatar veranderen trouwens?quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daag me niet uit he? Ik koop er zo een huis, zo rancuneus ben ik wel![]()
donequote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nu ook van avatar veranderen trouwens?
Welkom in mijn bioritmequote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
shit bb shit fok lol hierdoor helemaal vergeten wasmachine aan te zetten. moet toch wat aan naar t werk morgen.
wasprogramma 1.58 uur droger 56 min wordt dus wel weer 2uur vanacht 5.55 uur op morgen![]()
hahah ...heb je daar geen gifje van?quote:
Waarom zou je mij negeren?quote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....negeer status!!...dan is het slimmer als ik lekker nix zeg
![]()
In de fakes staat een goeie !quote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...heb je daar geen gifje van?
Nu al klaarquote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, klaaaaaaaaaaar! einde straf![]()
![]()
ja, voor jou bedoel ik... ik heb me eigen al ...quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
In de fakes staat een goeie !
quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik weet het dus niet, dus vertel 'ns!![]()
hey, ik heb ook behoeftes waarom zou ik gestraft worden voor jouw wangedrag ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al klaar![]()
Jeez, was nog niet eens begonnen. Wat heb ik nou aan jou?![]()
da's geen antwoord, Forrest!quote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ga nu uithuilen bij COS om Hil haar vertrek. Ik voel een enorme leegte.
Haar stem, haar lach, haar gekreun....![]()
Effe dimmen, Castle Freak.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's geen antwoord, Forrest!
Niet zo populair, Ernest, en nu vertellenquote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Effe dimmen, Castle Freak.![]()
Moet je geen luiers verschonen?
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goedquote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Zo....dat was weer een uurtje leuke real live tv.
komtiedan:quote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Inodder het volgende:
zeg t lult hier toch maar raak (de bedoeling van de sc?) dus stel ik hier ook maar de vraag of iemand mij vertellen kan hoe je afbeeldingen post?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goed
Wat wil je weten dan Hobbit?quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo populair, Ernest, en nu vertellen![]()
Ik vind Bridget het sowieso elke keer goed doen...luchtig en niet te gemaakt...ze is een flapuit en dat past goed bij de sfeer !quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Bridget deed het vrij goed
Laat maar, de lol is er weer vanaf, laaf!quote:
Oké dan, E10.quote:Op maandag 18 september 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat maar, de lol is er weer vanaf, laaf!![]()
Veel plezier, Hilde!quote:Op maandag 18 september 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Oké dan, E10.
Kan ik weer verder met rouwen om Hilde. Zulke dingen kosten tijd.
quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Fok op Talpa nu bij die quiz van Linda de Mol ...
quote:
Hilde zou alleen maar vervelend zijn geworden ...saai en vervelend. Ze is zeg maar gestopt op haar hoogtepunt, geleuf me!quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
We kunnen lullen wat we willen, maar Hilde zorgde wel voor sensatie. Nu maar hopen dat er een waardige vervanger is.![]()
Misschien komt ze wel terug. Dat deden ze ook met Nikky in BB7 UK!
Dat lijkt me een strakke actie.![]()
Goed gedaan jochie...quote:
helemaal goedquote:
Jappert? Is er een mogelijkheid om het forum te verneuken ?quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gedaan jochie...![]()
Nu moet je alleen nog even zorgen dat je plaatjes max 600 pixels breed zijn zodat je ook de layout van het forum nimmer nooit niet kunt verneuken...![]()
Zekers.....je hebt inmiddels zelf ook al gezien hoe je het plaatje zelf kleiner kunt laten verschijnen...quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef Inodder het volgende:
[learning] quickly if i say so
daar gaat m'n repquote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Inodder het volgende:
normaal leer ik nooit zo snel zal aan de fantastische uitleg gelegen hebben thnx bommie![]()
![]()
Met die plaatjes is dat hier niet mogelijk.......quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappert? Is er een mogelijkheid om het forum te verneuken ?Vertel!
Misschien wel. Ze zeggen vaak dat je moet kappen als je de top hebt bereikt en dat heeft Hilde.quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hilde zou alleen maar vervelend zijn geworden ...saai en vervelend. Ze is zeg maar gestopt op haar hoogtepunt, geleuf me!
Nee ik vergiste me...ook dat doet de ingebouwdeplaatjesverkleiner van het fokforum waarschijnlijk zelf..quote:Op maandag 18 september 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
he verkleinen weet ik niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |