blauwe pistesquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
ach, ik kots alleen op beginners als ze op een rooie piste in de weg zitten ofzo
op t kinderheuveltje mogen ze doen wat ze willen, als ze mij maar niet in de weg zitten
(in frankrijk gingen ze massaal stilstaan op zo'n uberchille blauwe scheurpiste... (je weet wel, lekker de ruimte, lekker vlak enzo...)
PISTEREGELS MENSEN!! (beetje aso om daar met mach 6 tussendoor te slalommen)
ik vind mezelf niet ubergoed maar ik ben echt geen beginner meer....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij kon het natuurlijk vanaf dag één als een pro![]()
Maar goed, Renj heeft gelijk, zolang je je aan de regels houdt en geen rare dingen gaat doen hoeft niemand last van elkaar te hebben..
Skiërs!
niiiicequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb net definief geboektHotel Trofana Royal in Ischgl
met michelin ster
Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan etenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
niiiice
Ischgl zou ik dus ook heengaan (kon met een maat mee) ,.. maar zou dan in een hotel moeten blijven enzo.. en ze gingen 2 weken, ook al was t een appartement had ik daar geen geld voor gehad ... :S
ik ben 23quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, toen ik 18 ofzo was boekte ik ook niet zulke vakanties. Nu vind ik het ook wel lekker om na het boarden een zwembad en sauna in te kunnen duiken om daarna lekker te gaan eten![]()
tering, die prijzenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nou danhttp://www.trofana.at/english/index_royal.shtml Fok meet
![]()
Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de liftquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
tering, die prijzen![]()
have fun, ik ben daar echt niet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik heb eens in Hotel Strass gezeten in Mayrhofen voor de prijs van een normaal appartement.. ze hadden ons dubbel geboekt, zat ik daar met een vriend van me waren beide 16 geloof ik.. in het duurste hotel van het dorp..
enig nadeel was de brand halverwege de week
nare ervaring :S.. .damnquote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
nee, er was brand in de keuken van het restraunt op de begane vloer van het hotel.. en dat was onder de vleugel waar wij zaten.. alles wit van de rook.. kwam via liftschacht en trappen huis omhoog... gewekt worden door een brandweerman..
maar me board leefd nog
Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
tering, die prijzen![]()
have fun, ik ben daar echt niet
my point exactlyquote:Op woensdag 6 september 2006 08:07 schreef XL het volgende:
[..]
Als die prijzen inclusief je voer in een sterrenrestaurant is vind ik het wel meevallen. Al kun je daarvoor ook vier weken met gids naar Frankrijk (met 4 man op 12m2).
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ach die prijzen dat moet je ruim zien, je zit vlak bij de lift![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mensen met een E90 moeten ze nooit serieus nemen als het over prijzen gaat![]()
Wat is E90?quote:
Een zeer uitgebreide 206quote:
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhoudenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:18 schreef 360sjors het volgende:
Kentaro je loopt nu wel erg opzichtig te pimpen met je loonstrookje hoor![]()
mijn vriendin onderhoud zichzelf, daar ben ik weinig aan kwijtquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhouden![]()
Feitquote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees daar steeds in dat hij geen vriendin hoeft te onderhouden![]()
Dit is wel erg extreem inderdaadquote:Op woensdag 6 september 2006 08:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
my point exactly
leuk, die luxe, maar dan zit ik liever in een klein appartementje, dat ik 2 weken langer kan boarden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |