De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellenquote:

De eerste keer rainbow aan het einde pas er af pleuren, ik was doodgelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
hehe, mijn eerste 180 was t ook armpjes in de lucht met een bigsmile uitrijden ...
zie je ook van die mensen kijken van: " dus? "

dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
De anwarter opleiding is dus het enige moment waarbij je iets anders moet weten dan hoe je 2 bier moet bestellen
Als je ergens anders komt waar ze duits spreken is dit uiteraard het enige dat belangrijk is
ohwja en "Du arschloch!!!!" voor het geval er een skier door je groepje heen gaat
Ohwja over dat wegrijden bij een trick. Wel steezy doen natuurlijk he![]()

nee dit is lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef XL het volgende:
Je hebt er al te vaak op geklikt denk ik. Hier werkt het prima

nee want ik heb geen levenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee dit is lekker
"The site is currently undergoing routine maintenance"
tegen de tijd dat iemand dit leest zal hij wel alweer up zijn maar goed....
Ik krijg nu deze melding

Ik moet zeggen dat ik volgens mij niet zo heel erg veel gehad heb aan het duits dat ik op school geleerd heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat duits zit wel goed, heb vwo gedaan enzo...(niet dat ik goed was, maar ik heb een redelijke woordenschat)

Ah en hij doet het bij jou ook niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee want ik heb geen levendus ik lees posts meteen
![]()

Bier, bratwurst und kartoffeln.. mit apfelmusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Kentaro het volgende:
Nein, nicht wieder zum restaurant

Ronin is gewoon een kledinglijn van Burton. Net als AKquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de Burton Softgoods, wat is het verschil tussen Burton en Ronin?

Niet helemaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:32 schreef GenesiZ het volgende:
Okekiedokie. weet ik dat ook weer. Net als Gravis dus, vage shit.

Cürfen machen, CÜRFEN MACHEN!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Komakie het volgende:
"Nein kleiner Rheinhard, wir gehen nicht zum schwartzen piste. Am ersten müss du curven fahren konnen"

Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Basje_B het volgende:
Wat is eigenlijk niet van Burton onderhand. Ze hebben Burton (Duh), Anon, Analog, RED, Gravis, Forum, Jeenyus (hebben ze failliet laten gaan)

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef Basje_B het volgende:
Wel Space.
[afbeelding]
Zou dit nou verkopen?
[afbeelding]
Hoe gaaf deze. 3D bril op en gaan!!!![]()
Groen is teminste beetje apart en niet zoals al die skieers oranje. Dat zie je echt veel te veel.
Wit vind ik ook gaaf maar dan moet je dat ding zo vaak wassen

Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Burton heeft een paar jaar geleden "The Program gehad. Toen hebben ze Fourth Square, Special Blend, Forum en Jeenyus daarvoor gekocht. Verder weet ik niet precies wat het idee erachter is.
Channel Island Surfboards is ook van Burton (sinds kort)
Jeenyus bestaat volgens mij trouwens gewoon nog steeds hoor.

ach dat valt wel mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Jeenyus was failliet volgens mij. Kan ook nergens hun nieuwe boarden vinden. Tering he dan is echt bijna alles van Burton (qua snowboardmerken dan)

maar kleding merken is allemaal Burton inc dus... (sessions?)Beetje jammer maar wat maakt het ook uit. Die core shit boeid me niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
ach dat valt wel mee.
maar de meeste "snowboardonly" merken zijn heel erg klein.
Merkjes als Hammer, Fanatic, Bataleon en Libtech zul je altijd wel blijven houden, maar er is maar 1 echt grote speler.
Andere grote merken hebben ook andere sporten. K2 en Atomic hebben bijvoorbeeld skien enzo.
Waren allemaal free-syle modellen. En de Eddie Wall pro board ofzo.quote:De nieuwe boards van Jeenyus kan ik idd ook niet vinden. Vond het ook wel een heel erg beperkt merkje hoor. Ze hadden maar 4 of 5 modellen...

\quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:16 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vindt deze wel cool, voor de mooie dagen met afritsbare mouwen,
[afbeelding]

mij is die al een aantal x gelukt, maar heb em neit meer gedaan sinds februarie...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef GenesiZ het volgende:
Ik moet die eerste 180 nog steeds een keer doen![]()

in oostenrijk is er al wel sneeuwgevallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef BrakkeAap het volgende:
't begint hier ook al aardig te kriebelen...
Hoe is 't met de sneeuwval?
Zijn er al interessante last-minutes?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |