Dan kom je die gratis koffie maar bij je moeder halen, gaan we daarna samen naar IKEAquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef imago het volgende:
Pfff, waarom gaat IKEA Familiy in Delft pas eind 2006 van start? Ik weet dat Delft los staat van de andere vestigingen, maar "in verband met de verbouwing" vind ik wel een erg slechte smoes. Wat heeft die verbouwing nou te maken met m'n gratis kop koffie op doordeweekse dagen?
De catalogus ligt pas vanaf 18 september in de winkels om mee te nemen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:32 schreef just me het volgende:
nope, het is dat het zo k*tzooi is om bij IKEA te komen anders was ik wel even langsgegaan!
Haha, precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:52 schreef imago het volgende:
Gelukkig, ik vind ze allemaal lelijk, dat scheelt me weer 135 euro.
ja joh, maak me nog vrolijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De catalogus ligt pas vanaf 18 september in de winkels om mee te nemen!
YWquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:47 schreef Sanne het volgende:
Ik heb hem!
tx Reese
Er staan zulke leuke spulletjes in!
er zijn misschien nogal wat onduidelijkheden rondom de 220cm lange matrassen. Maar er blijven een aantal verschillende matrassen (en dekmatrassen/boxsprings/lattenbodems) in 220cm in het assortiment. Deze staan ook aangegeven in de catalogus op pagina 200...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Lois het volgende:
Wat ik begreep vandaag, maar de medewerkers hier zullen dat vast beter kunnen vertellen, is dat op veler verzoek de 220 weer terug komt.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
er zijn misschien nogal wat onduidelijkheden rondom de 220cm lange matrassen. Maar er blijven een aantal verschillende matrassen (en dekmatrassen/boxsprings/lattenbodems) in 220cm in het assortiment. Deze staan ook aangegeven in de catalogus op pagina 200...
Blauwe plek?! Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Light het volgende:
[..]
Je hebt gelijken ik zat mis
Maar ik wacht nog even met weer inkopen doen bij de Ikea. De blauwe plek van de vorige keer mag eerst helemaal weg(En de bureaustoel Kläppe is veel te zwaar
)
Ja, die stoel heb ik. En vooralsnog bevalt hij goed. Alleen het naar huis slepen was iets minder geslaagd.quote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blauwe plek?! Wat heb je gedaan?
Heb je de KLÄPPE bureaustoel ja? Bevalt die?
Kassabon goed bewaren he! Je hebt 10 jaar garantie op die stoel
Ooow wacht... jij had die stoel in Amersfoort gekocht tijdens de opening of niet?quote:Op zondag 3 september 2006 00:16 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, die stoel heb ik. En vooralsnog bevalt hij goed. Alleen het naar huis slepen was iets minder geslaagd.
En die kassabon ligt hier nog wel. Zo'n thermoprint blijft waarschijnlijk geen 10 jaar leesbaar, maar da's een ander verhaal.
Nee, ik heb die stoel vorige week zaterdag gekocht in Hengelo. Ik heb erover geschreven op m'n weblog, maar daar leest toch nooit iemand.quote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow wacht... jij had die stoel in Amersfoort gekocht tijdens de opening of niet?
Ik denk dat wanneer je de kassabon in bijvoorbeeld het garantieboekje bewaard dat de print gewoon duidelijk blijft! Of maak anders een kopietje... ik zou em zeker wel goed bewaren! 10 jaar is lang, maar het is zonde dat je em niet meer hebt als je em nodig hebt...
quote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, ik heb die stoel vorige week zaterdag gekocht in Hengelo.
Nu de bon nog leesbaar is kopietje ervan maken. En als over 9 jaar je stoel in elkaar stort met de onleesbare bon en het kopietje teruggaanquote:Op zondag 3 september 2006 00:36 schreef Light het volgende:
En hoe ik dat met die bon ga oplossen, dat moet ik nog even bekijken.
Ik ben benieuwd hoe ze jullie gaan bevallen! Wij vonden ze in de winkel wel ok, maar thuis absoluut niet. Achteraf gezien zijn wij beiden te dun voor zo'n ontzettend stevig matras. We hebben inmiddels bij een andere winkel andere matrassen gekochtquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de gids ook nog niet![]()
We hebben we de tijdelijke IKEA Family pas via de email![]()
We zijn vanmiddag bedden gaan testen bij Ikea. Heerlijk hoor![]()
De keus is gevallen op de Hasselback 90X220. Het wachten is nu alleen nog op het dekmatras Timan in de maat 180 x 220. Die is nog niet leverbaar zei de aardige mevrouw achter de balie (wat hebben ze onvoorstelbaar aardig personeel) en wanneer het wel bestelbaar is is nog niet bekend. Net als de onderkant voor de boxspring, de Sturefors, ook nog niet bestelbaar in de maat 90 x 220.
Ik hoop dat het snel leverbaar is want we slapen nu, dankzij een erg lek waterbed, op een matrasje op een plank![]()
Nee, zover zijn we helaas nog niet in de Nederlandse organisatie. Ik denk nog een jaartje en dan kan je via internet spullen bij IKEA kopen. De Jokkmokk was vandaag in Amsterdam gewoon op voorraad....quote:Op zondag 3 september 2006 10:26 schreef greatgonzo het volgende:
wil graag de jokmokk eettafel set, maar die is niet op voorraad in Hengelo. Is er een mogelijkheid te bestellen bij Ikea, zonder dat ik er extra heen hoef te rijden?
maar terplekke kan je wel bestellen?quote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we helaas nog niet in de Nederlandse organisatie. Ik denk nog een jaartje en dan kan je via internet spullen bij IKEA kopen. De Jokkmokk was vandaag in Amsterdam gewoon op voorraad....
Check altijd even internet of 0900-belikea voor actuele voorraadinformatie als je gaat rijden!!![]()
Uiteraard...., neem een auto mee, kan je hem zelf vervoeren!!quote:Op maandag 4 september 2006 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar terplekke kan je wel bestellen?
ik geloof dr niet meer in.quote:Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef SpaRood het volgende:
"heb jij 'm al in de bus?"
Ik heb hem, eindelijk!!!!!
Die Anna bot is echtquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof dr niet meer in.
ik ga die anna-bot maar eens pesten.
En liggen die dan gewoon in de zaak? Op de keukenafdeling?quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Thermo het volgende:
ja die alu achterwanden kan je krijgen, zijn 60x70. Heb er hier een hele hoop gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |