hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed voor jou Basje. Oortjies is meer wat voor Jappert, in en in gemeen beiden!![]()
quote:
je bent zo stil, je zit zeker te oefenenquote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...![]()
MOOI! Kan niet hoog genoeg staan om jouw stupide lijstje, waar mensen stijgen als jij je zin niet krijg, verwend nest!quote:Op maandag 18 september 2006 13:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...je staat al op plek 2...door gaan zo...![]()
moet ook wel eens iets anders doen dan naar het gezwets van bommie luisterenquote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je bent zo stil, je zit zeker te oefenen![]()
het is dat me buren alleen kapotte ballonnen in de brievenbus hadden gegooit...anders was je nou kletsnat geweest...nummer 1...bingoquote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
MOOI! Kan niet hoog genoeg staan om jouw stupide lijstje, waar mensen stijgen als jij je zin niet krijg, verwend nest!![]()
Hier, trek je meer gewoon een discussie in die tussen jou en niet mij gaat!quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
moet ook wel eens iets anders doen dan naar het gezwets van bommie luisteren![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is dat me buren alleen kapotte ballonnen in de brievenbus hadden gegooit...anders was je nou kletsnat geweest...nummer 1...bingo
hij ging lekker, tot ik bij gods geschenk aan den vrouw kwam, daar verloor je meteen alle geloofwaardigheidquote:Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier, trek je meer gewoon een discussie in die tussen jou en niet mij gaat!
Je misbruikt mij op dit forum om je ego te strelen door mij zwart te maken. Ik ben goedaardig, ruimhartig, lief, vol medeleven, en gods geschenk aan den vrouw en jij zit me maar zwart te maken !![]()
FUCK!quote:Op maandag 18 september 2006 14:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij ging lekker, tot ik bij gods geschenk aan den vrouw kwam, daar verloor je meteen alle geloofwaardigheid![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
grrrr, verkeerde topic
onmogelijk, ik ben uniekquote:
Dat loopje, dat loopje.. PC-Gans!quote:
Pas maar op want anders verkoop ik je aan de plaatselijke chineesquote:
We hebben er weer 1quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
hallo beste mede bb verslaafden![]()
ik volg bb hier sinds t begin van bb6 (en n beetje t eind van bb5).
Ik voelde me geregeld geroepen om te reageren maar kon me niet aanmelden bij gebrek aan n officieel mail address van n provider.
nu heb ik hemel en aarde weten te bewegen (lees ik heb me weten te registreren).
als ik t n beetje begrijp dit de juiste plaats is om even kennis te maken
alhoewel ik jullie al n tijdje (stiekem) ongezien volg uiteraard (voyeur?)
Please heb n beetje gedult met me zal nog wel veel fouten en onbenulligheden uithalen.![]()
dit is nu namelijk mijn tweede post.
Ben compleet nieuw wat betrefd fora
![]()
geen idee, heb er nog nix aan overgehoudenquote:Op maandag 18 september 2006 17:51 schreef Jappie het volgende:
Zeg Bommels....wat heeft het je tot nu toe eik opgeleverd...die nr 1 ranking ?
Is het nog een beetje de moeite van het slijmen waard ?![]()
Das dan wel weer positief..quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog nix aan overgehouden![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
Ik voelde me geregeld geroepen om te reageren maar kon me niet aanmelden bij gebrek aan n officieel mail address van n provider.
nu heb ik hemel en aarde weten te bewegen (lees ik heb me weten te registreren).
Please heb n beetje gedult met me zal nog wel veel fouten en onbenulligheden uithalen.![]()
![]()
je gunt me ook geen ene positieve reet he?quote:
Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefdequote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
je gunt me ook geen ene positieve reet he?![]()
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefde![]()
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwachtquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?
AF jijquote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik voel me een hele hongerige leeuw en er komt zojuist een lekker sappig biggetje aangerent ...![]()
Welkom Inodder, je zit hier idd enorm goed!![]()
Welkom hier!!quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
![]()
dat lijkt me echt een kwelling zo'n straf....een dagje winkelenquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwacht![]()
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggenquote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AF jijNiet de volgende nieuweling hier wegpesten
Er zijn al zeker een stuk of 50 users met tranen in de ogen weggelopen door jou! Nu is het klaar
![]()
![]()
Stookhond!quote:
Ik gedronkenquote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggen![]()
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschrevenquote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschreven![]()
Ik heb toch hele andere benamingen voor je![]()
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven hequote:
Mwah, kan snel typenquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven he![]()
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"quote:Ik kan de benamingen niet plaatsen zonder een ban (een LS' je) te krijgen voor een aantal dagen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
Prachtigquote:
Die hou je van me tegoedquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, kan snel typen![]()
[..]
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"
Die durft helemaal niet meer te postenquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hey maar die newbie heb ik hier niet meer zien posten ...en ik heb nix verkeerds gezegd heur!![]()
geen idee, die lees ik niet voor de lolquote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hou je van me tegoed![]()
Maar.... crackhoer staat toch gewoon in het woordenboek![]()
![]()
Ja toch raar heur, ik heb ze iig niet weggejaagd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet meer te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |