Je kan ook editten. Maar ik denk dat het leed al geleden is daar ik je gequote hebtquote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
kan ik ook posts weer weghalen begin m eigenlijk n beetje te knijpen nu![]()
Dat is beter dan andersom!quote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle wint goud in de verkiezingen 'groenste stad van europa'...
Ik zou me ook groen en geel ergeren als ik daar zou wonenquote:Op maandag 18 september 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle wint goud in de verkiezingen 'groenste stad van europa'...
Nee, klaaaaaaaaaaar! einde strafquote:
Dat dacht je maar...quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja toch raar heur, ik heb ze iig niet weggejaagd.
Ik heb wel snaptnix, oortjes en ruby weggejaagd hier!![]()
*zucht*quote:
Ik ben geen milf.quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal milfjes ofnie?
Oortjes lijkt mij wel leuk!
Snaptnix is wat vervelend en opstandig met haar vol=vol
Dat is een beetje moeilijk om over je zelf te beweren, toch?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
En waarom noem je mij niet? Ben ik te min?![]()
Statistiekenquote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet meer te posten![]()
dus of je bent net hilde, of je bent kinderloos?quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal milfjes ofnie?
Oortjes lijkt mij wel leuk!
Snaptnix is wat vervelend en opstandig met haar vol=vol
Ik vind je hartstikke leuk Oorties, maar je doet zo naar tegen me altijd!quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik lijk leuk, maar ben ik het ook? ( soms.
.)......bommie vind van niet
...hihi
Sorry!quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben geen milf.![]()
No kids.quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus of je bent net hilde, of je bent kinderloos?
ohw dus je bent nog strakquote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
No kids.
Verdomme, wat een optie: of je bent net Hilde.....![]()
ik niet zo bedoelen...ikke rotdag vandaag....( ...quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke leuk Oorties, maar je doet zo naar tegen me altijd!![]()
idd daar was ik zelf ook net achter beetje laat beter eerst ander posts lezenquote:Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan ook editten. Maar ik denk dat het leed al geleden is daar ik je gequote hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |