abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41202634
w8en zuigt ZOOOO erg...

ik heb m dus nog steeds niet

(nee dit is geen tvp)
suck my asshole taco bender
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:40:26 #27
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_41202848
weet iemand of er ook hoezen te koop zijn voor de 2,5 zits variant van de klippan bank?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:18:26 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41204045
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef Sanne het volgende:
Nog niet.
Misschien morgen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:37:42 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41204648
Ik heb hem ook nog niet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41205169
Ik heb mijn schoenspanners gekocht vandaag. 20 stuks voor 1,50
pi_41205868
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:18 schreef E.T. het volgende:

[..]
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Reese het volgende:

ET, zal ik je je er eentje opsturen?? Heb je hem maandag in ieder geval in huis!
Eeuwig vijfentwintig
pi_41206282
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand of er ook hoezen te koop zijn voor de 2,5 zits variant van de klippan bank?
aber ja naturlich!

www.ikea.nl/klippan

De hoezen van KLIPPAN kosten:
hoezen Almås 30.- (naturel / rood / wit /
hoezen Granån 30.- (donker blauw / zwart)
hoezen Almås 50.- (roze-rood / grijsgroen)
hoezen Vimle 50.- (groen / rood)
hoes Kottla 80.- (wit)
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn schoenspanners gekocht vandaag. 20 stuks voor 1,50
Ow das best wel een koopje!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41207220
Vraagje voor de ikeamedewerkers! We hebben onlangs de hasselback matrassen gekocht en nu we er een aantal nachten op slapen vallen ze toch behoorlijk tegen. We worden beide elke dag wakker met nek- en,schouderpijn en het wordt eerder erger dan minder (we hebben het een paar nachten gegeven ivm 'inliggen' en wennen). Ze zijn vooral op schouderhoogte gewoon te hard voor ons. Nu zag ik in de nieuwe gids (die dus binnen is ) dat er ook wordt aangeraden om er een dekmatras op te leggen. Nu hebben wij een matras van 220 dus de enige optie is de timan. Scheelt dit nu echt zoveel? Worden deze meestal verkocht bij een binnenveringsmatras?

En ik heb begrepen dat je de matrassen eventueel wel weer kan retourneren. Als ik het goed begrijp krijg je dan een tegoedbon? Moet je die persé aan een matras besteden dan? Aangezien er in 220 weinig keus is, willen we dan liever iets anders voor die waarde aanschaffen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_41208323
Ik had de gids maandag in de bus, maar 't was geen geadresseerde. Vandaag meteen maar eens mezelf naar de Ikea geschopt. Dat ging best goed, alleen de terugreis was minder, met een grote zware doos in de bus.
pi_41208397
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef Étoile het volgende:
Vraagje voor de ikeamedewerkers! We hebben onlangs de hasselback matrassen gekocht en nu we er een aantal nachten op slapen vallen ze toch behoorlijk tegen. We worden beide elke dag wakker met nek- en,schouderpijn en het wordt eerder erger dan minder (we hebben het een paar nachten gegeven ivm 'inliggen' en wennen). Ze zijn vooral op schouderhoogte gewoon te hard voor ons. Nu zag ik in de nieuwe gids (die dus binnen is ) dat er ook wordt aangeraden om er een dekmatras op te leggen. Nu hebben wij een matras van 220 dus de enige optie is de timan. Scheelt dit nu echt zoveel? Worden deze meestal verkocht bij een binnenveringsmatras?
Een dekmatras ligt wel errug lekker hoor! maar ik denk dat een dekmatras niet zoveel stevigheid toevoegd aan je bed... dus wanneer je SULTAN HASSELBACK matras al te zacht is, dan wordt het hiermee niet veel beter.
quote:
En ik heb begrepen dat je de matrassen eventueel wel weer kan retourneren. Als ik het goed begrijp krijg je dan een tegoedbon? Moet je die persé aan een matras besteden dan? Aangezien er in 220 weinig keus is, willen we dan liever iets anders voor die waarde aanschaffen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:08:31 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41208828
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Reese het volgende:

[..]

[..]

dat is net zoiets als je kadootje al voor Sinterklaas krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41208931
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat is net zoiets als je kadootje al voor Sinterklaas krijgen
Geloof je nog in SInterklaas dan?

Maarreh... it's your call. Ik heb er twee liggen hier, dus wellicht kan ik jou (of een andere Fok!ker) er blij mee maken . Laat maar weten.
Eeuwig vijfentwintig
pi_41210898
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je op matrassen met een licht grijze en een witte tijk een omruilgarantie. Dat zou inhouden dat je je 'verkeerde' matrassen naar IKEA terug kunt brengen, dat je een tegoedpas krijgt en dat je daarvoor een nieuwe matras uitzoekt... Misschien is de SULTAN HEDFORS een optie?
Is ook iets goedkoper dan de SULTAN HASSELBACK, en dat verschil mag je wel gebruiken voor andere artikelen.
Die Sultan Hedfors hebben wij nu ook sinds 2 dagen/nachten en ik moet zeggen dat we er allebei niet ontevreden over zijn. Mijn vriend is een stuk langer en dus ook een stuk zwaarder dan ik, en volgens het IKEA-tabelletje valt hij dan ook in de categorie "stevig matras". Ik val daarentegen officieel in de categorie van zachte matras, maar ik heb ook niks te klagen! Je krijgt behoorlijk veel steun en ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon op mijn rug geslapen!

Ik ben overigens wel nog aan het denken over een mogelijk ander kussen. Ik heb nu een laag kussen gekocht bij IKEA (weet zo de naam even niet meer), maar ik twijfel of dit ideaal voor mij is. Ik slaap wel vaak op mijn buik, dus een al te hoog kussen is dan niet echt goed. Maar dit voelt wel heel slapjes..

En die dekmatrassen, zijn die toevallig ook verkrijgbaar in 160x220?
pi_41211706
Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:

- Een PAX gaderobekast element van 100×35×201
- PAX nexus deur, berkenfineer, 50×159 en
- twee lades KOMPLEMENT 100×58.

Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.

Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus. Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...

[ Bericht 12% gewijzigd door Toad op 27-08-2006 00:46:32 ]
pi_41211924
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Die Sultan Hedfors hebben wij nu ook sinds 2 dagen/nachten en ik moet zeggen dat we er allebei niet ontevreden over zijn. Mijn vriend is een stuk langer en dus ook een stuk zwaarder dan ik, en volgens het IKEA-tabelletje valt hij dan ook in de categorie "stevig matras". Ik val daarentegen officieel in de categorie van zachte matras, maar ik heb ook niks te klagen! Je krijgt behoorlijk veel steun en ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon op mijn rug geslapen!
Kijk... die categorien zijn puur hulpmiddeltjes natuurlijk.. als jij inderdaad goed slaapt op een stevige matras, dan is er dus niks aan de hand! Wat we in de winkel wel vaak zien is dat stellen twee aparte matrassen nemen. 1 waar hij goed op kan liggen en 1 waar zij goed op kan liggen.
quote:
Ik ben overigens wel nog aan het denken over een mogelijk ander kussen. Ik heb nu een laag kussen gekocht bij IKEA (weet zo de naam even niet meer), maar ik twijfel of dit ideaal voor mij is. Ik slaap wel vaak op mijn buik, dus een al te hoog kussen is dan niet echt goed. Maar dit voelt wel heel slapjes..
Is een tweede kussen geen optie? Dat heb ik zelf namelijk ook en 's nachts kun je er 1 aan de kant drukken wanneer je die niet nodig hebt!
quote:
En die dekmatrassen, zijn die toevallig ook verkrijgbaar in 160x220?
Nee... volgens de catalogus (blz 203) niet in ieder geval... wel in 80x220 en 160x220...
pi_41212258
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef Toad het volgende:
Ik sta op het punt om twee PAX deurtjes te gaan verkleinen. Volgens de Ikea medewerker en de computer (in dit geval het programma PAX planner) kon namelijk de volgende combinatie:

- Een PAX gaderobekast element van 100×35×201
- PAX nexus deur, berkenfineer, 50×159 en
- twee lades KOMPLEMENT 100×58.

Maar nu ik de deuren boven de lades wil plaatsen lukt het niet. Beide deuren zijn c.a. 1 cm. te groot. Voordat ik ga sleutelen aan de deurtjes bel ik nog wel even de klantenservice op. Maar wellicht is hier een Ikea medewerker die reeds ervaring heeft met dit probleem.
1. heb je wel de goede laden? Als je kast 35 diep is, zou je ook 35 diepe laden moeten hebben ipv 58cm diepe...

2. Het probleem dat je beschrijft ken ik niet. Ik kan je alleen niet aanraden om zomaar deuren te gaan inkorten (ivm garantie).

Is het niet zo dat je bij de KOMPLEMENT laden zelf kunt kiezen hoe 'diep' je deze wil? Dus dat er in de ladenfront twee gleuven zitten voor de ladebodem? in dat geval zou je er misschien voor moeten kiezen de laden een gleuf hoger te monteren...

Mocht je hier toch niet mee verder komen. De IKEA telefonische klantenservice is morgen ook geopend aangezien de vestigingen Amersfoort, Amsterdam en Delft een koopzondag hebben.
quote:
Overigens heb ik de nieuwe Ikea catalogus nog niet in de bus. Kan je nou vanaf september lid worden Ikea family? Misschien wel leuk idee...
De regio Amsterdam krijgt komende week de catalogus thuis!
En op www.ikea.nl/IKEA_FAMILY kun je je nu al aanmelden voor IKEA FAMILY!
  zondag 27 augustus 2006 @ 02:04:20 #42
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_41214068
Nog steeds geen catalogus. Vandaag ben ik bij IKEA Hengelo geweest, en alles was daar op....pas in de tweede week van september krijgen ze weer nieuwe.
Drink ik.
  zondag 27 augustus 2006 @ 05:39:23 #43
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_41216184
Eergister nog bij Ikea Barendrecht geweest. Een nogal ongemotiveerde medewerker op de keukenafdeling wist me te melden dat de catalogus in week 36 kwam.
Ben benieuwd.
pi_41216488

Voor alle duidelijkheid nog eens:
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
Vergis je niet!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41216899
Ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem in de aanbieding, ik wil 'm eventueel ook wel ruilen tegen 2 x 80x200 cm
pi_41216940
Weet iemand wanneer de regio Rotterdam de nieuwe gids krijgt? Ik ben erg benieuwd, omdat ik dit jaar op zoek ga naar spullen voor mijn eigen huisje. De gids is vaak handig om ideeën op te doen!
pi_41218035
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:10 schreef Syytön het volgende:
Ik heb de SULTAN LOVENE lattenbodem in de aanbieding, ik wil 'm eventueel ook wel ruilen tegen 2 x 80x200 cm
Ik wil wel zo'n dopje hebben!
pi_41218058
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef Bartjebart het volgende:

Nee... volgens de catalogus (blz 203) niet in ieder geval... wel in 80x220 en 160x220...
Uhm, typo?
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:53:10 #49
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41218659
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

Deze is alleen niet openomen in de catalogus maar verschijnt in een extra catalogus (100 pagina's) ergens in november.
Ow leuk ... kunnen we weer een topic beginnen over wie 'm wel of niet heeft !!!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41219877
We hadden gisteren het NIEUW feest @ iekeeja Heerlen, het was gezellig met bier en bbq, wat nog leuker is ik heb snapshots gezien van de nieuwe vestiging, en ja hoor Heerlen word de grootste van de Benelux.. Kan alleen niet meer met de verbouwing meedoen want, ik ga ikea helaas vanaf januari verlaten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')