Bonde is kastquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Vind je het erg als ik even niet meer volg?
En als je dan net bij de BJÖRNA bent sturen ze je weer naar de SKÄNKA!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
Zouden die medewerkers dat doen om de klanten op de BONDE te jagen, of zou het gewoon onwetendheid zijn?
Ze zouden dat eens ter BJÖRNA moeten brengen daar!
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
Zouden die medewerkers dat doen om de klanten op de BONDE te jagen, of zou het gewoon onwetendheid zijn?
Heb je soms een MOTTO voor je hoofdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Vind je het erg als ik even niet meer volg?
Even een SKÄRPT lenen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je soms een MOTTO voor je hoofd?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond net MARKÖR.rar op google
Je kunt beter op zoek gaan naar een KORALL, baby.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond net MARKÖR.rar op google
Okee, dan ga ik in de tussentijd even op de SULTAN FÄNGEBO.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, dan gooien we hem daarna in de BÄSTIS, voor de hond.
HÄLLSKÄRquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt beter op zoek gaan naar een KORALL, baby.
Je komt nooit in de winkel? Laten je ouders je altijd in SMALLAND?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kom nooit in Ikea.... mis ik nu iets?
![]()
Die Zweedse gehaktballen in de kantinequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kom nooit in Ikea.... mis ik nu iets?
![]()
En gratis refills van je drank!! Ben er een paar keer gaan eten als student. Lekker die balletjes en helemaal je naar de tering zuipen met Coca-Cola, Sprite, Fanta of - nog beter - een mix van alle soorten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Zweedse gehaktballen in de kantine![]()
![]()
![]()
En de gerookte zalmquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die Zweedse gehaktballen in de kantine![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |