Hij staat ook niet meer in het oranje op de site... helaas... de oranje hoes is uit het assortiment...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand of je ook oranje hoezen voor de klippan bank kan krijgen? Die staan namelijk niet in de brochure die ik kreeg, maar op de site staat dat de bank wel in oranje verkrijgbaar is.
En klopt het dat de granan hoes kwalitatief beter is dan de almas?
Hier geen plasticje hoor..quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zul je toch op zich best blij zijn dat de catalogus dit jaar in kunststof verpakt is (toch?)
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Misschien waren we ook wel te optimistisch dat na een dikke week het wel ingelegen was, maar ik word elke ochtend 'brak' wakker met pijn in mn schouder en nek (heb een goed kussen). We zullen het inderdaad nog een paar weekjes aankijken, misschien went het wel en moeten ze nog wat meer ingelegen worden. Toevallig gisteren nog even in de ikea geweest en daar voelt het matras veel zachter, er liggen natuurlijk dagelijks zoveel mensen op. En in 220 is helaas weinig keus, dus deze voelde wel de beste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoe lang slaap je er al op?
Ik krijg regelmatig mensen terug aan de klantenservice met een nieuwe matras waar ze amper een week op geslapen hebben. Oordeel is dan 9 van de 10 keer 'te hard'; vaak heeft men niet in de gaten dat het menselijk lichaam moet wennen aan de overgang van een oud/ingezakt matras naar een nieuwe, immers de ondersteuning is heel anders waardoor je je spieren tijdens het slapen op een andere manier (ont)spant. Dan is het niet gek dat je de eerste paar dagen spierpijn hebt.
En heb je 't matras uitgeprobeerd toen je 't kocht? "De SULTAN FORSBACKA was het beste getest in de Consumentengids, maar ik vind 'm niet fijn liggen!" -- Da's niet zo heel vreemd als je altijd een boxsping gewend bent geweest en dan ineens overgaat op een latex- of foammatras. Geldt ook andersom trouwens, ook hier geldt dat je eraan moet wennen; die omruilgarantie geldt niet voor niks 90 dagen.
Wat niet wegneemt dat je er mee terug moet gaan op het moment dat 'ie echt niet bevalt! Check wel even de beschikbaarheid in de winkel om te voorkomen dat je je oude matrassen inlevert en de nieuwe (gewenste) niet op voorraad zijn. Test ze goed uit! Zijn ze niet op voorraad, overleg dan met de klantenservice wat je het beste kan doen, zo voorkom je dat je een tijd zonder matras/boxspring zit.
Maar koop never nooit de VESTBY kast, ik heb 'm voor de tweede keer dit weekend opgezet, ik heb 'm met wit tape bij elkaar moeten plakken omdat 'ie anders niet in elkaar bleef.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:34 schreef Allan24 het volgende:
Is dit dan misschien wat? Lijkt me niet moeilijk te vervoeren en/of te (de)monteren.
[afbeelding]
Ik ken 'm verder niet hoor, maar allicht handiger dan een PAX garderobekasten combinatie
zijn ze nog via een of andere inet shop te krijgen toevallig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij staat ook niet meer in het oranje op de site... helaas... de oranje hoes is uit het assortiment...
Het verschil tussen de ALMAS en de GRANAN hoezen is dat de ALMAS hoes van 100% katoen is en de GRANAN hoes is een mix van 65% polyester en 35% katoen. Qua kwaliteit zit daar niet zo heel veel verschil in...
Je kunt ook gaan kijken zonder te kopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Okee, ik ga verhuizen, ik woon echt way te gevaarlijk dicht bij die IKEA. Nu ben ik er al weer geweest.
Leugens!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Light het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan kijken zonder te kopen
Euhm ik heb het even voor je nagekeken en ik ga je aanraden om toch naar Hengelo te rijden aangezien IKEA Groningen dat artikel niet voert...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor die uitgebreide informatie.![]()
Ik hoop dan dat Groningen het BRATTBY-vachtje ook heeft, want daar zijn we zaterdag toevallig in de buurt! Anders wordt het nog eens naar Hengelo rijden![]()
Ik heb het voor je nagekeken, en moet je teleurstellen... de oranje KLIPPAN hoes is landelijk uitverkocht. Sorry!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:39 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zijn ze nog via een of andere inet shop te krijgen toevallig?
en wat is die ene site?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
Wat je nog wel zou kunnen proberen is een te kijken op marktplaats.nl of die ene site waar ze tweedehand IKEA artikelen verkopen
Die gaan we hier natuurlijk niet vermeldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Geweldige service van Ikea..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoe lang slaap je er al op?
Ik krijg regelmatig mensen terug aan de klantenservice met een nieuwe matras waar ze amper een week op geslapen hebben. Oordeel is dan 9 van de 10 keer 'te hard'; vaak heeft men niet in de gaten dat het menselijk lichaam moet wennen aan de overgang van een oud/ingezakt matras naar een nieuwe, immers de ondersteuning is heel anders waardoor je je spieren tijdens het slapen op een andere manier (ont)spant. Dan is het niet gek dat je de eerste paar dagen spierpijn hebt.
En heb je 't matras uitgeprobeerd toen je 't kocht? "De SULTAN FORSBACKA was het beste getest in de Consumentengids, maar ik vind 'm niet fijn liggen!" -- Da's niet zo heel vreemd als je altijd een boxsping gewend bent geweest en dan ineens overgaat op een latex- of foammatras. Geldt ook andersom trouwens, ook hier geldt dat je eraan moet wennen; die omruilgarantie geldt niet voor niks 90 dagen.
Wat niet wegneemt dat je er mee terug moet gaan op het moment dat 'ie echt niet bevalt! Check wel even de beschikbaarheid in de winkel om te voorkomen dat je je oude matrassen inlevert en de nieuwe (gewenste) niet op voorraad zijn. Test ze goed uit! Zijn ze niet op voorraad, overleg dan met de klantenservice wat je het beste kan doen, zo voorkom je dat je een tijd zonder matras/boxspring zit.
* Allan24 heeft deze week nog vakantiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:03 schreef Spookje81 het volgende:
Is er nog iemand die naar de ikea breda gaat vanavond? Of moet Allan toevallig werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |