abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:53:57 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41180132
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

• IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten

IKEA STOCKHOLM
    quote:
    1984
    De Stockholm serie doet haar intrede.
    IKEA ontwerpt een reeks kwaliteitsmeubels vervaardigd met een aantal van onze favoriete materialen: berkenhout, leer en cretonne. De STOCKHOLM serie heeft alles wat men mag verwachten van traditioneel vakmanschap. Behalve het hoge prijskaartje dan. STOCKHOLM wordt bekroond met de prijs Excellent Swedish Design.
    En nu, 22 jaar later is de serie terug!

WOONSDAG
    30 Augustus is het de allerlaatste Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

Voorgaande topics:
    IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
    IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
  • I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:54:54 #2
    3011 E.T.
    pi_41180173
    En dichtgooien kon er ook nog wel bij
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef E.T. het volgende:
    Vanmorgen bij de verloskundige lag de nieuwe gids gewoon in de wachtkamer! En ik heb 'm nog steeds niet
    En er zaten ook nog andere mensen in de wachtkamer.. dus meenemen ging niet lukken
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_41180249
    Hey leuk, een IKEA topic!
    pi_41180365
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef WebForce het volgende:
    Hey leuk, een IKEA topic!
    Whahaha volgens mij noemen ze zo'n reactie een tvp
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:12:16 #5
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_41180911
    * Sjeekie_Beekie meldt zich vanuit Kaatsheuvel met de nieuwe catalogus. .
    En vandaag op de Terugweg vanuit Etten-Leur op Visite geweest voor een Paar Glis-opbergbakken.

[maar dan de witte versie]
    En natuurlijk de overheerlijke Daim-chocolaatjes.
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
    pi_41181354
    Ik heb de nieuwe gids

Sterker nog, ik heb er twéé! Luie postbode denk ik, want de gidsen zijn geadresseerd en no. 2 is voor de buren een paar huizen verderop.

Had er dit jaar helemaal niet aan gedacht dat de nieuwe gids zou komen. Was echt een leuke verrassing toen ik vanavond mijn brievenbusje opende

ET, zal ik je je er eentje opsturen?? Heb je hem maandag in ieder geval in huis!

Edit: Voor de volledigheid het adres waar gids no.2 voor bestemd is, is van een winkelpand wat al een tijdje leegstaat. Anders had ik hem daar natuurlijk even netjes door de bus gedaan

[ Bericht 23% gewijzigd door Reese op 25-08-2006 23:28:39 ]
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41181515
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Reese het volgende:
    Ik heb de nieuwe gids

Sterker nog, ik heb er twéé! Luie postbode denk ik, want de gidsen zijn geadresseerd en no. 2 is voor de buren een paar huizen verderop.

Had er dit jaar helemaal niet aan gedacht dat de nieuwe gids zou komen. Was echt een leuke verrassing toen ik vanavond mijn brievenbusje opende

ET, zal ik je je er eentje opsturen?? Heb je hem maandag in ieder geval in huis!
    Is het dan niet gewoon even net zo liefig om die catalogus die niet voor jou bedoeld was bij je buren van een paar huizen verderop in de bus te doen?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_41182185
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is het dan niet gewoon even net zo liefig om die catalogus die niet voor jou bedoeld was bij je buren van een paar huizen verderop in de bus te doen?
    Jaja, natuurlijk, zie edit! Heb het gelijk gecheckt, hoor, liep na het legen van mijn brievenbus direct de straat al in om hem te bezorgen. En toen stond ik dus voor een leeg pand, met een stapel reclamefolders op de mat waar je naar van werd . Zou een toekomstige huurder een IKEA-gids uit die enorme berg gaan vissen? Nee toch?

Heb vervolgens met behulp van www.detelefoongids.nl nog gecheckt of het écht dat nummer was dat leeg stond. Had het er gelijk bij moeten zetten, sorry.

De gidsen zijn bezorgd door Selektmail. Bezorger had waarschijnlijk geen zin om de gids die hij over had mee terug te nemen. Gelijk heeft ie.

Wellicht kan ik ET (of iemand anders hier) er gelukkig mee maken
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41182288
    Ik heb onlangs mijn halve inboedel gekocht bij onze Zweedse vrinden, een deel daarvan hebben ze bij mij thuisbezorgd. Zou dit betekenen dat ik de nieuwe gids automatisch toegestuurd krijg?

Groeten,
    Een anonieme Ikeofiel.
    pi_41182433
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef ZomerDagDromer het volgende:
    Ik heb onlangs mijn halve inboedel gekocht bij onze Zweedse vrinden, een deel daarvan hebben ze bij mij thuisbezorgd. Zou dit betekenen dat ik de nieuwe gids automatisch toegestuurd krijg?

Groeten,
    Een anonieme Ikeofiel.
    Ja en nee
    Ja in de zin van; als je een brievenbus heb, en je ontvangt ook altijd reclames e.d, krijg je 'm gewoon in debus
    nee in de zin van: het is voor IKEA niet bijzonder dat jij de halve inboedel er heb gekocht. Dat doet half Nederland.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_41182544
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja en nee
    Ja in de zin van; als je een brievenbus heb, en je ontvangt ook altijd reclames e.d, krijg je 'm gewoon in debus
    nee in de zin van: het is voor IKEA niet bijzonder dat jij de halve inboedel er heb gekocht. Dat doet half Nederland.
    Ik dacht dat het een persoonlijk geadresseerde catalogus was, een beetje zoals de Wehkamp. Dikke kans dat ze mijn bus dus hebben overgeslagen, met mijn 'Nee/Nee'-stickertje.
      † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:55:59 #12
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41182775
    ik heb m ook nog niet en ik had me er zo op verheugd
    pi_41183281
    Hij is vandaag bezorgd
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_41183579
    Wij hebben 'm al, regio noordelijk Flevoland.
    pi_41183593
    Got it.
    For great justice!
    pi_41185471
    Mijn buurvrouw werkt bij Selektmail en blijkbaar krijgt de ene helft van de straat de catalogus wel (tot huisnummer 50 ofzo), en de andere helft (52 en verder, dus ook mijn huisnummer) niet. Een verklaring ervoor kon ze niet geven, maar ik krijg 'm dus niet automatisch thuis! ware het niet dat ik 'm natuurlijk al enkele weken in tweevoud thuis had
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:10:06 #17
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_41185582
    Nog niet.
    Misschien morgen.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:18:21 #18
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41185822
    Ik heb een nee/nee sticker en naast de geadresseerde versie heb ik vandaag ook nog de normaal verspreide versie ontvangen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_41187530
    Die schoenspanners uit het vorige topic zoek ik dus. Morgenmiddag even kijken.
    pi_41189427
    Ik word ook een beetje moe van die gids. Ik heb 'm ook nog niet.
    En dat terwijl ik in een nieuwbouwwijk woon met voornamelijk koopwoningen en waar dus enorm veel Ikea klanten wonen.
    Zou het ding ooit nog komen?? Tot wanneer worden ze ook alweer bezorgd?
    pi_41189632
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik word ook een beetje moe van die gids. Ik heb 'm ook nog niet.
    En dat terwijl ik in een nieuwbouwwijk woon met voornamelijk koopwoningen en waar dus enorm veel Ikea klanten wonen.
    Zou het ding ooit nog komen?? Tot wanneer worden ze ook alweer bezorgd?
    Als je in het noorden van NL woont (vakantie regio Noord) dan wordt de catalogus eigenlijk pas volgende week verspreid...
    pi_41189844
    Ja dat zouden ze inderdaad moeten uitzoeken, waar net nieuwbouwwijken staan enzo. Hier in de straat (net gerenoveerd, allemaal nieuwe bewoners) krijgen we ook telkens folders van glazenwassers en tuinmannen en meubelzaken die nieuwe klandizie willen. Werkt wel!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:09:06 #23
    153023 spk2go
    like.no.other
    pi_41189935
    Wij hebben de gids nu binnen gekregen, maar het viel me eigenlijk bar tegen wat voor dingen er waren? Vroeger vond ik het allemaal nog erg leuk, maar deze keer kon de gids me niet echt boeien, de spullen waren niet zoals ik ze verwacht had. Misschien dat ze iets te veel op prijs zetten, ik denk dat veel mensen voor echt mooie spullen bereid zijn er iets meer voor te betalen. Zo vond ik de LACK-serie leuk, maar de uitstraling is een beetje "standaard". Misschien toch is kiezen voor hoogwaardiger fineer/verf?
    Third Day roelt!
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:26:01 #24
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41190200
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:09 schreef spk2go het volgende:
    Wij hebben de gids nu binnen gekregen, maar het viel me eigenlijk bar tegen wat voor dingen er waren? Vroeger vond ik het allemaal nog erg leuk, maar deze keer kon de gids me niet echt boeien, de spullen waren niet zoals ik ze verwacht had. Misschien dat ze iets te veel op prijs zetten, ik denk dat veel mensen voor echt mooie spullen bereid zijn er iets meer voor te betalen. Zo vond ik de LACK-serie leuk, maar de uitstraling is een beetje "standaard". Misschien toch is kiezen voor hoogwaardiger fineer/verf?
    IKEA gaat dit jaar wel degelijk voor hoogwaardig en betere materialen/design via de STOCKHOLM serie Deze is alleen niet openomen in de catalogus maar verschijnt in een extra catalogus (100 pagina's) ergens in november.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:04:35 #25
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_41198745
    Ik snap niet dat de Ikea catalogus zo overkilled is met keukens .
    Daarnaast kreeg ik wel een beetje het zelfde gevoel als spk2go.
    pi_41202634
    w8en zuigt ZOOOO erg...

ik heb m dus nog steeds niet

(nee dit is geen tvp)
    suck my asshole taco bender
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:40:26 #27
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41202848
    weet iemand of er ook hoezen te koop zijn voor de 2,5 zits variant van de klippan bank?
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:18:26 #28
    3011 E.T.
    pi_41204045
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef Sanne het volgende:
    Nog niet.
    Misschien morgen.
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:37:42 #29
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41204648
    Ik heb hem ook nog niet
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_41205169
    Ik heb mijn schoenspanners gekocht vandaag. 20 stuks voor 1,50
    pi_41205868
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:18 schreef E.T. het volgende:

[..]
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Reese het volgende:

Eeuwig vijfentwintig
    pi_41206282
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef greatgonzo het volgende:
    weet iemand of er ook hoezen te koop zijn voor de 2,5 zits variant van de klippan bank?
    aber ja naturlich!

www.ikea.nl/klippan

De hoezen van KLIPPAN kosten:
    hoezen Almås 30.- (naturel / rood / wit /
    hoezen Granån 30.- (donker blauw / zwart)
    hoezen Almås 50.- (roze-rood / grijsgroen)
    hoezen Vimle 50.- (groen / rood)
    hoes Kottla 80.- (wit)
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef Stansfield het volgende:
    Ik heb mijn schoenspanners gekocht vandaag. 20 stuks voor 1,50
    Ow das best wel een koopje!
    pi_41207220
    Vraagje voor de ikeamedewerkers! We hebben onlangs de hasselback matrassen gekocht en nu we er een aantal nachten op slapen vallen ze toch behoorlijk tegen. We worden beide elke dag wakker met nek- en,schouderpijn en het wordt eerder erger dan minder (we hebben het een paar nachten gegeven ivm 'inliggen' en wennen). Ze zijn vooral op schouderhoogte gewoon te hard voor ons. Nu zag ik in de nieuwe gids (die dus binnen is ) dat er ook wordt aangeraden om er een dekmatras op te leggen. Nu hebben wij een matras van 220 dus de enige optie is de timan. Scheelt dit nu echt zoveel? Worden deze meestal verkocht bij een binnenveringsmatras?

En ik heb begrepen dat je de matrassen eventueel wel weer kan retourneren. Als ik het goed begrijp krijg je dan een tegoedbon? Moet je die persé aan een matras besteden dan? Aangezien er in 220 weinig keus is, willen we dan liever iets anders voor die waarde aanschaffen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_41208323
    Ik had de gids maandag in de bus, maar 't was geen geadresseerde. Vandaag meteen maar eens mezelf naar de Ikea geschopt. Dat ging best goed, alleen de terugreis was minder, met een grote zware doos in de bus.
    pi_41208397
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef Étoile het volgende:
    Vraagje voor de ikeamedewerkers! We hebben onlangs de hasselback matrassen gekocht en nu we er een aantal nachten op slapen vallen ze toch behoorlijk tegen. We worden beide elke dag wakker met nek- en,schouderpijn en het wordt eerder erger dan minder (we hebben het een paar nachten gegeven ivm 'inliggen' en wennen). Ze zijn vooral op schouderhoogte gewoon te hard voor ons. Nu zag ik in de nieuwe gids (die dus binnen is ) dat er ook wordt aangeraden om er een dekmatras op te leggen. Nu hebben wij een matras van 220 dus de enige optie is de timan. Scheelt dit nu echt zoveel? Worden deze meestal verkocht bij een binnenveringsmatras?
    Een dekmatras ligt wel errug lekker hoor! maar ik denk dat een dekmatras niet zoveel stevigheid toevoegd aan je bed... dus wanneer je SULTAN HASSELBACK matras al te zacht is, dan wordt het hiermee niet veel beter.
    quote:
    En ik heb begrepen dat je de matrassen eventueel wel weer kan retourneren. Als ik het goed begrijp krijg je dan een tegoedbon? Moet je die persé aan een matras besteden dan? Aangezien er in 220 weinig keus is, willen we dan liever iets anders voor die waarde aanschaffen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
    Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
    Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:08:31 #36
    3011 E.T.
    pi_41208828
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Reese het volgende:

[..]

[..]

dat is net zoiets als je kadootje al voor Sinterklaas krijgen
    pi_41208931
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is net zoiets als je kadootje al voor Sinterklaas krijgen
    Geloof je nog in SInterklaas dan?

Maarreh... it's your call. Ik heb er twee liggen hier, dus wellicht kan ik jou (of een andere Fok!ker) er blij mee maken . Laat maar weten.
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41210898
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
    Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
    Die Sultan Hedfors hebben wij nu ook sinds 2 dagen/nachten en ik moet zeggen dat we er allebei niet ontevreden over zijn. Mijn vriend is een stuk langer en dus ook een stuk zwaarder dan ik, en volgens het IKEA-tabelletje valt hij dan ook in de categorie "stevig matras". Ik val daarentegen officieel in de categorie van zachte matras, maar ik heb ook niks te klagen! Je krijgt behoorlijk veel steun en ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon op mijn rug geslapen!

Ik ben overigens wel nog aan het denken over een mogelijk ander kussen. Ik heb nu een laag kussen gekocht bij IKEA (weet zo de naam even niet meer), maar ik twijfel of dit ideaal voor mij is. Ik slaap wel vaak op mijn buik, dus een al te hoog kussen is dan niet echt goed. Maar dit voelt wel heel slapjes..

En die dekmatrassen, zijn die toevallig ook verkrijgbaar in 160x220?
    pi_41211706
    Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:

- Een PAX gaderobekast element van 100×35×201
    - PAX nexus deur, berkenfineer, 50×159 en
    - twee lades KOMPLEMENT 100×58.

Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.

Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus. Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...

[ Bericht 12% gewijzigd door Toad op 27-08-2006 00:46:32 ]
    pi_41211924
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Die Sultan Hedfors hebben wij nu ook sinds 2 dagen/nachten en ik moet zeggen dat we er allebei niet ontevreden over zijn. Mijn vriend is een stuk langer en dus ook een stuk zwaarder dan ik, en volgens het IKEA-tabelletje valt hij dan ook in de categorie "stevig matras". Ik val daarentegen officieel in de categorie van zachte matras, maar ik heb ook niks te klagen! Je krijgt behoorlijk veel steun en ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon op mijn rug geslapen!
    Kijk... die categorien zijn puur hulpmiddeltjes natuurlijk.. als jij inderdaad goed slaapt op een stevige matras, dan is er dus niks aan de hand! Wat we in de winkel wel vaak zien is dat stellen twee aparte matrassen nemen. 1 waar hij goed op kan liggen en 1 waar zij goed op kan liggen.
    quote:
    Ik ben overigens wel nog aan het denken over een mogelijk ander kussen. Ik heb nu een laag kussen gekocht bij IKEA (weet zo de naam even niet meer), maar ik twijfel of dit ideaal voor mij is. Ik slaap wel vaak op mijn buik, dus een al te hoog kussen is dan niet echt goed. Maar dit voelt wel heel slapjes..
    Is een tweede kussen geen optie? Dat heb ik zelf namelijk ook en 's nachts kun je er 1 aan de kant drukken wanneer je die niet nodig hebt!
    quote:
    En die dekmatrassen, zijn die toevallig ook verkrijgbaar in 160x220?
    Nee... volgens de catalogus (blz 203) niet in ieder geval... wel in 80x220 en 160x220...
    pi_41212258
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Toad het volgende:
    Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:

Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.
    1. heb je wel de goede laden? Als je kast 35 diep is, zou je ook 35 diepe laden moeten hebben ipv 58cm diepe...

2. Het probleem dat je beschrijft ken ik niet. Ik kan je alleen niet aanraden om zomaar deuren te gaan inkorten (ivm garantie).

Is het niet zo dat je bij de KOMPLEMENT laden zelf kunt kiezen hoe 'diep' je deze wil? Dus dat er in de ladenfront twee gleuven zitten voor de ladebodem? in dat geval zou je er misschien voor moeten kiezen de laden een gleuf hoger te monteren...

Mocht je hier toch niet mee verder komen. De IKEA telefonische klantenservice is morgen ook geopend aangezien de vestigingen Amersfoort, Amsterdam en Delft een koopzondag hebben.
    quote:
    Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus. Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...
    De regio Amsterdam krijgt komende week de catalogus thuis!
    En op www.ikea.nl/IKEA_FAMILY kun je je nu al aanmelden voor IKEA FAMILY!
      zondag 27 augustus 2006 @ 02:04:20 #42
    135333 SpaRood
    Spa Blauw met bubbeltjes!
    pi_41214068
    Nog steeds geen catalogus. Vandaag ben ik bij IKEA Hengelo geweest, en alles was daar op....pas in de tweede week van september krijgen ze weer nieuwe.
    Drink ik.
      zondag 27 augustus 2006 @ 05:39:23 #43
    58666 Blur
    Wat zeg je?
    pi_41216184
    Eergister nog bij Ikea Barendrecht geweest. Een nogal ongemotiveerde medewerker op de keukenafdeling wist me te melden dat de catalogus in week 36 kwam.
    Ben benieuwd.
    pi_41216488

Voor alle duidelijkheid nog eens:
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
    Vergis je niet!
    pi_41216899
    Ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem in de aanbieding, ik wil 'm eventueel ook wel ruilen tegen 2 x 80x200 cm
    pi_41216940
    Weet iemand wanneer de regio Rotterdam de nieuwe gids krijgt? Ik ben erg benieuwd, omdat ik dit jaar op zoek ga naar spullen voor mijn eigen huisje. De gids is vaak handig om ideeën op te doen!
    pi_41218035
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 10:10 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem in de aanbieding, ik wil 'm eventueel ook wel ruilen tegen 2 x 80x200 cm
    Ik wil wel zo'n dopje hebben!
    pi_41218058
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef Bartjebart het volgende:

Nee... volgens de catalogus (blz 203) niet in ieder geval... wel in 80x220 en 160x220...
    Uhm, typo?
      zondag 27 augustus 2006 @ 11:53:10 #49
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_41218659
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

Deze is alleen niet openomen in de catalogus maar verschijnt in een extra catalogus (100 pagina's) ergens in november.
    Ow leuk ... kunnen we weer een topic beginnen over wie 'm wel of niet heeft !!!
    Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
    pi_41219877
    We hadden gisteren het NIEUW feest @ iekeeja Heerlen, het was gezellig met bier en bbq, wat nog leuker is ik heb snapshots gezien van de nieuwe vestiging, en ja hoor Heerlen word de grootste van de Benelux.. Kan alleen niet meer met de verbouwing meedoen want, ik ga ikea helaas vanaf januari verlaten..
      zondag 27 augustus 2006 @ 14:34:23 #51
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41222990
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

aber ja naturlich!

www.ikea.nl/klippan

De hoezen van KLIPPAN kosten:
    hoezen Almås 30.- (naturel / rood / wit /
    hoezen Granån 30.- (donker blauw / zwart)
    hoezen Almås 50.- (roze-rood / grijsgroen)
    hoezen Vimle 50.- (groen / rood)
    hoes Kottla 80.- (wit)
    [..]

Ow das best wel een koopje!
    weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.
    pi_41223035
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 11:27 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Uhm, typo?
    ooow oeps... ik bedoelde inderdaad 160x200...
    pi_41223080
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.
    IKEA noemt het een tweezitsbank, maar qua maten is het volgens mij een 2,5 zits....

wanneer heb je de bank gekocht?
      zondag 27 augustus 2006 @ 14:45:55 #54
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41223328
    ga hem vanavond gratis ( )ophalen bij iemand... nieuw hoesje er om heen en ik heb voor 30 euro een mooi bankje!
      zondag 27 augustus 2006 @ 14:51:38 #55
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_41223466
    Verspreiding gaat via Selektmail,op de mailing van Selektmail staat dat de catalogus uiterlijk 8 september bezorgd moet zijn....
    Sometimes it snows in april
    Sometimes I feel so bad, so bad
    Sometimes I wish life was never ending,
    And all good things, they say, never last
    pi_41223481
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef greatgonzo het volgende:
    ga hem vanavond gratis ( )ophalen bij iemand... nieuw hoesje er om heen en ik heb voor 30 euro een mooi bankje!
    De afgelopen jaren is de KLIPPAN bank qua maat niet meer aangepast. Dus volgens mij kun je inderdaad voor 30.- een leuk nieuw passend hoesje kopen!
    pi_41231238
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Toad het volgende:

Nog even heel goed kijken hoe de lades erin moeten Mijn vader zat ook te vloeken, ik kom kijken, had ie de ladengeleiders te hoog gemonteerd. Hij geloofde me niet na enig aandringen toch maar aangepast, en zie, de deuren passen nu wel.

Als de lades erin zitten moet je nl. nog een spleetje overhouden, je kunt nog net in de la kijken (als de deur openstaat) La moet dus NIET aansluiten op de bodemplank.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_41231431
    Met plaatjes:

En met de deur dicht:
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      zondag 27 augustus 2006 @ 19:12:08 #59
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_41231478
    er wordt geclaimt in de OP dat de IKEA-card voordelig is....hoezo?
    Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
    pi_41231787
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef Gianluca het volgende:
    er wordt geclaimt in de OP dat de IKEA-card voordelig is....hoezo?
    Omdat je met vrijwel geen enkele andere creditcard het eerste halfjaar na aankoop zo'n lage rente betaalt.

Ten opzichte van andere financieringsplannen is dit bijzonder geschikt wanneer je een wat grotere aankoop in termijnen wilt betalen.

De IKEA Card is dan ook geen 'gewone' betaalkaart, maar alléén te gebruiken bij IKEA.
    pi_41233017
    Vanmiddag trouwens naar IKEA Amersfoort geweest. Koopzondag + nieuwe vestiging + regen = dikke file erheen en flinke drukte binnen!

Anyhow, heb even rondgekeken en het is er wel ruim opgezet alleen door het onbreken van laminaat is er niet echt een 'pad' over de showroom. Doel is dat klanten over de showroom 'uitzwerven' wat dan ook wel gebeurt, maar omdat je de route niet makkelijk terugvindt (wegens geen duidelijke afbakening door de scheiding vinyl/laminaat) en er veel shortcuts zijn, was ik al gauw de weg kwijt. Ik had ook het idee dat ik over de marketplace liep terwijl het toch echt de showroom was.

Mijn 'eigen' afdeling (klantenservice) nog even bezocht (druk!! 40 wachtenden toen ik er was ) en die was dan wel weer lekker ruim opgezet. Veel zitplaatsen beschikbaar en een overzichtelijke ruimte.

Maar Breda vind ik nog steeds mooier
      zondag 27 augustus 2006 @ 20:36:08 #62
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41234237
    Ik vind dat er weer leuke dingen in de nieuwe gids staan hoor
    De nieuwe kastenserie Besta, met schuifdeuren, spreekt me wel aan!

Een hele tijd terug zei iemand in het ikea-keukentopic, dat er bij ikea natuurstenen aanrechtbladen zouden komen in september a.s. Nou zie ik dat in de gids helemaal niet terugkomen.
    Kletste diegene uit z'n nek of mis ik iets?
    Zou mooi zijn als iemand dit wist.
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
    pi_41234421
    ik heb een kussen gekocht
      zondag 27 augustus 2006 @ 20:41:49 #64
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41234464
    Waarom denk je dat de keukencatalogus FY07 nog niet uit is?
      zondag 27 augustus 2006 @ 20:42:16 #65
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41234484
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef Pony-Lover het volgende:
    ik heb een kussen gekocht
    Wat voor één? Waar? Hoe duur?
    pi_41234616
    Ik heb een alleen Hutten wijnrekje gekocht.
    Maar ik moet binnenkort nog ff shoppen voor in mn nieuwe kamer
    Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
    Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
    nee, nooit meer in m'n leven!
    pi_41234638
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat voor één? Waar? Hoe duur?

bij de ikea, niet zo duur
    pi_41234921
    Ik heb nog steeds spierpijn van het slepen van mijn nieuw gekochte bureaustoel gisteren.
    pi_41235679
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef Light het volgende:
    Ik heb nog steeds spierpijn van het slepen van mijn nieuw gekochte bureaustoel gisteren.
    Ze hebben karretjes bij IKEA hoor!
      zondag 27 augustus 2006 @ 21:29:54 #70
    58666 Blur
    Wat zeg je?
    pi_41236147
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef maedel het volgende:
    Ik vind dat er weer leuke dingen in de nieuwe gids staan hoor
    De nieuwe kastenserie Besta, met schuifdeuren, spreekt me wel aan!

Een hele tijd terug zei iemand in het ikea-keukentopic, dat er bij ikea natuurstenen aanrechtbladen zouden komen in september a.s. Nou zie ik dat in de gids helemaal niet terugkomen.
    Kletste diegene uit z'n nek of mis ik iets?
    Zou mooi zijn als iemand dit wist.
    Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.
    Ik vond de zwarte er wel tof uit zien. Raar dat ze er niet in staan. Misschien in de aparte keukengids die vaak wat later komt?

Ze zijn er in ieder geval wel
    pi_41236610
    Ik ga woensdag naar IKEA Delft voor een Hopen bed (middenbruin, 160x200), maar ze hebben 'm de hele tijd niet op voorraad. Kan ik ook telefonisch bestellen? (ik woon 100+ km van Delft, tot woensdag).
    pi_41236673
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef Syytön het volgende:
    Ik ga woensdag naar IKEA Delft voor een Hopen bed (middenbruin, 160x200), maar ze hebben 'm de hele tijd niet op voorraad. Kan ik ook telefonisch bestellen? (ik woon 100+ km van Delft, tot woensdag).
    Nee, dat kan niet. Maar bel eens met de informatielijn, wellicht kunnen ze je daar adviseren over de reden dat 'ie niet op voorraad is, en wellicht maken ze wel een reservering voor je aan zodat je een bericht krijgt wanneer 'ie er weer is. En vergeet de middenbalk niet.

Ik weet niet zeker of CCCN (Customer Contact Center Nederland) de mogelijkheid heeft om daadwerkelijk een reservering te maken, en al helemaal niet of dat in Delft kan. Maar niet geschoten is altijd mis.
    pi_41236722
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.

En woensdag beschik ik over vervoer, zal je zien dat ie er niet is en dat ik 'm een andere keer moet laten bezorgen, kost me weer 30 euro.
    pi_41237938
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef Allan24 het volgende:
    Vanmiddag trouwens naar IKEA Amersfoort geweest. Koopzondag + nieuwe vestiging + regen = dikke file erheen en flinke drukte binnen!

[afbeelding]

Anyhow, heb even rondgekeken en het is er wel ruim opgezet alleen door het onbreken van laminaat is er niet echt een 'pad' over de showroom. Doel is dat klanten over de showroom 'uitzwerven' wat dan ook wel gebeurt, maar omdat je de route niet makkelijk terugvindt (wegens geen duidelijke afbakening door de scheiding vinyl/laminaat) en er veel shortcuts zijn, was ik al gauw de weg kwijt. Ik had ook het idee dat ik over de marketplace liep terwijl het toch echt de showroom was.

Mijn 'eigen' afdeling (klantenservice) nog even bezocht (druk!! 40 wachtenden toen ik er was ) en die was dan wel weer lekker ruim opgezet. Veel zitplaatsen beschikbaar en een overzichtelijke ruimte.

Maar Breda vind ik nog steeds mooier
    goeie foto!!
    pi_41240335
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ze hebben karretjes bij IKEA hoor!
    Ja, maar die mag ik vast niet mee naar huis slepen. Het probleem was ook niet het slepen bij de Ikea, maar vanaf de Ikea naar huis en dan de trappen op.
      maandag 28 augustus 2006 @ 09:56:33 #76
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41248821
    Kan iemand de link verbeteren, de laatste 2 topics verwijzen allebei naar slie sluit. Dus dat klopt niet helemaal
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41249936
    In de OP-wiki is het al veranderd

Voorgaand topic:
    IKEA - Part XX - IKEA Stockholm

pi_41252394
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een dekmatras ligt wel errug lekker hoor! maar ik denk dat een dekmatras niet zoveel stevigheid toevoegd aan je bed... dus wanneer je SULTAN HASSELBACK matras al te zacht is, dan wordt het hiermee niet veel beter.
    [..]

Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weer
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
      maandag 28 augustus 2006 @ 12:24:03 #79
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41252426
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef Adelante het volgende:
    Waarom denk je dat de keukencatalogus FY07 nog niet uit is?
    Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachten
    Dus, het komt wel dan?
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Blur het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.
    Ik vond de zwarte er wel tof uit zien. Raar dat ze er niet in staan. Misschien in de aparte keukengids die vaak wat later komt?

Ze zijn er in ieder geval wel
    Ik had een tijdje geleden ook iets zien liggen dat er heel erg op leek, maar ik had niet het idee dat dat natuursteen was, maar een heel goed gelijkende kunststoffen versie.
    pi_41252651
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef Étoile het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weer
    Hoe lang slaap je er al op?
    Ik krijg regelmatig mensen terug aan de klantenservice met een nieuwe matras waar ze amper een week op geslapen hebben. Oordeel is dan 9 van de 10 keer 'te hard'; vaak heeft men niet in de gaten dat het menselijk lichaam moet wennen aan de overgang van een oud/ingezakt matras naar een nieuwe, immers de ondersteuning is heel anders waardoor je je spieren tijdens het slapen op een andere manier (ont)spant. Dan is het niet gek dat je de eerste paar dagen spierpijn hebt.

En heb je 't matras uitgeprobeerd toen je 't kocht? "De SULTAN FORSBACKA was het beste getest in de Consumentengids, maar ik vind 'm niet fijn liggen!" -- Da's niet zo heel vreemd als je altijd een boxsping gewend bent geweest en dan ineens overgaat op een latex- of foammatras. Geldt ook andersom trouwens, ook hier geldt dat je eraan moet wennen; die omruilgarantie geldt niet voor niks 90 dagen.

Wat niet wegneemt dat je er mee terug moet gaan op het moment dat 'ie echt niet bevalt! Check wel even de beschikbaarheid in de winkel om te voorkomen dat je je oude matrassen inlevert en de nieuwe (gewenste) niet op voorraad zijn. Test ze goed uit! Zijn ze niet op voorraad, overleg dan met de klantenservice wat je het beste kan doen, zo voorkom je dat je een tijd zonder matras/boxspring zit.
    pi_41254417
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef fotoloog het volgende:
    Verspreiding gaat via Selektmail,op de mailing van Selektmail staat dat de catalogus uiterlijk 8 september bezorgd moet zijn....
    Dan wachten we nog maar even
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:06:28 #82
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_41255439
    Nog geen gids in de bus, maar voor diegene die er werkt of de gids al in de bus heeft, heb ik een vraagje.

Vorige week was ik in Hengelo, en daar lag naast het Ludde 'gewone' schapenvachtje ook een goedkopere. Die was kleiner, dunner en niet zo mooi 'uitgeborsteld'. De haren waren wel wat langer en gladder en krulden meer. Dit vachtje kostte rond de 15 euro.

Maar ik kan hem niet vinden op internet en heb dus ook nog geen nieuwe gids. Weet iemand meer over dit artikel? De naam, of het een tijdelijk artikel is en of het ook in andere filialen te koop is?

Bij voorbaat dank
    pi_41262706
    Vandaag maar naar Amsterdam geweest, en aangeschaft:
    - Hopen bedframe middenbruin 160x200 (wel op voorraad )
    - Sultan Hustad 160x200
    - Dekbedovertrekset Alvine Strå
    - lattenbodem Sultan Lien 80x200
    - lattenbodem Sultan Lovene 80x200 (uit de koopjeshoek voor 15 euro )
    - dat gereedschapsetje
    - Dekbed Mysa Dimma
    - Gordijnen Wilma (koopjeshoek, 2 euro )

Alleen tafelblad Vika Amon hadden ze niet.

Ikea.
      Nerd met benen maandag 28 augustus 2006 @ 19:25:26 #84
    18073 miss_bleu
    pi_41265529
    Ik ga eens flink shoppen voor mijn kamer
    Heb een nieuwe kledingkast, opbergkasten cd's en dvd en boeken, bureau, stoel en laminaat nodig
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:35 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41265641
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef maedel het volgende:

Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachten
    Dus, het komt wel dan?
    jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladen
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:06:47 #86
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41267115
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladen
    Nou, goed nieuws in ieder geval
    Prijsindicatie toevallig al bekend?

-ik zie trouwens dat jij in "mijn" filiaal werkt -
    pi_41271870
    Voorgaande jaren werd de Ikea gids altijd door TPG bezorgd, deze keer heeft Ikea voor SelektVracht gekozen. Dus dat zal wel betekenen dat je 'm of helemaal niet krijgt, of dat íe half uit je bus hangt en zeiknat regent, of dat íe gewoon voor je voordeur wordt neergedonderd. Fijn dat Ikea altijd kijkt of het goedkoper kan, maar SelektMail dat zijn wel hele erge prutsers.Wat een kutbedrijf is dat. Ik ga binnenkort wel een exemplaar van de catalogus afhalen bij een Ikea vestiging.

Overigens is mijn Ikea-enthousiasme wel enigzins getemperd nu blijkt dat de nieuwe Billy-boekenkasten in beuken een andere kleur hebben. Dat betekent dat ik mijn huidige set niet meer kan uitbreiden zonder rare kleurverschillen te krijgen, en dus tzt alles nieuw zal moeten kopen. Zo wordt het toch nog duur bij Ikea!
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
    pi_41273394
    Ik heb 'm vandaag gekregen

(groningen)
    Zolang er was is, is er leven.
    pi_41276587
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 14:06 schreef Tan het volgende:
    Nog geen gids in de bus, maar voor diegene die er werkt of de gids al in de bus heeft, heb ik een vraagje.

Vorige week was ik in Hengelo, en daar lag naast het Ludde 'gewone' schapenvachtje ook een goedkopere. Die was kleiner, dunner en niet zo mooi 'uitgeborsteld'. De haren waren wel wat langer en gladder en krulden meer. Dit vachtje kostte rond de 15 euro.

Maar ik kan hem niet vinden op internet en heb dus ook nog geen nieuwe gids. Weet iemand meer over dit artikel? De naam, of het een tijdelijk artikel is en of het ook in andere filialen te koop is?

Bij voorbaat dank
    Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...

Bij IKEA kennen we een 'vrij' assortiment waaruit een IKEA vestiging zelf kan kiezen of ze dit als toevoeging willen voeren boven op het normale assortiment. Een voordeel hiervan is dat je je assortiment kunt aanpassen aan de wensen van je markt. Een nadeel is dat je dit assortiment niet op internet of in catalogi/brochures kunt plaatsen omdat dus niet elke vestiging dit artikel hoeft te voeren.

Het IKEA 'vrije keus' assortiment kun je in de winkel herkennen aan de namen: ALLEBY, BRATTBY, DRAGBY en ENSTA.
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
    Voorgaande jaren werd de Ikea gids altijd door TPG bezorgd, deze keer heeft Ikea voor SelektVracht gekozen. Dus dat zal wel betekenen dat je 'm of helemaal niet krijgt, of dat íe half uit je bus hangt en zeiknat regent, of dat íe gewoon voor je voordeur wordt neergedonderd. Fijn dat Ikea altijd kijkt of het goedkoper kan, maar SelektMail dat zijn wel hele erge prutsers.Wat een kutbedrijf is dat. Ik ga binnenkort wel een exemplaar van de catalogus afhalen bij een Ikea vestiging.
    Dan zul je toch op zich best blij zijn dat de catalogus dit jaar in kunststof verpakt is (toch?)

En ik denk wel dat je er van uit mag gaan dat wanneer Selektvracht echt slecht werk leverd, IKEA volgend jaar niet zo gemakkelijk weer met dit bedrijf gaat samenwerken. Mocht het dus zo zijn dat de verspreiding van de catalogus niet ´normaal´ gebeurd, dus als je een van bovenstaande situaties mee maakt, laat het IKEA dan even weten. Als we hier niet van op de hoogte zijn, kunnen we er volgend jaar ook niks aan doen!
    pi_41276632
    Over ikea gesproken... Deze net startende uitwoner moet er maar eens dringend langs.

Wat ik zoek zegmaar is iets om mijn kleding in op te bergen. Eitje zou je zeggen, pak een billy een bjorn of een wat dan ook. Maar nee, er is een twist. Ik zit anti-kraak en zal met enige regelmaat moeten verhuizen (elk jaar ofzo). Ik zoek dus iets wat je in kunt pakken voordat je parterretrap achterstevoren kunt zeggen, niet meteen kapot gaat bij het in en uit elkaar halen, en als laatste voorwaarde, geen flikker kost.

Iemand een tip?

Hetzelfde overigens voor mijn andere troep. Mobiel, niet permanent ergens aan vast schroeven, goedkoop. Ik moet zegmaar er geen traan om hoeven laten als ik het per ongeluk sloop of zat ben.

Dat is echt het enige waar ik echt over na moet denken, de rest scoor ik daar ter plekke wel. Van die geinige frutsels die je maar in je mandje blijft pleuren zodat je aan het einde van je wandeling helemaal arm bent en een hernia hebt
    pi_41277864
    Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.

Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
    pi_41278054
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Allan24 het volgende:
    Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.
    http://www.ikea.com/PIAimages/54852_PE159732_S4.jpg
    Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
    Adviseer je dat aan iemand

Whaha geweldig
    pi_41278123
    Ja nee weet ik veel ik zeg al, ik ken 'm niet, en de enige eis is dat ie snel uit elkaar moet kunnen
    pi_41278470
    Prijs en praktisch nuttig in dagelijks gebruik ook
    pi_41278622
    O ja hij is 69 euro en of ie nuttig is, geen idee
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:04:43 #96
    135333 SpaRood
    pi_41278679
    maar lelijk...zoiets wil je toch niet in je kamer hebben?
    Drink ik.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:10:50 #97
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41283525
    weet iemand of je ook oranje hoezen voor de klippan bank kan krijgen? Die staan namelijk niet in de brochure die ik kreeg, maar op de site staat dat de bank wel in oranje verkrijgbaar is.

En klopt het dat de granan hoes kwalitatief beter is dan de almas?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:29:22 #98
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_41283792
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...

Bij IKEA kennen we een 'vrij' assortiment waaruit een IKEA vestiging zelf kan kiezen of ze dit als toevoeging willen voeren boven op het normale assortiment. Een voordeel hiervan is dat je je assortiment kunt aanpassen aan de wensen van je markt. Een nadeel is dat je dit assortiment niet op internet of in catalogi/brochures kunt plaatsen omdat dus niet elke vestiging dit artikel hoeft te voeren.

Het IKEA 'vrije keus' assortiment kun je in de winkel herkennen aan de namen: ALLEBY, BRATTBY, DRAGBY en ENSTA.
    [..]
    Heel erg bedankt voor die uitgebreide informatie.

Ik hoop dan dat Groningen het BRATTBY-vachtje ook heeft, want daar zijn we zaterdag toevallig in de buurt! Anders wordt het nog eens naar Hengelo rijden
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:52:52 #99
    3011 E.T.
    pi_41284168
    hij valt net op de mat
    pi_41284185
    Lazer op met die fucking Ikea zooi
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_41285197
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef greatgonzo het volgende:
    weet iemand of je ook oranje hoezen voor de klippan bank kan krijgen? Die staan namelijk niet in de brochure die ik kreeg, maar op de site staat dat de bank wel in oranje verkrijgbaar is.

En klopt het dat de granan hoes kwalitatief beter is dan de almas?
    Hij staat ook niet meer in het oranje op de site... helaas... de oranje hoes is uit het assortiment...

Het verschil tussen de ALMAS en de GRANAN hoezen is dat de ALMAS hoes van 100% katoen is en de GRANAN hoes is een mix van 65% polyester en 35% katoen. Qua kwaliteit zit daar niet zo heel veel verschil in...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:47:08 #102
    3011 E.T.
    pi_41285308
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
    [..]

Dan zul je toch op zich best blij zijn dat de catalogus dit jaar in kunststof verpakt is (toch?)
    Hier geen plasticje hoor..
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:05:08 #103
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41285776
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef E.T. het volgende:

[..]

Hier geen plasticje hoor..
    Kregen alleen medewerkers, omdat daar een foldertje nog bijzat...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:11:38 #104
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41285928
    Bij ons is de gids afgelopen weekend op de mat gevallen
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41286296
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig mensen terug aan de klantenservice met een nieuwe matras waar ze amper een week op geslapen hebben. Oordeel is dan 9 van de 10 keer 'te hard'; vaak heeft men niet in de gaten dat het menselijk lichaam moet wennen aan de overgang van een oud/ingezakt matras naar een nieuwe, immers de ondersteuning is heel anders waardoor je je spieren tijdens het slapen op een andere manier (ont)spant. Dan is het niet gek dat je de eerste paar dagen spierpijn hebt.

En heb je 't matras uitgeprobeerd toen je 't kocht? "De SULTAN FORSBACKA was het beste getest in de Consumentengids, maar ik vind 'm niet fijn liggen!" -- Da's niet zo heel vreemd als je altijd een boxsping gewend bent geweest en dan ineens overgaat op een latex- of foammatras. Geldt ook andersom trouwens, ook hier geldt dat je eraan moet wennen; die omruilgarantie geldt niet voor niks 90 dagen.

Wat niet wegneemt dat je er mee terug moet gaan op het moment dat 'ie echt niet bevalt! Check wel even de beschikbaarheid in de winkel om te voorkomen dat je je oude matrassen inlevert en de nieuwe (gewenste) niet op voorraad zijn. Test ze goed uit! Zijn ze niet op voorraad, overleg dan met de klantenservice wat je het beste kan doen, zo voorkom je dat je een tijd zonder matras/boxspring zit.
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Misschien waren we ook wel te optimistisch dat na een dikke week het wel ingelegen was, maar ik word elke ochtend 'brak' wakker met pijn in mn schouder en nek (heb een goed kussen). We zullen het inderdaad nog een paar weekjes aankijken, misschien went het wel en moeten ze nog wat meer ingelegen worden. Toevallig gisteren nog even in de ikea geweest en daar voelt het matras veel zachter, er liggen natuurlijk dagelijks zoveel mensen op. En in 220 is helaas weinig keus, dus deze voelde wel de beste.
    pi_41288373
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Allan24 het volgende:

[afbeelding]

Maar koop never nooit de VESTBY kast, ik heb 'm voor de tweede keer dit weekend opgezet, ik heb 'm met wit tape bij elkaar moeten plakken omdat 'ie anders niet in elkaar bleef.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:39:33 #107
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41292266
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij staat ook niet meer in het oranje op de site... helaas... de oranje hoes is uit het assortiment...

Het verschil tussen de ALMAS en de GRANAN hoezen is dat de ALMAS hoes van 100% katoen is en de GRANAN hoes is een mix van 65% polyester en 35% katoen. Qua kwaliteit zit daar niet zo heel veel verschil in...
    zijn ze nog via een of andere inet shop te krijgen toevallig?
    pi_41296582
    Ik heb een vraagje aan Ikea-medewerkers.

Wij gaan verhuizen en hebben een nieuwe kast nodig, ons bed is middenbruin en nou zoeken we dus een kast in die kleur. De Pax-Malm (schuifdeuren) vinden we erg mooi maar op de site staat die niet in het middenbruin afgebeeld??
    Is die kleur er wel? Lijkt me wel want vrijwel alle Malm producten zijn er ook in middenbruin!

Alvast bedankt!!
    Pom.. Pom.. Tiedom..
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:52:22 #109
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:51:49 #110
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_41301666
    Okee, ik ga verhuizen, ik woon echt way te gevaarlijk dicht bij die IKEA. Nu ben ik er al weer geweest.
    For great justice!
    pi_41303075
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
    Okee, ik ga verhuizen, ik woon echt way te gevaarlijk dicht bij die IKEA. Nu ben ik er al weer geweest.
    Je kunt ook gaan kijken zonder te kopen
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:25:56 #112
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_41303123
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:27:48 #113
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_41303201
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Light het volgende:

[..]

Je kunt ook gaan kijken zonder te kopen
    Leugens!
    For great justice!
    pi_41309979
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef Tan het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor die uitgebreide informatie.

Ik hoop dan dat Groningen het BRATTBY-vachtje ook heeft, want daar zijn we zaterdag toevallig in de buurt! Anders wordt het nog eens naar Hengelo rijden
    Euhm ik heb het even voor je nagekeken en ik ga je aanraden om toch naar Hengelo te rijden aangezien IKEA Groningen dat artikel niet voert...
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

zijn ze nog via een of andere inet shop te krijgen toevallig?
    Ik heb het voor je nagekeken, en moet je teleurstellen... de oranje KLIPPAN hoes is landelijk uitverkocht. Sorry!
    Wat je nog wel zou kunnen proberen is een te kijken op marktplaats.nl of die ene site waar ze tweedehand IKEA artikelen verkopen
      woensdag 30 augustus 2006 @ 10:42:03 #115
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41319287
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

Wat je nog wel zou kunnen proberen is een te kijken op marktplaats.nl of die ene site waar ze tweedehand IKEA artikelen verkopen
    en wat is die ene site?
      woensdag 30 augustus 2006 @ 10:48:50 #116
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41319506
    Laatste Woonsdag ooit vandaag
    pi_41320546
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

en wat is die ene site?
    Die gaan we hier natuurlijk niet vermelden maar met Google kom je een heel eind!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41320586
    ik heb even een vraagje : weet iemand hier toevallig of dit bed nog weer leverbaar word ? ik heb gekeken op de ikea site maar bij geen enkel filiaal is het bed leverbaar op het moment gaat het misschien uit de collectie?

woensdag 30 augustus 2006 @ 11:27:53 #119
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_41320789
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Adelante het volgende:
    Laatste Woonsdag ooit vandaag
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 30 augustus 2006 @ 13:03:21 #120
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_41323916
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Geweldige service van Ikea..
    We hadden laatst de Forsbacka gekocht voor mijn man en mij, ieder een eigen matras. Mijn man slaapt er heelijk op en ik was na een week zo gebroken dat ik het matras ben gaan ruilen. Ik kwam toen op de furudal uit. En lag eerlijk gezegd niet direct lekker op dit matras, maar ik had inmiddels al zoveel pijn in mijn rug dat ik gewoon niet meer kon ontspannen op een ander matras. Maar na een week of 2 nu kan ik zeggen dat ik minder pijn in mijn rug heb als ik 's ochtends uit mijn bed kom en dat was met de Forsbacka dus anders om. Ik ging er minder pijn in mijn rug in bed dan ik eruit kwam.
    Maar nu ook een vraag, bij de klantenservice zeiden ze dat je zelfs 2 keer mocht ruilen. Maar bij de bedden afdeling dus niet.. Hoe zit het nu?
    groetjes Janeway
      woensdag 30 augustus 2006 @ 15:29:32 #121
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_41329146
    Volgens mij stond het hier nog niet vermeld, kon het in dit topic niet vinden.
    Al gaat het niet om de nederlandse catalogus?
    van VK

Ik heb het boek trouwens sinds een weekje!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:03:17 #122
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41330384
    Is er nog iemand die naar de ikea breda gaat vanavond? Of moet Allan toevallig werken?
    forum.opeenshadikhet.nl
      † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 18:53:38 #123
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41335820
    ik heb nog steeds geen gids gezien hier.
    denken de kenners dat ik hem nog ga krijgen?
    of moet ik m toch maar zelf gaan halen.

* lady-wrb stampvoet: ik wil een ikea gids
      woensdag 30 augustus 2006 @ 19:26:24 #124
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_41336858
    Reese gaat hem gelukkig naar me sturen, nu weet ik zeker dat ik er een krijg.
    pi_41336969
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 16:03 schreef Spookje81 het volgende:
    Is er nog iemand die naar de ikea breda gaat vanavond? Of moet Allan toevallig werken?
    * Allan24 heeft deze week nog vakantie
    pi_41337011
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef janeway het volgende:

[..]

Geweldige service van Ikea..
    We hadden laatst de Forsbacka gekocht voor mijn man en mij, ieder een eigen matras. Mijn man slaapt er heelijk op en ik was na een week zo gebroken dat ik het matras ben gaan ruilen. Ik kwam toen op de furudal uit. En lag eerlijk gezegd niet direct lekker op dit matras, maar ik had inmiddels al zoveel pijn in mijn rug dat ik gewoon niet meer kon ontspannen op een ander matras. Maar na een week of 2 nu kan ik zeggen dat ik minder pijn in mijn rug heb als ik 's ochtends uit mijn bed kom en dat was met de Forsbacka dus anders om. Ik ging er minder pijn in mijn rug in bed dan ik eruit kwam.
    Maar nu ook een vraag, bij de klantenservice zeiden ze dat je zelfs 2 keer mocht ruilen. Maar bij de bedden afdeling dus niet.. Hoe zit het nu?
    groetjes Janeway
    De omruilgarantie is eenmalig... om te voorkomen dat je (theoretisch gezien) tot in de eeuwigheid kunt blijven ruilen.
    pi_41345118
    als je een artikel terugbrengt moet je dan altijd iets ruilen of kun je ook je geld terugkrijgen??
      woensdag 30 augustus 2006 @ 23:59:43 #128
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41347198
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef Luizao het volgende:
    als je een artikel terugbrengt moet je dan altijd iets ruilen of kun je ook je geld terugkrijgen??
    Met kassabon én in de originele verpakking krijg je je geld terug, anders krijg je een tegoedbon. Bij textiel, matrassen ed. krijg je altijd een tegoedpas. In Duiven dan , maar dat zal niet heel erg veel verschillen
    pi_41348955
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef WebForce het volgende:

[..]

Met kassabon én in de originele verpakking krijg je je geld terug, anders krijg je een tegoedbon. Bij textiel, matrassen ed. krijg je altijd een tegoedpas. In Duiven dan , maar dat zal niet heel erg veel verschillen
    Waarom krijgen klanten bij jullie wanneer ze textiel terug brengen een tegoedpas? Als het gewoon verkocht kan worden is er toch niks aan de hand?!
      donderdag 31 augustus 2006 @ 09:10:29 #130
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_41352977
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm ik heb het even voor je nagekeken en ik ga je aanraden om toch naar Hengelo te rijden aangezien IKEA Groningen dat artikel niet voert...
    [..]
    Dankje! Goed dat ik het weet ook, scheelt zoeken. Maar we gaan evengoed naar Groningen, want daar zijn we zaterdag toevallig, dan moet m'n kleedje maar wachten Hengelo zien we ook nog binnenkort.

[edit]Geregeld
    Vriendin neemt 'm morgen voor me mee, zij gaat naar Hengelo

[ Bericht 16% gewijzigd door Tan op 31-08-2006 19:10:14 (update) ]
      donderdag 31 augustus 2006 @ 10:02:04 #131
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_41353992
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

De omruilgarantie is eenmalig... om te voorkomen dat je (theoretisch gezien) tot in de eeuwigheid kunt blijven ruilen.
    Dat leek mij ook, gelukkig hoeft het niet want ik kom heerlijk uitgerust mij bedje uit.(als ik optijd in bed ga natuurlijk ) Maar nu heeft mijn man dus een ander matras, en zitten we met hoogte verschil. OM nu mans matras te gaan ruilen voor een hogere vinden we ook onzin. Zijn er mensen die nog tips hebben?
    Groetjes Janeway
    pi_41354597
    janeway, misschien zo'n dekmatras kopen voor op zijn matras? Die zijn er ook in dikte van 7 cm, je kan ze alleen niet ruilen en sommige zijn vrij prijzig.
    pi_41355641
    niemand die weet of het bed Lo uit de collectie gaat ???
    pi_41363098
    Toch even de post checken...

[ Bericht 4% gewijzigd door Jelief op 31-08-2006 15:04:19 ]
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_41363423
    Even een vraagje....

Aangezien ik binnenkort op kamers ga, heb ik een vrijstaande koelkast en een electrische plaat nodig. Weet iemand hoe lang het duurt om een koelkast en electrische plaat te bestellen?
      donderdag 31 augustus 2006 @ 15:21:06 #136
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41363887
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef elsie het volgende:
    niemand die weet of het bed Lo uit de collectie gaat ???
    LO bed gaat niet uit de collectie! Alleen de zijsteunen zijn tot week 42 niet leverbaar, dus dat duurt nog even voordat het bed in zijn totaliteit weer gekocht kan worden
      donderdag 31 augustus 2006 @ 15:22:35 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41363946
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 15:07 schreef wendywendy het volgende:
    Even een vraagje....

Aangezien ik binnenkort op kamers ga, heb ik een vrijstaande koelkast en een electrische plaat nodig. Weet iemand hoe lang het duurt om een koelkast en electrische plaat te bestellen?
    duur van bestellen: dat hangt van jezelf af, wanneer ga je naar IKEA (zatermiddag), hoe lang blijf je met een verkoper aan de praat, wanneer wil je het graag bezorgd hebben...

leverduur echter is van de meeste apparatuur 9 werkdagen
    pi_41367803
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

LO bed gaat niet uit de collectie! Alleen de zijsteunen zijn tot week 42 niet leverbaar, dus dat duurt nog even voordat het bed in zijn totaliteit weer gekocht kan worden
    oke dank je wel ! dan moet ik dus gewoon nog even geduld hebben ! dat moet wel lukken
    pi_41373215
    Yes!, catalogus is vandaag binnengekomen
    Netjes op tijd, aangezien ik morgen de sleutel van mijn niewe huis krijg
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:06:13 #140
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_41388741
    Gisteren ook binnen gekregen! Staan weer een aantal erg vette dingen in; rode tv-kastje is vet!
    moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:16:53 #141
    114763 GenderQ
    Next Genderation
    pi_41388987
    quote:
    Even een vraagje....

In Haarlem verkopen we keukenapparatuur gewoon vanuit het Talon magazijn, dus in principe zou je het (als het op voorraad is) meteen mee kunnen nemen.
    i'm not bossy. i just have better ideas
    pi_41389061
    Ben nog steeds aan het wachten...
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:39:08 #143
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41389492
    Op de bus?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41389766
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef zappa29 het volgende:
    Yes!, catalogus is vandaag binnengekomen
    Netjes op tijd, aangezien ik morgen de sleutel van mijn niewe huis krijg
    Gefeliciteerd! Nu verwachten wij natuurlijk wel een K&W topic met foto's en verslaggeving enzo!
    pi_41389782
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Spookje81 het volgende:
    Op de catalogbus?
    pi_41406484
    Pfff, waarom gaat IKEA Familiy in Delft pas eind 2006 van start? Ik weet dat Delft los staat van de andere vestigingen, maar "in verband met de verbouwing" vind ik wel een erg slechte smoes. Wat heeft die verbouwing nou te maken met m'n gratis kop koffie op doordeweekse dagen?
    pi_41409440
    Ik heb een nieuwe kast van de ikea, nadeel is alleen dat al me kleren nu beetje houtachtig gaan ruiken?
    Iemand tips die dit voorkomen/tegengaan ?
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:11:55 #148
    3011 E.T.
    pi_41409537
    Ik kreeg vandaag per e-mail m'n voorlopige Family-pas! (kon 'm alleen nog niet aan Swets meegeven die toen al onderweg was om het Minnen-bedje voor dochterlief te halen)
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:12:28 #149
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41409551
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 00:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom krijgen klanten bij jullie wanneer ze textiel terug brengen een tegoedpas? Als het gewoon verkocht kan worden is er toch niks aan de hand?!
    Dat zal er geen probleem zijn idd! Dekens bijvoorbeeld niet...
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:13:20 #150
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41409577
    quote:
    Even een vraagje....

In Duiven hebben wij enkele kookplaten en koelkasten gewoon in de winkel op voorraad!
    pi_41413394
    6 kunstenaars...

6 gekozen werken...

Van elk zijn er wereldwijs slechts 1.000 stuks te vinden...

Slechts in 3 Nederlandse vestigingen..
    IKEA Amsterdam / IKEA Eindhoven / IKEA Haarlem

Zolang de voorraad strekt

Het IKEA artevent
    pi_41417010
    Gelukkig, ik vind ze allemaal lelijk, dat scheelt me weer 135 euro.
      zaterdag 2 september 2006 @ 10:22:05 #153
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41417726
    vanaf 20 september 2006!

ik vind alleen "Het Blauwe Uur" wel aardig
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:29:08 #154
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_41417799
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef imago het volgende:
    Pfff, waarom gaat IKEA Familiy in Delft pas eind 2006 van start? Ik weet dat Delft los staat van de andere vestigingen, maar "in verband met de verbouwing" vind ik wel een erg slechte smoes. Wat heeft die verbouwing nou te maken met m'n gratis kop koffie op doordeweekse dagen?
    Dan kom je die gratis koffie maar bij je moeder halen, gaan we daarna samen naar IKEA

nog steeds geen gids
    Godmother of Radio 49
    And now I think of my life as vintage wine
    How fragile we are
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:31:32 #155
    37843 lady-wrb
    kortaf
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:32:32 #156
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_41417845
    nope, het is dat het zo k*tzooi is om bij IKEA te komen anders was ik wel even langsgegaan!
    Godmother of Radio 49
    How fragile we are
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:37:01 #157
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41417909
    ja hier ook, ikea ligt nogal uit de route en ik baal als een stekker, want ik vind het heerlijk om in die catalogus te bladeren.
    pi_41418608
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:32 schreef just me het volgende:
    nope, het is dat het zo k*tzooi is om bij IKEA te komen anders was ik wel even langsgegaan!
    De catalogus ligt pas vanaf 18 september in de winkels om mee te nemen!
    pi_41419554
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 08:52 schreef imago het volgende:
    Gelukkig, ik vind ze allemaal lelijk, dat scheelt me weer 135 euro.
    Haha, precies wat ik dacht!
    pi_41420043
    In Frankrijk en Italie zijn ze 169 euro.
      † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 13:56:35 #161
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41422167
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 11:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ja joh, maak me nog vrolijker
    pi_41423451
    Ik heb vandaag de catalogus via de post gekregen.
      zaterdag 2 september 2006 @ 15:45:01 #163
    3011 E.T.
    pi_41424747
    Zo, net weer even geshopt (volgende keer maar weer even goed inprenten dat ik NIET op zaterdagmiddag moet gaan). Moest even hoeslakentjes hebben voor het 3-delige matras voor meegroeibedjes (bedje was gister door Swets gehaald).

maar ben ik nou in Barendrecht de hele Family-shop misgelopen? Bij de kassa bedacht ik me pas dat ik die helemaal niet heb gezien
    En toen ik mijn Family pas liet zien, wist de kassiere niet wat ze er mee moest Zat geen 'family' knopje op d'r toetsenbord (zat nog geen stickertje op, bleek later). Op m'n bon kan ik trouwens niet terugzien dat ze het pasnummer heeft ingevoerd
      zaterdag 2 september 2006 @ 15:47:49 #164
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_41424795
    Ik heb hem!

tx Reese

Er staan zulke leuke spulletjes in!
      zaterdag 2 september 2006 @ 17:16:09 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41426913
    nieuwe mega (140x200) PREMIAR poster:

pi_41428078
    Net weer even in amersfoort geweest, moest 2 schoenspanners ruilen (had per ongeluk 2 kleine maatjes meegenomen) gelijk ff een hotdog en frisdrank gehaald. En ze hebben gewoon oranje "fanta" super smaakte dat.
      Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 21:39:12 #167
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41434661
    Wij hebben de gids ook nog niet

We hebben we de tijdelijke IKEA Family pas via de email

We zijn vanmiddag bedden gaan testen bij Ikea. Heerlijk hoor
    De keus is gevallen op de Hasselback 90X220. Het wachten is nu alleen nog op het dekmatras Timan in de maat 180 x 220. Die is nog niet leverbaar zei de aardige mevrouw achter de balie (wat hebben ze onvoorstelbaar aardig personeel ) en wanneer het wel bestelbaar is is nog niet bekend. Net als de onderkant voor de boxspring, de Sturefors, ook nog niet bestelbaar in de maat 90 x 220.
    Ik hoop dat het snel leverbaar is want we slapen nu, dankzij een erg lek waterbed, op een matrasje op een plank
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_41435823
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 15:47 schreef Sanne het volgende:
    Ik heb hem!

tx Reese

Er staan zulke leuke spulletjes in!
    YW
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41435940
    Had Ikea die bedden met lengte 220 niet uit het assortiment genomen? Da's voor mij iig een reden om juist niet naar Ikea te gaan voor een bed. Na een paar nachten op een bed van (waarschijnlijk) 2 meter weet ik weer waarom ik een bed van 220 heb
      Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 22:27:18 #170
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41436360
    Wat ik begreep vandaag, maar de medewerkers hier zullen dat vast beter kunnen vertellen, is dat op veler verzoek de 220 weer terug komt.
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_41437757
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Lois het volgende:
    Wat ik begreep vandaag, maar de medewerkers hier zullen dat vast beter kunnen vertellen, is dat op veler verzoek de 220 weer terug komt.
    er zijn misschien nogal wat onduidelijkheden rondom de 220cm lange matrassen. Maar er blijven een aantal verschillende matrassen (en dekmatrassen/boxsprings/lattenbodems) in 220cm in het assortiment. Deze staan ook aangegeven in de catalogus op pagina 200...
      Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 23:07:11 #172
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41437884
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Lois het volgende:
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_41439136
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

er zijn misschien nogal wat onduidelijkheden rondom de 220cm lange matrassen. Maar er blijven een aantal verschillende matrassen (en dekmatrassen/boxsprings/lattenbodems) in 220cm in het assortiment. Deze staan ook aangegeven in de catalogus op pagina 200...
    Je hebt gelijk en ik zat mis

Maar ik wacht nog even met weer inkopen doen bij de Ikea. De blauwe plek van de vorige keer mag eerst helemaal weg (En de bureaustoel Kläppe is veel te zwaar )
    pi_41440029
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Light het volgende:

[..]

Je hebt gelijk en ik zat mis

Maar ik wacht nog even met weer inkopen doen bij de Ikea. De blauwe plek van de vorige keer mag eerst helemaal weg (En de bureaustoel Kläppe is veel te zwaar )
    Blauwe plek?! Wat heb je gedaan?

Heb je de KLÄPPE bureaustoel ja? Bevalt die?
    Kassabon goed bewaren he! Je hebt 10 jaar garantie op die stoel
    pi_41440554
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Blauwe plek?! Wat heb je gedaan?

Heb je de KLÄPPE bureaustoel ja? Bevalt die?
    Kassabon goed bewaren he! Je hebt 10 jaar garantie op die stoel
    Ja, die stoel heb ik. En vooralsnog bevalt hij goed. Alleen het naar huis slepen was iets minder geslaagd.

En die kassabon ligt hier nog wel. Zo'n thermoprint blijft waarschijnlijk geen 10 jaar leesbaar, maar da's een ander verhaal.
    pi_41440855
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:16 schreef Light het volgende:

[..]

Ja, die stoel heb ik. En vooralsnog bevalt hij goed. Alleen het naar huis slepen was iets minder geslaagd.

En die kassabon ligt hier nog wel. Zo'n thermoprint blijft waarschijnlijk geen 10 jaar leesbaar, maar da's een ander verhaal.
    Ooow wacht... jij had die stoel in Amersfoort gekocht tijdens de opening of niet?

Ik denk dat wanneer je de kassabon in bijvoorbeeld het garantieboekje bewaard dat de print gewoon duidelijk blijft! Of maak anders een kopietje... ik zou em zeker wel goed bewaren! 10 jaar is lang, maar het is zonde dat je em niet meer hebt als je em nodig hebt...
    pi_41441160
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow wacht... jij had die stoel in Amersfoort gekocht tijdens de opening of niet?

Ik denk dat wanneer je de kassabon in bijvoorbeeld het garantieboekje bewaard dat de print gewoon duidelijk blijft! Of maak anders een kopietje... ik zou em zeker wel goed bewaren! 10 jaar is lang, maar het is zonde dat je em niet meer hebt als je em nodig hebt...
    Nee, ik heb die stoel vorige week zaterdag gekocht in Hengelo. Ik heb erover geschreven op m'n weblog, maar daar leest toch nooit iemand.

En hoe ik dat met die bon ga oplossen, dat moet ik nog even bekijken.
    pi_41442697
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Light het volgende:

[..]

Nee, ik heb die stoel vorige week zaterdag gekocht in Hengelo.

[ Bericht 17% gewijzigd door Bartjebart op 03-09-2006 01:54:18 ]
      zondag 3 september 2006 @ 10:26:31 #179
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41445770
    wil graag de jokmokk eettafel set, maar die is niet op voorraad in Hengelo. Is er een mogelijkheid te bestellen bij Ikea, zonder dat ik er extra heen hoef te rijden?
    pi_41445956
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Light het volgende:

En hoe ik dat met die bon ga oplossen, dat moet ik nog even bekijken.
    Nu de bon nog leesbaar is kopietje ervan maken. En als over 9 jaar je stoel in elkaar stort met de onleesbare bon en het kopietje teruggaan
    pi_41458306
    Wij hebben een Malm bed in middenbruin, weet iemand of de nieuwe Pax Malm garderobekast ook in middenbruin komt?
    pi_41458709
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Lois het volgende:

We hebben we de tijdelijke IKEA Family pas via de email

We zijn vanmiddag bedden gaan testen bij Ikea. Heerlijk hoor
    De keus is gevallen op de Hasselback 90X220. Het wachten is nu alleen nog op het dekmatras Timan in de maat 180 x 220. Die is nog niet leverbaar zei de aardige mevrouw achter de balie (wat hebben ze onvoorstelbaar aardig personeel ) en wanneer het wel bestelbaar is is nog niet bekend. Net als de onderkant voor de boxspring, de Sturefors, ook nog niet bestelbaar in de maat 90 x 220.
    Ik hoop dat het snel leverbaar is want we slapen nu, dankzij een erg lek waterbed, op een matrasje op een plank
    Ik ben benieuwd hoe ze jullie gaan bevallen! Wij vonden ze in de winkel wel ok, maar thuis absoluut niet. Achteraf gezien zijn wij beiden te dun voor zo'n ontzettend stevig matras. We hebben inmiddels bij een andere winkel andere matrassen gekocht en gaan deze binnenkort terugbrengen (erg fijn dat dat kan!). Ik hoop voor je dat het 220 assortiment toch gewoon blijft! De medewerkster die ik sprak vond het ook maar raar dat het wegging, vooral omdat er best regelmatig naar gevraagd werd.
    pi_41461380
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 10:26 schreef greatgonzo het volgende:
    wil graag de jokmokk eettafel set, maar die is niet op voorraad in Hengelo. Is er een mogelijkheid te bestellen bij Ikea, zonder dat ik er extra heen hoef te rijden?
    Nee, zover zijn we helaas nog niet in de Nederlandse organisatie. Ik denk nog een jaartje en dan kan je via internet spullen bij IKEA kopen. De Jokkmokk was vandaag in Amsterdam gewoon op voorraad....

Check altijd even internet of 0900-belikea voor actuele voorraadinformatie als je gaat rijden!!
    pi_41465670
    Morgen komt 'ie!

De 1,5 zit van Ikea Stockholm in het rood. Alleen hij staat nog niet op de Ikea website (wel op de speciale stockholm subsite).
      zondag 3 september 2006 @ 23:30:04 #185
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41467770
    romantisch en strak

ik twijfel tussen de rode en de lichtbruine...
      maandag 4 september 2006 @ 08:26:11 #186
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41473653
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Nee, zover zijn we helaas nog niet in de Nederlandse organisatie. Ik denk nog een jaartje en dan kan je via internet spullen bij IKEA kopen. De Jokkmokk was vandaag in Amsterdam gewoon op voorraad....

Check altijd even internet of 0900-belikea voor actuele voorraadinformatie als je gaat rijden!!
    maar terplekke kan je wel bestellen?
    pi_41476293
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 08:26 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

maar terplekke kan je wel bestellen?
    Uiteraard...., neem een auto mee, kan je hem zelf vervoeren!!
      maandag 4 september 2006 @ 12:01:05 #188
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_41478044
    Heeft er iemand hier ervaring met het ANTONIUS opbergsysteem? Er staat geen plaatje op internet, maar het gaat om 2 wandrails, 2 poten en een werkblad, waaronder je oa de wasmachine kwijt kunt. De belangrijkste vraag is eigenlijk: hoe monteer je die wandrails? Het zou eventueel voor in de badkamer zijn en ik weet niet of ik het aandurf om in tegeltjes te gaan boren
    pi_41484592
    Woensdag even winkelen bij IKEA Eindhoven
      maandag 4 september 2006 @ 20:06:00 #190
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_41491155
    Ik heb een paar weken geleden 2 matrassen bij de Ikea gekocht. Nu laten bij 1 van de matrassen op verschillende plaatsen naden los. Het is echt een productiefout, want bij het andere matras is er niks van te zien. Ik heb de matrassen toendertijd in een mini verpakking op kunnen halen (hoe krijgen ze het zo ingepakt...) maar ben niet in de gelegenheid ermee terug te gaan aangezien ik hier geen auto heb. Levert Ikea de service dat ze zoiets als een matras (wat toch 200 euro kostte) op te halen en een nieuwe te leveren?
      maandag 4 september 2006 @ 21:43:45 #191
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41495066
    Weet iemand toevallig of die aluminium/rvs achterwandjes die je ziet in Ikea-keukens (zie de nieuwe gids, pagina 19) ook verkrijgbaar zijn bij Ikea? Ik wil ze, maar kan ze niet vinden

Oh, en heeft iemand toevallig een Kramfors bank? Is het wat?

[ Bericht 2% gewijzigd door maedel op 04-09-2006 22:01:22 (oeps, foute bank genoemd) ]
    pi_41496217
    ja die alu achterwanden kan je krijgen, zijn 60x70. Heb er hier een hele hoop gebruikt.
    _Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
      maandag 4 september 2006 @ 23:19:42 #193
    135333 SpaRood
    pi_41498052
    "heb jij 'm al in de bus?"

Ik heb hem, eindelijk!!!!!
    Drink ik.
      dinsdag 5 september 2006 @ 10:22:31 #194
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41508659
    Vorige week woensdag in breda de laatste woonsdag meegepakt, nog een drager voor mn tv en dvd-speler gekocht, 2 fotolijsten en van die ijsblokjes houder (rubber), en van de ikea family de douchegel, die stond gewoon bij de kassa en boven bij het restaurant stond de ikea family shop al wel ingericht, maar met gordijn ervoor dat ie pas 1 sept. zou open gaan. Dus ik moet toch nog een keer terug. Ben je dan wel aan het werk Allan? En zou iemand van de medewerkers (Allan?) kunnen kijken wanneer de kaarten serie van de rubber eendjes er weer is, deze was op woensdag
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41510065
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef SpaRood het volgende:
    NEE
      † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 11:23:22 #196
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41510141
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef SpaRood het volgende:

Ik heb hem, eindelijk!!!!!
    ik geloof dr niet meer in.

ik ga die anna-bot maar eens pesten.
      † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 11:26:44 #197
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_41510234
    volgens boten-anna wordt hij deze maand verspreid.
    zijn er hier meer in de zaanstreek die hem niet gekregen hebben, of heeft onze bezorger ze bij het oud papier gedumpt?
    misschien een medewerker die er iets zinnigs over kan zeggen?
      dinsdag 5 september 2006 @ 11:28:05 #198
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_41510269
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik geloof dr niet meer in.

ik ga die anna-bot maar eens pesten.
    Die Anna bot is echt

Hoe moet ik daar nu aan vragen wat ik moet doen met mijn kapotte matras van een paar weken oud wanneer ik geen vervoer heb? De Ikea helpdesk bood ook weinig uitkomt, 20 wachtenden voor me (en ik bel alleen mobiel, dus dat wordt me een beetje te duur). Dus nu maar gemaild...
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:33:26 #199
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41513702
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Thermo het volgende:
    ja die alu achterwanden kan je krijgen, zijn 60x70. Heb er hier een hele hoop gebruikt.
    En liggen die dan gewoon in de zaak? Op de keukenafdeling?
    pi_41516442
    Ik heb hem!!! (Leidschendam)

Vraagje: Hoe zit het met de service op de IKEA-keuken afdeling? Ik heb net een huis gekocht en vind de FAKTUM/ABSTRAKT keuken geweldig. Heb zelf al het één en ander aangeklooid met de keukenplanner, maar ben natuurlijk geen expert. Kan ik dat van een IKEA-medewerker wel verwachten, dat hij/zij helpt met het ontwerp? Of kan ik beter laten ontwerpen bij een speciaalzaak en vervolgens mijn kastjes bij IKEA gaan halen

-edit- Butget is ook blangrijk vandaar ook de IKEA, trouwens
    ~*~Common sense is not so common~*~
      dinsdag 5 september 2006 @ 16:33:51 #201
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41519288
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef heppifisj het volgende:
    Ik heb hem!!! (Leidschendam)

Vraagje: Hoe zit het met de service op de IKEA-keuken afdeling? Ik heb net een huis gekocht en vind de FAKTUM/ABSTRAKT keuken geweldig. Heb zelf al het één en ander aangeklooid met de keukenplanner, maar ben natuurlijk geen expert. Kan ik dat van een IKEA-medewerker wel verwachten, dat hij/zij helpt met het ontwerp? Of kan ik beter laten ontwerpen bij een speciaalzaak en vervolgens mijn kastjes bij IKEA gaan halen

-edit- Butget is ook blangrijk vandaar ook de IKEA, trouwens
    Je kan met jouw concept naar IKEA gaan (opslaan via internet met account ed.) en daar loop je het samen met een medewerker van de keukenafdeling helemaal na...

Let er wel op dat er meestal nog het één en ander bij het bedrag bijkomt van wat je zelf hebt uitgerekend... Eventuele bedekkingspanelen, afwerkingsplaten, verlichting... Niet veel, maar toch zeker wel iets!
    pi_41519420
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef maedel het volgende:

[..]

En liggen die dan gewoon in de zaak? Op de keukenafdeling?
    genau
    _Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
    pi_41519776
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je kan met jouw concept naar IKEA gaan (opslaan via internet met account ed.) en daar loop je het samen met een medewerker van de keukenafdeling helemaal na...

Let er wel op dat er meestal nog het één en ander bij het bedrag bijkomt van wat je zelf hebt uitgerekend... Eventuele bedekkingspanelen, afwerkingsplaten, verlichting... Niet veel, maar toch zeker wel iets!
    Hmmm ok, maar ik hoef daar dus niet blanco aan te komen met de vraag, help mij met iets leuks/moois te verszinnen? Of helpen ze daar ook mee?
      dinsdag 5 september 2006 @ 17:05:37 #204
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41520236
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Hmmm ok, maar ik hoef daar dus niet blanco aan te komen met de vraag, help mij met iets leuks/moois te verszinnen? Of helpen ze daar ook mee?
    Daar staan pc's met die keukenplanner erop, je moest wel zelf een beginnetje maken, tuurlijk willen ze je helpen, maar dat ligt er wel aan hoe druk het is... Het kan zijn dat je wordt ingeplant en eventjes moet wachten, want een offerte opmaken (dus de hele boel stap-voor-stap inplannen kost tijd...
    pi_41526646
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
    volgens boten-anna wordt hij deze maand verspreid.
    zijn er hier meer in de zaanstreek die hem niet gekregen hebben, of heeft onze bezorger ze bij het oud papier gedumpt?
    misschien een medewerker die er iets zinnigs over kan zeggen?
    Laatste regio van verspreiding is regio Amsterdam/Haarlem, week 36 (dat is deze week). Mocht je het echt niet ontvangen dan is de catalogus vanaf half september in de winkel te krijgen
    pi_41531583
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 10:22 schreef Spookje81 het volgende:
    ...en van de ikea family de douchegel, die stond gewoon bij de kassa en boven bij het restaurant stond de ikea family shop al wel ingericht, maar met gordijn ervoor dat ie pas 1 sept. zou open gaan. Dus ik moet toch nog een keer terug. ...
    Je kunt je ook aanmelden via IKEA FAMILY! Hoef je niet speciaal naar de winkel te komen!
    pi_41545416
    wat is nou precies het voordeel van Ikea Family? en kan iedereen daar gratis lid van worden?
    pi_41547276
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef WebForce het volgende:

[..]

Daar staan pc's met die keukenplanner erop, je moest wel zelf een beginnetje maken, tuurlijk willen ze je helpen, maar dat ligt er wel aan hoe druk het is... Het kan zijn dat je wordt ingeplant en eventjes moet wachten, want een offerte opmaken (dus de hele boel stap-voor-stap inplannen kost tijd...
    He bah moet ik verplicht rondhangen tot ze tijd maken Wel slecht voor mijn portemonnee Dankjewel voor je antwoord, binnenkort maar eens naar Ikea met mijn ontwerpje
      woensdag 6 september 2006 @ 13:36:49 #209
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41547817
    Hier geen gids.
    Zaterdag maar even eentje meenemen dus.
    pi_41548214
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
    Hier geen gids.
    Zaterdag maar even eentje meenemen dus.
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 11:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eeuwig vijfentwintig
      woensdag 6 september 2006 @ 14:08:58 #211
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41548704
    Grrrr...
    pi_41554049
    Vandaag even gewinkeld bij IKEA:

Frame Galant 160 bij 200 cm.
    Helaas geen bureaublad (zwartbruin). Het ene deel was te groot voor de auto (wordt vrijdag bezorgd en het andere was niet in voorraad. Dat deel komt maandag, hoop ik )
    Nominel bureaustoel
    Ribba wissellijsten
    Posters (voor degene mét catalogus: Montage met Afrika thema)
    Brieven- en pennenbakjes
    Klok kändis
    pi_41559499
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Ieneminie het volgende:
    wat is nou precies het voordeel van Ikea Family? en kan iedereen daar gratis lid van worden?
    De voordelen van IKEA FAMILY:
    - Een speciaal IKEA FAMILY assortiment (met erg leuke artikelen)
    - Korting op geselecteerde produckten (elke afdeling heeft elke maand 2 FAMILY aanbiedingen)
    - In het restaurant speciale IKEA FAMILY menu's en gratis koffie 10% korting op het IKEA FOOD assortiment in de Swedisch Food Market
    - Het derde uur aanhangerhuur gratis
    - Aanbiedingen bij andere bedrijven
    - Een gratis IKEA FAMILY tijdschrift
    - Onbeperkt ruilen, dus over een jaar kun je je ongebruikte artikelen nog terug brengen.

Dus best veel... Iedereen kan en mag lid worden en het kost je niks!
    pi_41562217
    Ik heb de catalogus vandaag gekregen, ben best blij met een aantal nieuwe dingen. Ik heb sinds kort een huurwoning en ik moet een grote bed, grote kast en grote tafel kopen als vervanging voor de kleinere student versies . Een bank met chaise longue mag ook niet ontbreken... Toen dacht ik dat de Ikea card perfect voor mij was. Maar helaas... Mijn aanvraag was niet goedgekeurd
    Klussen deel 1 en 2
      woensdag 6 september 2006 @ 22:49:47 #215
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_41566998
    "Alsjeblieft, hier is je kaart!"

Ik heb m'n IKEA FAMILY-pas in de bus gekregen. .
    Nu ben ik helemaal compleet voor een volgende bezoek .
    Only the good die young.
      donderdag 7 september 2006 @ 09:10:47 #216
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41574820
    Ik en mn shopmaatje hebben ons afgelopen week aangemeld voor ikea family, maar hoe lang duurt het eer je die pas thuis krijgt?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41576078
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef Spookje81 het volgende:
    Ik en mn shopmaatje hebben ons afgelopen week aangemeld voor ikea family, maar hoe lang duurt het eer je die pas thuis krijgt?
    Ongeveer een week of twee als het goed is. Maar bij de aanmelding zou je een e-mail gekregen moeten hebben met je voorlopige pas erop zodat je er toch al gebruik van kan maken.
    pi_41576438
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De voordelen van IKEA FAMILY:
    - Een speciaal IKEA FAMILY assortiment (met erg leuke artikelen)
    - Korting op geselecteerde produckten (elke afdeling heeft elke maand 2 FAMILY aanbiedingen)
    - In het restaurant speciale IKEA FAMILY menu's en gratis koffie 10% korting op het IKEA FOOD assortiment in de Swedisch Food Market
    - Het derde uur aanhangerhuur gratis
    - Aanbiedingen bij andere bedrijven
    - Een gratis IKEA FAMILY tijdschrift
    - Onbeperkt ruilen, dus over een jaar kun je je ongebruikte artikelen nog terug brengen.

Dus best veel... Iedereen kan en mag lid worden en het kost je niks!
    Dankje! Er zitten dus allleen maar voordelen aan! Ik ga er meteen een aanvragen!
      donderdag 7 september 2006 @ 10:32:34 #219
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41576701
    Heeft er iemand deze al eens van dichtbij bekeken?

Ik heb nu 2 stoffen poefjes voor het raam staan maar die zijn we zo zat. We willen iets anders.
    Het liefst zou ik een oude gymnastiekbank-achtig iets hebben maar die kan ik nergens vinden maar deze vinden we ook wel leuk eruit zien.
    Overigens zouden we dan wel het frame spuiten.
      donderdag 7 september 2006 @ 11:26:57 #220
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41578136
    Hoe mag die dan heten?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41587055
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ongeveer een week of twee als het goed is. Maar bij de aanmelding zou je een e-mail gekregen moeten hebben met je voorlopige pas erop zodat je er toch al gebruik van kan maken.
    Het duurde bij mij wel even voor ik die email kreeg maar de kaart is bij mij nu ook onderweg
      vrijdag 8 september 2006 @ 00:47:14 #222
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_41604103
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Bij mij duurde het twee-en-een-halve week voordat het pasje in de bus lag, na de aanmelding.

Ik had vandaag geen zin om te koken , dus ben ik meteen maar even naar IKEA gegaan.
    Wilde het miepje aan de kassa niet eens m'n nieuwe pasje scannen "omdat er toch geen FAMILY-producten bij waren".
    Ik probeerde het nog met "En voor de ruiltermijn dan?" maar ze was niet te vermurwen.
    Zo dwingen ze je wel om die speciale FAMILY-spullen te kopen.
    Only the good die young.
    pi_41604434
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef Nuvole het volgende:
    Wilde het miepje aan de kassa niet eens m'n nieuwe pasje scannen "omdat er toch geen FAMILY-producten bij waren".
    Ik probeerde het nog met "En voor de ruiltermijn dan?" maar ze was niet te vermurwen.
    Zo dwingen ze je wel om die speciale FAMILY-spullen te kopen.
    Goed geïnstrueerd daar bij de IKEA, dan! Die Family-card is natuurlijk een prachtige marketingtool, net als de Bonuskaart van de AH dat is. Nogal suf om dat ding dan niet te scannen omdat er geen Family-producten bij zouden liggen

Ben vanavond trouwens bij de IKEA in Amersfoort geweest. Mooie winkel, heel vriendelijk personeel en het was lekker rustig!
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41605912
    In verband met de FAMILY is het kassasysteem onlangs aangepast, voor zover ik weet crasht de kassa als de caissiere de kaart swipet zonder dat er FAMILY artikelen worden aangekocht
      vrijdag 8 september 2006 @ 02:06:09 #225
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_41605977
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
    In verband met de FAMILY is het kassasysteem onlangs aangepast, voor zover ik weet crasht de kassa als de caissiere de kaart swipet zonder dat er FAMILY artikelen worden aangekocht
    Dan is het systeem wel slecht aangepast!
    Ik heb dat wel een keer bij AH gehad, ik wilde pinnen en de hele kassa liep vast, deed niets meer. Geen idee hoe ze het hebben opgelost, ik kon naar de infobalie.
    Only the good die young.
      vrijdag 8 september 2006 @ 08:31:13 #226
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41608230
    Allan kun je voor mij nog kijken of jullie die badeendjes kaarten al weer hebben?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41609044
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Spookje81 het volgende:
    Allan kun je voor mij nog kijken of jullie die badeendjes kaarten al weer hebben?
    Gisteren in Amersfoort heb ik ze nog gekocht. Of gaat het specifiek om de vestiging waar Allan werkt?

En ik ben ook wel benieuwd naar die foto van BE. Wat is het?
    Eeuwig vijfentwintig
      vrijdag 8 september 2006 @ 09:29:54 #228
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41609110
    Ja Breda is voor mij de dichtst bijzijnde vestiging.
    forum.opeenshadikhet.nl
      vrijdag 8 september 2006 @ 09:30:36 #229
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41609125
    Oh sorry, niet gezien dat er vragen over mijn plaatje waren.
    Het is de IKEA PS EKHOV. Het is een bankje.
    pi_41609853
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh sorry, niet gezien dat er vragen over mijn plaatje waren.
    Het is de IKEA PS EKHOV. Het is een bankje.
    Kan hem niet vinden.

Maarreh... een bankje dus. Voor in de 'kelder'? Dat is mijn associatie, wat erg!
    Eeuwig vijfentwintig
      vrijdag 8 september 2006 @ 10:12:26 #231
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41610043
    Hij staat echt onder IKEA PS EKHOV in dat lijstje.

Bankje voor onder het raam. Ik wil die 2 poefjes daar weg. Smerige haar-collectors. Ik zuig me een ongeluk.
    pi_41610138
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 10:03 schreef Reese het volgende:

[..]

Kan hem niet vinden.

Maarreh... een bankje dus. Voor in de 'kelder'? Dat is mijn associatie, wat erg!
    IKEA PS EKHOV

Je moet niet zoeken onder de E van EKhOV maar onder de I van IKEA PS EKHOV...
      vrijdag 8 september 2006 @ 11:09:30 #233
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_41611426
    Hoe lang duurt het voordat Ikea gemiddeld op emails reageert?
    pi_41612568
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 09:29 schreef Spookje81 het volgende:
    Ja Breda is voor mij de dichtst bijzijnde vestiging.
    Volgens de site is het niet op voorraad.
    quote:
    5 kunstkaarten met enveloppen > KORT

BREDA
    op voorraad: helaas niet

deze voorraadinformatie is geldig op : 8-9-06 11:57
    Eeuwig vijfentwintig
      vrijdag 8 september 2006 @ 12:04:57 #235
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41612711
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 11:09 schreef leolinedance het volgende:
    ongeveer een maand
    pi_41612731
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

IKEA PS EKHOV

Je moet niet zoeken onder de E van EKhOV maar onder de I van IKEA PS EKHOV...
    Whehehe. Ik had gezocht onder de E en onder de P van PS. Maar niet onder de I . Ik dacht dat anders élk product onder de I zou staan. De IKEA Billy, de IKEA Benny, de IKEA Frida, etnz...
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_41620749
    Spookje, ik kan maandag pas weer kijken voor je, ik heb nu weekend
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 11:09 schreef leolinedance het volgende:
    Normaal vrij snel (2-3 dagen), maar momenteel is het zowel bij de telefonische informatielijn als de e-mail afdeling van CCCN èrg druk, zag ik gisteren. Het kan dus even duren.
    pi_41622435
    Mijn tafelblad is er

Viel niet mee om dat ding de trap op te krijgen. 23 kilo en dan ook nog in zo'n klote verpakking . Maar goed, alles zit nu mooi in elkaar, op dat laatste stukje dan. Ben twee uur bezig geweest om 8 schroeven aan te draaien. Slapjanus die ik ben .
    pi_41630716
    Vandaag eventjes naar de Ikea geweest... Ik kan niet kiezen tussen een Aneboda en een Malm bed . Malm is 2x zo duur, maar toch iets mooier, alleen ben je het ruimte onder het bed kwijt omdat de bed zo laag is. Aneboda is dus eigenlijk perfect, alleen moet ik dan ook een berken kast hebben... Maar die zijn echt niet mooi (Bij Aneboda kasten dat transparante deel, en de Nexus deuren zien er niet uit, de patroon is echt onnatuurlijk )
    Klussen deel 1 en 2
    pi_41632263
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 11:59 schreef Reese het volgende:

[..]

Volgens de site is het niet op voorraad.
    [..]
    IKEA Breda verwacht ze weer in week 37.. komende week dus.

Het artikelnummer van dit artikel is: 00115633
    Je kunt bij voorraadinformatie dit artikelnummer invoeren en heel eenvoudig controleren of de kaarten bij IKEA Breda weer op voorraad zijn!
    (je kunt ook eventueel bellen met 0900-BELIKEA / 0900-2354532 voor voorraadinformatie)
      vrijdag 8 september 2006 @ 23:50:47 #241
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_41634620
    Ik wil ook mn Family pas !!!!
    In me Burberry......
      zaterdag 9 september 2006 @ 07:31:10 #242
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_41641149
    Even een complimentje geven aan de hele aardige mevrouw van de Ikea, we waren er gisteravond om een nieuwe bureaustoel voor mij te kopen, de ARÅS om precies te zijn, en de verkoopster melde ons dat ie vandaag en morgen in de aanbieding is, 60 euro goedkoper, dan loont het zelfs om nog een keer van Venlo naar Eindhoven te rijden.

Echt super, ze had me net zo goed die stoel mee kunnen geven en denken, zo weer winst voor de baas.
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      zaterdag 9 september 2006 @ 11:50:11 #243
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_41643672
    ja, ik heb hem, en wat zit het anders, m'n vriendin heeft ook een nieuwe stoel voor bij haar bureau, ze is thuisgekomen met zo'n wiebelkrukding, vitamin ofzo
      zaterdag 9 september 2006 @ 11:51:46 #244
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41643713
    weg 60 euro voordeel
      zaterdag 9 september 2006 @ 11:54:55 #245
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_41643774

nee, we hebben 230 euro uitgegeven, 2 stoelen, een lampje en 2 van die kookboekjes, dus eigenlijk heb ik die dan gratis gekregen
      zaterdag 9 september 2006 @ 16:44:48 #246
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41650219
    ben inmiddels aardig op weg: gisteren gescoord:
    - klippan bank (rood)
    - klippan hoes voor de 2e hands die ik gekregen heb
    - Jokkmokk eetkamer set
    - 2 klapstoelen voor balkon en reserve

Ik heb dus een wat ouder type klippan bank, met daaronder ipv pootjes zeg maar lange dragers. Weet iemand of ook pootjes los verkrijgbaar zijn, en eronder kunnen?

En nog een andere vraag: wat is het wat dikkere type gordijnen, dat dus ook iets meer isolatie geeft in de winter?
    pi_41657327
    zaterdag 9 september 2007, de mussen vallen dood vh dak door de temperatuur en waar kan je oliebollen krijgen? Juist
    Ik vind et toch altijd vrij debiel als je moet uitleggen dat we de nieuwe catalogus vieren
    collega van me, nadat een klant het vroeg " Ja ik heb alle scheurkalenders in dit pand afgescheurd tot 2007, en nu denken ze allemaal dat het nieuwjaar is"
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_41660728
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 11:54 schreef Klonk het volgende:

nee, we hebben 230 euro uitgegeven, 2 stoelen, een lampje en 2 van die kookboekjes, dus eigenlijk heb ik die dan gratis gekregen
    Maar daarintegen heb je toch twee keer benzinekosten moeten betalen?
    pi_41660842
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 22:00 schreef kalinho het volgende:
    zaterdag 9 september 2007, de mussen vallen dood vh dak door de temperatuur en waar kan je oliebollen krijgen? Juist
    Ik vind et toch altijd vrij debiel als je moet uitleggen dat we de nieuwe catalogus vieren
    collega van me, nadat een klant het vroeg " Ja ik heb alle scheurkalenders in dit pand afgescheurd tot 2007, en nu denken ze allemaal dat het nieuwjaar is"
    Hadden jullie vandaag nog oliebollen?!
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 16:44 schreef greatgonzo het volgende:
    ben inmiddels aardig op weg: gisteren gescoord:
    - klippan bank (rood)
    - klippan hoes voor de 2e hands die ik gekregen heb
    - Jokkmokk eetkamer set
    - 2 klapstoelen voor balkon en reserve

Ik heb dus een wat ouder type klippan bank, met daaronder ipv pootjes zeg maar lange dragers. Weet iemand of ook pootjes los verkrijgbaar zijn, en eronder kunnen?

En nog een andere vraag: wat is het wat dikkere type gordijnen, dat dus ook iets meer isolatie geeft in de winter?
    De KLIPPAN poten zijn volgens mij door de klantenservice los te bestellen. Maar de vraag is alleen of je dan in je bank wel een gat met schroefdraad in de diameter van de schroef op de poten hebt. Maar dat is denk ik dan proberen...
    pi_41662379
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hadden jullie vandaag nog oliebollen?!
    [..]

De KLIPPAN poten zijn volgens mij door de klantenservice los te bestellen. Maar de vraag is alleen of je dan in je bank wel een gat met schroefdraad in de diameter van de schroef op de poten hebt. Maar dat is denk ik dan proberen...
    denk nog wel 100 van die bakkers-pallets vol.
    Maar was er vorige week niet, dus voor mij 1e keer hier in barendrecht.
    pi_41686360
    Hebben ze bij IKEA geen burobladen van 80 cm diep?
    Ik heb zelf een buro van EFFEKTIV-T, maar die serie is verdwenen zo te zien. En das jammer want ik heb een onderdeeltje nodig
    pi_41686699
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef zappa29 het volgende:
    Hebben ze bij IKEA geen burobladen van 80 cm diep?
    Ik heb zelf een buro van EFFEKTIV-T, maar die serie is verdwenen zo te zien. En das jammer want ik heb een onderdeeltje nodig
    De GALANT serie is ook verkrijgbaar in 80cm diep
    pi_41686779
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 20:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De GALANT serie is ook verkrijgbaar in 80cm diep
    Dat klopt, alleen 't frame wat onder dat tafelblad zit, is anders bij de EFFEKTIV-T
    pi_41687162
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef zappa29 het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen 't frame wat onder dat tafelblad zit, is anders bij de EFFEKTIV-T
    Ja das waar... jij hebt onder je EFFEKTIV-T een zware balk hangen of niet?

Dat mocht volgens de internationale ergonomienormen niet meer. Dus heeft IKEA de serie aangepast en onder een andere naam in de markt gezet... dat betekend inderdaad dat je niet meer kunt uitbreiden.

Maar mocht je nog frames over hebben dan kun je wel eventueel bladen kopen en deze zelf aan je tafel schroeven. Heb je trouwens al eens gekeken op marktplaats.nl gekeken? daar wordt regelmatig EFFEKTIV aangeboden...
    pi_41687538
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja das waar... jij hebt onder je EFFEKTIV-T een zware balk hangen of niet?

Dat mocht volgens de internationale ergonomienormen niet meer. Dus heeft IKEA de serie aangepast en onder een andere naam in de markt gezet... dat betekend inderdaad dat je niet meer kunt uitbreiden.

Maar mocht je nog frames over hebben dan kun je wel eventueel bladen kopen en deze zelf aan je tafel schroeven. Heb je trouwens al eens gekeken op marktplaats.nl gekeken? daar wordt regelmatig EFFEKTIV aangeboden...
    Klopt, ik heb inderdaad een zware balk onder de bladen.
    Ik heb momenteel een buro in een L-vorm, bestaande uit 3 lossen delen: een middendeel, een linker- en rechter gedeelte.
    Linker gedeelte is 130*80 (lengte*diepte). Ivm met verhuizing en iets kleinere woonruimte wil ik dit gedeelte vervangen door eentje van 40*80. Maar probleem is dat EFFEKTIV-T niet meer verkocht wordt, en 't blad van de GALANT serie een andere constructie gebruikt onder 't tafelblad

Ik kan natuurlijk een stuk van mijn huidige blad afzagen, maar ik weet niet of ik dan die balkconstructie nog goed krijg.
    pi_41687801
    Ik zie op de site nu LACK wandplanken staan van 30 cm breed...weet een van de medewerkers hier of deze ook nog in andere kleuren verschijnen dan alleen knalgroen & knalblauw?
    pi_41688148
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Ils het volgende:
    Ik zie op de site nu LACK wandplanken staan van 30 cm breed...weet een van de medewerkers hier of deze ook nog in andere kleuren verschijnen dan alleen knalgroen & knalblauw?
    Die komen inderdaad ook in groen en blauw, voorlopig zal er echter nog geen enkele kleur Lack plank van 30cm verkrijgbaar zijn. De verkoopstart van dit artikel is voorlopig even uitgesteld namelijk..... Ondertussen beginnen wel de Lack planken van 130cm binnen te druppelen in de verschillende vestigingen (rood en wit), deze zijn leuk gezigzagd
    pi_41689307
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Die komen inderdaad ook in groen en blauw, voorlopig zal er echter nog geen enkele kleur Lack plank van 30cm verkrijgbaar zijn. De verkoopstart van dit artikel is voorlopig even uitgesteld namelijk..... Ondertussen beginnen wel de Lack planken van 130cm binnen te druppelen in de verschillende vestigingen (rood en wit), deze zijn leuk gezigzagd
    Die zigzag modellen zag ik ook ja, vreselijk vind ik ze maar oké
    Maar jammer dat ze voorlopig nog niet verkrijgbaar zijn, het is precies wat ik zocht
    pi_41698013
    Nog steeds geen catalogus in huis
      maandag 11 september 2006 @ 08:39:07 #260
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_41698152
    gisteren nog een geinig nieuw kapstokje gekocht ter vervanging van ons vorige ikea kapstokje , die ondertussen al een jaar of 10 oud was, de nieuwe gaat door het leven onder de naam Duvhult, hij staat maar wat een kolere ding om in elkaar te zetten

je krijgt bij alle meubels zo'n speciaal sleuteltje mee waar ik er al zoveel van heb dat ze ik na gebruik wegpleur, maar hier moest je van alles vast zetten met boutjes en moertjes en dan kon een dop of steeksleuteltje er niet vanaf, dat kan beter lieve meneer ikea...
      maandag 11 september 2006 @ 08:42:01 #261
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_41698177
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 08:20 schreef Koningin het volgende:
    Hier ook niet terwijl we hem vorig jaar wel gewoon hebben gekregen.
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_41699648
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 08:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Hier ook niet terwijl we hem vorig jaar wel gewoon hebben gekregen.
    Wij ook.
    Komt ie wel nog??
      maandag 11 september 2006 @ 13:03:30 #263
    94046 PM-girl
    pi_41703654
    Ik wil de mammut kinderstoel, in het groen of rood. Ik kan op de site echter alleen voorraad zoeken op de rode stoel, hoe kan ik van te voren checken of de groene er is?
    *
    pi_41704437
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:
    Ik wil de mammut kinderstoel, in het groen of rood. Ik kan op de site echter alleen voorraad zoeken op de rode stoel, hoe kan ik van te voren checken of de groene er is?
    Door bij voorraadinformatie het volgende artikelnummer in te geven: 00050028
      maandag 11 september 2006 @ 13:55:21 #265
    94046 PM-girl
    pi_41705046
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Door bij voorraadinformatie het volgende artikelnummer in te geven: 00050028
    Dankjewel! Helaas niet op voorraad,....
    *
      Hoofdredactie Fotografie maandag 11 september 2006 @ 16:20:52 #266
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_41709574
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 08:20 schreef Koningin het volgende:
    Ik heb 'm ook nog steeds niet en vorig jaar wel gewoon

Baal er wel van. Heb een nieuw huisje over een paar maanden, dus kan de Ikea bijbel goed gebruiken.
      maandag 11 september 2006 @ 16:53:58 #267
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_41710607
    Net bij Ikea wezen shoppen:
    Dit kastje gekocht (vind dat zo'n leuke serie!):

En deze stoel (erg leuk zo'n stoel gemaakt van draadjes )

Verder ben ik verliefd geworden op dit kastje, maar helaas niet op voorraad!

En de Stockholm lampenserie

[ Bericht 10% gewijzigd door miki op 11-09-2006 17:09:55 ]
    I ain't got a signature...am I a criminal now?
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
    pi_41712207
    Ik heb een gids!
    Ok, niet helemaal eerlijk verkregen, maar in de hal lag er eentje op de brievenbussen toen ik thuis kwam. Natuurlijk zat er bij mij geen in de brievenbus, dus heb ik die ene maar meegenomen!
    Helemaal blij met een Ikea gids!
      maandag 11 september 2006 @ 17:59:15 #270
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_41712690
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik heb een gids!
    Hoe een vreugde
    -ik ben ook altijd zo blij als de gids op de mat valt!-
      dinsdag 12 september 2006 @ 12:34:01 #271
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_41733372
    wat zijn nu de openingstijden van ikea amsterdam aanstaande zaterdag? De openingstijdenlink doet het niet meer op www.ikea.nl.

Is hij van 8 uur tot 20 uur open?
    pi_41735059
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef broodje_poep het volgende:
    wat zijn nu de openingstijden van ikea amsterdam aanstaande zaterdag? De openingstijdenlink doet het niet meer op www.ikea.nl.

Is hij van 8 uur tot 20 uur open?
    openingstijden:
    maandag t/m vrijdag 10-21 uur
    zaterdag 9-20 uur

In totaal maar liefst 66 uur winkelplezier!

Koopzondagen
    IKEA Amsterdam:
    * 3 september
    * 24 september

*Op koopzondagen zijn wij geopend van 10 tot 17 uur.
    Eeuwig vijfentwintig
      dinsdag 12 september 2006 @ 18:08:06 #273
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_41742822
    bedankt Reese
    pi_41761911
    Hier in Leeuwarden is de nieuwe ikea gids afgelopen maandag door de bus gegooid....
    "Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
      woensdag 13 september 2006 @ 11:00:01 #275
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_41764060
    Ik heb de gids geleend van de moeder van een vriendin, die had hem wel ontvangen? Zaterdag ga ik 20 gidsen meesmokkelen uit de Ikea voor iedereen die ik ken. Dat zal ze leren!
    pi_41766701
    Als je uiterlijk aanstaande zaterdag geen IKEA catalogus hebt ontvangen, is deze vanaf maandag verkrijgbaar bij de afdeling klantenservice in het woonwarenhuis. Voor zover ik begrepen heb is deze dan -in tegenstelling tot voorgaande jaren- OOK te bestellen via www.IKEA.nl of 0900-2354532.
    pi_41771142
    Afgelopen zondag zijn we naar de ikea geweest en met 2 volle auto's teruggegaan (zowel ik als vriendin hebben een auto). Wat hebben we o.a. meegenomen ?

- Van de MARKÖR opbergserie de vitrinekast, bovendeel, boekenkast en tv-meubel (inmiddels te bewonderen in onze woonkamer)

- Van de BILLY opbergserie 3 "smalle" boekenkasten + bijbehorende bovendelen + 2 benno's (cd/ dvd-kastjes)

- 2 witte hoezen voor 2 Hendrikshal stoelen

- Kussentjes + hoezen voor op onze witte banken

- Van de MIKAEL bureauserie een bureau en MIKAEL
    Aanbouwdeel
    .

- Een GLIMT
    Hanglamp
    voor boven de (eet-)tafel. (Voorzien van touchdimmer - aan, uit of dimmen door de lamp aan te raken.)

En voor de rest nog wat ander klein grut. Sfeerverlichting en zo komt allemaal nog. We wonen sinds afgelopen zaterdag in een tussenwoning en na 2 weekjes weten we wel of we tevreden zijn hoe alles nu staat. Dan gaan we decoreren (een hoop is nog ingepakt in dozen op zolder), en idem voor dus de sfeerverlichting. Wat het laatste betreft hebben we wat oude staande lampen nog staan die wel voldoen voor dat tijdje.

Eerst wennen en alle kamers af (een hoop ikea-spul ligt ook nog ingepakt op zolder) en dan zien we verder
    Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
    pi_41771687
    Gefeliciteerd met de (nieuwe) woning X-Naut en veel succes/plezier met je nieuwe inrichting

In welke vestiging ben je geweest?
    pi_41772110
    In leeuwarden inderdaad gedeeltelijk bezorgt. Somminge in mijn flat hadden hem wel en andere niet. Waaronder ik. Maar bij een brievenbus stak ie nog uit. Dus heb hem maar even "geleend".
    pi_41772698
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Allan24 het volgende:
    Gefeliciteerd met de (nieuwe) woning X-Naut en veel succes/plezier met je nieuwe inrichting

In welke vestiging ben je geweest?
    Thanx Allan24

We zijn btw. in vestiging Amersfoort geweest. Een klein stukje rijden vanaf Ermelo, dus heel fijn dat Ikea rekening met ons gehouden heeft
    Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
    pi_41772785
    Ik moet eigenlijk nog altijd een keer buurten bij IKEA Amersfoort, maar ik kom er nooit in de buurt als ik met de auto ben (tja, ik werk in Amersfoort maar woon in Utrecht dicht bij de IKEA).
    For great justice!
      Jubileum moderator woensdag 13 september 2006 @ 19:47:26 #282
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_41779758
    We hebben de gids
    Eva ♥ en Iris ♥
      woensdag 13 september 2006 @ 22:10:17 #283
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_41784895
    Ons slaan ze over. Niemand, doet de deur open en het is me daar een pakket.
      donderdag 14 september 2006 @ 01:46:18 #284
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41790209
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Q. het volgende:
    Ik moet eigenlijk nog altijd een keer buurten bij IKEA Amersfoort, maar ik kom er nooit in de buurt als ik met de auto ben (tja, ik werk in Amersfoort maar woon in Utrecht dicht bij de IKEA).
    Zo veel mooier en ruimer opgezet dan "pakhuis" Utrecht
    pi_41793474
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Lois het volgende:
    We hebben de gids
    pi_41797684
    pi_41798059
    even een vraagje over ikea family: op de site staat dat in eindhoven de SKRUVSTA 50 euro is met zo'n pas. het plaatje is alleen van de zwarte skruvsta, is die rood-oranje dan ook in de aanbieding of echt alleen de zwarte? zit die rood-oranje uberhaupt nog in de collectie?
    Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
      donderdag 14 september 2006 @ 12:53:47 #288
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_41798748
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Lois het volgende:
    We hebben de gids
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      Hoofdredactie Fotografie donderdag 14 september 2006 @ 12:56:26 #289
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_41798818
    Gister samen met mijn moeder maar liefst 2 uur lang rondgestruind in de Ikea in Haarlem. Fijn ideetjes opgedaan voor mijn nieuwe huisje.

Ze moeten in H'lem alleen wel een andere gozer neerzetten bij 't infopunt in het zelfbedienmagazijn. Mijn hemel wat een sukkel. Die jongen wist echt NIKS en zat me ook nog echt zo aan te kijken van "hoe durf je te denken dat ík dat weet"
    pi_41799200
    Net afgelopen week viel die op de deurmat!

...Maar vind 'm stukken minder als afgelopen jaar...
    pi_41816478
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Wampi het volgende:
    even een vraagje over ikea family: op de site staat dat in eindhoven de SKRUVSTA 50 euro is met zo'n pas. het plaatje is alleen van de zwarte skruvsta, is die rood-oranje dan ook in de aanbieding of echt alleen de zwarte? zit die rood-oranje uberhaupt nog in de collectie?
    Meestal is van elk artikel slechts 1 versie in de aanbieding. Maar het is een lokale aanbieding van IKEA Eindhoven en als vestiging kunnen ze zelf bepalen of ze alle versies van de SKRUVSTA in de aanbieding gooien... ALS ze nog een andere versie in de aanbieding hebben is dat de effen rode.

De rood/oranje versie is helaas uit het assortiment... sorry
      vrijdag 15 september 2006 @ 09:28:08 #292
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_41826802
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 12:34 schreef Allan24 het volgende:
    Als je uiterlijk aanstaande zaterdag geen IKEA catalogus hebt ontvangen, is deze vanaf maandag verkrijgbaar bij de afdeling klantenservice in het woonwarenhuis. Voor zover ik begrepen heb is deze dan -in tegenstelling tot voorgaande jaren- OOK te bestellen via www.IKEA.nl of 0900-2354532.
    tja, ik ben dus morgenvroeg in de ikea en het is voor mij meer dan 100 km rijden, ik neem dus gewoon illegaal 20 gidsen mee voor iedereen. Desnoods inzage exemplaren. Ze kunnen me wat, de bezorging is een lachertje.
      † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 09:48:42 #293
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_41827167
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef koningin-winvis het volgende:

Dat idee heb ik ook!
    Godmother of Radio 49
    How fragile we are
    pi_41828546
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

tja, ik ben dus morgenvroeg in de ikea en het is voor mij meer dan 100 km rijden, ik neem dus gewoon illegaal 20 gidsen mee voor iedereen. Desnoods inzage exemplaren. Ze kunnen me wat, de bezorging is een lachertje.
    Stoer

Ben benieuwd hoe je dat doel gaat realiseren...
    pi_41829207
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 10:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Stoer

Ben benieuwd hoe je dat doel gaat realiseren...
    Vroeg ik me ook al af; uit het magazijn stelen ofzo? neem je er dan ook eentje voor mij mee?
      vrijdag 15 september 2006 @ 11:38:05 #296
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41829967
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef broodje_poep het volgende:

100 km rijden? waar de hell woon jij dan: rottummerplaat ofzo?
    pi_41842723
    euhm...
    pi_41846314
    Misschien een medewerker die weet wanneer de LACK plank(jes) van 30 cm breed verkrijgbaar zijn?
    pi_41848398
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 21:24 schreef Ils het volgende:
    Misschien een medewerker die weet wanneer de LACK plank(jes) van 30 cm breed verkrijgbaar zijn?
    Om welke kleur gaat het je dan eigenlijk?
    pi_41849308
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef koningin-winvis het volgende:
    Net afgelopen week viel die op de deurmat!

In hoeverre vind je em minder dan eigenlijk?
    pi_41849805
    ... en vol...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')