weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aber ja naturlich!
www.ikea.nl/klippan
De hoezen van KLIPPAN kosten:
hoezen Almås 30.- (naturel / rood / wit /
hoezen Granån 30.- (donker blauw / zwart)
hoezen Almås 50.- (roze-rood / grijsgroen)
hoezen Vimle 50.- (groen / rood)
hoes Kottla 80.- (wit)
[..]
Ow das best wel een koopje!![]()
ooow oeps... ik bedoelde inderdaad 160x200...quote:
IKEA noemt het een tweezitsbank, maar qua maten is het volgens mij een 2,5 zits....quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
weet iemand zeker dat deze ook in de 2,5 variant zijn? De klippan serie is namelijk volgens mij alleen maar in 2 zits variant nog verkrijgbaar, dacht ik.
De afgelopen jaren is de KLIPPAN bank qua maat niet meer aangepast. Dus volgens mij kun je inderdaad voor 30.- een leuk nieuw passend hoesje kopen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef greatgonzo het volgende:
ga hem vanavond gratis ()ophalen bij iemand... nieuw hoesje er om heen en ik heb voor 30 euro een mooi bankje!
Nog even heel goed kijken hoe de lades erin moetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:
- Een PAX gaderobekast element van 100×35×201
- PAX nexus deur, berkenfineer, 50×159 en
- twee lades KOMPLEMENT 100×58.
Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.
Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus.Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...
![]()
Omdat je met vrijwel geen enkele andere creditcard het eerste halfjaar na aankoop zo'n lage rente betaalt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:12 schreef Gianluca het volgende:
er wordt geclaimt in de OP dat de IKEA-card voordelig is....hoezo?
Wat voor één? Waar? Hoe duur?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb een kussen gekocht
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:54 schreef Light het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van het slepen van mijn nieuw gekochte bureaustoel gisteren.
Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef maedel het volgende:
Ik vind dat er weer leuke dingen in de nieuwe gids staan hoor![]()
De nieuwe kastenserie Besta, met schuifdeuren, spreekt me wel aan!
Een hele tijd terug zei iemand in het ikea-keukentopic, dat er bij ikea natuurstenen aanrechtbladen zouden komen in september a.s. Nou zie ik dat in de gids helemaal niet terugkomen.
Kletste diegene uit z'n nek of mis ik iets?![]()
Zou mooi zijn als iemand dit wist.
Nee, dat kan niet. Maar bel eens met de informatielijn, wellicht kunnen ze je daar adviseren over de reden dat 'ie niet op voorraad is, en wellicht maken ze wel een reservering voor je aan zodat je een bericht krijgt wanneer 'ie er weer is. En vergeet de middenbalk niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef Syytön het volgende:
Ik ga woensdag naar IKEA Delft voor een Hopen bed (middenbruin, 160x200), maar ze hebben 'm de hele tijd niet op voorraad. Kan ik ook telefonisch bestellen? (ik woon 100+ km van Delft, tot woensdag).
quote:
goeie foto!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef Allan24 het volgende:
Vanmiddag trouwens naar IKEA Amersfoort geweest. Koopzondag + nieuwe vestiging + regen = dikke file erheen en flinke drukte binnen!
[afbeelding]
Anyhow, heb even rondgekeken en het is er wel ruim opgezet alleen door het onbreken van laminaat is er niet echt een 'pad' over de showroom. Doel is dat klanten over de showroom 'uitzwerven' wat dan ook wel gebeurt, maar omdat je de route niet makkelijk terugvindt (wegens geen duidelijke afbakening door de scheiding vinyl/laminaat) en er veel shortcuts zijn, was ik al gauw de weg kwijt.Ik had ook het idee dat ik over de marketplace liep terwijl het toch echt de showroom was.
Mijn 'eigen' afdeling (klantenservice) nog even bezocht (druk!! 40 wachtenden toen ik er was) en die was dan wel weer lekker ruim opgezet. Veel zitplaatsen beschikbaar en een overzichtelijke ruimte.
Maar Breda vind ik nog steeds mooier
Ja, maar die mag ik vast niet mee naar huis slepen. Het probleem was ook niet het slepen bij de Ikea, maar vanaf de Ikea naar huis en dan de trappen op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:14 schreef Allan24 het volgende:
[..]Ze hebben karretjes bij IKEA hoor!
Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een dekmatras ligt wel errug lekker hoor! maar ik denk dat een dekmatras niet zoveel stevigheid toevoegd aan je bed... dus wanneer je SULTAN HASSELBACK matras al te zacht is, dan wordt het hiermee niet veel beter.
[..]
Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef Adelante het volgende:
Waarom denk je dat de keukencatalogus FY07 nog niet uit is?
Ik had een tijdje geleden ook iets zien liggen dat er heel erg op leek, maar ik had niet het idee dat dat natuursteen was, maar een heel goed gelijkende kunststoffen versie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Blur het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik ben er afgelopen week geweest en daar (Ikea Barendrecht) hadden ze al voorbeeldstukjes liggen van steen. Of het ook daadwerkelijk natuursteen is, is maar afwachten.
Ik vond de zwarte er wel tof uit zien. Raar dat ze er niet in staan. Misschien in de aparte keukengids die vaak wat later komt?
Ze zijn er in ieder geval wel![]()
Hoe lang slaap je er al op?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef Étoile het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Het matras is dus niet te zacht maar juist veel te hard. Het dekmatras moet ook besteld worden dus we gaan komende week toch maar even kijken naar die HEDFORS en andere winkels. Volgens het meisje van het infonummer konden we ook gelijk een gewone tegoedbon krijgen als er niets anders voor ons bij zat. Dat scheelt weer
Dan wachten we nog maar evenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef fotoloog het volgende:
Verspreiding gaat via Selektmail,op de mailing van Selektmail staat dat de catalogus uiterlijk 8 september bezorgd moet zijn....
jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef maedel het volgende:
Effe serieus hoor, ik zit er namelijk op te wachten
Dus, het komt wel dan?
Nou, goed nieuws in ieder gevalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
jup, het komt even geduld nog (verwachting is vanaf november). assortiment natuurstenen bladen is compleet, nu moet er nog een logistiek probleem worden opgelost qua levering van die inmens zware en lompe bladen
Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:06 schreef Tan het volgende:
Nog geen gids in de bus, maar voor diegene die er werkt of de gids al in de bus heeft, heb ik een vraagje.
Vorige week was ik in Hengelo, en daar lag naast het Ludde 'gewone' schapenvachtje ook een goedkopere. Die was kleiner, dunner en niet zo mooi 'uitgeborsteld'. De haren waren wel wat langer en gladder en krulden meer. Dit vachtje kostte rond de 15 euro.
Maar ik kan hem niet vinden op internet en heb dus ook nog geen nieuwe gids. Weet iemand meer over dit artikel? De naam, of het een tijdelijk artikel is en of het ook in andere filialen te koop is?
Bij voorbaat dank
Dan zul je toch op zich best blij zijn dat de catalogus dit jaar in kunststof verpakt is (toch?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Voorgaande jaren werd de Ikea gids altijd door TPG bezorgd, deze keer heeft Ikea voor SelektVracht gekozen. Dus dat zal wel betekenen dat je 'm of helemaal niet krijgt, of dat íe half uit je bus hangt en zeiknat regent, of dat íe gewoon voor je voordeur wordt neergedonderd. Fijn dat Ikea altijd kijkt of het goedkoper kan, maar SelektMail dat zijn wel hele erge prutsers.Wat een kutbedrijf is dat. Ik ga binnenkort wel een exemplaar van de catalogus afhalen bij een Ikea vestiging.
Adviseer je dat aan iemandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Allan24 het volgende:
Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.
http://www.ikea.com/PIAimages/54852_PE159732_S4.jpg
Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
Heel erg bedankt voor die uitgebreide informatie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat schapenvachtje dat jij bedoeld is van de serie BRATTBY. en kost inderdaad ongeveer de helft van de LUDDE schapenvacht...
Bij IKEA kennen we een 'vrij' assortiment waaruit een IKEA vestiging zelf kan kiezen of ze dit als toevoeging willen voeren boven op het normale assortiment. Een voordeel hiervan is dat je je assortiment kunt aanpassen aan de wensen van je markt. Een nadeel is dat je dit assortiment niet op internet of in catalogi/brochures kunt plaatsen omdat dus niet elke vestiging dit artikel hoeft te voeren.
Het IKEA 'vrije keus' assortiment kun je in de winkel herkennen aan de namen: ALLEBY, BRATTBY, DRAGBY en ENSTA.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |