Dat weet ik zo niet...quote:Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Mooi. maar hoe maak ik dat ding ooit vast. Heb geen dakrails of iets wat daar op lijkt. Zijn die dingen duur?
Feestganger komen toch pas rond 11 uur naar boven als ze al komen. Dan heb ik er paar uur op zitten.![]()
ik heb geen verstand van Renault.quote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb je die ook voor een renault clio uit 96
Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + etenquote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Kunnen we niet gewoon wat gaan zuipen zonder koelkast?
jij kan er normaal ook wel wat van...quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Rnej het volgende:
jezus.. jullie spammen wel een hoop op een dag...
`quote:Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kunnen ook eerst gaan boarden, daarna zuipen + eten![]()
!
slaapplaats anyone ?![]()
Komakie: heb je een naam van die shop? Klinkt wel goed, de burton / rome combi zie je niet vaak in shops !![]()
sparen voor zomervakantie?quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef Steven184 het volgende:
Verdomme, er is gewoon niemand die met mij in april nog ff een weekie wil boarden. Vinden ze allemaal telaat in het seizoen en ze moeten sparen voor de zomervakantie, tsss.
Een zomervakantie voor hun is p.p. ongeveer 2000 eurie en hun hebben toch een voorkeur voor de zomervakantie. Ik ben de man van de zomervakantie en de wintersportquote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
sparen voor zomervakantie?
WAAROM!?
in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
weinig exotisch aan herpes hoorquote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef ForumGek het volgende:
En dan ¤1200 uitgeven aan drank is nog triester!
Maar hé, dan kom je wel terug met 2 exotische soa's !
Of je gaat surfen aan de franse kust. Staat om mijn wensenlijstje voor van de zomer.quote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Rnej het volgende:
zomervakanties zijn gay.... tenzij je echt ver weg gaat ofzo, maar die mensen die voor 800 eu 2 weken bakken in marmaris of salou zijn gewoon dom
Ervaring?quote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
weinig exotisch aan herpes hoor![]()
anyway ik betaal liever om mijn aars eraf te vriezen dan m eraf te fikken....
Amenquote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
sparen voor zomervakantie?
WAAROM!?
in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
31-12-2006quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Tot wanneer is die bon geldig?
En dan met ze alle in zo'n bus 24 uur lang en wedstrijdje wie meeste op kan. De meeste zien daglicht niet eens. hele dag slapen en weer uit. avonds met 50 andere gasten achter zelfde meisje aanquote:Op maandag 4 september 2006 18:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan zomervakanties. Een beetje bakken in de zon, verbranden enzo. (als je ff niet oplet) en dan s'avonds de kroeg in en je geld opzuipen in 1 of andere kansloze discotheek waar een nog kanslozere DJ draait. En dan daar een beetje kansloze vrouwen versieren.
Heb het 1x gedaan en ben er achter gekomen... niets voor mij
Tenzij je zou gaan kitesurfen, golfsurfen of wakeboarden oid. Dat ljikt me nog wel vet
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.quote:
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rijquote:Op maandag 4 september 2006 19:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.![]()
Zijn 2 leaseauto's als goed herinder. met 6 man past mooi
kleinste auto valt dan mooi af.quote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rij
Dat win jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |