abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:34:23 #51
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_41222990
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

aber ja naturlich!

www.ikea.nl/klippan

De hoezen van KLIPPAN kosten:
hoezen Almås 30.- (naturel / rood / wit /
hoezen Granån 30.- (donker blauw / zwart)
hoezen Almås 50.- (roze-rood / grijsgroen)
hoezen Vimle 50.- (groen / rood)
hoes Kottla 80.- (wit)
[..]

Ow das best wel een koopje!
weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_41223035
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:27 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Uhm, typo?
ooow oeps... ik bedoelde inderdaad 160x200...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41223080
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.
IKEA noemt het een tweezitsbank, maar qua maten is het volgens mij een 2,5 zits....

wanneer heb je de bank gekocht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:45:55 #54
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_41223328
ga hem vanavond gratis ( )ophalen bij iemand... nieuw hoesje er om heen en ik heb voor 30 euro een mooi bankje!
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:51:38 #55
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_41223466
Verspreiding gaat via Selektmail,op de mailing van Selektmail staat dat de catalogus uiterlijk 8 september bezorgd moet zijn....
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_41223481
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef greatgonzo het volgende:
ga hem vanavond gratis ( )ophalen bij iemand... nieuw hoesje er om heen en ik heb voor 30 euro een mooi bankje!
De afgelopen jaren is de KLIPPAN bank qua maat niet meer aangepast. Dus volgens mij kun je inderdaad voor 30.- een leuk nieuw passend hoesje kopen!
pi_41231238
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:

- Een PAX gaderobekast element van 100×35×201
- PAX nexus deur, berkenfineer, 50×159 en
- twee lades KOMPLEMENT 100×58.

Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.

Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus. Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...
Nog even heel goed kijken hoe de lades erin moeten Mijn vader zat ook te vloeken, ik kom kijken, had ie de ladengeleiders te hoog gemonteerd. Hij geloofde me niet na enig aandringen toch maar aangepast, en zie, de deuren passen nu wel.

Als de lades erin zitten moet je nl. nog een spleetje overhouden, je kunt nog net in de la kijken (als de deur openstaat) La moet dus NIET aansluiten op de bodemplank.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41231431
Met plaatjes:

En met de deur dicht:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:12:08 #59
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_41231478
er wordt geclaimt in de OP dat de IKEA-card voordelig is....hoezo?
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_41231787
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef Gianluca het volgende:
er wordt geclaimt in de OP dat de IKEA-card voordelig is....hoezo?
Omdat je met vrijwel geen enkele andere creditcard het eerste halfjaar na aankoop zo'n lage rente betaalt.

Ten opzichte van andere financieringsplannen is dit bijzonder geschikt wanneer je een wat grotere aankoop in termijnen wilt betalen.

De IKEA Card is dan ook geen 'gewone' betaalkaart, maar alléén te gebruiken bij IKEA.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41233017
Vanmiddag trouwens naar IKEA Amersfoort geweest. Koopzondag + nieuwe vestiging + regen = dikke file erheen en flinke drukte binnen!

Anyhow, heb even rondgekeken en het is er wel ruim opgezet alleen door het onbreken van laminaat is er niet echt een 'pad' over de showroom. Doel is dat klanten over de showroom 'uitzwerven' wat dan ook wel gebeurt, maar omdat je de route niet makkelijk terugvindt (wegens geen duidelijke afbakening door de scheiding vinyl/laminaat) en er veel shortcuts zijn, was ik al gauw de weg kwijt. Ik had ook het idee dat ik over de marketplace liep terwijl het toch echt de showroom was.

Mijn 'eigen' afdeling (klantenservice) nog even bezocht (druk!! 40 wachtenden toen ik er was ) en die was dan wel weer lekker ruim opgezet. Veel zitplaatsen beschikbaar en een overzichtelijke ruimte.

Maar Breda vind ik nog steeds mooier
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:36:08 #62
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41234237
Ik vind dat er weer leuke dingen in de nieuwe gids staan hoor
De nieuwe kastenserie Besta, met schuifdeuren, spreekt me wel aan!

Een hele tijd terug zei iemand in het ikea-keukentopic, dat er bij ikea natuurstenen aanrechtbladen zouden komen in september a.s. Nou zie ik dat in de gids helemaal niet terugkomen.
Kletste diegene uit z'n nek of mis ik iets?
Zou mooi zijn als iemand dit wist.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_41234421
ik heb een kussen gekocht
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:41:49 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_41234464
Waarom denk je dat de keukencatalogus FY07 nog niet uit is?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:42:16 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_41234484
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb een kussen gekocht
Wat voor één? Waar? Hoe duur?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_41234616
Ik heb een alleen Hutten wijnrekje gekocht.
Maar ik moet binnenkort nog ff shoppen voor in mn nieuwe kamer
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_41234638
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat voor één? Waar? Hoe duur?

bij de ikea, niet zo duur
pi_41234921
Ik heb nog steeds spierpijn van het slepen van mijn nieuw gekochte bureaustoel gisteren.
pi_41235679
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef Light het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van het slepen van mijn nieuw gekochte bureaustoel gisteren.
Ze hebben karretjes bij IKEA hoor!
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:29:54 #70
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_41236147
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef maedel het volgende:
Ik vind dat er weer leuke dingen in de nieuwe gids staan hoor
De nieuwe kastenserie Besta, met schuifdeuren, spreekt me wel aan!

Een hele tijd terug zei iemand in het ikea-keukentopic, dat er bij ikea natuurstenen aanrechtbladen zouden komen in september a.s. Nou zie ik dat in de gids helemaal niet terugkomen.
Kletste diegene uit z'n nek of mis ik iets?
Zou mooi zijn als iemand dit wist.
Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.
Ik vond de zwarte er wel tof uit zien. Raar dat ze er niet in staan. Misschien in de aparte keukengids die vaak wat later komt?

Ze zijn er in ieder geval wel
pi_41236610
Ik ga woensdag naar IKEA Delft voor een Hopen bed (middenbruin, 160x200), maar ze hebben 'm de hele tijd niet op voorraad. Kan ik ook telefonisch bestellen? (ik woon 100+ km van Delft, tot woensdag).
pi_41236673
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef Syytön het volgende:
Ik ga woensdag naar IKEA Delft voor een Hopen bed (middenbruin, 160x200), maar ze hebben 'm de hele tijd niet op voorraad. Kan ik ook telefonisch bestellen? (ik woon 100+ km van Delft, tot woensdag).
Nee, dat kan niet. Maar bel eens met de informatielijn, wellicht kunnen ze je daar adviseren over de reden dat 'ie niet op voorraad is, en wellicht maken ze wel een reservering voor je aan zodat je een bericht krijgt wanneer 'ie er weer is. En vergeet de middenbalk niet.

Ik weet niet zeker of CCCN (Customer Contact Center Nederland) de mogelijkheid heeft om daadwerkelijk een reservering te maken, en al helemaal niet of dat in Delft kan. Maar niet geschoten is altijd mis.
pi_41236722
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.

En woensdag beschik ik over vervoer, zal je zien dat ie er niet is en dat ik 'm een andere keer moet laten bezorgen, kost me weer 30 euro.
pi_41237938
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef Allan24 het volgende:
Vanmiddag trouwens naar IKEA Amersfoort geweest. Koopzondag + nieuwe vestiging + regen = dikke file erheen en flinke drukte binnen!

[afbeelding]

Anyhow, heb even rondgekeken en het is er wel ruim opgezet alleen door het onbreken van laminaat is er niet echt een 'pad' over de showroom. Doel is dat klanten over de showroom 'uitzwerven' wat dan ook wel gebeurt, maar omdat je de route niet makkelijk terugvindt (wegens geen duidelijke afbakening door de scheiding vinyl/laminaat) en er veel shortcuts zijn, was ik al gauw de weg kwijt. Ik had ook het idee dat ik over de marketplace liep terwijl het toch echt de showroom was.

Mijn 'eigen' afdeling (klantenservice) nog even bezocht (druk!! 40 wachtenden toen ik er was ) en die was dan wel weer lekker ruim opgezet. Veel zitplaatsen beschikbaar en een overzichtelijke ruimte.

Maar Breda vind ik nog steeds mooier
goeie foto!!
pi_41240335
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ze hebben karretjes bij IKEA hoor!
Ja, maar die mag ik vast niet mee naar huis slepen. Het probleem was ook niet het slepen bij de Ikea, maar vanaf de Ikea naar huis en dan de trappen op.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:56:33 #76
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41248821
Kan iemand de link verbeteren, de laatste 2 topics verwijzen allebei naar slie sluit. Dus dat klopt niet helemaal
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41249936
In de OP-wiki is het al veranderd

Voorgaand topic:
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm

pi_41252394
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een dekmatras ligt wel errug lekker hoor! maar ik denk dat een dekmatras niet zoveel stevigheid toevoegd aan je bed... dus wanneer je SULTAN HASSELBACK matras al te zacht is, dan wordt het hiermee niet veel beter.
[..]

Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weer
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:24:03 #79
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41252426
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef Adelante het volgende:
Waarom denk je dat de keukencatalogus FY07 nog niet uit is?
Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachten
Dus, het komt wel dan?
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Blur het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.
Ik vond de zwarte er wel tof uit zien. Raar dat ze er niet in staan. Misschien in de aparte keukengids die vaak wat later komt?

Ze zijn er in ieder geval wel
Ik had een tijdje geleden ook iets zien liggen dat er heel erg op leek, maar ik had niet het idee dat dat natuursteen was, maar een heel goed gelijkende kunststoffen versie.
pi_41252651
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef Étoile het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weer
Hoe lang slaap je er al op?
Ik krijg regelmatig mensen terug aan de klantenservice met een nieuwe matras waar ze amper een week op geslapen hebben. Oordeel is dan 9 van de 10 keer 'te hard'; vaak heeft men niet in de gaten dat het menselijk lichaam moet wennen aan de overgang van een oud/ingezakt matras naar een nieuwe, immers de ondersteuning is heel anders waardoor je je spieren tijdens het slapen op een andere manier (ont)spant. Dan is het niet gek dat je de eerste paar dagen spierpijn hebt.

En heb je 't matras uitgeprobeerd toen je 't kocht? "De SULTAN FORSBACKA was het beste getest in de Consumentengids, maar ik vind 'm niet fijn liggen!" -- Da's niet zo heel vreemd als je altijd een boxsping gewend bent geweest en dan ineens overgaat op een latex- of foammatras. Geldt ook andersom trouwens, ook hier geldt dat je eraan moet wennen; die omruilgarantie geldt niet voor niks 90 dagen.

Wat niet wegneemt dat je er mee terug moet gaan op het moment dat 'ie echt niet bevalt! Check wel even de beschikbaarheid in de winkel om te voorkomen dat je je oude matrassen inlevert en de nieuwe (gewenste) niet op voorraad zijn. Test ze goed uit! Zijn ze niet op voorraad, overleg dan met de klantenservice wat je het beste kan doen, zo voorkom je dat je een tijd zonder matras/boxspring zit.
pi_41254417
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef fotoloog het volgende:
Verspreiding gaat via Selektmail,op de mailing van Selektmail staat dat de catalogus uiterlijk 8 september bezorgd moet zijn....
Dan wachten we nog maar even
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:06:28 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41255439
Nog geen gids in de bus, maar voor diegene die er werkt of de gids al in de bus heeft, heb ik een vraagje.

Vorige week was ik in Hengelo, en daar lag naast het Ludde 'gewone' schapenvachtje ook een goedkopere. Die was kleiner, dunner en niet zo mooi 'uitgeborsteld'. De haren waren wel wat langer en gladder en krulden meer. Dit vachtje kostte rond de 15 euro.

Maar ik kan hem niet vinden op internet en heb dus ook nog geen nieuwe gids. Weet iemand meer over dit artikel? De naam, of het een tijdelijk artikel is en of het ook in andere filialen te koop is?

Bij voorbaat dank
pi_41262706
Vandaag maar naar Amsterdam geweest, en aangeschaft:
- Hopen bedframe middenbruin 160x200 (wel op voorraad )
- Sultan Hustad 160x200
- Dekbedovertrekset Alvine Strå
- lattenbodem Sultan Lien 80x200
- lattenbodem Sultan Lovene 80x200 (uit de koopjeshoek voor 15 euro )
- dat gereedschapsetje
- Dekbed Mysa Dimma
- Gordijnen Wilma (koopjeshoek, 2 euro )

Alleen tafelblad Vika Amon hadden ze niet.

Ikea.
  Nerd met benen maandag 28 augustus 2006 @ 19:25:26 #84
18073 miss_bleu
pi_41265529
Ik ga eens flink shoppen voor mijn kamer
Heb een nieuwe kledingkast, opbergkasten cd's en dvd en boeken, bureau, stoel en laminaat nodig
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:28:35 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_41265641
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef maedel het volgende:

Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachten
Dus, het komt wel dan?
jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladen
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:06:47 #86
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_41267115
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladen
Nou, goed nieuws in ieder geval
Prijsindicatie toevallig al bekend?

-ik zie trouwens dat jij in "mijn" filiaal werkt -
pi_41271870
Voorgaande jaren werd de Ikea gids altijd door TPG bezorgd, deze keer heeft Ikea voor SelektVracht gekozen. Dus dat zal wel betekenen dat je 'm of helemaal niet krijgt, of dat íe half uit je bus hangt en zeiknat regent, of dat íe gewoon voor je voordeur wordt neergedonderd. Fijn dat Ikea altijd kijkt of het goedkoper kan, maar SelektMail dat zijn wel hele erge prutsers.Wat een kutbedrijf is dat. Ik ga binnenkort wel een exemplaar van de catalogus afhalen bij een Ikea vestiging.

Overigens is mijn Ikea-enthousiasme wel enigzins getemperd nu blijkt dat de nieuwe Billy-boekenkasten in beuken een andere kleur hebben. Dat betekent dat ik mijn huidige set niet meer kan uitbreiden zonder rare kleurverschillen te krijgen, en dus tzt alles nieuw zal moeten kopen. Zo wordt het toch nog duur bij Ikea!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_41273394
Ik heb 'm vandaag gekregen

(groningen)
Zolang er was is, is er leven.
pi_41276587
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:06 schreef Tan het volgende:
Nog geen gids in de bus, maar voor diegene die er werkt of de gids al in de bus heeft, heb ik een vraagje.

Vorige week was ik in Hengelo, en daar lag naast het Ludde 'gewone' schapenvachtje ook een goedkopere. Die was kleiner, dunner en niet zo mooi 'uitgeborsteld'. De haren waren wel wat langer en gladder en krulden meer. Dit vachtje kostte rond de 15 euro.

Maar ik kan hem niet vinden op internet en heb dus ook nog geen nieuwe gids. Weet iemand meer over dit artikel? De naam, of het een tijdelijk artikel is en of het ook in andere filialen te koop is?

Bij voorbaat dank
Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...

Bij IKEA kennen we een 'vrij' assortiment waaruit een IKEA vestiging zelf kan kiezen of ze dit als toevoeging willen voeren boven op het normale assortiment. Een voordeel hiervan is dat je je assortiment kunt aanpassen aan de wensen van je markt. Een nadeel is dat je dit assortiment niet op internet of in catalogi/brochures kunt plaatsen omdat dus niet elke vestiging dit artikel hoeft te voeren.

Het IKEA 'vrije keus' assortiment kun je in de winkel herkennen aan de namen: ALLEBY, BRATTBY, DRAGBY en ENSTA.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Voorgaande jaren werd de Ikea gids altijd door TPG bezorgd, deze keer heeft Ikea voor SelektVracht gekozen. Dus dat zal wel betekenen dat je 'm of helemaal niet krijgt, of dat íe half uit je bus hangt en zeiknat regent, of dat íe gewoon voor je voordeur wordt neergedonderd. Fijn dat Ikea altijd kijkt of het goedkoper kan, maar SelektMail dat zijn wel hele erge prutsers.Wat een kutbedrijf is dat. Ik ga binnenkort wel een exemplaar van de catalogus afhalen bij een Ikea vestiging.
Dan zul je toch op zich best blij zijn dat de catalogus dit jaar in kunststof verpakt is (toch?)

En ik denk wel dat je er van uit mag gaan dat wanneer Selektvracht echt slecht werk leverd, IKEA volgend jaar niet zo gemakkelijk weer met dit bedrijf gaat samenwerken. Mocht het dus zo zijn dat de verspreiding van de catalogus niet ´normaal´ gebeurd, dus als je een van bovenstaande situaties mee maakt, laat het IKEA dan even weten. Als we hier niet van op de hoogte zijn, kunnen we er volgend jaar ook niks aan doen!
pi_41276632
Over ikea gesproken... Deze net startende uitwoner moet er maar eens dringend langs.

Wat ik zoek zegmaar is iets om mijn kleding in op te bergen. Eitje zou je zeggen, pak een billy een bjorn of een wat dan ook. Maar nee, er is een twist. Ik zit anti-kraak en zal met enige regelmaat moeten verhuizen (elk jaar ofzo). Ik zoek dus iets wat je in kunt pakken voordat je parterretrap achterstevoren kunt zeggen, niet meteen kapot gaat bij het in en uit elkaar halen, en als laatste voorwaarde, geen flikker kost.

Iemand een tip?

Hetzelfde overigens voor mijn andere troep. Mobiel, niet permanent ergens aan vast schroeven, goedkoop. Ik moet zegmaar er geen traan om hoeven laten als ik het per ongeluk sloop of zat ben.

Dat is echt het enige waar ik echt over na moet denken, de rest scoor ik daar ter plekke wel. Van die geinige frutsels die je maar in je mandje blijft pleuren zodat je aan het einde van je wandeling helemaal arm bent en een hernia hebt
pi_41277864
Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.

Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
pi_41278054
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Allan24 het volgende:
Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.
http://www.ikea.com/PIAimages/54852_PE159732_S4.jpg
Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
Adviseer je dat aan iemand

Whaha geweldig
pi_41278123
Ja nee weet ik veel ik zeg al, ik ken 'm niet, en de enige eis is dat ie snel uit elkaar moet kunnen
pi_41278470
Prijs en praktisch nuttig in dagelijks gebruik ook
pi_41278622
O ja hij is 69 euro en of ie nuttig is, geen idee
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:04:43 #96
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_41278679
maar lelijk...zoiets wil je toch niet in je kamer hebben?
Drink ik.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:10:50 #97
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_41283525
weet iemand of je ook oranje hoezen voor de klippan bank kan krijgen? Die staan namelijk niet in de brochure die ik kreeg, maar op de site staat dat de bank wel in oranje verkrijgbaar is.

En klopt het dat de granan hoes kwalitatief beter is dan de almas?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:29:22 #98
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41283792
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...

Bij IKEA kennen we een 'vrij' assortiment waaruit een IKEA vestiging zelf kan kiezen of ze dit als toevoeging willen voeren boven op het normale assortiment. Een voordeel hiervan is dat je je assortiment kunt aanpassen aan de wensen van je markt. Een nadeel is dat je dit assortiment niet op internet of in catalogi/brochures kunt plaatsen omdat dus niet elke vestiging dit artikel hoeft te voeren.

Het IKEA 'vrije keus' assortiment kun je in de winkel herkennen aan de namen: ALLEBY, BRATTBY, DRAGBY en ENSTA.
[..]
Heel erg bedankt voor die uitgebreide informatie.

Ik hoop dan dat Groningen het BRATTBY-vachtje ook heeft, want daar zijn we zaterdag toevallig in de buurt! Anders wordt het nog eens naar Hengelo rijden
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:52:52 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41284168
hij valt net op de mat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41284185
Lazer op met die fucking Ikea zooi
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')