abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:25:19 #1
71115 Rnej
I walk the line
pi_41308460

Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

quote:
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:

Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:26:13 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41308499
Hey, de lekkere wijven staan scheef!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:31:05 #3
71115 Rnej
I walk the line
pi_41308725
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef XL het volgende:
Hey, de lekkere wijven staan scheef!
maakt niet uit, als ze er maar staan
pi_41309468
TVP

Fingerspitzgefühl
pi_41309529
Lol vandaag nog iets moois meegemaakt:D

Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..

Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07

Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen

Btw alles betaald door vader dus ben al zeker:P
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:57:49 #6
71115 Rnej
I walk the line
pi_41309877
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:

Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..

Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07

Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen

niiiice, dat zijn de betere deals

congrats man, mooi setje
pi_41310959
quote:

Altijd zwaar chill als je dat soort berichten te horen krijgt. Set ziet er inderdaad prima uit, zeker als je alles mee krijgt voor die prijs.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:21:06 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41313145
Largebindingen op zo'n smal board?
Het zal best passen maar helemaal normaal is het ook niet.

Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:28:53 #9
71115 Rnej
I walk the line
pi_41313395
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:

Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
mja, wel maf op zich, want maat van me heeft 10.5 in een large binding en dat gaat idd net niet lekker....
pi_41314664
Weet iemand toevallig nog een mooi budgetjacket in 't wit ergens? Toevallig nog ergens wat moois zien hangen of zo? Liefst niet duurder dan 150 oid. Btw, in de openingspost, Duijvestein heeft twee filialen in Den Haag, waaronder de grootste van alle vier, dus wellicht het vermelden waard?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_41316642
Het hoofdkantoor van Duijvenstein is de winkel in Zoetermeer, maar ze zijn allemaal ongeveer even groot. Zoetermeer heeft alleen wel een groter magazijn. Het is wel fijn dat ze ook de voorraad kunnen bekijken van alle andere filialen.

Ik zal Den haag er bijzetten iig. done

[ Bericht 12% gewijzigd door GenesiZ op 30-08-2006 07:51:30 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_41317368
quote:

Dat was die verkoper waar je soveel vertrouwen in had Dat board is maar 24.6 breed, dus ik zo maar heel goed kijken of je bindingen en schoenen wel passen
pi_41317724
Hmmmmm wat je daar nu zegt:s zal dan volgende week als ik het ga halen eens proberen om erop te staan enzo, als het dan niet lukt moete we maar naar een nieuwe oplossing staan, ik herinner het me nu. Die kerel zet die boot op 12 ° vanvoor maar als ik vanachter -5° bvb ga staan ga ik wel problemen krijgen geloof ik:s
pi_41317898
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:

Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?
Mijn maat 12 Vans niet trouwens.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:39:23 #15
71115 Rnej
I walk the line
pi_41317912
mijn maat 12 burton heb ik toch echt een large binding voor nodig en dan nog moet ik de gaspedals uitschuiven
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:43 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41319184
Bij de SL7 van Burton kon ik nog net in een medium binding. Alle schoenen groter niet meer (volgens mij is de SL7 ook de kleinste schoen van Burton qua buitenste omvang)

Ik vraag me uberhaupt af of een Large binding niet over de randen van je board heen komt. Ik weet niet of je het pendaal van een large binding zo ver in kunt schuiven dat hij op een board pas dat zo smal is. Op de Burton site geven ze aan dat er alleen een medium binding op past....

Ik heb trouwens niet zo bar veel vertrouwen in die verkoper maar goed.

btw, jij zei dat je een paar keer 540 en een 720 gedaan hebt. Hoe stel jij je dat voor.? In de lucht? op de grond? Hoe lang board je al en waarom beschouw jij jezelf als een beginner?
Als je namelijk dat soort tricks in de lucht kunt dan ben je echt wel goed en dat doe je niet na 2 weekjes boarden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_41319317
TVPVideo
http://www.transworldsnow(...)6810,1229096,00.html

Tijs Goossens kiest voor Burton
Tijs was jarenlang het gezicht van Forum in Europa en zeker in Nederland. Als Internationaal Forum rijder zat hij samen in een team met Kareem El Rafie en Erik Botner. Waarom Tijs koos voor Burton lees je hier.

Het komt vaker voor dat rijders switchen van merken, het gaat soms van de één op de andere dag. Afgelopen donderdag kwam Tijs rond met Burton over een Internationale deal. Tijs is ongeveer 7 jaar voor Forum uitgekomen en heeft dat altijd met veel plezier gedaan. Wij vroegen Tijs om een eerste reactie:

Hoe kijk je terug op je tijd bij Forum, Tijs?
- Het was voor mij altijd van jongs af aan al een droom om voor Forum te rijden en ik heb dat al die jaren met erg veel plezier gedaan. In het Forum team zitten toch de beste boarders met een ultiem charisma als JP Walker, Eddie Wall en Devun Walsh. Forum is gewoon een ontzettend vet merk. En het was altijd ontzettend koel om een teammaat te zijn van al die Amerikanen.

Waarom dan toch Burton, beetje retorisch waarschijnlijk, maar vertel je ding
- Ja, eigenlijk is het simpel. Ik kreeg bij Burton gewoon een betere deal. Burton is veel groter dan Forum en dan zie je weer terug in de mogelijkheden die bij Burton gewoon groter zijn!

Wat vindt je eigenlijk zelf van Burton?
- Ik ben wel echt blij dat ik deze deal bij Burton heb gekregen. Burton is natuurlijk ook een echt snowboard merk en daar ben ik toch wel erg blij om!

Hoe werd de boodschap ontvangen door Forum Nederland?
- Ze vonden het natuurlijk wel erg jammer, maar ze gunden me deze betere deal ook zeker wel! We zijn dus gewoon goed uit elkaar gegaan!

En nu je voor Burton rijdt, ga je zeker ook naar de grotere Burton evenementen? Wat is de eerste bestemming?
- Ik ben nu eigenlijk onderweg naar Burton Nederland en daar gaan we alle details en mogelijkheden bespreken, dus dat krijg je later nog wel te horen van me!

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:24:42 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41320675
cool

Ik vind forum sowieso een overschat merk. Voor mijn gevoel voornamelijk een merk dat groot geworden is omdat ze zo "diehard" zijn...
Als je niet als Burton fanboy wilt worden gezien, dan neem je Forum. (vooral bij freestyle
pi_41320992
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Komakie het volgende:
cool

Ik vind forum sowieso een overschat merk. Voor mijn gevoel voornamelijk een merk dat groot geworden is omdat ze zo "diehard" zijn...
Als je niet als Burton fanboy wilt worden gezien, dan neem je Forum. (vooral bij freestyle
Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.
Ze maken wel meer freestyle georienteerde boarden.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Ride Kink of Forum Jiblet
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:03:33 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41321943
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:34 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.
Ze maken wel meer freestyle georienteerde boarden.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Ride Kink of Forum Jiblet
weet ik

Ik zou dan wel voor een Forum gaan. Maar ik ben geen Ridefan...
pi_41322965
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

weet ik

Ik zou dan wel voor een Forum gaan. Maar ik ben geen Ridefan...
Zit alleen btje met waist wide. Die is 24,6. heb maat 42 geloof ik van 32. ga ik dit halen? Sta wel 15 graden duck.
De Ride kink is 25,2. Scheelt best wel wat dus
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:06:49 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41324045
Volgens mij moet je met maat 42 wel op een 24.6 passen. Zeker op een railboard (diep carven zal niet echt een item zijn met dat board )
Een 25.2 lukt zeker weten
pi_41324249
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:38 schreef Thermo het volgende:

[..]

Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?
Mijn maat 12 Vans niet trouwens.
Hmm ik heb ook 32 maar 't was toch wel duidelijk dat dat met de cartel medium te krap ging worden:s welk merk van bindingen heb je?
pi_41324332
Cartels
pi_41324462
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef Komakie het volgende:
Bij de SL7 van Burton kon ik nog net in een medium binding. Alle schoenen groter niet meer (volgens mij is de SL7 ook de kleinste schoen van Burton qua buitenste omvang)

Ik vraag me uberhaupt af of een Large binding niet over de randen van je board heen komt. Ik weet niet of je het pendaal van een large binding zo ver in kunt schuiven dat hij op een board pas dat zo smal is. Op de Burton site geven ze aan dat er alleen een medium binding op past....

Ik heb trouwens niet zo bar veel vertrouwen in die verkoper maar goed.

btw, jij zei dat je een paar keer 540 en een 720 gedaan hebt. Hoe stel jij je dat voor.? In de lucht? op de grond? Hoe lang board je al en waarom beschouw jij jezelf als een beginner?
Als je namelijk dat soort tricks in de lucht kunt dan ben je echt wel goed en dat doe je niet na 2 weekjes boarden
Je mag kijken: ik heb nergens gezegd dat ik een beginner ben Ik board nu al 6 en een halve week. Die 720 was niet op zo'n big air maar toch wel vrij hoge kicker en 540 op een iets lagere kicker.. Maar nu begin ik ook te twijfel aan die verkoper ga straks eens bellen om te vragen of hij zeker is dat het op het board gaat passen: let wel het is de Uninc van vorig jaar dus misschien is die anders van breedte weet het niet goed. Dacht zelf dat de verkoper iets zei dat de 156 dit jaar smaller geworden is.

Zal straks nog is posten met het resultaat:)
pi_41324567
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef Thermo het volgende:
Cartels
En de 32 Lashed? Lol dat is dan wel raar:/
pi_41325085
Nee 32 TM-two's.

Was wel vorig jaar, nu in de vans heb ik large bindingen, vorig jaar ook trouwens maar ik heb eens op iemand zijn board gereden met M bindingen en deze boots.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:34:20 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_41325091
32 lashed past perfect in een cartel binding

24.6 met een large binding op de kleinste stand past, maar t gaat niet van harte..

en als jij een 720 kan met je ... 18 jaar? ... waarom rij je nog niet gesponsord dan ?
pi_41325370
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:34 schreef Rnej het volgende:
32 lashed past perfect in een cartel binding

24.6 met een large binding op de kleinste stand past, maar t gaat niet van harte..

en als jij een 720 kan met je ... 18 jaar? ... waarom rij je nog niet gesponsord dan ?
Heb lashed met Cartel large met duck 15 moet wel lukken dus. Carven hoeft toch niet zola Komakie al aangaf.
Nu alleen nog wachten tot ie in de local boardshop ligt.

Hij word gesponserd door ze pa...
Vertellen wat voor tricks je kan is zelfde aan visser vragen hoe lang ze langste vis was. Of aan willekeurige gozer in de kroeg vragen hoeveel dames hij geneukt heeft.
Allemaal grootsheids waan en we lijden er allemaal aan
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:41:45 #30
71115 Rnej
I walk the line
pi_41325424
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:40 schreef Basje_B het volgende:
Hij word gesponserd door ze pa...
pi_41325492
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

Me pa mag me best sponseren hoor. Graag zelfs. En dan wil ik best sticker op me board plakken met Thanks PAP!!!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:44:27 #32
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41325530
Inmiddels jeukt het weer als een mofo

Komende maand boardje maar eens een grote beurt geven ter voorbereiding op het nieuwe seizoen

De OP gaat er steeds beter uitzien trouwens, leuk ook dat ook bijna iedereen er een bijdrage aan heeft geleverd. Pizzafoto destijds door thermo gepost, terje door kentaro, beerke's pic door.. tsja, chad's gap is door rnej geintroduceerd..

Ik hou mezelf graag verantwoordelijk voor de babes
pi_41325534
lol ik heb hem zeker gedraaid je moet me niet geloven was wel een beetje geluk en 5 meter na landing lag ik er wel..

Zal dan kijken of boots in bindingen medium zate ff bellen nu^^
pi_41325657
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef ssstef het volgende:
lol ik heb hem zeker gedraaid je moet me niet geloven was wel een beetje geluk en 5 meter na landing lag ik er wel..

Zal dan kijken of boots in bindingen medium zate ff bellen nu^^
toen lag je in het ziekenhuis aan de morfine?
Als je hem niet stick heb je hem ook niet gesprongen of was het op een BigAirbag?
pi_41325710
Nopz zoals je wil dan he, ik heb hem niet gedraaid^^
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:49:59 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41325734
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef ssstef het volgende:

[..]

Je mag kijken: ik heb nergens gezegd dat ik een beginner ben Ik board nu al 6 en een halve week. Die 720 was niet op zo'n big air maar toch wel vrij hoge kicker en 540 op een iets lagere kicker.. Maar nu begin ik ook te twijfel aan die verkoper ga straks eens bellen om te vragen of hij zeker is dat het op het board gaat passen: let wel het is de Uninc van vorig jaar dus misschien is die anders van breedte weet het niet goed. Dacht zelf dat de verkoper iets zei dat de 156 dit jaar smaller geworden is.

Zal straks nog is posten met het resultaat:)
Ah niet helemaal goed gelezen.
Je zei dat je niet een "relatieve beginner" bent. Whatever that means...

De breedte van de Uninc is niet veranderd. Ik begin steeds minder vertrouwen in die verkoper te hebben
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef ssstef het volgende:
Nopz zoals je wil dan he, ik heb hem niet gedraaid^^
Ja wat is het nou?
Kun je een 720 of niet
pi_41325774
En ze nemen ook niet op a/d telefoon, binnen half uurtje nog eens proberen.. btw waar kan je breedte van het board zien want als ik op specs druk gebeurt er niets op burton site?
pi_41325810
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ah niet helemaal goed gelezen.
Je zei dat je niet een "relatieve beginner" bent. Whatever that means...

De breedte van de Uninc is niet veranderd. Ik begin steeds minder vertrouwen in die verkoper te hebben
[..]

Ja wat is het nou?
Kun je een 720 of niet
Eigen interpretatie van kunnen dan ik had hem gedraaid maar schoof nog wat door bij beide keren en ging dus lekker op m'n doos..
pi_41325816
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:52 schreef ssstef het volgende:

[..]

Eigen interpretatie van kunnen dan ik had hem gedraaid maar schoof nog wat door bij beide keren en ging dus lekker op m'n doos..
wtf.... heb je een 630 gesprongen dan? 90 tekort dus.

snap er geen reet meer van.
Heb je die 720 geland en ging je op je bek bij weg rijden.....
pi_41325918
Dus: ik ga naar de kicker:

1) draai een 720
2)land
3) draai nog wat door op de sneeuw
4)val

zo dus:P
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:56:19 #41
71115 Rnej
I walk the line
pi_41325932
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef 360sjors het volgende:
Inmiddels jeukt het weer als een mofo
nog 44 dagen en dan sta ik op de gletsjer.. om deze tijd

13.00 uur beginnen op 13 oktober
pi_41326364
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef Rnej het volgende:

[..]

nog 44 dagen en dan sta ik op de gletsjer.. om deze tijd

13.00 uur beginnen op 13 oktober
Doe je goed. Duits al aan het oefenen?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:15:29 #43
71115 Rnej
I walk the line
pi_41326522
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:10 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Doe je goed. Duits al aan het oefenen?
"Zwei bier bitte"

pi_41326792
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

"Zwei bier bitte"

Fünfhundert bier jah!
pi_41326825
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef ssstef het volgende:
Dus: ik ga naar de kicker:

1) draai een 720
2)land
3) draai nog wat door op de sneeuw
4)val

zo dus:P
Je perceptie is niet helemaal juist, wanneer iemand vermeld dat hij iets kan, dan betekend dat het correct uitgevoerd is, stijlvol geland is etc etc etc.
pi_41327085
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef Thermo het volgende:

[..]

Je perceptie is niet helemaal juist, wanneer iemand vermeld dat hij iets kan, dan betekend dat het correct uitgevoerd is, stijlvol geland is etc etc etc.
en niet juichend wegrijden natuurlijk, net doen of heel normaal voor je is.
pi_41327176
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Basje_B het volgende:

[..]

en niet juichend wegrijden natuurlijk, net doen of heel normaal voor je is.
idd, maar de eerste keer mag het wel van mij hoor, een beetje euforie.
pi_41327389
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:35 schreef Thermo het volgende:

[..]

idd, maar de eerste keer mag het wel van mij hoor, een beetje euforie.
haha de eerste keer dat 180 sprong vet juichen. Al die gasten echt zo kijken van wat meot die. Maar later feleciteren ze je wel en helpen ze je verder.

Iemand ervaring met lessen op zo'n rolbaan?
pi_41327751
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Basje_B het volgende:

[..]

haha de eerste keer dat 180 sprong vet juichen. Al die gasten echt zo kijken van wat meot die. Maar later feleciteren ze je wel en helpen ze je verder.
Ik ken het Had ik bij railen ook altijd, jezelf opladen om nog een stapje verder te gaan
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:52:05 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_41327795
hehe, mijn eerste 180 was t ook armpjes in de lucht met een bigsmile uitrijden ...

zie je ook van die mensen kijken van: " dus? "
pi_41328312
Ik moet die eerste 180 nog steeds een keer doen
pi_41328350
Ik vroeg mij af of jullie mij misschien konden helpen met het uitkiezen van een gebied. Ben vorige jaar met m'n studieverening geweest, had de reis georganiseerd dus "moest" wel mee, nu grondig verslaafd!

Wil nu met een stel vrienden, enkele waaronder ik, met een weekje ervaring en dan komen er nog wat mensen bij die nog nooit op een board op ski's hebben gestaan. Wij blijven studenten dus hebben vanzelfsprekend weinig geld. Door tentamens enz. zijn we bijna verplicht om laatste week december - eerste week januari te gaan. Best een dure periode maarja, doe je niets aan. Vorig jaar zijn we niet verder gekomen dan groen en wat blauw in St. Francois Longschamps.

Welke gebieden kunnen jullie mij aanbevelen, en welke reisorganisaties?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:24 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41330423
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

"Zwei bier bitte"

De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellen

Als je ergens anders komt waar ze duits spreken is dit uiteraard het enige dat belangrijk is
ohwja en "Du arschloch!!!!" voor het geval er een skier door je groepje heen gaat

Ohwja over dat wegrijden bij een trick. Wel steezy doen natuurlijk he
pi_41330640
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
hehe, mijn eerste 180 was t ook armpjes in de lucht met een bigsmile uitrijden ...

zie je ook van die mensen kijken van: " dus? "
De eerste keer rainbow aan het einde pas er af pleuren, ik was doodgelukkig
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:18:28 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41330867
Die website van Burton is echt kut

Ik krijg geen plaatjes meer te zien als ik een board aanklik (op de berg zeg maar) en ik kan ook de audexjassen niet meer vinden. Ik krijg trouwens ook geen plaatje van de jas meer te zien
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:46:11 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41331646
Je hebt er al te vaak op geklikt denk ik. Hier werkt het prima
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:09:51 #57
71115 Rnej
I walk the line
pi_41332447
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellen

Als je ergens anders komt waar ze duits spreken is dit uiteraard het enige dat belangrijk is
ohwja en "Du arschloch!!!!" voor het geval er een skier door je groepje heen gaat

Ohwja over dat wegrijden bij een trick. Wel steezy doen natuurlijk he
dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo... (niet dat ik goed was, maar ik heb een redelijke woordenschat)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:08 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41337232
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef XL het volgende:
Je hebt er al te vaak op geklikt denk ik. Hier werkt het prima
nee dit is lekker

"The site is currently undergoing routine maintenance"

tegen de tijd dat iemand dit leest zal hij wel alweer up zijn maar goed....
Ik krijg nu deze melding
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:38:37 #59
71115 Rnej
I walk the line
pi_41337273
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

nee dit is lekker

"The site is currently undergoing routine maintenance"

tegen de tijd dat iemand dit leest zal hij wel alweer up zijn maar goed....
Ik krijg nu deze melding
nee want ik heb geen leven dus ik lees posts meteen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:39:47 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41337321
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo... (niet dat ik goed was, maar ik heb een redelijke woordenschat)
Ik moet zeggen dat ik volgens mij niet zo heel erg veel gehad heb aan het duits dat ik op school geleerd heb.
Je krijgt een hoop dingen die je niet op school behandeld hebt (neem ik aan )

Maar als je al een beetje gewend bent met duits dan moet het te doen zijn. Het is mij immers ook goed gelukt. Ze zijn ook niet zo streng met spelling ofzo. Je mag het zelfs proberen in spreektaal op te schrijven of stukjes in nederlands als je het helemaal niet weet
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:40:09 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41337340
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

nee want ik heb geen leven dus ik lees posts meteen
Ah en hij doet het bij jou ook niet?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:08:13 #62
71115 Rnej
I walk the line
pi_41337865
nope, er staat wel een mooi vogeltje bij

edit:

en over dat duits is me ook wel verzekerd dat als je niet verder komt dan zwei bier bitte en gewoon je best doet dat je ook een eind komt

je krijgt toch de hele tijd dezelfde zinnetjes bij de oefeningen te horen
pi_41341492
Steh auf!
pi_41341560
FALLEN LÄSSEN, FALLEN LÄSSEN !!
Fingerspitzgefühl
pi_41341834
Nein Rene, das is die unterkant
pi_41342299
Nicht spielen auf der schlepplift !!
Fingerspitzgefühl
pi_41343344
Nein, nicht wieder zum restaurant
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:33:05 #68
71115 Rnej
I walk the line
pi_41343636
menschen ohne aluminium snowboards sind schwule
pi_41343777
XL
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:58:30 #70
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41344752
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Kentaro het volgende:
Nein, nicht wieder zum restaurant
Bier, bratwurst und kartoffeln.. mit apfelmus
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:44:22 #71
71115 Rnej
I walk the line
pi_41346582
currywurst mit pommes NAJAAA
pi_41355209
Ik heb een vraagje betreffende de Burton Softgoods, wat is het verschil tussen Burton en Ronin?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:15:26 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41355690
"Nein kleiner Rheinhard, wir gehen nicht zum schwartzen piste. Am ersten müss du curven fahren konnen"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:16:03 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41355707
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de Burton Softgoods, wat is het verschil tussen Burton en Ronin?
Ronin is gewoon een kledinglijn van Burton. Net als AK

De website doet het trouwens weer
pi_41356165
Okekiedokie. weet ik dat ook weer. Net als Gravis dus , vage shit.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:39:00 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41356356
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:32 schreef GenesiZ het volgende:
Okekiedokie. weet ik dat ook weer. Net als Gravis dus , vage shit.
Niet helemaal.
Gravis maakt hele andere artikelen. Is meer een dochterbedrijf van Burton.
Ronin is alleen maar een aparte kledinglijn.
pi_41358041
Gravis is ander merk idd, dat het allemaal uit de zelfde fabriek komt maakt eigenlijk ook geen flikker uit.
pi_41358742
Wat is eigenlijk niet van Burton onderhand. Ze hebben Burton (Duh), Anon, Analog, RED, Gravis, Forum, Jeenyus (hebben ze failliet laten gaan)
pi_41358945
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Komakie het volgende:
"Nein kleiner Rheinhard, wir gehen nicht zum schwartzen piste. Am ersten müss du curven fahren konnen"
Cürfen machen, CÜRFEN MACHEN!!!
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_41362112
COOL!!!!
Groen word mijn kleur deze winter.

pi_41363719
Is dit niets

Ik vindt deze wel cool, voor de mooie dagen met afritsbare mouwen,

pi_41364568
Wel Space.

Zou dit nou verkopen?

Groen is teminste beetje apart en niet zoals al die skieers oranje. Dat zie je echt veel te veel.
Wit vind ik ook gaaf maar dan moet je dat ding zo vaak wassen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:41:16 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41364576
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Basje_B het volgende:
Wat is eigenlijk niet van Burton onderhand. Ze hebben Burton (Duh), Anon, Analog, RED, Gravis, Forum, Jeenyus (hebben ze failliet laten gaan)
Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.
Channel Island Surfboards is ook van Burton (sinds kort)

Jeenyus bestaat volgens mij trouwens gewoon nog steeds hoor.
pi_41364680
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef Basje_B het volgende:
Wel Space.
[afbeelding]

Zou dit nou verkopen?
[afbeelding]

Hoe gaaf deze. 3D bril op en gaan!!!

Groen is teminste beetje apart en niet zoals al die skieers oranje. Dat zie je echt veel te veel.
Wit vind ik ook gaaf maar dan moet je dat ding zo vaak wassen
pi_41364737
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.
Channel Island Surfboards is ook van Burton (sinds kort)

Jeenyus bestaat volgens mij trouwens gewoon nog steeds hoor.
Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:02:48 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41365245
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)
ach dat valt wel mee.
maar de meeste "snowboardonly" merken zijn heel erg klein.
Merkjes als Hammer, Fanatic, Bataleon en Libtech zul je altijd wel blijven houden, maar er is maar 1 echt grote speler.
Andere grote merken hebben ook andere sporten. K2 en Atomic hebben bijvoorbeeld skien enzo.

De nieuwe boards van Jeenyus kan ik idd ook niet vinden. Vond het ook wel een heel erg beperkt merkje hoor. Ze hadden maar 4 of 5 modellen...
pi_41365529
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

ach dat valt wel mee.
maar de meeste "snowboardonly" merken zijn heel erg klein.
Merkjes als Hammer, Fanatic, Bataleon en Libtech zul je altijd wel blijven houden, maar er is maar 1 echt grote speler.
Andere grote merken hebben ook andere sporten. K2 en Atomic hebben bijvoorbeeld skien enzo.
maar kleding merken is allemaal Burton inc dus... (sessions?)Beetje jammer maar wat maakt het ook uit. Die core shit boeid me niks.
Ride is trouwens weer van K2 wat weer onderdeel van Shakespeare (ofzo) is. Je weet wel die al die visspullen maken.
Je kan bijna een stamboom maken van wat bij wat hoort
quote:
De nieuwe boards van Jeenyus kan ik idd ook niet vinden. Vond het ook wel een heel erg beperkt merkje hoor. Ze hadden maar 4 of 5 modellen...
Waren allemaal free-syle modellen. En de Eddie Wall pro board ofzo.
En Eddie Wall is ook al overgestapt. Weet alleen niet meer wel merk.
Is Forum geworden trouwens. Vond het net
pi_41371713
Zojuist de film Shakedown gezien van Mack Dawg.

Heerlijke film met verschikkelijk veel wipe-outs. M'n favo JP Walker en Jeremy Jones zitten er ook in. Een echte aanrader dus
pi_41373072
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:16 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vindt deze wel cool, voor de mooie dagen met afritsbare mouwen,

[afbeelding]
\

voor de ballen onder ons hijs wel vet, alleen andere kleur zou beter zijn
pi_41373226
ze hebben wel andere kleuren, maar die staan mij niet zo aan. Ik zou die jas ook wel willen incl gele of witte broek
pi_41373527
idd, et heeft wel iets. hoe duur is nu zon jas?
en ik mis prijzen op de burton site ik wil echt graag een berg truien kopen, maar zonder prijzen is dat lastig
pi_41373972
Die jas is iets van 219 eur ongeveer. De prijzen zouden erbij moeten staan. Anders ff op blue-tomato kijken.
pi_41374122
ok, als die betaalbaar is ga ik em denk ik wel halen ergens
pi_41374543
op blue tomato staan idd wel de prijzen erbij..

hoe zit et met de maten bij bindingen??

s
m
l
xl

hoe zit et?
pi_41378923
Als het goed is staat er wel een linkje naar de Size Chart, kan je daar ff kijken hoe het allemaal in elkaar steekt. Want alle merken hebben bindingen weer anders van elkaar afgesteld. Wanneer je bij Burton een S nodig hebt kun je bij Rome bijvoorbeeld gewoon M hebben .
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:09:47 #96
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41380502
oke ty
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:57:41 #97
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_41396638
't begint hier ook al aardig te kriebelen...
Hoe is 't met de sneeuwval?
Zijn er al interessante last-minutes?
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:58:04 #98
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41398702
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef GenesiZ het volgende:
Ik moet die eerste 180 nog steeds een keer doen
mij is die al een aantal x gelukt, maar heb em neit meer gedaan sinds februarie...
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:59:29 #99
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41398738
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef BrakkeAap het volgende:
't begint hier ook al aardig te kriebelen...
Hoe is 't met de sneeuwval?
Zijn er al interessante last-minutes?
in oostenrijk is er al wel sneeuwgevallen

maar dat gebeurt iedere zomer welleens
pi_41399227
Ik heb ff een dope board-cd op rapidshare gezet !

De band is de "Tiger Tunes" (www.tigertunes.dk). Is dus een Deense band die best aparte rock maakt ! zeker de moeite waard om ff te downloaden !

CD is niet in Nederland te koop, deze is namelijk alleen in Duitsland en Denemarken uitgekomen. Ik heb hem in Berlijn gekocht toen ik daar met school was. Ik kende het nummer Unite al van een snowboard film, zo was ik dus met de band in aanraking gekomen ! .

Veel luister phun !

Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)

LINK (tis een rar bestand):

http://rapidshare.de/files/31577808/Tiger_Tunes.rar

[ Bericht 8% gewijzigd door ForumGek op 01-09-2006 17:24:08 ]
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:20:24 #101
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41399280
ik wil linkje zien!
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:20:49 #102
71115 Rnej
I walk the line
pi_41399296
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)
dan moet t wel ERG goed zijn hoor...
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:24:48 #103
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41399406
haha morgen op het nieuws, dat er in heel nederland her en der.. mensen met snowboards uit ramen zijn gesprongen
pi_41399558
Moet wel een beetje promo maken natuurlijk
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:31:20 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_41399577
t klinkt wel ok idd

heeft wel een sound zoals the sounds, metric en ladyflash enzo .. blije snowboardindierock achtige zut
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:31:24 #106
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41399579
Download-Ticket reserved. Please wait 58.7 seconds.

lol een minuut wachten op iets wat binnen 2min binnen is
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:32:51 #107
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41399616
heb btw woensdag een buikschuiver gemaakt in swzw, toen me board op de box bleef steken ofzo.. en me al 2dagen pijn in me schouders gek echt niet leuk gewoon.. maja wie wil snowboarden meot pijn lijden
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:41:15 #108
71115 Rnej
I walk the line
pi_41399838
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb btw woensdag een buikschuiver gemaakt in swzw, toen me board op de box bleef steken ofzo.. en me al 2dagen pijn in me schouders gek echt niet leuk gewoon.. maja wie wil snowboarden meot pijn lijden
ik loop al een week met een hersenschudding rond...
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:43:21 #109
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41401331
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik loop al een week met een hersenschudding rond...
Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.
Maar das gewoon vakantie hoor
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:50:33 #110
71115 Rnej
I walk the line
pi_41401527
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.
Maar das gewoon vakantie hoor
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:53:51 #111
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41401609
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

valt echt mee hoor.

Kan bijna alles weer doen maar mag maar 4 uur per dag werken nu van de bedrijfsarts.
toen zo mooi weer was lag ik elke dag op strand want mocht niet werken.
Enige is dat 7 of 8 weken in begin met mitella heb gelopen maar das wel gewent na 5 keer uit de kom en geen pijn gehad. Helemaal niks. Wel morfine

Morgen ff kijkne op zo'n rollerbaan om nog wat lesje te nemen. Me switch meot echt beter en wil je techniek nog beter hebben.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:53:52 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41406906
Ach ik ben pas 6 maanden met mijn enkel bezig
Ik kan gelukkig wel alles gewoon doen maar helemaal goed is het nog steeds niet.
Soms heb ik er nog steeds wel wat last van en moet nog steeds oppassen dat het niet mis gaat.
Dus nog steeds geen snowboarden. Gelukkig ben ik geen koelkastkiddie
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:31:22 #113
71115 Rnej
I walk the line
pi_41413981
seriously
rollerbanen zijn vet voor je techniek maar DAMN wat is het moeilijk.....

denk je dat je een leuk potje kan snowboarden, nou mooi niet... je bent hoogstens wat lessen eerder los met je handjes van de balk maar het is seriously moeilijk

ik stond dus mooi met knie en polsbeschermers op de baan...

hoofdleraar die ons dus les gaf heeft landes... en die kon t goed.. maar bijv switch rijden is bijna niet te doen....
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:28:17 #114
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41417207
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef Rnej het volgende:
seriously
rollerbanen zijn vet voor je techniek maar DAMN wat is het moeilijk.....

denk je dat je een leuk potje kan snowboarden, nou mooi niet... je bent hoogstens wat lessen eerder los met je handjes van de balk maar het is seriously moeilijk

ik stond dus mooi met knie en polsbeschermers op de baan...

hoofdleraar die ons dus les gaf heeft landes... en die kon t goed.. maar bijv switch rijden is bijna niet te doen....
Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.
pi_41417514
Boarden op een rollerbaan is precies hetzelfde als op de sneeuw. Je techniek moet gewoon in orde zijn. Met een slordige techniek kom je op de sneeuw wel weg maar de rollerbaan straft dat genadeloos af. Ik heb een keer op zo'n rollerbaan geboard en ik vond het eigenlijk superboring.
pi_41418569
Hey Rnej, sta je ingeschreven voor de anwarter van oktober bij ripstar?, Ik kreeg zojuist bevestiging dat ik ook mee mag doen. Maar zo te horen heb ik nog heel wat sneeuw uren achterstand dit jaar.. Naja zie wel hoe het gaat spreek je er vast nog wel over en ik blijf dit topic uiterraard volgen.....
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:40:51 #117
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41420316
YEAH!!!!

De site van Special Blend is online
http://www.special-blend.com/

Zitten echt mooie spullen tussen, en laat ik nou net nieuwe jas nodig hebben

mag die link ook in de op? Hebben ze wel verdiend toch....?
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:21:20 #118
71115 Rnej
I walk the line
pi_41421331
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef XL het volgende:

[..]

Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.
ja nja, je techniek moet echt precies goed zijn anders ga je gewoon op je bek, en switch rijden is voor iedereen wel een beetje moeilijker... was een andere dude bij die al anwarter had, en wij allebei hadden echt moeite met gewoon rutschen zonder handen aan de balk...

tis gewoon fucking moeilijk.. that's all.. dus switch lijkt me nog moeilijker...

en over anwarter....
over die uren achterstand, die voorbereidingstraining die je kan volgen is erg fijn 75 euro voor 6 uur les dus dat is goed te doen en daar leer je al best veel

ik heb me dus begin juli ingeschreven, al 2x gemaild waar mijn bevestigingspost blijft.. en nog steeds niets ontvangen
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:40:11 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41421775
Zo'n rollerband is zeker niet makkelijk.
Ik heb het ook wel eens gedaan maar je moet het precies goed doen dan gaat het wel.
Het is idd niet echt bepaald spannend.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:49:54 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41421989
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb ff een dope board-cd op rapidshare gezet !

De band is de "Tiger Tunes" (www.tigertunes.dk). Is dus een Deense band die best aparte rock maakt ! zeker de moeite waard om ff te downloaden !

CD is niet in Nederland te koop, deze is namelijk alleen in Duitsland en Denemarken uitgekomen. Ik heb hem in Berlijn gekocht toen ik daar met school was. Ik kende het nummer Unite al van een snowboard film, zo was ik dus met de band in aanraking gekomen ! .

Veel luister phun !

LINK (tis een rar bestand):

http://rapidshare.de/files/31577808/Tiger_Tunes.rar
Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaan
Ik heb wat meer punk, metal en zware dance nodig om op te knallen
Soms een beetje hiphop tussendoor

Wel alleen als ik piste aan het knallen ben trouwens of als ik in het funpark zit. Niet als ik poeder rij. Voornamelijk omdat ik van de stilte wil genieten en ook omdat het wat gevaarlijk kan zijn met lawinegevaar enzo.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:52:52 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41422065
Ik heb het op ski's wel eens gedaan. Lang geleden.
Echt moeilijk is het dan niet. Al was mooie carvebochten skien er niet bij (er waren toen namelijk nog geen carve-ski's)

Op de plank lijkt het me moeilijker, dat is waar.
Dat er mensen zijn die goed zijn in de sport en vervolgens wel daar blijven komen kan ik me slecht voorstellen. Daar is het inderdaad niet leuk genoeg voor.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:08:14 #122
71115 Rnej
I walk the line
pi_41422467
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef XL het volgende:
Ik heb het op ski's wel eens gedaan. Lang geleden.
Echt moeilijk is het dan niet. Al was mooie carvebochten skien er niet bij (er waren toen namelijk nog geen carve-ski's)

Op de plank lijkt het me moeilijker, dat is waar.
Dat er mensen zijn die goed zijn in de sport en vervolgens wel daar blijven komen kan ik me slecht voorstellen. Daar is het inderdaad niet leuk genoeg voor.
skiers vermaken zich daar wel, daar kan je goed techen enzo.. maar boarders niet idd

dat leraren er blijven snap ik voor de volle 100% ... indoor lesgeven bij de snowworld is beginners ontwijken en op hun flikker geven als je groepje weer ns omgekegeld wordt... en je verdient bij de indoorbaan 70% van wat ze bij de rollerbaan betalen... dus ik ga weiiiinig uren bij de SW draaien
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:16:30 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41424144
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaan
Ik heb wat meer punk, metal en zware dance nodig om op te knallen
Soms een beetje hiphop tussendoor

Wel alleen als ik piste aan het knallen ben trouwens of als ik in het funpark zit. Niet als ik poeder rij. Voornamelijk omdat ik van de stilte wil genieten en ook omdat het wat gevaarlijk kan zijn met lawinegevaar enzo.
Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:34:15 #124
71115 Rnej
I walk the line
pi_41424526
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.
ikke niesnapnie
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:37:12 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41424584
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

ikke niesnapnie
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.
Als je bij de bands die Komakie luistert 1 gitaar afpakt en iets minder drugs aan de bandleden geeft zouden ze mijn de muziek maken van de bands die ik luister.
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:39:11 #126
71115 Rnej
I walk the line
pi_41424618
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef XL het volgende:

[..]

Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.
Als je bij de bands die Komakie luistert 1 gitaar afpakt en iets minder drugs aan de bandleden geeft zouden ze mijn de muziek maken van de bands die ik luister.
aha...

in mijn geval moeten ze de gitaren een stukkie lager stemmen, de volumes hoger zetten en zenuwgas de studio inspuiten ... maargoed
pi_41433524
Ach, het is eens wat anders dan de standaard meuk, en moest het toch met iemand delen hé !

Aangezien het voor mij nog niet zeker is om te gaan werken in de sneeuw deze winter (6 weken bij The Hot Zone is mij te weinig), is het misschien wel gaaf om een meet te regelen binnekort. Voor in oktober o.i.d. En dan misschien als het tof is met z'n allen om dan een week ofzo weg te gaan? 8)

Lijkt mij wel een ultieme ervaring, met hard-core boarders een week (of langer ) lekker te baben, boarden en bieren !?

Wanneer ik niet ga werken deze winter ga ik toch een paar keer op wintersport waarschijnlijk (ik heb nu wel werk namelijk), en dan kan ik net zo goed met een aantal van jullie gaan !

Dus, geef maar aan of ieamand hier zin in heeft, ik wel iig !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:47:38 #128
71115 Rnej
I walk the line
pi_41439411
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, het is eens wat anders dan de standaard meuk, en moest het toch met iemand delen hé !

Aangezien het voor mij nog niet zeker is om te gaan werken in de sneeuw deze winter (6 weken bij The Hot Zone is mij te weinig), is het misschien wel gaaf om een meet te regelen binnekort. Voor in oktober o.i.d. En dan misschien als het tof is met z'n allen om dan een week ofzo weg te gaan? 8)

Lijkt mij wel een ultieme ervaring, met hard-core boarders een week (of langer ) lekker te baben, boarden en bieren !?

Wanneer ik niet ga werken deze winter ga ik toch een paar keer op wintersport waarschijnlijk (ik heb nu wel werk namelijk), en dan kan ik net zo goed met een aantal van jullie gaan !

Dus, geef maar aan of ieamand hier zin in heeft, ik wel iig !
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog niet

is redelijk goedkope week... ik vind t best iig
  zondag 3 september 2006 @ 11:44:34 #129
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41447098
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog niet

is redelijk goedkope week... ik vind t best iig
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
  zondag 3 september 2006 @ 11:46:22 #130
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41447131
best leuke muziek voor even tussendoor, lekker luchtig
  zondag 3 september 2006 @ 11:47:14 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41447160
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
Ik heb een keer in de ijsplatenweken in Les Menuires gezeten en dat was werkelijk waar 1 van de mooiste wintersporten van mijn leven. Helaas had het met boarden weinig te maken, er was ongeveer 15 km piste open. Het was echter all-inclusive

Prachtig....
Was vertrek toen op 12 december ofzo.
pi_41449009
Maar wanneer gaan jullie dan? Want alleen met rene houd ik het niet vol natuurlijk !

gwapje !

/edit: en daarbij komt dat wanneer we met meer gaan we de kosten misschien wat kunnen drukken. (lees: bierconsumptie kan omhoog ! )

[ Bericht 39% gewijzigd door ForumGek op 03-09-2006 13:21:07 ]
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 13:53:18 #133
71115 Rnej
I walk the line
pi_41449976
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:

[..]

neehoor... tis vooral omdat het de week voor kerst is, dan gaat niemand, iedereen gaat in de kerstvakantie....

enne, forumgek, je houdt t niet vol omdat ik je alle hoeken van de piste laat zien ja
pi_41450018
Ik laat je mijn pow happen !
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 13:56:58 #135
71115 Rnej
I walk the line
pi_41450049
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:55 schreef ForumGek het volgende:
we gaan t zien he
pi_41450176
Als iedereen nou gewoon zijn/haar beschikbaarheid plaatst, kunnen we kijken wat we kunnen regelen ! Ik kan iig vanaf begin december bijna altijd, maar liefst buiten de vakanties, is het niet zo druk en goedkoper !
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 14:06:33 #137
71115 Rnej
I walk the line
pi_41450269
ik kan mezelf in december in principe een week vrijroosteren van school, en maanden februari en maart ben ik 100% beschikbaar ...
pi_41450424
Kijk eens aan, ik zou namelijk ook wel langere tijd (2 - 3 weken) wegwillen, dat zou dan prima in maart kunnen o.i.d. Ookal is het dan wel erg duur !
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 15:16:39 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41451952
Ik denk dat ik het hele seizoen in de alpen zit.
pi_41451960
En ik stel voor de we de "dreier" van Kentaro gebruiken als vervoersmiddel !
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 15:22:40 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41452108
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef ForumGek het volgende:
En ik stel voor de we de "dreier" van Kentaro gebruiken als vervoersmiddel !
Ik denk niet dat Kentaro een "dreier" zou mogen leasen als hij zomaar 2/3 weken vrij kon maken in maart.
pi_41452172
héhé, dat denk ik ook niet nee.. !

En in welk opzicht zit jij het hele seizoen in de alpen?
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 15:33:47 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41452395
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef ForumGek het volgende:
héhé, dat denk ik ook niet nee.. !

En in welk opzicht zit jij het hele seizoen in de alpen?
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.
pi_41452513
ah oke, maar daar moet je meestal 22+ voor zijn toch? dat ga ik sowieso niet halen !

Ik ga weer leren, lees vanavond nog wel alles weer enzo, anders komt er nooit wat van !
Fingerspitzgefühl
  zondag 3 september 2006 @ 15:39:08 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41452531
Ik ben dan ook 25
pi_41452577
2-3 weken aan elkaar of in 1 maand, dat gaat niet lukken. Maar ik ga zeker drie keer dit seizoen. Ik heb voor mijn nieuwe baan al al mijn heliplannen in NZ voor deze zomer moeten laten schieten

Ik heb al 1 week in decemberl in Ischgl geboekt en dan in februari en in maart nog een keer maar daar weet ik nog niet precies wat en waar. Dat is ook nog zover weg.
pi_41452614
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoekt
  zondag 3 september 2006 @ 15:44:59 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41452685
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoekt
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werken

--edit
Desnoods neem ik een echte baan en begin ik een carriere
Bedoel je overigens dit restaurantje? De Gletsjer!
pi_41452794
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werken

--edit
Desnoods neem ik een echte baan en begin ik een carriere
Bedoel je overigens dit restaurantje? De Gletsjer!
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.
  zondag 3 september 2006 @ 22:41:48 #150
71115 Rnej
I walk the line
pi_41465561
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.
serieus, zoek een nieuwe grap, dit wordt oud...
  maandag 4 september 2006 @ 09:42:56 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41474880
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Rnej het volgende:

[..]

aha...

in mijn geval moeten ze de gitaren een stukkie lager stemmen, de volumes hoger zetten en zenuwgas de studio inspuiten ... maargoed
YEAH!!!

maandag 4 september 2006 @ 09:48:38 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41474955
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:55 schreef ForumGek het volgende:
Als er nog pow over is na de door mij verspoorde pow
  maandag 4 september 2006 @ 09:52:01 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41475006
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:
Ik denk dat ik het hele seizoen in de alpen zit.
Weet je al waar je gaat zitten of niet?

btw over die meet: ligt eraan waar jullie heen gaan. Als het gerlos wordt ben ik het hele seizoen beschikbaar
  maandag 4 september 2006 @ 10:15:13 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41475432
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Weet je al waar je gaat zitten of niet?

btw over die meet: ligt eraan waar jullie heen gaan. Als het gerlos wordt ben ik het hele seizoen beschikbaar
Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.
  maandag 4 september 2006 @ 10:58:20 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41476372
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:15 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.
Ik vind het verschrikkelijk

En het is alweer september. De maand waar de meeste snowboardspullen wel naar de shops verzonden worden
Ze hebben iig bij Cellblock al een aantal Burtonkleding binnen dus het gaat al de goeie kant op
  maandag 4 september 2006 @ 11:35:54 #156
71115 Rnej
I walk the line
  maandag 4 september 2006 @ 11:41:38 #157
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41477451
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]

nieuwe helm
Op de garantie of sponseren ouders het?
  maandag 4 september 2006 @ 11:42:33 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41477471
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:35 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]

nieuwe helm
Gave print
  maandag 4 september 2006 @ 11:57:03 #159
71115 Rnej
I walk the line
pi_41477914
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gave print
is een stofje ... (met een print erop.. ok)

of het garantie is weet ik niet, k heb de oude al langer dan een jaar enzo
de kans is er wel, maar hij is heel klein, heb deze alvast gekocht omdat ik niet dood wil
  maandag 4 september 2006 @ 12:24:01 #160
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41478680
haha..

die cd die pas iemand gepost had.. vind ik ook wel iets soft..

Tis wel lekker ofzo, daar niet van.. maar tis niet echt echt:)
pi_41478714
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:41 schreef Kentaro het volgende:
2-3 weken aan elkaar of in 1 maand, dat gaat niet lukken. Maar ik ga zeker drie keer dit seizoen. Ik heb voor mijn nieuwe baan al al mijn heliplannen in NZ voor deze zomer moeten laten schieten

Ik heb al 1 week in decemberl in Ischgl geboekt en dan in februari en in maart nog een keer maar daar weet ik nog niet precies wat en waar. Dat is ook nog zover weg.
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !

IK WIL NIEUWE GEAR !

Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 12:35:12 #162
71115 Rnej
I walk the line
pi_41478924
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !

IK WIL NIEUWE GEAR !

Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !
  maandag 4 september 2006 @ 13:00:06 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41479531
quote:

[..]

IK WIL NIEUWE GEAR !

Hij doet het niet.... Weet jij waarom???

zoek dat maar eens uit
pi_41479677
- storing
- decoder stuk
- foutmelding E19 (preview periode verlopen)
- slechte/te lange bekabeling waardoor je signaal afzwakt
- tv niet op video kanaal gezet

En ik moet mijn 1e dag nog doen, heb alleen nog maar een bagger cursus gehad
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 13:15:09 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41479836
Soms krijg je dan echt de meest debiele dingen

ik had laatst op me werk (ok ik doe werkplekondersteuning voor computers, is iets anders maar je krijgt soms ook van die debiele vragen) het volgende:

Ik: Automatisering met Komakie
mevrouw: Hallo, ik heb een vraagje
Ik: Dat kan.
Mevrouw: Ja ik heb hier een usbstick of zoiets. ja ik weet het ook niet precies hoor, maar ik heb hem gekregen van de dokter (ik werk in een ziekenhuis) en er staat een word document op. Maar ik weet niet hoe dat werkt. Ik heb een laptop.
Ik: ok, aan de achterkant van de laptop zit een poort waarop je hem kunt aansluiten.
mevrouw: wat is een poort?
Ik: Het is een soort gaatje waar de usbstick in moet. U moet eerst even het dopje van de usbstick afhalen, als die er tenminste op zit, en dan kunt u hem in de daarvoor bestemde poort doen.
mevrouw: ok, ... * ze probeert het een tijdje uiteindelijk met resultaat*
mevrouw: Ik heb hem nu in erin zitten.
Ik: Ok dan moet u op"Deze Computer" dubbelklikken. Dit staat op het "Bureaublad" en...
mevrouw: ho! wacht even.... bureaublad??? waar kan ik dat vinden???.
ik: Dat is waar je mee begint nadat je hebt ingelogd.
mevrouw: ok dus ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik dat stickding wil gebruiken?
Ik: nee alle programma's hebben rechts bovenin een kruisje en een streepje. Als u op het streepje klikt wordt het programma geminimaliseerd en blijft hij dan onder in de werkbalk staan.
mevrouw: ohwja ik zie het. Dus nu naar Deze computer?
Ik: ja inderdaad.
mevrouw: ok en nu?
ik: nu moet er een verwisselbare schijf bij gekomen zijn. waarschijnlijk heet hij de E:-schijf
mevrouw: nee hoor, ik zie geen E:-schijf.
Ik: Kunt u hem nog een keer opnieuw aansluiten.
mevrouw: ok *probeert het een tijdje.... maar lukt niet*
mevrouw: Ja sorry hoor, hij zit vast en ik krijg hem er niet meer uit.
Ik: Ok dan lijkt het me beter dat u even langs komt want dit is wel een raar probleem.
mevrouw: ja daar heb ik eigenlijk geen tijd voor. kun je niet even langskomen.
Ik: nee ik ben alleen op de kamer dus kan hier niet weg. U zult echt even langs moeten komen . (Ik hoefde niet weg maar dat mens zat 10min lopen van me vandaan dus had zoiets van "krijg de klere")
mevrouw: Nou ok dan....

Komt ze een kwartiertje later bij mij aan. Blijkt dat ze die USBstick gewoon in de netwerkaansluiting heeft lopen wurmen
USBstick kapot en dokter kwaad. Daarnaast ook nog eens de netwerkaansluiting beschadigd

Offtopic maar wel grappig
pi_41480010
whaha !

Maar sommige mensen hebben echt gewoon hulp nodig. Ik was de laatste dag van de cursus ook aan het meeluisteren met iemand. En we hebben er gewoon 25 minuten over gedaan om die man wijs te maken dat alle randapparatuur losgekoppeld moet worden (VCR, DVD, Home cinema, etc. etc.) daarna had hij maar 3 kabeltjes nodige en een wandcontactdoos, decoder en tv.

Maar sommige mensen snappen het nooit, en dat is aan de ene kant zielig maar ook wel heel dom.

Maar komop zeg, een usb stick niet aan kunnen sluiten, en hem dan in de netwerkaansluiting pleuren !! Wat een giller
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 13:45:06 #167
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41480476
quote:

[..]

16 tot 30 december zit ik in Solden, Week 9 (voorjaarsvakantie) hopelijk in Ellmau. (goedkoop met ouders mee) en hoop de seizoensafsluitng in Val Thorens nog mee te pakken. Das eerste week van mei.
Ik kan de eerste 4 maanden van het jaar heel moeilijk vrij krijgen. (lees eigenlijk niet,) en me baas is niet zo happig om me vrij te geven om te boarden. Ben al 4 maanden niet declarabel voor hem bezig door boarden zegt ie.
Declarabel want een afschuwelijk woord dat het moet gebruiken

Weekenden zijn wel weer te regelen maar das niet echt wat je zocht.
Heb leaseauto met benzine vna de baas in binnen en buitenland. Scheelt behoorlijk voor een weekendje oostenrijk in de kosten
pi_41480581
Oké, dus je hebt al wel heel wat in de planning staan, maar een weekend weg is natuurlijk ook niet weg (nahja, juist wel weg) helemaal met lease-bak ! Dan heb je de grootste kosten alweer gedekt !

Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 13:56:46 #169
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41480744
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef ForumGek het volgende:
Oké, dus je hebt al wel heel wat in de planning staan, maar een weekend weg is natuurlijk ook niet weg (nahja, juist wel weg) helemaal met lease-bak ! Dan heb je de grootste kosten alweer gedekt !

Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.
Is te doen maar neit te vaak.
Grootste kosten wordne inderdaad gedekt. Enige voordeel.
pi_41480907
Ach, je bent dan niet de enige met een rijbewijs, dus kan je het afwisselen !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 14:09:46 #171
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41480996
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, je bent dan niet de enige met een rijbewijs, dus kan je het afwisselen !
ja das waar. Zou ook nooit in me eentje gaan hoor. Dat is echt niet te doen. Of je moet aan de stimulerende spullen en dan bedoel ik geen red-bull.
pi_41481165
héhé, inderdaad, en koffie helpt op den duur ook niet meer. Als je moe bent van het rijden ben je op een gegeven moment gewoon moe, en dan moet je gewoon stoppen !

Ik ga nu leren voor tentamen van woensdag !

Zal zo nu en dan wel checken natuurlijk, maar minder ! !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 14:42:45 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41481715
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:22 schreef ForumGek het volgende:
whaha !

Maar sommige mensen hebben echt gewoon hulp nodig. Ik was de laatste dag van de cursus ook aan het meeluisteren met iemand. En we hebben er gewoon 25 minuten over gedaan om die man wijs te maken dat alle randapparatuur losgekoppeld moet worden (VCR, DVD, Home cinema, etc. etc.) daarna had hij maar 3 kabeltjes nodige en een wandcontactdoos, decoder en tv.

Maar sommige mensen snappen het nooit, en dat is aan de ene kant zielig maar ook wel heel dom.

Maar komop zeg, een usb stick niet aan kunnen sluiten, en hem dan in de netwerkaansluiting pleuren !! Wat een giller
Op dat moment vond ik het echt verschrikkelijk aangezien de laptop gewoon naar zijn grootje was Tenminste... het niet mijn laptop maar ik vond het echt te dom voor woorden.

Nu vind ik het echt een mooi verhaal
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.
Is te doen maar neit te vaak.
Grootste kosten wordne inderdaad gedekt. Enige voordeel.
Je moet het idd niet al te vaak doen, maar af en toe een keertje kan best.

Waarom niet met z'n allen naar de afsluitingsweek in Valtho. Ik zou het wel trekken Is ook niet zo duur en altijd onwijs gezellig
  maandag 4 september 2006 @ 14:45:04 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41481754
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
  maandag 4 september 2006 @ 14:53:20 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41481909
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
Nog nooit last van gehad.
Volgens mij moet je gewoon wat aan je conditie doen
  maandag 4 september 2006 @ 14:56:09 #176
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41481963
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.

aflsuitnsweek 7 dagen nederlands feest heb ik gehoord. De gasten waar mee wil gaan gaan meer voor feest en ik wil boarden. Valtho lijkt me opzich goed daarvoor.
  maandag 4 september 2006 @ 14:59:35 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41482048
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.

aflsuitnsweek 7 dagen nederlands feest heb ik gehoord. De gasten waar mee wil gaan gaan meer voor feest en ik wil boarden. Valtho lijkt me opzich goed daarvoor.
Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehad
Trouwens.... zelfs op de twingo van me moeder past een skibak

Anyway, het is een feestweek maar je kunt ook puur voor het boarden gaan. Het gebied is groot zat om feestganger redelijk te ontlopen
  maandag 4 september 2006 @ 15:02:42 #178
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41482122
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog nooit last van gehad.
Volgens mij moet je gewoon wat aan je conditie doen
Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk mee
  maandag 4 september 2006 @ 15:14:43 #179
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41482378
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehad
Trouwens.... zelfs op de twingo van me moeder past een skibak

Anyway, het is een feestweek maar je kunt ook puur voor het boarden gaan. Het gebied is groot zat om feestganger redelijk te ontlopen
Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?

Feestganger komen toch pas rond 11 uur naar boven als ze al komen. Dan heb ik er paar uur op zitten.
  maandag 4 september 2006 @ 15:16:28 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41482418
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:02 schreef XL het volgende:

[..]

Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk mee
Luxe wagens???
ik zou een Renault Twingo en een Peugeot Partner (de goedkoopste uitvoering zonder cruisecontrole) niet echt luxe
Ben met die Partner iets van 3 keer in me eentje naar Oostenrijk en weer terug gereden
Gewoon een dagje voor uittrekken en een paar dagen boarden.
S'ochtends heel vroeg weg en dan na de laatste dag om 5h s'middags weer terug

Ik moet trouwens niet s'nachts er heen rijden. dat is echt kut. Ik trek s'nachts rijden sowieso niet. Tenminste, als ik een hele nacht zou moeten rijden. Dus dat ik het ook weer s'ochtends licht zie worden. Dat schiet niet op. Maar rijden tot 5h s'nachts en dan thuis in me bed crashen was nooit een probleem voor me
  maandag 4 september 2006 @ 15:21:28 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41482534
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?

Feestganger komen toch pas rond 11 uur naar boven als ze al komen. Dan heb ik er paar uur op zitten.
Dat weet ik zo niet...
het is een tijdje geleden dat ik voor Peugeot werkte. Anders had ik ff in de showroom kunnen gaan kijken

http://www.marktplaats.nl(...)3D5026-40279-15698-9

Ff een voorbeeldje

Je moet alleen ff oppassen of je een 3 deurs of een 5 deurs (of een SW) hebt aangezien die verschillend zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 04-09-2006 15:27:29 ]
  maandag 4 september 2006 @ 15:41:03 #182
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41482975
heb je die ook voor een renault clio uit 96
pi_41483736
Kijk eens aan, het leeft al wel !

Maar we moeten eerst eens een meet in SWZM houden imo, ff kijken hoe de sfeer is !

Lijkt me logisch dat dit een vrijdag of zaterdag o.i.d. wordt? Mij maakt het niet zo veel uit, moet ik ff naar mijn werkrooster kijken. Moeten we een datum een maandje (of anderhalf) vooruit prikken. Kunnen we allemaal nog een beetje oefenen om al die dope shit wel te steeezen 7) !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 16:12:53 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41483817
Kunnen we niet gewoon wat gaan zuipen zonder koelkast?
  maandag 4 september 2006 @ 16:13:42 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41483842
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb je die ook voor een renault clio uit 96
ik heb geen verstand van Renault.
Ik heb uberhaupt niet zo veel verstand van auto's. Heb alleen bij de grootste peugeot dealer van het land gewerkt als ict'er. Dus weet soms wel wat dingetjes

anyway, vast wel

btw, het blijkt gewoon dat ze bij mij in de buurt bij een shop zit die zowel Burton als Rome verkoopt. Dat bedrijf heeft de oude Frosty opgekocht. Of iig onderdelen daarvan en ze gaan nu een aparte snowboardafdeling opnieuw opzetten.
Lijkt me best vet
pi_41484202
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Kunnen we niet gewoon wat gaan zuipen zonder koelkast?
Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + eten !

slaapplaats anyone ?

Komakie: heb je een naam van die shop? Klinkt wel goed, de burton / rome combi zie je niet vaak in shops !

[ Bericht 8% gewijzigd door ForumGek op 04-09-2006 16:32:42 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 16:59:26 #187
71115 Rnej
I walk the line
pi_41484998
jezus.. jullie spammen wel een hoop op een dag...
pi_41485050
Tjah, meneer moest naar college !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 17:05:21 #189
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41485170
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Rnej het volgende:
jezus.. jullie spammen wel een hoop op een dag...
jij kan er normaal ook wel wat van...

ontopic: ik heb nog nix gepland voor van de winter
  maandag 4 september 2006 @ 17:10:05 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41485312
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + eten !

slaapplaats anyone ?

Komakie: heb je een naam van die shop? Klinkt wel goed, de burton / rome combi zie je niet vaak in shops !
`

www.bscdebilt.nl

Burton en Rome samen zie je niet zo vaak idd.
Komt denk ik door de rivaliteit aangezien Rome uit oude werknemers van Burton bestaat

Als we in Utrecht afspreken kun je misschien wel bij mij tukken
pi_41485537
Verdomme, er is gewoon niemand die met mij in april nog ff een weekie wil boarden. Vinden ze allemaal telaat in het seizoen en ze moeten sparen voor de zomervakantie, tsss.
  maandag 4 september 2006 @ 17:18:26 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_41485539
ja nja ik woon in den haag.. heb ruimte genoeg voor een mannetje of 3, misschien wel meer...

enne, tussen 13 en 22 oktober ben ik in kaprun, dus dan niet meeten aub
pi_41485574
Ik woon tegenwoordig in Rotterdam, dus in die regio's kan ik ook
  maandag 4 september 2006 @ 17:21:47 #194
71115 Rnej
I walk the line
pi_41485637
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef Steven184 het volgende:
Verdomme, er is gewoon niemand die met mij in april nog ff een weekie wil boarden. Vinden ze allemaal telaat in het seizoen en ze moeten sparen voor de zomervakantie, tsss.
sparen voor zomervakantie?

WAAROM!?

in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
pi_41485828
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

WAAROM!?

Een zomervakantie voor hun is p.p. ongeveer 2000 eurie en hun hebben toch een voorkeur voor de zomervakantie. Ik ben de man van de zomervakantie en de wintersport . Maar ik moet echt minimaal zorgen dat ik een tweede boardweek weet te regelen deze winter, anders trek ik het niet meer.
  maandag 4 september 2006 @ 17:32:30 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_41485973
zomervakanties zijn gay.... tenzij je echt ver weg gaat ofzo, maar die mensen die voor 800 eu 2 weken bakken in marmaris of salou zijn gewoon dom
pi_41486629
En dan ¤1200 uitgeven aan drank is nog triester !

Maar hé, dan kom je wel terug met 2 exotische soa's !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 18:08:16 #198
71115 Rnej
I walk the line
pi_41487087
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef ForumGek het volgende:
En dan ¤1200 uitgeven aan drank is nog triester !

Maar hé, dan kom je wel terug met 2 exotische soa's !
weinig exotisch aan herpes hoor

anyway ik betaal liever om mijn aars eraf te vriezen dan m eraf te fikken....
  maandag 4 september 2006 @ 18:13:19 #199
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41487272
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Rnej het volgende:
zomervakanties zijn gay.... tenzij je echt ver weg gaat ofzo, maar die mensen die voor 800 eu 2 weken bakken in marmaris of salou zijn gewoon dom
Of je gaat surfen aan de franse kust. Staat om mijn wensenlijstje voor van de zomer.

Ik heb via Reload nog 2 voor de prijs van 1 toegang tot zoetermeer of landgraaf. Ideetje voor de meeting?
pi_41487415
Tot wanneer is die bon geldig?
Fingerspitzgefühl
pi_41487443
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Rnej het volgende:

[..]

weinig exotisch aan herpes hoor

anyway ik betaal liever om mijn aars eraf te vriezen dan m eraf te fikken....
Ervaring?
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 18:27:17 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41487635
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

WAAROM!?

Amen

Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan zomervakanties. Een beetje bakken in de zon, verbranden enzo. (als je ff niet oplet) en dan s'avonds de kroeg in en je geld opzuipen in 1 of andere kansloze discotheek waar een nog kanslozere DJ draait. En dan daar een beetje kansloze vrouwen versieren.
Heb het 1x gedaan en ben er achter gekomen... niets voor mij

Tenzij je zou gaan kitesurfen, golfsurfen of wakeboarden oid. Dat ljikt me nog wel vet
  maandag 4 september 2006 @ 18:38:30 #203
71115 Rnej
I walk the line
pi_41487951
in de zomer is genoeg leuks te doen, maar bakken in een ver land is geldverspilling...

ik ben jarenlang in de zomer gaan raften en kayakken... das echt vet

en over de meet.. iets van.. boarden in ZM en dan den haag in ofzo? pilsje doen?
ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd over hoe t niveau zit bij de rest.. (weet t alleen van komakie denk k )
  maandag 4 september 2006 @ 19:08:03 #204
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41488946
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Tot wanneer is die bon geldig?
31-12-2006

Ben ook benieuwd naar niveau en de gear

zou de t6 wel eens willen rijden...
  maandag 4 september 2006 @ 19:10:28 #205
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41489032
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Amen

Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan zomervakanties. Een beetje bakken in de zon, verbranden enzo. (als je ff niet oplet) en dan s'avonds de kroeg in en je geld opzuipen in 1 of andere kansloze discotheek waar een nog kanslozere DJ draait. En dan daar een beetje kansloze vrouwen versieren.
Heb het 1x gedaan en ben er achter gekomen... niets voor mij

Tenzij je zou gaan kitesurfen, golfsurfen of wakeboarden oid. Dat ljikt me nog wel vet
En dan met ze alle in zo'n bus 24 uur lang en wedstrijdje wie meeste op kan. De meeste zien daglicht niet eens. hele dag slapen en weer uit. avonds met 50 andere gasten achter zelfde meisje aan
Biertje drinken met vrienden vind ik leuk maar overdag ff iets actiever hoor.
  maandag 4 september 2006 @ 19:11:17 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41489066
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd naar niveau
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.
  maandag 4 september 2006 @ 19:17:45 #207
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41489300
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.
Zijn 2 leaseauto's als goed herinder. met 6 man past mooi
  maandag 4 september 2006 @ 19:19:59 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41489369
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:17 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.
Zijn 2 leaseauto's als goed herinder. met 6 man past mooi
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rij
  maandag 4 september 2006 @ 19:23:33 #209
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41489501
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef XL het volgende:

[..]

Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rij
kleinste auto valt dan mooi af.
  maandag 4 september 2006 @ 19:24:41 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41489545
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:23 schreef Basje_B het volgende:

[..]

kleinste auto valt dan mooi af.
Dat win jij
  maandag 4 september 2006 @ 19:25:40 #211
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41489590
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef XL het volgende:

[..]

Dat win jij
scheelt weer.
me achterbank kan ook nog eens alleen in ze geheel naar beneden
  maandag 4 september 2006 @ 19:38:11 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_41490024
quote:

[..]

31-12-2006

ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoor
  maandag 4 september 2006 @ 19:41:23 #213
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41490117
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoor
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175
is ie nog veel stijver als shaun board? kan me amper voorstellen
  maandag 4 september 2006 @ 19:48:29 #214
71115 Rnej
I walk the line
pi_41490361
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....

maarja, kweetniet hoeveel je weegt, indoor boeit t niet echt, want je gaat toch niet hard, maar op snelheid moet je je best doen
  maandag 4 september 2006 @ 19:54:41 #215
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41490608
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....

maarja, kweetniet hoeveel je weegt, indoor boeit t niet echt, want je gaat toch niet hard, maar op snelheid moet je je best doen
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?

http://www.burton.com/btv_team.aspx?movieW=914&movieH=440&fv_swf_url=flash%2Fbtv%2Fbtv_channel.swf&fv_ext_asset_root=.%2F&fv_xml_cgi_root=flash%2Fbtv%2Fxml%2F&fv_xml_cgi_query=btv_channel_2.xml&fv_language_id=en&fv_channel_id=2&fv_content_id=1
dat stukje waarin Jeremy Jones die gasten vna de Olympische Spelen belachelijk maakt is echt super. Het straatwerk is veel moelijker omdat je te maken hebt met politie en beveiligskleerkasten
  maandag 4 september 2006 @ 20:09:42 #216
71115 Rnej
I walk the line
pi_41491305
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?
dan zou je m wel moeten kunnen hebben...
ik kan er wel mee pinguingen maar ik weeg 110 en heb redelijk wat power in mijn pootjes zitten

nose of tailpressen is echt pittig .... maar omdat ie zo licht is kan je m op lage snelheid zeker wel hebben.. op hoge snelheid wordt ie achterlijk agressief en dan is het wat minder plezierig
  maandag 4 september 2006 @ 20:12:24 #217
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41491404
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

dan zou je m wel moeten kunnen hebben...
ik kan er wel mee pinguingen maar ik weeg 110 en heb redelijk wat power in mijn pootjes zitten

nose of tailpressen is echt pittig .... maar omdat ie zo licht is kan je m op lage snelheid zeker wel hebben.. op hoge snelheid wordt ie achterlijk agressief en dan is het wat minder plezierig
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
is ie net zo agressief als pijlstaartrog?
  maandag 4 september 2006 @ 20:20:36 #218
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41491733
site van 686 is online. Mooi spullen weer en leuk weer een samenwerking
www.686.com
pi_41492031
Wel een beetje kinky !

HUGE OFFTOPIC !

Het is nu gewoon al bijna donker !! !
Fingerspitzgefühl
  maandag 4 september 2006 @ 22:54:23 #220
71115 Rnej
I walk the line
pi_41497211
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
hehe
op lage snelheid istie goed te doen (maar dat is elk board wel dan...)

maar zodra je echt gaat hangen en power erin stopt dan lanceert ie je echt hard aan t end van de bocht.... dacht in het begin steeds dat ik op mijn bek ging maar dat was gewoon die geflipt snelle kantenwissel
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:06:06 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41509741
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Rnej het volgende:
in de zomer is genoeg leuks te doen, maar bakken in een ver land is geldverspilling...

ik ben jarenlang in de zomer gaan raften en kayakken... das echt vet

en over de meet.. iets van.. boarden in ZM en dan den haag in ofzo? pilsje doen?
ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd over hoe t niveau zit bij de rest.. (weet t alleen van komakie denk k )
Ik hoop dat het positief is voor mij?
quote:

[..]

31-12-2006

Dan moeten we nog een tijdje wachten want als we dat een beetje laat doen dan kom ik ff met me nieuwe bling bling shit
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Een Shaun White
Baron ES en een T6 (164w iig) zijn echt veel stijver. Al is het maar omdat hij gemaakt is voor grote gasten.
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Steve
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:40:13 #222
71115 Rnej
I walk the line
pi_41510573
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hoop dat het positief is voor mij?
nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:05:58 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41511351
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...
Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de pow
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:10:27 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41511479
Malolo pow(d)er!!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:10:55 #225
71115 Rnej
I walk the line
pi_41511502
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de pow
k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...

gewoon pisteknallen
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:28:42 #226
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41511998
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef Rnej het volgende:

[..]

k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...

gewoon pisteknallen
Ik kan heel goed in de lift zitten.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:31:58 #227
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41512097
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:28 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik kan heel goed in de lift zitten.
Ik had niet anders verwacht, van een accountant.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:36:51 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41512220
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef XL het volgende:
Malolo pow(d)er!!!

Als je een powderlover bent, moet je gewoon een Malolo of een Fish hebben. Period!

Maar zonder Malolo blaas ik heb ook aardig door de pow

Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:40:59 #229
71115 Rnej
I walk the line
pi_41512329
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je een powderlover bent, moet je gewoon een Malolo of een Fish hebben. Period!

Maar zonder Malolo blaas ik heb ook aardig door de pow

Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?
sowieso zijn wide boards fijn in pow

mja ik bedoel wel carven he, niet een beetje strepen, elke kutbeginner kan strepen
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:41:25 #230
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41512340
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef XL het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht, van een accountant.
maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppen
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:43:14 #231
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41512393
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

*Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.
Kan je ook jibbendt (?) carven?
pi_41513007
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Basje_B het volgende:

[..]

maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppen
Wel gestreept overhemd ? !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:11:48 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41513101
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?
sowieso zijn wide boards fijn in pow

mja ik bedoel wel carven he, niet een beetje strepen, elke kutbeginner kan strepen
OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijn "
Je merkt het pas echt als je weer terug gaat naar een normale plank. Ik had hetzelfde met me ES. Het verschil is echt groot. Met de Fish helemaal. Maar ja, daar kun je ook echt alleen maar pow mee rijden.
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.
Kan je ook jibbendt (?) carven?
Enigzins mogelijk.
Als je frontside carven, 180 springen, frontside faky carven, 180 springen, frontside carven, etc. Als je dat jibben noemt dan kun je carvend jibben
Was mijn trick vorig jaar bij de nieuwjaarsshow. Ging in de voorbereiding best kut en bij de officiele show ging het ineens echt super. Daarna nog een paar noserolletjes gedaan en een wheely voor het publiek. Helaas ging ik bij de wheely vol op me muil
Ik heb het filmpje ervan nog als iemand het wil zien. Het ziet er wel grappig uit
Alleen dan moet iemand hem ff hosten aangezien ik dat niet kan...
pi_41513221
www.youtube.com !

Maar wat dachten jullie ervan als iedereen zijn beschikbaarheid van de komende weekenden post, dan kunnen we kijken of we een meet kunnen regelen !?
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:18:47 #235
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41513311
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:07 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Wel gestreept overhemd ? !
nee nu blokjes maar wel zonder strop. Lang leve prins bernhard
pi_41513436
Met anjer?
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:25:40 #237
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41513511
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef ForumGek het volgende:
Met anjer?
Heb een of andere rare soort palm op de kamer staan. Telt dat ook?
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:31:02 #238
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41513641
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijn "
Je merkt het pas echt als je weer terug gaat naar een normale plank. Ik had hetzelfde met me ES. Het verschil is echt groot. Met de Fish helemaal. Maar ja, daar kun je ook echt alleen maar pow mee rijden.
[..]

Enigzins mogelijk.
Als je frontside carven, 180 springen, frontside faky carven, 180 springen, frontside carven, etc. Als je dat jibben noemt dan kun je carvend jibben
Was mijn trick vorig jaar bij de nieuwjaarsshow. Ging in de voorbereiding best kut en bij de officiele show ging het ineens echt super. Daarna nog een paar noserolletjes gedaan en een wheely voor het publiek. Helaas ging ik bij de wheely vol op me muil
Ik heb het filmpje ervan nog als iemand het wil zien. Het ziet er wel grappig uit
Alleen dan moet iemand hem ff hosten aangezien ik dat niet kan...
Ik kan hem wel hosten, ik slinger mijn msn wel even aan.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:01:11 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41514476
Met zware dank aan XL hierbij het filmpje.
Ik ben de sjaak die door het witte licht gaat. (wit met blauwe jas)

http://stuwww.uvt.nl/~s247727/MOV04061.MPG
pi_41514937
whhehe gaaf !

Heerlijk, guano apes op de achtergrond en dan onder je je board vol in die sneeuw horen schuren....SCHHCHWWW, SCHHHWWW

Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:18:54 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41515005
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef ForumGek het volgende:
whhehe gaaf !

Heerlijk, guano apes op de achtergrond en dan onder je je board vol in die sneeuw horen schuren....SCHHCHWWW, SCHHHWWW

Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoord
Had zelfs iets van snoeiharde punk ofzo op staan geloof ik.

Later zeiden leerlingen van me ook echt zo van "hey vet muziekje eronder" . Ik:
pi_41515139
whaha pimp !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:26:31 #243
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41515228
HAHA vet cool.
moesten jullie ook door brandende ring springen? (nouja springen. eind van de kicker staat ie dan)
pi_41515693
Kost het jullie veel kracht om een tailpress ofzo te doen? Mij namelijk wel, ik krijg mijn board nauwelijks omhoog. Maar wanneer het lukt heb ik het gevoel dat mijn voorste voet zowat uit z'n gewrichten wordt getrokken, en dat doet dan ook pijn. Ik denk dat mijn plank te stijf is voor mij.

Het is dus een 156 all mountain plank, en ik ben M1,70 en weeg 60 kg.

Misschien maar kijken naar een nieuw plankje in oktober, wanneer het salaris er weer is !

Weten jullie modellen die aan te raden is voor mij, wat ik graag doe:

Ik zit redelijk wat in de poeder als deze er is, maar moet ook goede piste eigenschappen hebben. Freestyle vind ik wel erg gaaf en hoop ik deze winter meer te doen, maar ik kan het gewoon nog niet.

Dus eigenlijk een goede all-mountainer

prijs: tot +- ¤400 - ¤500. ( moet ook nog nieuwe jas, schoenen, helm, en nog wat shit)
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:51:14 #245
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41515955
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
Kost het jullie veel kracht om een tailpress ofzo te doen? Mij namelijk wel, ik krijg mijn board nauwelijks omhoog. Maar wanneer het lukt heb ik het gevoel dat mijn voorste voet zowat uit z'n gewrichten wordt getrokken, en dat doet dan ook pijn. Ik denk dat mijn plank te stijf is voor mij.

Het is dus een 156 all mountain plank, en ik ben M1,70 en weeg 60 kg.

Misschien maar kijken naar een nieuw plankje in oktober, wanneer het salaris er weer is !

Weten jullie modellen die aan te raden is voor mij, wat ik graag doe:

Ik zit redelijk wat in de poeder als deze er is, maar moet ook goede piste eigenschappen hebben. Freestyle vind ik wel erg gaaf en hoop ik deze winter meer te doen, maar ik kan het gewoon nog niet.

Dus eigenlijk een goede all-mountainer

prijs: tot +- ¤400 - ¤500. ( moet ook nog nieuwe jas, schoenen, helm, en nog wat shit)
maar je heb al goede all-mountain. Denk ik dat je beter jib-plank erbij kna kopen. Zijn nog goedkoper ook
pi_41516096
Gewoon een plankje waarmee ik op de piste kan spelen enzo?

Klinkt niet zo heel gek nee..
Fingerspitzgefühl
pi_41516565
Dat wil ik dus ook Goedkoop een dominant scoren voor het klooien en spelen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:15:52 #248
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41516673
De zus van Kentaro had/heeft er een, maar die was niet goedkoop genoeg
pi_41517265
Een Blunt van 147 lijkt me dan ook wel wat !

/edit: wat voor soort board is een punch? Heeft die wel staalranden?

[ Bericht 41% gewijzigd door ForumGek op 05-09-2006 15:46:28 ]
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:50:52 #250
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41517778
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef ForumGek het volgende:
Een Blunt van 147 lijkt me dan ook wel wat !

/edit: wat voor soort board is een punch? Heeft die wel staalranden?
Punch is toch een kinderboard. Zeg ik uit me hoofd hoor.
Forum Streetweller was board zonder staalkanten.
pi_41519137
Het is idd een kinderboard, heb het in de catalogus gecheckt
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:47:18 #252
71115 Rnej
I walk the line
pi_41523227
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoord
Had zelfs iets van snoeiharde punk ofzo op staan geloof ik.

Later zeiden leerlingen van me ook echt zo van "hey vet muziekje eronder" . Ik:
kicke filmpje hoor lekker chill cruisen en beetje jibben
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:28:18 #253
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41524324
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

kicke filmpje hoor lekker chill cruisen en beetje jibben
En dat wil ik nou ook doen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:29:24 #254
71115 Rnej
I walk the line
pi_41524364
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef Basje_B het volgende:

[..]

En dat wil ik nou ook doen.
ehh ik hou je niet tegen
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:36:49 #255
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41524574
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehh ik hou je niet tegen
gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komen

me switch frontside bocht houd me tegen
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:44:18 #256
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41524812
http://www.transworldsnow(...)6810,1187835,00.html

einde is echt grappig met Gnu board aan een touwtje
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:55:10 #257
71115 Rnej
I walk the line
pi_41525129
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:36 schreef Basje_B het volgende:

[..]

gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komen

me switch frontside bocht houd me tegen
hoedat? rij je die niet uit?
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:02:09 #258
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41525359
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

hoedat? rij je die niet uit?
ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:13:04 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_41525733
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.
hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staan

en dan natuurlijk langzaam opbouwen
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:16:32 #260
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41525881
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staan

en dan natuurlijk langzaam opbouwen
hang inderdaad te veel naar achteren.
sta je daar op zo'n oefenweide tussen de beginners. pinguin loopje naar lift en ze kijken echt wat je daar doet.
maarja... meot toch keer leren
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:19:23 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_41525981
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef Basje_B het volgende:

[..]

hang inderdaad te veel naar achteren.
sta je daar op zo'n oefenweide tussen de beginners. pinguin loopje naar lift en ze kijken echt wat je daar doet.
maarja... meot toch keer leren
ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....

maar kom nu wel ok switch naar beneden... nog niet echt met mach 6 maar t begint er meer en meer op te lijken
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:24:33 #262
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41526152
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....

maar kom nu wel ok switch naar beneden... nog niet echt met mach 6 maar t begint er meer en meer op te lijken
ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.
Wil gewoon switch rijden en landen om een mooie 180 te sticken (en later meer natuurlijk)
waarom leren ze niet meteen met eerste lessen alle 2 goed. heb je alleenmaar profijt van later
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:30:02 #263
71115 Rnej
I walk the line
pi_41526350
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.
Wil gewoon switch rijden en landen om een mooie 180 te sticken (en later meer natuurlijk)
waarom leren ze niet meteen met eerste lessen alle 2 goed. heb je alleenmaar profijt van later
nja de oldschool lui leren je eerst ingedraaid staan en daarna gaan ze je leren parallel te staan

ik heb een snowboardleraar gehad die me gelijk parallel liet staan en me rondjes liet draaien enzo...

scheelt een hoop gedoe, je ligt alleen de eerste 2 dagen wat meer op je reet
pi_41526466
Ingedraaid? Je bedoelt van die contra-boarders? Die met hun bovenlichaam naar links bewegen wanneer ze een bocht de andere kant op maken? Die zijn zoo grappig, die schoppen die plank de piste over
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:34:19 #265
71115 Rnej
I walk the line
pi_41526498
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef ForumGek het volgende:
Ingedraaid? Je bedoelt van die contra-boarders? Die met hun bovenlichaam naar links bewegen wanneer ze een bocht de andere kant op maken? Die zijn zoo grappig, die schoppen die plank de piste over
ingedraaid als in... je bovenlijf is gedraaid ten opzichte van je plank, dus ze kijken bijna recht vooruit

je hoort over je schouder te kijken
pi_41529596
Ah oke, als ik dat zou doen dan had ik nu al 2 nieuwe knieën gehad !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:54:42 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_41532476
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef ForumGek het volgende:
Ah oke, als ik dat zou doen dan had ik nu al 2 nieuwe knieën gehad !
mwoh, die beginners staan ook 30/15

ik sta 18/-15 .. dan moet je t niet proberen idd
pi_41532506
beginners
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:59:33 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_41532711
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Kentaro het volgende:
beginners
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzo

op t kinderheuveltje mogen ze doen wat ze willen, als ze mij maar niet in de weg zitten

(in frankrijk gingen ze massaal stilstaan op zo'n uberchille blauwe scheurpiste... (je weet wel, lekker de ruimte, lekker vlak enzo...)

PISTEREGELS MENSEN!! (beetje aso om daar met mach 6 tussendoor te slalommen)
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:07:03 #270
154880 Bolter
Awesomeness
pi_41533063
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Kentaro het volgende:
beginners
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een pro
Maar goed, Renj heeft gelijk, zolang je je aan de regels houdt en geen rare dingen gaat doen hoeft niemand last van elkaar te hebben..

Skiërs!
pi_41533151
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Rnej het volgende:

[..]

ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzo

op t kinderheuveltje mogen ze doen wat ze willen, als ze mij maar niet in de weg zitten

(in frankrijk gingen ze massaal stilstaan op zo'n uberchille blauwe scheurpiste... (je weet wel, lekker de ruimte, lekker vlak enzo...)

PISTEREGELS MENSEN!! (beetje aso om daar met mach 6 tussendoor te slalommen)
blauwe pistes
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:12:32 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41533286
pistes
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:19:37 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_41533597
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Bolter het volgende:

[..]

Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een pro
Maar goed, Renj heeft gelijk, zolang je je aan de regels houdt en geen rare dingen gaat doen hoeft niemand last van elkaar te hebben..

Skiërs!
ik vind mezelf niet ubergoed maar ik ben echt geen beginner meer....

edit; en k weet dat t niet voor mij bedoeld was

maar ik gok dat de meeste locals hiero best een leuk potje kunnen boarden
pi_41533740
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:12 schreef XL het volgende:
pistes
Ik heb net definief geboekt Hotel Trofana Royal in Ischgl met michelin ster
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:28:36 #275
71115 Rnej
I walk the line
pi_41533951
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik heb net definief geboekt Hotel Trofana Royal in Ischgl met michelin ster
niiiice
Ischgl zou ik dus ook heengaan (kon met een maat mee) ,.. maar zou dan in een hotel moeten blijven enzo.. en ze gingen 2 weken, ook al was t een appartement had ik daar geen geld voor gehad ... :S
pi_41534216
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

niiiice
Ischgl zou ik dus ook heengaan (kon met een maat mee) ,.. maar zou dan in een hotel moeten blijven enzo.. en ze gingen 2 weken, ook al was t een appartement had ik daar geen geld voor gehad ... :S
Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan eten
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:37:49 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_41534282
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan eten
ik ben 23
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:44:23 #278
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41534512
ik ben weer vriendin af...

dan maar met ouders op wintersport?
of hebben jullie nog leuke ideen voor bv de kerst vakantie?
pi_41534668
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik ben 23
Nou dan http://www.trofana.at/english/index_royal.shtml Fok meet
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:51:23 #280
71115 Rnej
I walk the line
pi_41534780
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Nou dan http://www.trofana.at/english/index_royal.shtml Fok meet
tering, die prijzen

have fun, ik ben daar echt niet
pi_41534850
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:

[..]

tering, die prijzen

Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de lift
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:59:00 #282
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41535090
Ik heb eens in Hotel Strass gezeten in Mayrhofen voor de prijs van een normaal appartement.. ze hadden ons dubbel geboekt , zat ik daar met een vriend van me waren beide 16 geloof ik.. in het duurste hotel van het dorp..

enig nadeel was de brand halverwege de week
  woensdag 6 september 2006 @ 00:12:59 #283
71115 Rnej
I walk the line
pi_41535620
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik heb eens in Hotel Strass gezeten in Mayrhofen voor de prijs van een normaal appartement.. ze hadden ons dubbel geboekt , zat ik daar met een vriend van me waren beide 16 geloof ik.. in het duurste hotel van het dorp..

enig nadeel was de brand halverwege de week

je board niet afgefikt hoop ik? ..das het belangrijkste natuurlijk
  woensdag 6 september 2006 @ 00:16:19 #284
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41535719
nee, er was brand in de keuken van het restraunt op de begane vloer van het hotel.. en dat was onder de vleugel waar wij zaten.. alles wit van de rook.. kwam via liftschacht en trappen huis omhoog... gewekt worden door een brandweerman..

maar me board leefd nog
  woensdag 6 september 2006 @ 00:19:33 #285
71115 Rnej
I walk the line
pi_41535832
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
nee, er was brand in de keuken van het restraunt op de begane vloer van het hotel.. en dat was onder de vleugel waar wij zaten.. alles wit van de rook.. kwam via liftschacht en trappen huis omhoog... gewekt worden door een brandweerman..

maar me board leefd nog
nare ervaring :S.. .damn
  woensdag 6 september 2006 @ 08:07:13 #286
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41540054
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:

[..]

tering, die prijzen

Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).
  woensdag 6 september 2006 @ 08:34:26 #287
71115 Rnej
I walk the line
pi_41540400
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:07 schreef XL het volgende:

[..]

Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).
my point exactly

leuk, die luxe, maar dan zit ik liever in een klein appartementje, dat ik 2 weken langer kan boarden
pi_41540889
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de lift
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaat
  woensdag 6 september 2006 @ 09:17:33 #289
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41541040
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef Thermo het volgende:

[..]

woensdag 6 september 2006 @ 09:46:19 #290
71115 Rnej
I walk the line
pi_41541620
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:17 schreef Basje_B het volgende:

[..]

woensdag 6 september 2006 @ 09:52:49 #291
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_41541759
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:46 schreef Rnej het volgende:

[..]

Wat is E90?
  woensdag 6 september 2006 @ 09:57:18 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41541864
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Wat is E90?
Een zeer uitgebreide 206
  woensdag 6 september 2006 @ 10:18:03 #293
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41542364
Kentaro je loopt nu wel erg opzichtig te pimpen met je loonstrookje hoor
pi_41542568
Oeh, zo een hebben wij er ook !

Maar dan eentje met zo'n metalen schuif/kanteldak !

Natuurlijk wel de 2.0 136pk versie
Fingerspitzgefühl
  woensdag 6 september 2006 @ 10:30:04 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41542664
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:18 schreef 360sjors het volgende:
Kentaro je loopt nu wel erg opzichtig te pimpen met je loonstrookje hoor
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhouden
pi_41542761
Afgelopen jaar gingen we 1 dag naar ander gebied (Matrei). Was niks aan, hele gare pistes met lange stukken waar je gewoon alleen vaart moest maken omdat je anders verder mocht pinguinen ! !

Maar daar hadden ze ook een leuke sleeplift, voor skiërs minder erg dan snowboarders kan ik je vertellen ! Dat kreng deed best zeer aan het eind !

Fingerspitzgefühl
pi_41542870
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:

[..]

mijn vriendin onderhoud zichzelf, daar ben ik weinig aan kwijt En op wintersport gaat ze nooit mee want dat vind ze niet leuk. Zij ligt liever op een strand ergens ver weg. Maar dat kan mij weer niet boeien.

En Sjors het is toch een pimptopic, of mag je het alleen over je vakantie hebben als je voor 99 euro met de bus naar een kleder in Frankrijk word vervoerd? Ik ben gewoon blij met mijn vakantie. En het feit dat je daarvoor ook 4 weken kunt is voor mij niet zo relevant, want ik heb geen 4 weken tijd.
  woensdag 6 september 2006 @ 10:38:09 #298
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41542874
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:

[..]

Feit
  woensdag 6 september 2006 @ 10:39:03 #299
72282 360sjors
King of the Hill
pi_41542895
Over 5 minuten wil ik dit topic volgepost zien!
pi_41542896
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

my point exactly

leuk, die luxe, maar dan zit ik liever in een klein appartementje, dat ik 2 weken langer kan boarden
Dit is wel erg extreem inderdaad .

Maar het is daar allemaal zo onpersoonlijk, wij zijn 8 jaar geleden door gevolge van een overboeking terrecht gekomen in een fruhstück pension van een duits paar. Ze zijn nu beide begin 70 en hij heeft het vroeger goed gedaan bij VW (in veel landen geïntroduceerd zoals china). Zij hebben dit toen gekocht en komen daar zo nu en dan terug. Ze hebben het alleen nooit druk, en willen dat ook niet omdat ze dat niet aan kunnen. Maar ze komen meestal voor 2 familie's sowieso terug, en dat is mijn familie en nog een andere duitse.

Wanneer we daar dan aankomen krijgen we een super warm onthaal met zelfgebakken taart enzo, en praat je even bij. Verder gaan we 1 keer in de week met hun eten (dan kookt zij iets typisch duits) en voor de rest gaan we zelf uit eten elke dag. Op die manier is het echt fantastisch om daar weer te komen !
Fingerspitzgefühl
pi_41542902
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef Thermo het volgende:

[..]

Sterker die moet je helemaal niet serieus nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')