YEAH!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
aha...
in mijn geval moeten ze de gitaren een stukkie lager stemmen, de volumes hoger zetten en zenuwgas de studio inspuiten ... maargoed![]()
Als er nog pow over is na de door mij verspoorde powquote:
Weet je al waar je gaat zitten of niet?quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef XL het volgende:
Ik denk dat ik het hele seizoen in de alpen zit.
Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.quote:Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat zitten of niet?
btw over die meet: ligt eraan waar jullie heen gaan. Als het gerlos wordt ben ik het hele seizoen beschikbaar
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op maandag 4 september 2006 10:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, definitieve selectie is pas in oktober en zelfs dan krijg je vaak je bestemming nog niet te horen. Dat ligt natuurlijk ook aan de organisatie. Ik houd het allemaal nog een klein beetje voor me als jullie het niet erg vinden, want vooralsnog is er niets zeker.
Op de garantie of sponseren ouders het?quote:
Gave printquote:
is een stofjequote:
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !quote:Op zondag 3 september 2006 15:41 schreef Kentaro het volgende:
2-3 weken aan elkaar of in 1 maand, dat gaat niet lukken. Maar ik ga zeker drie keer dit seizoen. Ik heb voor mijn nieuwe baan al al mijn heliplannen in NZ voor deze zomer moeten laten schieten![]()
Ik heb al 1 week in decemberl in Ischgl geboekt en dan in februari en in maart nog een keer maar daar weet ik nog niet precies wat en waar. Dat is ook nog zover weg.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !
IK WIL NIEUWE GEAR !![]()
Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !![]()
Hij doet het niet.... Weet jij waarom???quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar die andere 2 weken zouden we dus wel met wat mensen van hier (alhoewel, rnej is studeren, komakie gerlos, XL hopelijk kindercrecheleider) hebben we nog beerke, basje_b en nog een paar, blijven iig niet zo veel over !
IK WIL NIEUWE GEAR !![]()
Ik werk nu bij @home callcenter (inbound) ik ben de klantenservice van TV en kabel, dus als er iemand vragen heeft over TV Digitaal, zeg het maar, ik weet er wel het e.e.a. vanaf !![]()
16 tot 30 december zit ik in Solden, Week 9 (voorjaarsvakantie) hopelijk in Ellmau. (goedkoop met ouders mee) en hoop de seizoensafsluitng in Val Thorens nog mee te pakken. Das eerste week van mei.quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef ForumGek het volgende:
Oké, dus je hebt al wel heel wat in de planning staan, maar een weekend weg is natuurlijk ook niet weg (nahja, juist wel weg) helemaal met lease-bak ! Dan heb je de grootste kosten alweer gedekt!
ja das waar. Zou ook nooit in me eentje gaan hoor. Dat is echt niet te doen. Of je moet aan de stimulerende spullen en dan bedoel ik geen red-bull.quote:Op maandag 4 september 2006 14:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, je bent dan niet de enige met een rijbewijs, dus kan je het afwisselen !
Op dat moment vond ik het echt verschrikkelijk aangezien de laptop gewoon naar zijn grootje wasquote:Op maandag 4 september 2006 13:22 schreef ForumGek het volgende:
whaha !
Maar sommige mensen hebben echt gewoon hulp nodig. Ik was de laatste dag van de cursus ook aan het meeluisteren met iemand. En we hebben er gewoon 25 minuten over gedaan om die man wijs te maken dat alle randapparatuur losgekoppeld moet worden (VCR, DVD, Home cinema, etc. etc.) daarna had hij maar 3 kabeltjes nodige en een wandcontactdoos, decoder en tv.
Maar sommige mensen snappen het nooit, en dat is aan de ene kant zielig maar ook wel heel dom.
Maar komop zeg, een usb stick niet aan kunnen sluiten, en hem dan in de netwerkaansluiting pleuren !! Wat een giller
Je moet het idd niet al te vaak doen, maar af en toe een keertje kan best.quote:Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Weekend is niet ideaal. Donderdagavond weg nar werk en brak rijden. vrijdag zaterdag zondag kanllen zondagavond naar huis rijden en maandagochtend werken.
Is te doen maar neit te vaak.
Grootste kosten wordne inderdaad gedekt. Enige voordeel.
Nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef XL het volgende:
Heb je ook cruisecontrol, want als je een paar dagen flink je benen belast hebt met boarden dan is het klote om die voet op het gas te houden de terugweg. Zeker in een rammelende cinquecento die helemaal niet gemaakt is voor 130 kmh.
Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehadquote:Op maandag 4 september 2006 14:56 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Nee dat niet. is standaard peugeot 206. mocht niet kiezen helaas. moet ook nog proberen skibox op dak te maken. Word noch lachen dus.
aflsuitnsweek 7 dagen nederlands feest heb ik gehoord. De gasten waar mee wil gaan gaan meer voor feest en ik wil boarden. Valtho lijkt me opzich goed daarvoor.
Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk meequote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad.
Volgens mij moet je gewoon wat aan je conditie doen
Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?quote:Op maandag 4 september 2006 14:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op een 206 kun je zeker een allesdrager kwijt. Ik heb voor peugeot gewerkt en heb het ook gehad
Trouwens.... zelfs op de twingo van me moeder past een skibak
Anyway, het is een feestweek maar je kunt ook puur voor het boarden gaan. Het gebied is groot zat om feestganger redelijk te ontlopen
Luxe wagens???quote:Op maandag 4 september 2006 15:02 schreef XL het volgende:
[..]
Jij hebt misschien in luxe wagens gereden, dan heb ik ook nergens last van. Ik geef het je te doen na een dag slush boarden in een cinquecento. Ik denk dat ik 800km heb gereden en mijn bijrijder de overige 200. Vanaf Aken had ik het er best moeilijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |