Ervaring?quote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
weinig exotisch aan herpes hoor![]()
anyway ik betaal liever om mijn aars eraf te vriezen dan m eraf te fikken....
Amenquote:Op maandag 4 september 2006 17:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
sparen voor zomervakantie?
WAAROM!?
in de zomervakantie kan je mooi werken voor je wintersportvakanties
31-12-2006quote:Op maandag 4 september 2006 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Tot wanneer is die bon geldig?
En dan met ze alle in zo'n bus 24 uur lang en wedstrijdje wie meeste op kan. De meeste zien daglicht niet eens. hele dag slapen en weer uit. avonds met 50 andere gasten achter zelfde meisje aanquote:Op maandag 4 september 2006 18:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Amen
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan zomervakanties. Een beetje bakken in de zon, verbranden enzo. (als je ff niet oplet) en dan s'avonds de kroeg in en je geld opzuipen in 1 of andere kansloze discotheek waar een nog kanslozere DJ draait. En dan daar een beetje kansloze vrouwen versieren.
Heb het 1x gedaan en ben er achter gekomen... niets voor mij
Tenzij je zou gaan kitesurfen, golfsurfen of wakeboarden oid. Dat ljikt me nog wel vet
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.quote:
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.quote:Op maandag 4 september 2006 19:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat moet je vooral in een koelkast beoordelen. Een weekend naar de sneeuw rijden met 2/3 wagens lijkt me dan veel cooler. Freeride Arena Krippenstein eind februari, als mijn seizoen niet door mocht gaan ga ik me daar hard voor maken.
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rijquote:Op maandag 4 september 2006 19:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja oke maar je kan toch wel iets van zien. Kijken of die ene ze 720 ff laat zien.![]()
Zijn 2 leaseauto's als goed herinder. met 6 man past mooi
kleinste auto valt dan mooi af.quote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn seizoen niet lukt durf ik hem wel aan dat ik dan ook lease rij
Dat win jijquote:
scheelt weer.quote:
ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoorquote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
31-12-2006
Ben ook benieuwd naar niveau en de gear![]()
zou de t6 wel eens willen rijden...![]()
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehh, k weetniet hoe groot je bent en hoeveel je weegt.. maar de 164 wide is geen pretje als je niet zo groot bent hoor![]()
ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....quote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175
is ie nog veel stijver als shaun board? kan me amper voorstellen
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehh, ik denk dat die T6 qua stijfheid nog een flink stuk stijver is, hij is niet alleen op veel meer gewicht berekend maar ook nog een graad stijver dan de shaun white....
maarja, kweetniet hoeveel je weegt, indoor boeit t niet echt, want je gaat toch niet hard, maar op snelheid moet je je best doen
dan zou je m wel moeten kunnen hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Basje_B het volgende:
weeg iets van 75 tot 80 ofzo. te lang neit meer op weegschaal gestaan. kan je zo lopen met je bindingen nog vast met zo'n stijf board?
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.quote:Op maandag 4 september 2006 20:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
dan zou je m wel moeten kunnen hebben...
ik kan er wel mee pinguingen maar ik weeg 110 en heb redelijk wat power in mijn pootjes zitten
nose of tailpressen is echt pittig .... maar omdat ie zo licht is kan je m op lage snelheid zeker wel hebben.. op hoge snelheid wordt ie achterlijk agressief en dan is het wat minder plezierig
hehequote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
is ie net zo agressief als pijlstaartrog?![]()
Ik hoop dat het positief is voor mij?quote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Rnej het volgende:
in de zomer is genoeg leuks te doen, maar bakken in een ver land is geldverspilling...
ik ben jarenlang in de zomer gaan raften en kayakken... das echt vet![]()
en over de meet.. iets van.. boarden in ZM en dan den haag in ofzo? pilsje doen?
ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd over hoe t niveau zit bij de rest.. (weet t alleen van komakie denk k )
Dan moeten we nog een tijdje wachten want als we dat een beetje laat doen dan kom ik ff met me nieuwe bling bling shitquote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
31-12-2006
Ben ook benieuwd naar niveau en de gear![]()
zou de t6 wel eens willen rijden...![]()
Een Shaun Whitequote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha heeft niet zoveel zin dus met me 175
is ie nog veel stijver als shaun board? kan me amper voorstellen
Stevequote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering dan is board maar 10 cm kleiner als ik. pinguingen gaat me echt neit lukken dan. niet dat nodig heb in powder.
is ie net zo agressief als pijlstaartrog?![]()
nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het positief is voor mij?
Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de powquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee komakie, ik denk dat je een prutser bent, daarom kan je 3tjes springen en ik niet...![]()
k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eigenlijk is springen mijn zwakste punt. Ik kick jullie asses in de pow
Ik kan heel goed in de lift zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb niet zoveel pow ervaring maar ik kom er wel leuk in rond...
gewoon pisteknallen![]()
Ik had niet anders verwacht, van een accountant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:28 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik kan heel goed in de lift zitten.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef XL het volgende:
Malolo pow(d)er!!!
njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een powderlover bent, moet je gewoon een Malolo of een Fish hebben. Period!
Maar zonder Malolo blaas ik heb ook aardig door de pow
Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, van een accountant.
Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
*Anyway Rnej, piste knallen is ook wel leuk maar ik kloot liever een beetje op de piste. Zo hard mogelijk naar beneden kan iedereen, maar als je gaat jibben en dik carven dan ben je pas een held
Wel gestreept overhemd ? !quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
maar ik draag geen grijs pak hoor. niet alle vooroordelen kloppen![]()
OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
njaa alsof een T6 t zo slecht doet in de pow ?
sowieso zijn wide boards fijn in pow
mja ik bedoel wel carven he, niet een beetje strepen, elke kutbeginner kan strepen![]()
Enigzins mogelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik ben meer van jibben. Ga nog steeds die kickflip oefenen.
Kan je ook jibbendt (?) carven?![]()
nee nu blokjes maar wel zonder strop. Lang leve prins bernhardquote:
Heb een of andere rare soort palm op de kamer staan. Telt dat ook?quote:
Ik kan hem wel hosten, ik slinger mijn msn wel even aan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
OK, mocht het ooit voorkomen dat jij en ik op een plek zijn waar we pow kunnen rijden, ga je eerst ff op je T6'je en daarna op mijn Malolo. Dan denk je van "ohw rijdt best ok" en als je dan terug gaat naar je T6 denk je "tering die Malolo rijdt lekker in de pow en wat heb ik nu een pijn"
Je merkt het pas echt als je weer terug gaat naar een normale plank. Ik had hetzelfde met me ES. Het verschil is echt groot. Met de Fish helemaal. Maar ja, daar kun je ook echt alleen maar pow mee rijden.
[..]
Enigzins mogelijk.
Als je frontside carven, 180 springen, frontside faky carven, 180 springen, frontside carven, etc. Als je dat jibben noemt dan kun je carvend jibben
Was mijn trick vorig jaar bij de nieuwjaarsshow. Ging in de voorbereiding best kut en bij de officiele show ging het ineens echt super. Daarna nog een paar noserolletjes gedaan en een wheely voor het publiek. Helaas ging ik bij de wheely vol op me muil
Ik heb het filmpje ervan nog als iemand het wil zien. Het ziet er wel grappig uit
Alleen dan moet iemand hem ff hosten aangezien ik dat niet kan...
Ik had me headphone beanie op. Heb van dat hele lord of the boards niets gehoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef ForumGek het volgende:
whhehe gaaf !
Heerlijk, guano apes op de achtergrond en dan onder je je board vol in die sneeuw horen schuren....SCHHCHWWW, SCHHHWWW
maar je heb al goede all-mountain. Denk ik dat je beter jib-plank erbij kna kopen. Zijn nog goedkoper ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef ForumGek het volgende:
Kost het jullie veel kracht om een tailpress ofzo te doen? Mij namelijk wel, ik krijg mijn board nauwelijks omhoog. Maar wanneer het lukt heb ik het gevoel dat mijn voorste voet zowat uit z'n gewrichten wordt getrokken, en dat doet dan ook pijn. Ik denk dat mijn plank te stijf is voor mij.
Het is dus een 156 all mountain plank, en ik ben M1,70 en weeg 60 kg.
Misschien maar kijken naar een nieuw plankje in oktober, wanneer het salaris er weer is !
Weten jullie modellen die aan te raden is voor mij, wat ik graag doe:
Ik zit redelijk wat in de poeder als deze er is, maar moet ook goede piste eigenschappen hebben. Freestyle vind ik wel erg gaaf en hoop ik deze winter meer te doen, maar ik kan het gewoon nog niet.
Dus eigenlijk een goede all-mountainer![]()
prijs: tot +- ¤400 - ¤500. ( moet ook nog nieuwe jas, schoenen, helm, en nog wat shit)![]()
Punch is toch een kinderboard. Zeg ik uit me hoofd hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef ForumGek het volgende:
Een Blunt van 147 lijkt me dan ook wel wat!
/edit: wat voor soort board is een punch? Heeft die wel staalranden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |