aha...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie zijn muzieksmaak is mijn smaak in het extra ruig.
Als je bij de bands die Komakie luistert 1 gitaar afpakt en iets minder drugs aan de bandleden geeft zouden ze mijn de muziek maken van de bands die ik luister.
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef ForumGek het volgende:
Ach, het is eens wat anders dan de standaard meuk, en moest het toch met iemand delen hé !
Aangezien het voor mij nog niet zeker is om te gaan werken in de sneeuw deze winter (6 weken bij The Hot Zone is mij te weinig), is het misschien wel gaaf om een meet te regelen binnekort. Voor in oktober o.i.d. En dan misschien als het tof is met z'n allen om dan een week ofzo weg te gaan? 8)
Lijkt mij wel een ultieme ervaring, met hard-core boarders een week (of langer) lekker te baben, boarden en bieren !?
Wanneer ik niet ga werken deze winter ga ik toch een paar keer op wintersport waarschijnlijk (ik heb nu wel werk namelijk), en dan kan ik net zo goed met een aantal van jullie gaan !
Dus, geef maar aan of ieamand hier zin in heeft, ik wel iig !
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ga 16 tm 25 december weg, waarheen weet ik nog niet![]()
is redelijk goedkope week... ik vind t best iig
Ik heb een keer in de ijsplatenweken in Les Menuires gezeten en dat was werkelijk waar 1 van de mooiste wintersporten van mijn leven. Helaas had het met boarden weinig te maken, er was ongeveer 15 km piste open. Het was echter all-inclusivequote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
neehoor... tis vooral omdat het de week voor kerst is, dan gaat niemand, iedereen gaat in de kerstvakantie....quote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er dan wat fatsoenlijke sneeuw ligt.. ijsplatenperiode (waarschijk daarom zo goedkoop)
Ik denk niet dat Kentaro een "dreier" zou mogen leasen als hij zomaar 2/3 weken vrij kon maken in maart.quote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef ForumGek het volgende:
En ik stel voor de we de "dreier" van Kentaro gebruiken als vervoersmiddel !
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef ForumGek het volgende:
héhé, dat denk ik ook niet nee..!
En in welk opzicht zit jij het hele seizoen in de alpen?
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoektquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het solliciteren, maar heb er alle vertrouwen in. Reisleiding als het aan mij ligt.
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werkenquote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk restaurant wat mensen zoekt![]()
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.quote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga nog liever daar met een klas beginners in de kou staan dan in de horeca werken
--edit
Desnoods neem ik een echte baan en begin ik een carriere
Bedoel je overigens dit restaurantje? De Gletsjer!
serieus, zoek een nieuwe grap, dit wordt oud...quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dit restaurant ligt onder aan 1 vd wreedste off-piste afdaling die je ooit gezien hebt. De kans is groot dat je maar 1 klant (die is dan wel vrij fors) per jaar krijgt en de rest vd tijd kun je lekker zelf boarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |