quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
maakt niet uit, als ze er maar staanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef XL het volgende:
Hey, de lekkere wijven staan scheef!
niiiice, dat zijn de betere dealsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Lol vandaag nog iets moois meegemaakt:D
Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..
Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07
Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen
Btw alles betaald door vader dus ben al zeker:P
Altijd zwaar chill als je dat soort berichten te horen krijgt. Set ziet er inderdaad prima uit, zeker als je alles mee krijgt voor die prijs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..
Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07
Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen
mja, wel maf op zich, want maat van me heeft 10.5 in een large binding en dat gaat idd net niet lekker....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:
Largebindingen op zo'n smal board?
Het zal best passen maar helemaal normaal is het ook niet.
Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
Dat was die verkoper waar je soveel vertrouwen in hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:
Largebindingen op zo'n smal board?
Het zal best passen maar helemaal normaal is het ook niet.
Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Komakie het volgende:
cool
Ik vind forum sowieso een overschat merk. Voor mijn gevoel voornamelijk een merk dat groot geworden is omdat ze zo "diehard" zijn...
Als je niet als Burton fanboy wilt worden gezien, dan neem je Forum. (vooral bij freestyle
weet ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.
Ze maken wel meer freestyle georienteerde boarden.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Ride Kink of Forum Jiblet
Zit alleen btje met waist wide. Die is 24,6. heb maat 42 geloof ik van 32. ga ik dit halen? Sta wel 15 graden duck.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
weet ik
Ik zou dan wel voor een Forum gaan. Maar ik ben geen Ridefan...
Hmm ik heb ook 32 maar 't was toch wel duidelijk dat dat met de cartel medium te krap ging worden:s welk merk van bindingen heb je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?
Mijn maat 12 Vans niet trouwens.
Je mag kijken: ik heb nergens gezegd dat ik een beginner benquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef Komakie het volgende:
Bij de SL7 van Burton kon ik nog net in een medium binding. Alle schoenen groter niet meer (volgens mij is de SL7 ook de kleinste schoen van Burton qua buitenste omvang)
Ik vraag me uberhaupt af of een Large binding niet over de randen van je board heen komt. Ik weet niet of je het pendaal van een large binding zo ver in kunt schuiven dat hij op een board pas dat zo smal is. Op de Burton site geven ze aan dat er alleen een medium binding op past....
Ik heb trouwens niet zo bar veel vertrouwen in die verkoper maar goed.
btw, jij zei dat je een paar keer 540 en een 720 gedaan hebt. Hoe stel jij je dat voor.? In de lucht? op de grond? Hoe lang board je al en waarom beschouw jij jezelf als een beginner?
Als je namelijk dat soort tricks in de lucht kunt dan ben je echt wel goed en dat doe je niet na 2 weekjes boarden
Heb lashed met Cartel large met duck 15 moet wel lukken dus. Carven hoeft toch niet zola Komakie al aangaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:34 schreef Rnej het volgende:
32 lashed past perfect in een cartel binding
24.6 met een large binding op de kleinste stand past, maar t gaat niet van harte..
en als jij een 720 kan met je ... 18 jaar? ... waarom rij je nog niet gesponsord dan ?
Me pa mag me best sponseren hoor. Graag zelfs. En dan wil ik best sticker op me board plakken met Thanks PAP!!!quote:
toen lag je in het ziekenhuis aan de morfine?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef ssstef het volgende:
lol ik heb hem zeker gedraaid je moet me niet geloven was wel een beetje geluk en 5 meter na landing lag ik er wel..
Zal dan kijken of boots in bindingen medium zate ff bellen nu^^
Ah niet helemaal goed gelezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef ssstef het volgende:
[..]
Je mag kijken: ik heb nergens gezegd dat ik een beginner benIk board nu al 6 en een halve week. Die 720 was niet op zo'n big air maar toch wel vrij hoge kicker en 540 op een iets lagere kicker.. Maar nu begin ik ook te twijfel aan die verkoper
ga straks eens bellen om te vragen of hij zeker is dat het op het board gaat passen: let wel het is de Uninc van vorig jaar dus misschien is die anders van breedte weet het niet goed. Dacht zelf dat de verkoper iets zei dat de 156 dit jaar smaller geworden is.
Zal straks nog is posten met het resultaat:)
Ja wat is het nou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef ssstef het volgende:
Nopz zoals je wil dan he, ik heb hem niet gedraaid^^
Eigen interpretatie van kunnen dan ik had hem gedraaid maar schoof nog wat door bij beide keren en ging dus lekker op m'n doos..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah niet helemaal goed gelezen.
Je zei dat je niet een "relatieve beginner" bent. Whatever that means...
De breedte van de Uninc is niet veranderd. Ik begin steeds minder vertrouwen in die verkoper te hebben
[..]
Ja wat is het nou?
Kun je een 720 of niet
wtf.... heb je een 630 gesprongen dan? 90 tekort dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:52 schreef ssstef het volgende:
[..]
Eigen interpretatie van kunnen dan ik had hem gedraaid maar schoof nog wat door bij beide keren en ging dus lekker op m'n doos..
nog 44 dagen en dan sta ik op de gletsjer.. om deze tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:44 schreef 360sjors het volgende:
Inmiddels jeukt het weer als een mofo![]()
Doe je goed. Duits al aan het oefenen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
nog 44 dagen en dan sta ik op de gletsjer.. om deze tijd
13.00 uur beginnen op 13 oktober![]()
![]()
"Zwei bier bitte"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Doe je goed. Duits al aan het oefenen?![]()
Fünfhundert bier jah!quote:
Je perceptie is niet helemaal juist, wanneer iemand vermeld dat hij iets kan, dan betekend dat het correct uitgevoerd is, stijlvol geland is etc etc etc.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef ssstef het volgende:
Dus: ik ga naar de kicker:
1) draai een 720
2)land
3) draai nog wat door op de sneeuw
4)val
zo dus:P
en niet juichend wegrijden natuurlijk, net doen of heel normaal voor je is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je perceptie is niet helemaal juist, wanneer iemand vermeld dat hij iets kan, dan betekend dat het correct uitgevoerd is, stijlvol geland is etc etc etc.
idd, maar de eerste keer mag het wel van mij hoor, een beetje euforie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
en niet juichend wegrijden natuurlijk, net doen of heel normaal voor je is.![]()
haha de eerste keer dat 180 sprong vet juichen. Al die gasten echt zo kijken van wat meot die. Maar later feleciteren ze je wel en helpen ze je verder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
idd, maar de eerste keer mag het wel van mij hoor, een beetje euforie.
Ik ken hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha de eerste keer dat 180 sprong vet juichen. Al die gasten echt zo kijken van wat meot die. Maar later feleciteren ze je wel en helpen ze je verder.
De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellenquote:
De eerste keer rainbow aan het einde pas er af pleuren, ik was doodgelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
hehe, mijn eerste 180 was t ook armpjes in de lucht met een bigsmile uitrijden ...
zie je ook van die mensen kijken van: " dus? "
dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellen
Als je ergens anders komt waar ze duits spreken is dit uiteraard het enige dat belangrijk is
ohwja en "Du arschloch!!!!" voor het geval er een skier door je groepje heen gaat
Ohwja over dat wegrijden bij een trick. Wel steezy doen natuurlijk he![]()
nee dit is lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef XL het volgende:
Je hebt er al te vaak op geklikt denk ik. Hier werkt het prima
nee want ik heb geen levenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee dit is lekker
"The site is currently undergoing routine maintenance"
tegen de tijd dat iemand dit leest zal hij wel alweer up zijn maar goed....
Ik krijg nu deze melding
Ik moet zeggen dat ik volgens mij niet zo heel erg veel gehad heb aan het duits dat ik op school geleerd heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo...(niet dat ik goed was, maar ik heb een redelijke woordenschat)
Ah en hij doet het bij jou ook niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee want ik heb geen levendus ik lees posts meteen
![]()
Bier, bratwurst und kartoffeln.. mit apfelmusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Kentaro het volgende:
Nein, nicht wieder zum restaurant
Ronin is gewoon een kledinglijn van Burton. Net als AKquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de Burton Softgoods, wat is het verschil tussen Burton en Ronin?
Niet helemaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:32 schreef GenesiZ het volgende:
Okekiedokie. weet ik dat ook weer. Net als Gravis dus, vage shit.
Cürfen machen, CÜRFEN MACHEN!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Komakie het volgende:
"Nein kleiner Rheinhard, wir gehen nicht zum schwartzen piste. Am ersten müss du curven fahren konnen"
Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Basje_B het volgende:
Wat is eigenlijk niet van Burton onderhand. Ze hebben Burton (Duh), Anon, Analog, RED, Gravis, Forum, Jeenyus (hebben ze failliet laten gaan)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef Basje_B het volgende:
Wel Space.
[afbeelding]
Zou dit nou verkopen?
[afbeelding]
Hoe gaaf deze. 3D bril op en gaan!!!![]()
Groen is teminste beetje apart en niet zoals al die skieers oranje. Dat zie je echt veel te veel.
Wit vind ik ook gaaf maar dan moet je dat ding zo vaak wassen
Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.
Channel Island Surfboards is ook van Burton (sinds kort)
Jeenyus bestaat volgens mij trouwens gewoon nog steeds hoor.
ach dat valt wel mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)
maar kleding merken is allemaal Burton inc dus... (sessions?)Beetje jammer maar wat maakt het ook uit. Die core shit boeid me niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
ach dat valt wel mee.
maar de meeste "snowboardonly" merken zijn heel erg klein.
Merkjes als Hammer, Fanatic, Bataleon en Libtech zul je altijd wel blijven houden, maar er is maar 1 echt grote speler.
Andere grote merken hebben ook andere sporten. K2 en Atomic hebben bijvoorbeeld skien enzo.
Waren allemaal free-syle modellen. En de Eddie Wall pro board ofzo.quote:De nieuwe boards van Jeenyus kan ik idd ook niet vinden. Vond het ook wel een heel erg beperkt merkje hoor. Ze hadden maar 4 of 5 modellen...
\quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:16 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vindt deze wel cool, voor de mooie dagen met afritsbare mouwen,
[afbeelding]
mij is die al een aantal x gelukt, maar heb em neit meer gedaan sinds februarie...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef GenesiZ het volgende:
Ik moet die eerste 180 nog steeds een keer doen![]()
in oostenrijk is er al wel sneeuwgevallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef BrakkeAap het volgende:
't begint hier ook al aardig te kriebelen...
Hoe is 't met de sneeuwval?
Zijn er al interessante last-minutes?![]()
dan moet t wel ERG goed zijn hoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)
ik loop al een week met een hersenschudding rond...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb btw woensdag een buikschuiver gemaakt in swzw, toen me board op de box bleef steken ofzo.. en me al 2dagen pijn in me schouders gek echt niet leuk gewoon.. maja wie wil snowboarden meot pijn lijden
Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik loop al een week met een hersenschudding rond...![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ben 4,5 maanden aan revalideren van schouder.
Maar das gewoon vakantie hoor![]()
valt echt mee hoor.quote:
Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef Rnej het volgende:
seriously
rollerbanen zijn vet voor je techniek maar DAMN wat is het moeilijk.....
denk je dat je een leuk potje kan snowboarden, nou mooi niet... je bent hoogstens wat lessen eerder los met je handjes van de balk maar het is seriously moeilijk
ik stond dus mooi met knie en polsbeschermers op de baan...
hoofdleraar die ons dus les gaf heeft landes... en die kon t goed.. maar bijv switch rijden is bijna niet te doen....
ja nja, je techniek moet echt precies goed zijn anders ga je gewoon op je bek, en switch rijden is voor iedereen wel een beetje moeilijker... was een andere dude bij die al anwarter had, en wij allebei hadden echt moeite met gewoon rutschen zonder handen aan de balk...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:28 schreef XL het volgende:
[..]
Niet te doen..... switch rijden is eigenlijk niet meer dan goofy rijden hoor (voor een regular-rijder). Zeker als je een twinboard hebt en duck staat. Tuurlijk je kunt het moeilijk vinden, zeker als je switch rijden moeilijker vindt dan gewoon rijden. Het is echter technisch niets anders en dus prima op een rollenband te doen.
Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb ff een dope board-cd op rapidshare gezet !
De band is de "Tiger Tunes" (www.tigertunes.dk). Is dus een Deense band die best aparte rock maakt ! zeker de moeite waard om ff te downloaden !
CD is niet in Nederland te koop, deze is namelijk alleen in Duitsland en Denemarken uitgekomen. Ik heb hem in Berlijn gekocht toen ik daar met school was. Ik kende het nummer Unite al van een snowboard film, zo was ik dus met de band in aanraking gekomen !.
Veel luister phun !
Ik sta niet in voor de gevolgen van het luisteren ! (als in, als jij ineens vanuit je slaapkamer met je board uit het raam springt heb ik het NIET gedaan)
LINK (tis een rar bestand):
http://rapidshare.de/files/31577808/Tiger_Tunes.rar
skiers vermaken zich daar wel, daar kan je goed techen enzo.. maar boarders niet iddquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef XL het volgende:
Ik heb het op ski's wel eens gedaan. Lang geleden.
Echt moeilijk is het dan niet. Al was mooie carvebochten skien er niet bij (er waren toen namelijk nog geen carve-ski's)
Op de plank lijkt het me moeilijker, dat is waar.
Dat er mensen zijn die goed zijn in de sport en vervolgens wel daar blijven komen kan ik me slecht voorstellen. Daar is het inderdaad niet leuk genoeg voor.
Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is mij iets te soft om helemaal op los te gaan
Ik heb wat meer punk, metal en zware dance nodig om op te knallen
Soms een beetje hiphop tussendoor
Wel alleen als ik piste aan het knallen ben trouwens of als ik in het funpark zit. Niet als ik poeder rij. Voornamelijk omdat ik van de stilte wil genieten en ook omdat het wat gevaarlijk kan zijn met lawinegevaar enzo.
ikke niesnapniequote:Op zaterdag 2 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload, als het te soft voor Komakie is dan komt het getuige last.fm vrij snel in mijn 'verzorgingsgebied'.
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.quote:
aha...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.
Als je bij de bands die Komakie luistert 1 gitaar afpakt en iets minder drugs aan de bandleden geeft zouden ze mijn de muziek maken van de bands die ik luister.
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, het is eens wat anders dan de standaard meuk, en moest het toch met iemand delen hé !
Aangezien het voor mij nog niet zeker is om te gaan werken in de sneeuw deze winter (6 weken bij The Hot Zone is mij te weinig), is het misschien wel gaaf om een meet te regelen binnekort. Voor in oktober o.i.d. En dan misschien als het tof is met z'n allen om dan een week ofzo weg te gaan? 8)
Lijkt mij wel een ultieme ervaring, met hard-core boarders een week (of langer) lekker te baben, boarden en bieren !?
Wanneer ik niet ga werken deze winter ga ik toch een paar keer op wintersport waarschijnlijk (ik heb nu wel werk namelijk), en dan kan ik net zo goed met een aantal van jullie gaan !
Dus, geef maar aan of ieamand hier zin in heeft, ik wel iig !
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog niet![]()
is redelijk goedkope week... ik vind t best iig
Ik heb een keer in de ijsplatenweken in Les Menuires gezeten en dat was werkelijk waar 1 van de mooiste wintersporten van mijn leven. Helaas had het met boarden weinig te maken, er was ongeveer 15 km piste open. Het was echter all-inclusivequote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
neehoor... tis vooral omdat het de week voor kerst is, dan gaat niemand, iedereen gaat in de kerstvakantie....quote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
Ik denk niet dat Kentaro een "dreier" zou mogen leasen als hij zomaar 2/3 weken vrij kon maken in maart.quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef ForumGek het volgende:
En ik stel voor de we de "dreier" van Kentaro gebruiken als vervoersmiddel !
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef ForumGek het volgende:
héhé, dat denk ik ook niet nee..!
En in welk opzicht zit jij het hele seizoen in de alpen?
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoektquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werkenquote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoekt![]()
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.quote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werken
--edit
Desnoods neem ik een echte baan en begin ik een carriere
Bedoel je overigens dit restaurantje? De Gletsjer!
serieus, zoek een nieuwe grap, dit wordt oud...quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.
YEAH!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
aha...
in mijn geval moeten ze de gitaren een stukkie lager stemmen, de volumes hoger zetten en zenuwgas de studio inspuiten ... maargoed![]()
Als er nog pow over is na de door mij verspoorde powquote:
Weet je al waar je gaat zitten of niet?quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:
Ik denk dat ik het hele seizoen in de alpen zit.
Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.quote:Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat zitten of niet?
btw over die meet: ligt eraan waar jullie heen gaan. Als het gerlos wordt ben ik het hele seizoen beschikbaar
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op maandag 4 september 2006 10:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.
Op de garantie of sponseren ouders het?quote:
Gave printquote:
is een stofjequote:
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !quote:Op zondag 3 september 2006 15:41 schreef Kentaro het volgende:
2-3 weken aan elkaar of in 1 maand, dat gaat niet lukken. Maar ik ga zeker drie keer dit seizoen. Ik heb voor mijn nieuwe baan al al mijn heliplannen in NZ voor deze zomer moeten laten schieten![]()
Ik heb al 1 week in decemberl in Ischgl geboekt en dan in februari en in maart nog een keer maar daar weet ik nog niet precies wat en waar. Dat is ook nog zover weg.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !
IK WIL NIEUWE GEAR !![]()
Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !![]()
Hij doet het niet.... Weet jij waarom???quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !
IK WIL NIEUWE GEAR !![]()
Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !![]()
16 tot 30 december zit ik in Solden, Week 9 (voorjaarsvakantie) hopelijk in Ellmau. (goedkoop met ouders mee) en hoop de seizoensafsluitng in Val Thorens nog mee te pakken. Das eerste week van mei.quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef ForumGek het volgende:
Oké, dus je hebt al wel heel wat in de planning staan, maar een weekend weg is natuurlijk ook niet weg (nahja, juist wel weg) helemaal met lease-bak ! Dan heb je de grootste kosten alweer gedekt!
ja das waar. Zou ook nooit in me eentje gaan hoor. Dat is echt niet te doen. Of je moet aan de stimulerende spullen en dan bedoel ik geen red-bull.quote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, je bent dan niet de enige met een rijbewijs, dus kan je het afwisselen !
Op dat moment vond ik het echt verschrikkelijk aangezien de laptop gewoon naar zijn grootje wasquote:Op maandag 4 september 2006 13:22 schreef ForumGek het volgende:
whaha !
Maar sommige mensen hebben echt gewoon hulp nodig. Ik was de laatste dag van de cursus ook aan het meeluisteren met iemand. En we hebben er gewoon 25 minuten over gedaan om die man wijs te maken dat alle randapparatuur losgekoppeld moet worden (VCR, DVD, Home cinema, etc. etc.) daarna had hij maar 3 kabeltjes nodige en een wandcontactdoos, decoder en tv.
Maar sommige mensen snappen het nooit, en dat is aan de ene kant zielig maar ook wel heel dom.
Maar komop zeg, een usb stick niet aan kunnen sluiten, en hem dan in de netwerkaansluiting pleuren !! Wat een giller
Je moet het idd niet al te vaak doen, maar af en toe een keertje kan best.quote:Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.
Is te doen maar neit te vaak.
Grootste kosten wordne inderdaad gedekt. Enige voordeel.
Nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehadquote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.
aflsuitnsweek 7 dagen nederlands feest heb ik gehoord. De gasten waar mee wil gaan gaan meer voor feest en ik wil boarden. Valtho lijkt me opzich goed daarvoor.
Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk meequote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad.
Volgens mij moet je gewoon wat aan je conditie doen
Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?quote:Op maandag 4 september 2006 14:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehad
Trouwens.... zelfs op de twingo van me moeder past een skibak
Anyway, het is een feestweek maar je kunt ook puur voor het boarden gaan. Het gebied is groot zat om feestganger redelijk te ontlopen
Luxe wagens???quote:Op maandag 4 september 2006 15:02 schreef XL het volgende:
[..]
Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk mee
Dat weet ik zo niet...quote:Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?
Feestganger komen toch pas rond 11 uur naar boven als ze al komen. Dan heb ik er paar uur op zitten.![]()
ik heb geen verstand van Renault.quote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb je die ook voor een renault clio uit 96
Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + etenquote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Kunnen we niet gewoon wat gaan zuipen zonder koelkast?
jij kan er normaal ook wel wat van...quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Rnej het volgende:
jezus.. jullie spammen wel een hoop op een dag...
`quote:Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + eten![]()
!
slaapplaats anyone ?![]()
Komakie: heb je een naam van die shop? Klinkt wel goed, de burton / rome combi zie je niet vaak in shops !![]()
sparen voor zomervakantie?quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef Steven184 het volgende:
Verdomme, er is gewoon niemand die met mij in april nog ff een weekie wil boarden. Vinden ze allemaal telaat in het seizoen en ze moeten sparen voor de zomervakantie, tsss.
Een zomervakantie voor hun is p.p. ongeveer 2000 eurie en hun hebben toch een voorkeur voor de zomervakantie. Ik ben de man van de zomervakantie en de wintersportquote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
sparen voor zomervakantie?
WAAROM!?
in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
weinig exotisch aan herpes hoorquote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef ForumGek het volgende:
En dan ¤1200 uitgeven aan drank is nog triester!
Maar hé, dan kom je wel terug met 2 exotische soa's !
Of je gaat surfen aan de franse kust. Staat om mijn wensenlijstje voor van de zomer.quote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Rnej het volgende:
zomervakanties zijn gay.... tenzij je echt ver weg gaat ofzo, maar die mensen die voor 800 eu 2 weken bakken in marmaris of salou zijn gewoon dom
Ervaring?quote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
weinig exotisch aan herpes hoor![]()
anyway ik betaal liever om mijn aars eraf te vriezen dan m eraf te fikken....
Amenquote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
sparen voor zomervakantie?
WAAROM!?
in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
31-12-2006quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Tot wanneer is die bon geldig?
En dan met ze alle in zo'n bus 24 uur lang en wedstrijdje wie meeste op kan. De meeste zien daglicht niet eens. hele dag slapen en weer uit. avonds met 50 andere gasten achter zelfde meisje aanquote:Op maandag 4 september 2006 18:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan zomervakanties. Een beetje bakken in de zon, verbranden enzo. (als je ff niet oplet) en dan s'avonds de kroeg in en je geld opzuipen in 1 of andere kansloze discotheek waar een nog kanslozere DJ draait. En dan daar een beetje kansloze vrouwen versieren.
Heb het 1x gedaan en ben er achter gekomen... niets voor mij
Tenzij je zou gaan kitesurfen, golfsurfen of wakeboarden oid. Dat ljikt me nog wel vet
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.quote:
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rijquote:Op maandag 4 september 2006 19:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.![]()
Zijn 2 leaseauto's als goed herinder. met 6 man past mooi
kleinste auto valt dan mooi af.quote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rij
Dat win jijquote:
scheelt weer.quote:
ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
31-12-2006
Ben ook benieuwd naar niveau en de gear![]()
zou de t6 wel eens willen rijden...![]()
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoor![]()
ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....quote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175
is ie nog veel stijver als shaun board? kan me amper voorstellen
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....
maarja, kweetniet hoeveel je weegt, indoor boeit t niet echt, want je gaat toch niet hard, maar op snelheid moet je je best doen
dan zou je m wel moeten kunnen hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.quote:Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
dan zou je m wel moeten kunnen hebben...
ik kan er wel mee pinguingen maar ik weeg 110 en heb redelijk wat power in mijn pootjes zitten
nose of tailpressen is echt pittig .... maar omdat ie zo licht is kan je m op lage snelheid zeker wel hebben.. op hoge snelheid wordt ie achterlijk agressief en dan is het wat minder plezierig
hehequote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
is ie net zo agressief als pijlstaartrog?![]()
Ik hoop dat het positief is voor mij?quote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Rnej het volgende:
in de zomer is genoeg leuks te doen, maar bakken in een ver land is geldverspilling...
ik ben jarenlang in de zomer gaan raften en kayakken... das echt vet![]()
en over de meet.. iets van.. boarden in ZM en dan den haag in ofzo? pilsje doen?
ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd over hoe t niveau zit bij de rest.. (weet t alleen van komakie denk k )
Dan moeten we nog een tijdje wachten want als we dat een beetje laat doen dan kom ik ff met me nieuwe bling bling shitquote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
31-12-2006
Ben ook benieuwd naar niveau en de gear![]()
zou de t6 wel eens willen rijden...![]()
Een Shaun Whitequote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175
is ie nog veel stijver als shaun board? kan me amper voorstellen
Stevequote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
is ie net zo agressief als pijlstaartrog?![]()
nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het positief is voor mij?
Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de powquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...![]()
k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de pow
Ik kan heel goed in de lift zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...
gewoon pisteknallen![]()
Ik had niet anders verwacht, van een accountant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik kan heel goed in de lift zitten.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef XL het volgende:
Malolo pow(d)er!!!
njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een powderlover bent, moet je gewoon een Malolo of een Fish hebben. Period!
Maar zonder Malolo blaas ik heb ook aardig door de pow
Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, van een accountant.
Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
*Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
Wel gestreept overhemd ? !quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppen![]()
OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?
sowieso zijn wide boards fijn in pow
mja ik bedoel wel carven he, niet een beetje strepen, elke kutbeginner kan strepen![]()
Enigzins mogelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.
Kan je ook jibbendt (?) carven?![]()
nee nu blokjes maar wel zonder strop. Lang leve prins bernhardquote:
Heb een of andere rare soort palm op de kamer staan. Telt dat ook?quote:
Ik kan hem wel hosten, ik slinger mijn msn wel even aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijn"
Je merkt het pas echt als je weer terug gaat naar een normale plank. Ik had hetzelfde met me ES. Het verschil is echt groot. Met de Fish helemaal. Maar ja, daar kun je ook echt alleen maar pow mee rijden.
[..]
Enigzins mogelijk.
Als je frontside carven, 180 springen, frontside faky carven, 180 springen, frontside carven, etc. Als je dat jibben noemt dan kun je carvend jibben
Was mijn trick vorig jaar bij de nieuwjaarsshow. Ging in de voorbereiding best kut en bij de officiele show ging het ineens echt super. Daarna nog een paar noserolletjes gedaan en een wheely voor het publiek. Helaas ging ik bij de wheely vol op me muil
Ik heb het filmpje ervan nog als iemand het wil zien. Het ziet er wel grappig uit
Alleen dan moet iemand hem ff hosten aangezien ik dat niet kan...
Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef ForumGek het volgende:
whhehe gaaf !
Heerlijk, guano apes op de achtergrond en dan onder je je board vol in die sneeuw horen schuren....SCHHCHWWW, SCHHHWWW
maar je heb al goede all-mountain. Denk ik dat je beter jib-plank erbij kna kopen. Zijn nog goedkoper ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
Kost het jullie veel kracht om een tailpress ofzo te doen? Mij namelijk wel, ik krijg mijn board nauwelijks omhoog. Maar wanneer het lukt heb ik het gevoel dat mijn voorste voet zowat uit z'n gewrichten wordt getrokken, en dat doet dan ook pijn. Ik denk dat mijn plank te stijf is voor mij.
Het is dus een 156 all mountain plank, en ik ben M1,70 en weeg 60 kg.
Misschien maar kijken naar een nieuw plankje in oktober, wanneer het salaris er weer is !
Weten jullie modellen die aan te raden is voor mij, wat ik graag doe:
Ik zit redelijk wat in de poeder als deze er is, maar moet ook goede piste eigenschappen hebben. Freestyle vind ik wel erg gaaf en hoop ik deze winter meer te doen, maar ik kan het gewoon nog niet.
Dus eigenlijk een goede all-mountainer![]()
prijs: tot +- ¤400 - ¤500. ( moet ook nog nieuwe jas, schoenen, helm, en nog wat shit)![]()
Punch is toch een kinderboard. Zeg ik uit me hoofd hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef ForumGek het volgende:
Een Blunt van 147 lijkt me dan ook wel wat!
/edit: wat voor soort board is een punch? Heeft die wel staalranden?![]()
kicke filmpje hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoord
Had zelfs iets van snoeiharde punk ofzo op staan geloof ik.
Later zeiden leerlingen van me ook echt zo van "hey vet muziekje eronder" . Ik:
En dat wil ik nou ook doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
kicke filmpje hoorlekker chill cruisen en beetje jibben
gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komenquote:
hoedat? rij je die niet uit?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
gelukig neit. Had er nog eens bij moeten komen![]()
me switch frontside bocht houd me tegen
ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.quote:
hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ga steeds om me bek bij me switch bochten. moet veel meer oefenen.
hang inderdaad te veel naar achteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmhm, switch is klote.... grootste probleem is vaak dat je op je achterste been gaat hangen omdat het "eng" aanvoelt.. goed tegen jezelf zeggen dat je op je voorste been moet staan
en dan natuurlijk langzaam opbouwen
ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hang inderdaad te veel naar achteren.
sta je daar op zo'n oefenweide tussen de beginners. pinguin loopje naar lift en ze kijken echt wat je daar doet.
maarja... meot toch keer leren
ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ach, gewoon trots overboord zetten, ik heb ook wekenlang op mijn hol gelegen in de snowworld....
maar kom nu wel ok switch naar beneden... nog niet echt met mach 6 maar t begint er meer en meer op te lijken
nja de oldschool lui leren je eerst ingedraaid staan en daarna gaan ze je leren parallel te staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ga het ook gewoon doen. Geen gelul meer. Heb altijd wel smoesje.
Wil gewoon switch rijden en landen om een mooie 180 te sticken (en later meer natuurlijk)
waarom leren ze niet meteen met eerste lessen alle 2 goed. heb je alleenmaar profijt van later
ingedraaid als in... je bovenlijf is gedraaid ten opzichte van je plank, dus ze kijken bijna recht vooruitquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef ForumGek het volgende:
Ingedraaid? Je bedoelt van die contra-boarders? Die met hun bovenlichaam naar links bewegen wanneer ze een bocht de andere kant op maken? Die zijn zoo grappig, die schoppen die plank de piste over
mwoh, die beginners staan ook 30/15quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef ForumGek het volgende:
Ah oke, als ik dat zou doen dan had ik nu al 2 nieuwe knieën gehad!
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzoquote:
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een proquote:
blauwe pistesquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzo
op t kinderheuveltje mogen ze doen wat ze willen, als ze mij maar niet in de weg zitten
(in frankrijk gingen ze massaal stilstaan op zo'n uberchille blauwe scheurpiste... (je weet wel, lekker de ruimte, lekker vlak enzo...)
PISTEREGELS MENSEN!! (beetje aso om daar met mach 6 tussendoor te slalommen)
ik vind mezelf niet ubergoed maar ik ben echt geen beginner meer....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een pro![]()
Maar goed, Renj heeft gelijk, zolang je je aan de regels houdt en geen rare dingen gaat doen hoeft niemand last van elkaar te hebben..
Skiërs!
niiiicequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb net definief geboektHotel Trofana Royal in Ischgl
met michelin ster
Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan etenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
niiiice
Ischgl zou ik dus ook heengaan (kon met een maat mee) ,.. maar zou dan in een hotel moeten blijven enzo.. en ze gingen 2 weken, ook al was t een appartement had ik daar geen geld voor gehad ... :S
ik ben 23quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan eten![]()
tering, die prijzenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nou danhttp://www.trofana.at/english/index_royal.shtml Fok meet
![]()
Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de liftquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
tering, die prijzen![]()
have fun, ik ben daar echt niet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik heb eens in Hotel Strass gezeten in Mayrhofen voor de prijs van een normaal appartement.. ze hadden ons dubbel geboekt, zat ik daar met een vriend van me waren beide 16 geloof ik.. in het duurste hotel van het dorp..
enig nadeel was de brand halverwege de week
nare ervaring :S.. .damnquote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
nee, er was brand in de keuken van het restraunt op de begane vloer van het hotel.. en dat was onder de vleugel waar wij zaten.. alles wit van de rook.. kwam via liftschacht en trappen huis omhoog... gewekt worden door een brandweerman..
maar me board leefd nog
Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
tering, die prijzen![]()
have fun, ik ben daar echt niet
my point exactlyquote:Op woensdag 6 september 2006 08:07 schreef XL het volgende:
[..]
Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de lift![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaat![]()
Wat is E90?quote:
Een zeer uitgebreide 206quote:
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhoudenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:18 schreef 360sjors het volgende:
Kentaro je loopt nu wel erg opzichtig te pimpen met je loonstrookje hoor![]()
mijn vriendin onderhoud zichzelf, daar ben ik weinig aan kwijtquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhouden![]()
Feitquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhouden![]()
Dit is wel erg extreem inderdaadquote:Op woensdag 6 september 2006 08:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
my point exactly
leuk, die luxe, maar dan zit ik liever in een klein appartementje, dat ik 2 weken langer kan boarden![]()
Sterker die moet je helemaal niet serieus nemenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |