Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefdequote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
je gunt me ook geen ene positieve reet he?![]()
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was juist blij voor je dat je een keer niet langs de GGD hoefde![]()
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwachtquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van Oortjes iets op kan lopen hoor?
AF jijquote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik voel me een hele hongerige leeuw en er komt zojuist een lekker sappig biggetje aangerent ...![]()
Welkom Inodder, je zit hier idd enorm goed!![]()
Welkom hier!!quote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef Inodder het volgende:
hallo beste mede bb verslaafden![]()
ik volg bb hier sinds t begin van bb6 (en n beetje t eind van bb5).
Ik voelde me geregeld geroepen om te reageren maar kon me niet aanmelden bij gebrek aan n officieel mail address van n provider.
nu heb ik hemel en aarde weten te bewegen (lees ik heb me weten te registreren).
als ik t n beetje begrijp dit de juiste plaats is om even kennis te maken
alhoewel ik jullie al n tijdje (stiekem) ongezien volg uiteraard (voyeur?)
Please heb n beetje gedult met me zal nog wel veel fouten en onbenulligheden uithalen.![]()
dit is nu namelijk mijn tweede post.
Ben compleet nieuw wat betrefd fora
![]()
dat lijkt me echt een kwelling zo'n straf....een dagje winkelenquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien houdt ze wel van hele dagen winkelen..........een loopoor komt zelden als je het verwacht![]()
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggenquote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AF jijNiet de volgende nieuweling hier wegpesten
Er zijn al zeker een stuk of 50 users met tranen in de ogen weggelopen door jou! Nu is het klaar
![]()
![]()
Stookhond!quote:
Ik gedronkenquote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop man, je hebt gedronken. Ik ben altijd de relaaedheid zelfe tegen die lieve newbies.....als ze maar doen wat we zeggen![]()
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschrevenquote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt over jezelf meer mooie dingen geschreven dan je in al je berichten over andere hebt geschreven![]()
Ik heb toch hele andere benamingen voor je![]()
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven hequote:
Mwah, kan snel typenquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel post's al? Jij hebt echt geen leven he![]()
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"quote:Ik kan de benamingen niet plaatsen zonder een ban (een LS' je) te krijgen voor een aantal dagen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stookhond!![]()
Door jou en Kribbet krijgt een eerlijke lieve aangename prechtige fijne sympathieke geniale zachtzinnige medelevende sociale Bommie zoals ik een slechte naam![]()
Prachtigquote:
Die hou je van me tegoedquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, kan snel typen![]()
[..]
Doe een poging, je weet dat de grens ongeveer ligt op "crackhoer"
Die durft helemaal niet meer te postenquote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hey maar die newbie heb ik hier niet meer zien posten ...en ik heb nix verkeerds gezegd heur!![]()
geen idee, die lees ik niet voor de lolquote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hou je van me tegoed![]()
Maar.... crackhoer staat toch gewoon in het woordenboek![]()
![]()
Ja toch raar heur, ik heb ze iig niet weggejaagd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die durft helemaal niet meer te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |