abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455990
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

• IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten

IKEA STOCKHOLM
    quote:
    1984
    De Stockholm serie doet haar intrede.
    IKEA ontwerpt een reeks kwaliteitsmeubels vervaardigd met een aantal van onze favoriete materialen: berkenhout, leer en cretonne. De STOCKHOLM serie heeft alles wat men mag verwachten van traditioneel vakmanschap. Behalve het hoge prijskaartje dan. STOCKHOLM wordt bekroond met de prijs Excellent Swedish Design.
    En nu, 22 jaar later is de serie terug!

WOONSDAG
    30 Augustus is het de allerlaatste Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

Voorgaande topics:
    IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
    IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 6% gewijzigd door WebForce op 05-08-2006 08:59:54 ]
  • pi_40456006
    Laatste vraag uit het vorige topic:
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
    wnnr is de verbouwde ikea delft open, ik bedoel met het aangebouwde deel.
    Ik ga even de OP nog aanpassen
    pi_40458963
    *meldt*

Ik heb 'm!

Mooier en kleurrijker dan de 2006 editie vind ik!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_40459221
    Vraagje: in de Klimat verlichtingsserie wil ik graag een wand of plafondspot, ik dacht dat ik 'm laatst zag bij Ikea Haarlem maar kan 'm niet terugvinden op de site. Bestaat 'ie en zoja hoeveel spots zitten er aan?

Voor de duidelijkheid even een plaatje van de hamglamp variant:
    pi_40459306
    Hmm, ik had die op toch anders gedaan, meer iets als: Nog 3 weken tot Amersfoort, of iets in die trand
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:29:46 #6
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_40459482
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Allan24 het volgende:
    *meldt*

Ik heb 'm!

[afbeelding]

Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatje
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:33:39 #7
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40459579
    kleurtjes
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_40459717
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

Het formaat lijkt anders (meer rechthoekig.. vorige was zo te zien meer vierkant) en hij lijkt erg dun, zo op het plaatje
    Dat komt omdat ik de foto (!) schuin genomen heb het formaat is hetzelfde als van vorig jaar en hij is niet dunner
      donderdag 3 augustus 2006 @ 19:43:17 #9
    3011 E.T.
    pi_40459876
    *zweet van voorhoofd veegt*

gelukkig maar
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_40460596
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef kalinho het volgende:
    Hmm, ik had die op toch anders gedaan, meer iets als: Nog 3 weken tot Amersfoort, of iets in die trand
    Amersfoort
      donderdag 3 augustus 2006 @ 20:39:09 #11
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40461398
    Ik heb een klacht .
    Ik heb borden gekocht van de Dinera serie. En ik heb er nu slechtsTWEE keer van gegeten en er zitten NU al allemaal krassen in op de plekken waar ik mijn vlees heb gesneden .
    Mijn Ikea, wat doe je
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      Jubileum moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 21:07:00 #12
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_40462198
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef E.T. het volgende:
    *zweet van voorhoofd veegt*

gelukkig maar
    Hahaha ik had precies hetzelfde, echt zo'n teleurstellend "wat is ie dun!" gevoel
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_40463458
    Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_40463577
    IKEA.
    For great justice!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 21:57:08 #15
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40463742
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
    Ik heb een klacht .
    Ik heb borden gekocht van de Dinera serie. En ik heb er nu slechtsTWEE keer van gegeten en er zitten NU al allemaal krassen in op de plekken waar ik mijn vlees heb gesneden .
    Mijn Ikea, wat doe je
    Indien je de bon bewaard hebt, kun je je servies retourneren. Tip: ruil het voor de IKEA 365+ serie, die is echt super, krasvast en blijft lang mooi
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_40465316
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
    Oe, de nieuwe gids. Is die ook in de winkel te krijgen eigenlijk (wij krijgen hem hier niet thuis)? Ben vanmiddag nog in de Ikea geweest maar heb er niet op gelet want wist niet dat de nieuwe er al is!
    Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_40465367
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef WebForce het volgende:
    Laatste vraag uit het vorige topic:
    [..]

Ik ga even de OP nog aanpassen
    Misschien is het dan ook handig om Kalinho bij IKEA Sliedrecht weg te halen? Die vestiging is immers al een maandje dicht...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 3 augustus 2006 @ 22:55:11 #18
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_40465561
    Is het trouwens gebruikelijk dat er tijdens openingstijden niet met een heftruck wordt gereden door het zelfbedieningsmagazijn? Vanavond in Amsterdam barste een vrouwtje in tranen uit toen haar onderdeel van een kast wel voorradig was maar ergens hoog in een stelling stond en het desbetreffende personeelslid niets wilde doen. (was ook wel een ontzettendel lompe Harry)
    pi_40465945
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Gumtree het volgende:
    Is het trouwens gebruikelijk dat er tijdens openingstijden niet met een heftruck wordt gereden door het zelfbedieningsmagazijn? Vanavond in Amsterdam barste een vrouwtje in tranen uit toen haar onderdeel van een kast wel voorradig was maar ergens hoog in een stelling stond en het desbetreffende personeelslid niets wilde doen. (was ook wel een ontzettendel lompe Harry)
    Ja dat is inderdaad gebruikelijk!
    Bij IKEA zijn we erg bezig met veiligheid voor onze medewerkers maar ook voor onze klanten. Wanneer wij tijdens openingstijden met een heftruck door de winkel gaan rijden en er vliegt een klein kind de gang in waar op dat moment de heftruck naar beneden komt, dan is dat niet zo geweldig handig...
    pi_40466548
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee de nieuwe catalogus ligt pas vanaf midden september in de winkel. Eerst wordt geheel Nederland voorzien van een nieuwe catalogus. Deze worden binnenkort landelijk verspreid. Alleen als je een JA/NEE of NEE/NEE sticker hebt krijg je er geen.
    Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi beneden ) dus die gids krijgen we hier niet.
    pi_40467019
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
    Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
    pi_40469696
    * Vava kijkt uit naar de nieuwe catalogus

Ik heb een nieuw bed nodig
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_40471144
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nog ff geduld dus. Onze huisbaas heeft zo'n k*tsticker op de deur geplakt (anders is het zo'n zooi beneden ) dus die gids krijgen we hier niet.
    Dan plak je er nog een sticker onder: MAAR IK WIL WÉL GEWOON DE IKEA-CATALOGUS!!!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:23:44 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_40471247
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Toch die sticker er maar eens af halen.
    For great justice!
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:35:46 #25
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40471365
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
    Wij hebben niet zo'n sticker op de brievenbus, maar nog nooit een Ikea catalogus gehad in alle 6 jaar dat we op ons vorige adres woonden.
    Zien of we nu in het nieuwe huis wel een gids krijgen

Maaruh Ikeamensen, klopt het dat het servies (Dinera) van niet zo'n goede kwaliteit is? Ik heb allemaal meskrassen erin staan, terwijl we er nog maar twee keer van gegeten hebben.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_40471366
    Bestaan er trouwens ook "NEE huis-aan-huisbladen interesseren me niet / JA ik vind reclamekrantjes wél leuk"-stickers?
    pi_40472241
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef imago het volgende:
    Bestaan er trouwens ook "NEE huis-aan-huisbladen interesseren me niet / JA ik vind reclamekrantjes wél leuk"-stickers?
    Zelf maken:
    http://home.hetnet.nl/~eefbuurman/janeestickers/janeestickers.htm

vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:51:17 #28
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_40472417
    Vanmiddag nog maar eens naar de IKEA, ik wil nog een spiegel hebben in de gang, een niet zo'n hele grote ivm beperkte ruimte.
    For great justice!
    pi_40477748
    oooh de nieuwe gids!!! hebbe hebbe hebbe! Nniet dat ik echt iets nodig heb hoor.
    * Jelief wacht trouwens op antwoord op sollicitatie bij IKEA Haarlem
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:58:43 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40477784

onze Duitse marketingmensen zijn best creatief wel
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:36:02 #31
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_40480886
    Druk bij de IKEA net!
    For great justice!
    pi_40482611
    De metalen steunpootjes van mijn vandaag gearriveerde LACK tv-meubel ontbreken.
    Weet iemand toevallig of je ze bij de winkel zo mee kan krijgen, of moet er eerst met het informatienr gebeld worden?
    ...
    pi_40482803
    Wij hebben de nieuwe gids nog niet binnen!
    Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
    time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
    pi_40484421
    Heeft IKEA ook een ophangsysteem voor schilderijen etc?. Zo'n frame wat je boven tegen het plafond aanmaakt en waaraan je dan met ding draad je schilderijen hangt. Ik kan er eigenlijk niets over terugvinden op de site, maar volgens een vriend zouden ze zo'n systeem hebben.
    Zu hause ist alles besser
    pi_40485127
    Ok, dank mensen
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 08:14 schreef imago het volgende:

[..]

Dan plak je er nog een sticker onder: MAAR IK WIL WÉL GEWOON DE IKEA-CATALOGUS!!!
    pi_40488590
    Ik wil mijn kamer opfrissen en heb het een en ander nodig. Misschien dat ik morgen bij IKEA ga shoppen. Misschien, want ik moet nog iemand strikken met een stationcar

Op het boodschappenlijstje:

Bureaucombinatie Galant

Bureaustoel Nominell

Het is hard nodig, want nu heb ik nog een tienertafeltje (14 jaar oud ) en een bureaustoel met afgebroken rugleuning.

Verder nog even kijken naar zo'n rolgordijnachtige lap voor het raam en wat accessoires .
    Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
    (__/)
    (='.'=)
    pi_40488591
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 15:34 schreef G-string het volgende:
    Wij hebben de nieuwe gids nog niet binnen! [afbeelding]
    quote:

[..]

Jubileum moderator vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:38:23 #38
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_40490106
    Ik was vanmiddag even snel in de Haarlemse vestiginging en man wat was het er druk!! Het leek wel voor niks allemaal
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:19:32 #39
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_40491289
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef kaputwiehund het volgende:
    Heeft IKEA ook een ophangsysteem voor schilderijen etc?. Zo'n frame wat je boven tegen het plafond aanmaakt en waaraan je dan met ding draad je schilderijen hangt. Ik kan er eigenlijk niets over terugvinden op de site, maar volgens een vriend zouden ze zo'n systeem hebben.
    Nee, we hebben geen ophangsysteem...

Het is heel erg druk bij alle vestigingen, bij IKEA Duiven is hert zelfs zo erg dat we zondag voor het personeel open gaan en de helft van de vrachtagens die morgen komen gaan vullen, we kunnen het simpelweg niet aan... Voor het eerst dat dit gebeurt volgens mij .

We hebben elke dag zo'n 10 vrachtwagens, waar we er eigenlijk maximaal 6 kunnen handelen

btw, is Kalinho nu werkzaam in Barendrecht?
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:34:42 #40
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_40491750
    OP staat nu hierrrr
    pi_40495981
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 15:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
    De metalen steunpootjes van mijn vandaag gearriveerde LACK tv-meubel ontbreken.
    Weet iemand toevallig of je ze bij de winkel zo mee kan krijgen, of moet er eerst met het informatienr gebeld worden?
    Die metalen pootjes worden niet gelijk met je kast meegeleverd, maar moet je los aanschaffen. Sorry...

Dat zijn de CAPITA pootjes en zijn verkrijgbaar in 3 hoogtes: 11cm, 16cm en 21cm. en kosten resp. 7.-, 8.- en 9.- per 4 stuks.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:03:17 #42
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_40496303
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 20:19 schreef WebForce het volgende:

[..]

Het is heel erg druk bij alle vestigingen, bij IKEA Duiven is hert zelfs zo erg dat we zondag voor het personeel open gaan en de helft van de vrachtagens die morgen komen gaan vullen, we kunnen het simpelweg niet aan... Voor het eerst dat dit gebeurt volgens mij .

We hebben elke dag zo'n 10 vrachtwagens, waar we er eigenlijk maximaal 6 kunnen handelen
    Ik was woensdag nog bij IKEA Duiven en het was zooo ontzettend druk!!!!
    Zelfs de fritessaus was op!
    Mensen moesten staand eten omdat er geen plek meer was.

Toch aardig geslaagd!

dit vloerkleed uit de koopjeshoek

deze lamp (volgens mij nieuwe collectie, volgens de site niet)
    Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
    pi_40496464
    IKEA
    pi_40496553
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Double-U het volgende:

[..]

Ik was woensdag nog bij IKEA Duiven en het was zooo ontzettend druk!!!!
    Zelfs de fritessaus was op!
    Mensen moesten staand eten omdat er geen plek meer was.

Toch aardig geslaagd!

dit vloerkleed uit de koopjeshoek
    [afbeelding]

deze lamp (volgens mij nieuwe collectie, volgens de site niet)
    Is die lamp van de IKEA STOCKHOLM serie?
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:13:08 #45
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_40496611
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is die lamp van de IKEA STOCKHOLM serie?
    Nee, het is de SIFFERBO. In Duiven stond er heel groot NIEUW op.
    pi_40496904
    Vraagje aan de medewerkers: klopt het dat het bed Hemnes helemaal niet meer leverbaar is in 180x220? Komt deze maat ook niet meer?
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_40497250
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Double-U het volgende:

[..]

Nee, het is de SIFFERBO. In Duiven stond er heel groot NIEUW op.
    Ow niet alles wat nieuw is hoeft als zodanig op internet te staan...dus dat zou inderdaad best wel kunnen...

Maar hijs leuk!
    pi_40497297
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Étoile het volgende:
    Vraagje aan de medewerkers: klopt het dat het bed Hemnes helemaal niet meer leverbaar is in 180x220? Komt deze maat ook niet meer?
    alle 220 bedden, matrassen en lattenbodems zijn door IKEA uit het assortiment gehaald... Sorry!
    pi_40497490
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

alle 220 bedden, matrassen en lattenbodems zijn door IKEA uit het assortiment gehaald... Sorry!
    Wat jammer zeg en ook best onlogisch met al die lange nederlanders...

Wij konden trouwens nog wel de malm en matras hasselback en een lattenbodem in 220 kopen, maar dat zou dan restant zijn blijkbaar?
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_40497580
    nog maals me vraag.

Wie weet wanneer de verbouwde ikea delft zijn deuren opent.
    ik zoek een huis heb jij wat voor me?
    als je naar rechts kijk zie je links niets
    pi_40497653
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Étoile het volgende:

[..]

Wat jammer zeg en ook best onlogisch met al die lange nederlanders...

Wij konden trouwens nog wel de malm en matras hasselback en een lattenbodem in 220 kopen, maar dat zou dan restant zijn blijkbaar?
    Het vervelende is dat de Nederlands een van de langste volkeren is. En Nederland is niet echt het grootste IKEA land in de wereld dus qua assortiment maken wij niet zo heel veel uit, een land als Duitsland, Frankrijk of Groot-Brittanie is veel belangrijker...

Voor zover ik weet gaat de MALM serie in 220 er ook uit... Qua matras en lattenbodem heb je nog wel kans dat er van beide 1 soort in het assortiment blijft... maar voor zover ik weet gaat alles eruit.
    pi_40497801
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef Stealth-B2 het volgende:
    nogmaals mijn vraag.

Wie weet wanneer de verbouwde ikea delft zijn deuren opent?
    Via de website www.ikea-delft.nl kun je de gehele bouw volgen.
    Daar staat dat de planning is dat de nieuwe showroom en markethall in november open gaan. Alleen gaan ze dit volgens mij niet redden omdat ze ontzettend veel gedoe hebben gehad met de aannemersbedrijven...
    pi_40498060
    .... moet nog een nieuwe bank en dressoir kopen...
    Dus kom op met die Ikea gids!
    pi_40509737
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die metalen pootjes worden niet gelijk met je kast meegeleverd, maar moet je los aanschaffen. Sorry...

Dat zijn de CAPITA pootjes en zijn verkrijgbaar in 3 hoogtes: 11cm, 16cm en 21cm. en kosten resp. 7.-, 8.- en 9.- per 4 stuks.
    Dat zijn andere. De 'pootjes' die ik bedoel moet je er tussen schuiven, niet vastschroeven:

Maar ik ga er straks wel ff langs, hopelijk kan ik ze gewoon mee krijgen.
    ...
    pi_40514635
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 13:50 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Dat zijn andere. De 'pootjes' die ik bedoel moet je er tussen schuiven, niet vastschroeven:

[afbeelding]
    [afbeelding]

Maar ik ga er straks wel ff langs, hopelijk kan ik ze gewoon mee krijgen.
    Ow tis voor je tv meubel...

als je een kassabon meeneemt zou dat geen probleem mogen zijn!
    pi_40514933
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 20:19 schreef WebForce het volgende:

[..]

btw, is Kalinho nu werkzaam in Barendrecht?
    Zes auto's... Da's hier in Groningen standaard op een herfst/lente/winterdag.

Bananenyoghurt...
      zondag 6 augustus 2006 @ 16:42:15 #57
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40544851
    De Zweedse editie van de catalogus voor FY07 staat online: http://www.ikea.com/ms/sv(...)nline_kataloger.html
      zondag 6 augustus 2006 @ 17:43:37 #58
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_40546487
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 17:26 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Zes auto's... Da's hier in Groningen standaard op een herfst/lente/winterdag.

Groningen . Waar de klanten het klote vinden om te winkelen
    pi_40548663
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 16:42 schreef Adelante het volgende:
    De Zweedse editie van de catalogus voor FY07 staat online: http://www.ikea.com/ms/sv(...)nline_kataloger.html
    Handug! Ze hebben zelfs de koophulpen online staan!
    pi_40549821
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef WebForce het volgende:

[..]

Groningen . Waar de klanten het klote vinden om te winkelen
    Er zijn best wel wel klanten die onbedoeld in rondjes lopen, idd. Maar klote vinden om te winkelen, da's dan misschien weer wat overdreven. De meesten zijn wel tevreden, hoor.
    Bananenyoghurt...
    pi_40551453
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Handug! Ze hebben zelfs de koophulpen online staan!
    In de nieuwe catalogus staan ook alle (beknopte) koophulpen achterin inclusief artikelnummers en maten en alles... handig!
    pi_40553123
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef Allan24 het volgende:

[..]

In de nieuwe catalogus staan ook alle (beknopte) koophulpen achterin inclusief artikelnummers en maten en alles... handig!
    Ja dat heb ik gezien... maar das zoooo niet handig! dit jaar had je gewoon een stuk over GALANT bijvoorbeeld en daarbij gelijk de koophulp met verschillende onderdelen... dat is handig...
      zondag 6 augustus 2006 @ 22:10:17 #63
    3011 E.T.
    pi_40554069
    Heb 'm net even online doorgebladerd.. Leuke dingen gezien Nog even goed kijken in de papieren versie over een paar weken.

Die koophulpen.. sja, als je even wat moet opzoeken oid dat is het wel makkelijk.. hoef je niet die hele gids door te zoeken, maar gewoon in de gids was ook wel prettig..
    Voor beide opties zullen voor- en tegenstanders zijn
    pi_40558095
    Even een gekke vraag....kan je de Billy boekenkasten ook verven? Ik heb beuken en zou zo graag alles wit willen.
    pi_40563684
    Ik denk het minder tijd, geld en moeite kost als je gewoon een nieuwe witte Billy gaat kopen
    pi_40563686
    quote:

Op vrijdag 4 augustus 2006 15:34 schreef G-string het volgende:
    Wij hebben de nieuwe gids nog niet binnen! [afbeelding]

Op vrijdag 4 augustus 2006 18:48 schreef Allan24 het volgende:
    Dus ik kan niet lezen, nou èn?

Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
    time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
    pi_40566551
    og maar een keer:

Vraagje: in de Klimat verlichtingsserie wil ik graag een wand of plafondspot (met twee lampjes), ik dacht dat ik 'm laatst zag bij Ikea Haarlem maar kan 'm niet terugvinden op de site. Bestaat 'ie en zoja hoeveel spots zitten er aan?
    pi_40566559
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Jippo het volgende:
    Nog maar een keer:

Vraagje: in de Klimat verlichtingsserie wil ik graag een wand of plafondspot (met twee lampjes), ik dacht dat ik 'm laatst zag bij Ikea Haarlem maar kan 'm niet terugvinden op de site. Bestaat 'ie en zoja hoeveel spots zitten er aan?
      maandag 7 augustus 2006 @ 11:23:45 #69
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_40566592
    Ben vorige week in de Ikea in Goteborg geweest!
    pi_40573547
    Ik lees hier dat het de laatste tijd druk is, nou dat kan ik beamen. Van de afgelopen weken was het in Ikea Delft alleen op zaterdagochtend redelijk te doen, voor de rest lijkt het elke avond alsof men de winkel leeg wil kopen.
    Afgelopen zaterdag naar Barendrecht geweest. Ten 1ste zijn ze daar vergeten de ingang op de begane grond aan te leggen en ten 2de was het daar nog drukker en erg onoverzichtelijk..

Ikea Delft
    pi_40592437
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Merovech het volgende:
    Ik lees hier dat het de laatste tijd druk is, nou dat kan ik beamen. Van de afgelopen weken was het in Ikea Delft alleen op zaterdagochtend redelijk te doen, voor de rest lijkt het elke avond alsof men de winkel leeg wil kopen.
    Afgelopen zaterdag naar Barendrecht geweest. Ten 1ste zijn ze daar vergeten de ingang op de begane grond aan te leggen en ten 2de was het daar nog drukker en erg onoverzichtelijk..

Ikea Delft
    waar moeten ze anders de auto's parkeren. En alsof het zoveel moeite is, om ff die roltrap op te stappen of 1 van de 4 liften?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_40592972
    Wanneer is het eigenlijk het meest rustig bij de ikea ? Maandagochtend 10 uur ofzo ?
    Ik wil al een tijdje langsgaan , alleen ik word altijd compleet clausto van die mensen massa die overal maar dringen en duwen voor een extra 2,5% korting .. en daarnaast mijn moeder die zo snel mogelijk weer weg wil ...
    Ik heb de Ikea nog nooit als prettig ervaart op die manier..

en weet iemand of deze kast een beetje stevig is ?

Of dat de plankjes na 1 trui en onderbroek meteen doorzakken zoals mijn gamma lade kastje
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_40599257
    -dubbel-
    pi_40599268
    Ik heb die kast nu twee weken en hij staat nog! Het materiaal is niet heel erg hoogwaardig, het laagje fineer is flinterdun, maar voor een zo goedkope kast doet ie het tot nu toe goed.

Overigens was ie bij Ikea Delft 20 euro goedkoper dan in andere vestigingen (en dus 20 euro goedkoper dan op de website en in de gids staat). En dat was al een hele tijd zo, al vóór de plundra!
    pi_40600262
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef kalinho het volgende:

[..]

waar moeten ze anders de auto's parkeren. En alsof het zoveel moeite is, om ff die roltrap op te stappen of 1 van de 4 liften?
    Klopt, de voorzieningen zijn er wel. Maar met zijn 10-en in de lift met al die kartonnen dozen is ook niet echt handig. Zeker niet als het binnen al extreem druk is.
    pi_40622587
    Wie kan mij zeggen of onderstaande TV-meubel ook op poten kan staan, of aan de muur kan worden bevestigd?
    Het gaat om DOCENT.
    pi_40624462
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef imago het volgende:
    Ik heb die kast nu twee weken en hij staat nog! Het materiaal is niet heel erg hoogwaardig, het laagje fineer is flinterdun, maar voor een zo goedkope kast doet ie het tot nu toe goed.

Overigens was ie bij Ikea Delft 20 euro goedkoper dan in andere vestigingen (en dus 20 euro goedkoper dan op de website en in de gids staat). En dat was al een hele tijd zo, al vóór de plundra!
    Ow dat kan gebeuren inderdaad... Als IKEA Concept Center proberen zij verschillende taktieken uit... en dat kan in dit geval betekenen dat zij andere prijzen hanteren...

ook kan het zijn dat een concurent in de buurt dat artikel voor een (blijkbaar veel) lagere prijs in de verkoop heeft. Dan gaat IKEA onder die prijs zitten...
    pi_40624534
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef Rolex18038 het volgende:
    Wie kan mij zeggen of onderstaande TV-meubel ook op poten kan staan, of aan de muur kan worden bevestigd?
    Het gaat om DOCENT.
    Het DOCENT tv-meubel is niet echt bedoeld om op te hangen... helemaal niet als je er een tv op gaat zetten terwijl hij aan de wand hangt...

Op pootjes zetten zou nog kunnen. Maar je verliest op dat moment wel je recht op garantie...
      woensdag 9 augustus 2006 @ 15:07:36 #79
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_40645120
    Iemand die de naam weet van die fraaie ronde RVS keuken-/fruitschalen? Thanks.
    pi_40648289
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 15:07 schreef ROG het volgende:
    Iemand die de naam weet van die fraaie ronde RVS keuken-/fruitschalen? Thanks.
    Blanda Blank volgens mij
      woensdag 9 augustus 2006 @ 17:30:53 #81
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_40650109
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Blanda Blank volgens mij
    Thanks, volgens mij zijn ze ook eruit. Hier staan enkel nog de glazen varianten, hoewel het introotje/afbeelding anders doen vermoeden. Toch maar snel even een wijnrekje halen en terloops even checken voor de laatste Blank schalen.
    pi_40655386
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 17:30 schreef ROG het volgende:

[..]

Thanks, volgens mij zijn ze ook eruit. Hier staan enkel nog de glazen varianten, hoewel het introotje/afbeelding anders doen vermoeden. Toch maar snel even een wijnrekje halen en terloops even checken voor de laatste Blank schalen.
    Volgens mij blijven ze gewoon in het assortiment hoor... maar vraag het voor de zekerheid even na in de vestiging wanneer je toch dat wijnrekje gaat kopen...
    pi_40689436
    BN/DeStem:
    quote:
    IKEA-catalogus zet bijbel op afstand
    Door Jasper van de Kerkhof

Donderdag 10 augustus 2006 - DEN HAAG – Een dezer dagen valt hij in de bus: de nieuwste editie van de IKEA-catalogus. Weinigen zullen zich realiseren dat het visitekaartje van de Zweedse meubelgigant met afstand het meest verspreide drukwerk ter wereld is.
    De bijbel, eeuwenlang onbetwist op nummer één, is op forse achterstand gezet.

De catalogus verschijnt dit jaar in een oplage van 175 miljoen stuks, in 35 landen en 27 talen. Alleen al in Nederland krijgen 6,1 miljoen huishoudens het boekwerk thuisbezorgd. Uit eigen onderzoek van IKEA blijkt dat drie kwart van de Nederlanders de catalogus ook echt bekijkt; zestig procent van de gezinnen bewaart de editie tot er weer een nieuwe uitkomt.

„In veel huishoudens ligt onze catalogus in de la of op de salontafel. Zodra ze iets nieuws willen, is dat de eerste bron om ideeën uit te putten“, verklaart voorlichtster Ellen van den Boomgaard het succes.

Hoeveel exemplaren er jaarlijks van de bijbel worden verspreid, is niet met zekerheid te zeggen. Schattingen lopen uiteen van 50 tot 100 miljoen. In elk geval zijn het er flink minder dan de IKEA-catalogus groeit.

Mirjam Vermeij van het Nederlands Bijbel Genootschap ligt er niet wakker van. „Het is appels met peren vergelijken. De catalogus is gratis, voor een bijbel moet meestal worden betaald. Van de nieuwe bijbelvertaling zijn sinds oktober 2004 alleen al in Nederland 750.000 stuks verkocht, dat is toch ook niet mis.“
      donderdag 10 augustus 2006 @ 19:32:51 #84
    3011 E.T.
    pi_40689949
    Bij EditieNL hadden ze 't er ook over
    pi_40694215
    Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling:

DIKTAD schatkist ¤ 69.00, voor IKEA FAMILY leden ¤ 85.76

Foutje bedankt
    pi_40694592
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
    Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling:

[afbeelding]

DIKTAD schatkist ¤ 69.00, voor IKEA FAMILY leden ¤ 85.76

Foutje bedankt
    Ow was dat niet de bedoeling van FAMILY dan?
    er staat trouwens ook niet bij dat het de FAMILY prijs is...
    pi_40696384
    Hier wel
    pi_40697230
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
    Hier wel
    Owja! Vreemd! Maar IKEA FAMILY lid worden heeft echt z'n voordelen hoor!
    pi_40705299
    Dit is toch ook een beetje vreemd?

KAPELA
    Lampenkap

¤ 0.00 /

per stuk

helemaal gratiesj?
    pi_40707219
    snel naar ikea en inslaan die lampenkappe
    ik zoek een huis heb jij wat voor me?
    als je naar rechts kijk zie je links niets
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:40:53 #91
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40710306
    k ga straks met mijn moeder naar Ikea, wat frutsels inslaan
    pi_40727901
    leuk is dat als klanten al de nieuwe catalogus hebben ontvangen en met allerlei vragen komen, terwijl ik als personeelslid dat hele ding nog niet gezien heb
    pi_40729428
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef TuuT het volgende:
    leuk is dat als klanten al de nieuwe catalogus hebben ontvangen en met allerlei vragen komen, terwijl ik als personeelslid dat hele ding nog niet gezien heb
    OW das wel vreemd! Als het goed is heb je in de vestiging al wel nieuwe catalogi liggen en bij ons zijn ze over alle afdelingen verspreid om de afdeling catalogus klaar te maken...
    zou de daadwerkelijke verspreiding uberhaubt niet pas volgende week beginnen eigenlijk?

Ze zijn dit jaar ook wel erg laat met het versturen van de catalogus naar de medewerkers...
    pi_40744898
    we hadden ze ook al een tijdje liggen in het magazijn... maar ik heb 'm vandaag ook ontvangen thuis samen met mijn IKEA Family pas

en officieel worden de catalogi pas vanaf 14 augustus verspreidt, dus sommigen hebben 'm te vroeg gekregen..
    pi_40749896
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef TuuT het volgende:
    we hadden ze ook al een tijdje liggen in het magazijn... maar ik heb 'm vandaag ook ontvangen thuis samen met mijn IKEA Family pas

en officieel worden de catalogi pas vanaf 14 augustus verspreidt, dus sommigen hebben 'm te vroeg gekregen..
    Jaaaa ik heb men FAMILY pas...

Alle oud FAMILY leden van 5 jaar terug krijgen trouwens een mailing thuis over het nieuwe IKEA FAMILY!

Zijn er verder nog collega´s die vanavond ook hebben staan prijscollecten?
    pi_40751313
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij blijven ze gewoon in het assortiment hoor... maar vraag het voor de zekerheid even na in de vestiging wanneer je toch dat wijnrekje gaat kopen...
    De rvs schaaltjes staan ook in de catalogus... dat houdt meestal in dat de artikelen nog tot en met aug ´07 leverbaar zijn... Uitzonderingen uitgezonderd...
    pi_40752160
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow stiekum blijven er nog wel 220cm matrassen, dekmatrassen, boxsprings en lattenbodems...
    Volgens de nieuwe catalogus hebben we aan 220cm nog in het assortiment:
    - 2 binnenveringsmatrassen (80x220 & 90x220)
    - 1 polyethermatras (80x220 & 90x220)
    - 2 boxsprings (90x220)
    - 2 lattenbodems (80x220 & 90x220)
    - 1 dekmatras (80x220 & 90x220)

En alles voor dezelfde prijs als 80x200 of 90x200
    pi_40760239
    Enig idee welke bank dit is?

Ik zie 'm niet op de site staan... zullen ook wel geen hoezen voor zijn dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Syytön op 13-08-2006 13:59:56 ]
    pi_40770968
    Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is

Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!

Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
    pi_40774503
    Wie weet of die soort krukken -trappen nog bestaan. Ze zijn van hout.
    Ik zou ze voor mijn kinderen willen omdat de onderste tree dan makkelijk is om de voetjes op te zetten als ze zitten.
    Pffff dit omschrijf ik vast weer zeer beeldend

Ik zie ze dus niet op de site staan.
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_40775569
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:
    Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is

[afbeelding]

Die is mooi!!! Hoet heet 'ie?
    pi_40779965
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:

[afbeelding]

Nee! niet doen! Je komt dan met lege handen thuis!
    Als medewerker krijgen we al eerder een catalogus thuis gestuurd. Binnenkort start de landelijke verspreiding en zul je er een thuis krijgen!
    pi_40781009
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 20:25 schreef jessie het volgende:
    Wie weet of die soort krukken -trappen nog bestaan. Ze zijn van hout.
    Ik zou ze voor mijn kinderen willen omdat de onderste tree dan makkelijk is om de voetjes op te zetten als ze zitten.
    Pffff dit omschrijf ik vast weer zeer beeldend

Ik zie ze dus niet op de site staan.
    Bedoel je deze: ?
      zondag 13 augustus 2006 @ 23:16:42 #104
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_40781460
    die krukjes waren vorige maand in Haarlem in de Plundra slechts 9,95 erg handig en nu spijt dat er we niet nog 2 bijgekocht hebben.

Verder een vraagje voor de Ikea-ers:

- kunnen er pootjes onder de bedbodems zodat deze niet in bedframe ligt?
    - van wie is de muziek die je hoort bij het openen van de "vergis je niet" intro? lekker vrolijk gitaar riedeltje.
    pi_40782067
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:16 schreef Gumtree het volgende:
    die krukjes waren vorige maand in Haarlem in de Plundra slechts 9,95 erg handig en nu spijt dat er we niet nog 2 bijgekocht hebben.
    Bedoel je die kleine trapjes? Die zijn nog gewoon in het assortiment... dus als je wil kun je er nog steeds twee bij kopen!
    pi_40788040
    Die bedoel ik BartjeBart. Die van de foto Waar zie je die op de site staan? Hoe heten ze?
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_40788670
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 08:19 schreef jessie het volgende:
    Die bedoel ik BartjeBart. Die van de foto Waar zie je die op de site staan? Hoe heten ze?
    Die heten BEKVÄM en ik kan ze op de site ook niet direct vinden
    pi_40789493
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 20:55 schreef Jippo het volgende:

[..]

Die is mooi!!! Hoet heet 'ie?
    NIVA

maar als je op de site zoekt naar NIVA dan krijg je vloerenschoonmaakspul dus gewoon even via Tafels & stoelen > Tafels > Eettafels > NIVA Eettafel bekijken
    pi_40789548
    Vraagje aan de alwetende Ikea-medewerkers:

Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
    pi_40793206
    En de nieuwe ikea catalogus is binnen! Dit jaar met adressering er op. Voorgaande jaren is dat niet zo geweest, volgens mij. Komt dit omdat Ikea Amersfoort binnenkort open gaat?
    pi_40798267
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:

Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
    In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rode

Ik zag daar ook een garderobekast met schuifdeuren voor 99 euro, ik dacht dat hij bartby heette maar op de site kan ik hem nergens vinden, betekent dat, dat die uit het assortiment gaat?
    pi_40798338
    Ik kom er net vandaan

Toch maar eens een keer terug als de hele nieuwe collectie er is
    pi_40798977
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef voodoolady het volgende:

[..]

In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rode

Ik zag daar ook een garderobekast met schuifdeuren voor 99 euro, ik dacht dat hij bartby heette maar op de site kan ik hem nergens vinden, betekent dat, dat die uit het assortiment gaat?
    Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)
    Staat inderdaad niet op internet!
    pi_40799278
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)
    Staat inderdaad niet op internet!
    Bedankt dat is hem inderdaad! Maar dat betekent dan dat die niet lang meer leverbaar is? Want dan moet ik hem maar snel gaan kopen.
    pi_40800344
    Ah ik zie dat hij in de aanbieding is voor 79,- en zolang de voorraad strekt dus maar snel gaan kopen.
    pi_40803303
    Is er trouwens nog iemand gisteren naar de Amersfoortse open dag geweesT?:)
      maandag 14 augustus 2006 @ 20:07:24 #117
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_40805581
    net weer ff in Amsterdam geweest, mag ik zeggen dat ik Haarlem een stuk prettiger vind winkelen en het personeel ook een stuk vriendelijker vandaag leek het wel of iedereen daar met het verkeerde been uit bed gestapt was. (alleen die gozer uit de koopjeshoek was erg vrolijk en vriendelijk) Daarnaast was het eigenlijk best een enorme puinhoop op de diverse afdelingen. (zal wel door de drukte komen)

Ondertussen hebben we wel antwoord op onze lattenbodem vraag, je kunt er helaas geen pootjes voor krijgen.

Op de muziek vraag hebben we nog geen antwoord dus..... ik ben benieuwd of iemand van de imbus brigade er achter kan komen.

Verder veel gezien uit de nieuwe Stockholm serie en ik moet zeggen erg gaaf.. dingen die binnenkort in onze woonkamer te zien zullen zijn:

- poef met koeienhuid

- fruitschaal
    - staande lamp
    pi_40808409
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:

Hej Imago... Bij mijn weten zijn alleen de 55x55x45 tafeltjes van 9.95 in diverse kleuren als rood, groen en blauw...
    pi_40808553
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Gumtree het volgende:
    - poef met koeienhuid
    Ow die is leuk inderdaad!
    pi_40812097
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow stiekum blijven er nog wel 220cm matrassen, dekmatrassen, boxsprings en lattenbodems...
    Volgens de nieuwe catalogus hebben we aan 220cm nog in het assortiment:
    - 2 binnenveringsmatrassen (80x220 & 90x220)
    - 1 polyethermatras (80x220 & 90x220)
    - 2 boxsprings (90x220)
    - 2 lattenbodems (80x220 & 90x220)
    - 1 dekmatras (80x220 & 90x220)

En alles voor dezelfde prijs als 80x200 of 90x200
    Weet jij toevallig hoe het zit met de MALM bedden?
    Wij hebben bijna twee maanden geleden een MALM bed in 160x220 in eikenfineer besteld. Toen stond er een levertijd van 20 dagen. Inmiddels is de bezorging al enkele malen uitgesteld, en vandaag kregen we een telefoontje dat het bed mogelijk zelfs helemaal niet meer geleverd kan worden! (of misschien toch wel, maar dat wisten ze niet 100% zeker, terwijl ze zaterdag bij de klantenservice zeiden dat het 100% geleverd zou worden als het besteld was)

Omdat we toevallig net op weg waren naar Ikea toen we het telefoontje kregen hebben we het op de beddenafdeling nog eens nagevraagd (en tevens even gecheckt welke andere mogelijkheden er zijn). Daar stond bij hetzelfde MALM bed een levertijd van 9 dagen!
    We krijgen nu als het goed is aan het eind van deze week of begin volgende week te horen of de levering (in week 35) weer uitgesteld zal gaan worden.

(in eerste instantie dachten we dat het aan de Sultan Hedfors matrassen lag, omdat hier een onbekende levertijd op zit, maar die staan blijkbaar al netjes op ons te wachten...)

* Beeselcity wil MALM bed 160x220 heeeeeeeeel graag hebben!!!
    pi_40815584
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Gumtree het volgende:
    net weer ff in Amsterdam geweest, mag ik zeggen dat ik Haarlem een stuk prettiger vind winkelen en het personeel ook een stuk vriendelijker vandaag leek het wel of iedereen daar met het verkeerde been uit bed gestapt was. (alleen die gozer uit de koopjeshoek was erg vrolijk en vriendelijk) Daarnaast was het eigenlijk best een enorme puinhoop op de diverse afdelingen. (zal wel door de drukte komen)

Ondertussen hebben we wel antwoord op onze lattenbodem vraag, je kunt er helaas geen pootjes voor krijgen.

Op de muziek vraag hebben we nog geen antwoord dus..... ik ben benieuwd of iemand van de imbus brigade er achter kan komen.

Verder veel gezien uit de nieuwe Stockholm serie en ik moet zeggen erg gaaf.. dingen die binnenkort in onze woonkamer te zien zullen zijn:

- poef met koeienhuid
    [afbeelding]
    - fruitschaal
    - staande lamp
    Dat het personeel niet vriendelijk was dat hoort natuurlijk niet, maar je bent aan het winkelen geweest op een van de drukste dagen van het jaar en dit maakt de winkelervaring niet altijd even prettig... We zijn de winkel in NIEUW aan het omtoveren zodat iedereen onze nieuwe artikelen kan vinden als de catalogus uit is.

Nog even geduld trouwens voor de poefjes met koeienhuid van Stockholm, deze zijn slecht leverbaar in IKEA-land, ze komen eraan........

Van die muziek: ik heb geen flauw idee!!
    pi_40829094
    Ik ben vorige week een keer om 9 uur 's morgens met mijn zus naar Ikea Amsterdam geweest. Lekker ontbijtje gegeten voor ¤ 1,00 en de koffie was gratis tot 11 uur.
    We zijn rond half 10 de winkel ingedoken, ik moest het e.e.a hebben voor de nieuwe kamer van mijn 6 jarige dochter. Deze kamer is wit, roze en limegroen. Wat hebben we gekocht?
    Het lieve roze lampje Blomma met een groen snoer:

Het lampje Mammut met roze kapje en groene voet:

Uit de Trofast serie:

Met daarin de bijbehorende Trofast-bakken, deze heb ik het roze

Van de week in Utrecht nog even het Hensvik opbergmeubel gehaald:

Verder nog allerlei klein spul, zoals fotolijstjes, kleurpotloden, keukenspullen (voor mezelf )

Ik ben alleen nog op zoek naar de Trofast deksel voor de opbergbak. Deze zijn vaak niet leverbaar. Dus vraag aan medewerker Amsterdam (JC-Rags): wanneer heb je ze weer binnen????
    Zo zien ze er uit:

[ Bericht 3% gewijzigd door QTPi op 15-08-2006 14:30:02 ]
    pi_40835688

De IKEA FAMILY site is live!

ik heb mijn FAMILY pas afgelopen weekend al wel ontvangen trouwens
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:17:01 #124
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40838350

bijna weer een nieuwe vestiging
    pi_40838934
    he,

even een vraagje ik wil me aanmelden voor ikea family maar als ik op aanmelden druk gaat hij naar een blanco pagina. weet iemand hoe ik me wel kan aanmelden?
    alvast bedankt

groetjes kleine83
    in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:10:47 #126
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40840411
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef kleine83 het volgende:
    he,

even een vraagje ik wil me aanmelden voor ikea family maar als ik op aanmelden druk gaat hij naar een blanco pagina. weet iemand hoe ik me wel kan aanmelden?
    alvast bedankt

groetjes kleine83
    Ik weet het niet, ik heb me net aangemeld en dat ging wel goed
    pi_40840489
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Adelante het volgende:
    [afbeelding]
    Wanneer word die rijp voor een inrichting poster bezorgd, weet iemand dat? Vind de reclame campagne erg leuk
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:43:14 #128
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_40842011
    Ik zag dat Rijp voor een inrichting al op een bus in Amersfoort, zonder IKEA naam er op trouwens, maar wist meteen waar het over ging.
    For great justice!
    pi_40842672
    Jaaaaaaaaa de ikea gids lag vanmiddag in de bus en op het eerste gezicht ziet het er goed uit
    pi_40844086
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
    Ik zag dat Rijp voor een inrichting al op een bus in Amersfoort, zonder IKEA naam er op trouwens, maar wist meteen waar het over ging.
    Volgens mij zijn praktisch alle bussen beplakt met ikea reclame
    pi_40845683
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef het-is-mij het volgende:
    Jaaaaaaaaa de ikea gids lag vanmiddag in de bus en op het eerste gezicht ziet het er goed uit
    Ik hoop dat de postbode mij dit jaar niet over slaat!
    pi_40847651
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef kleine83 het volgende:
    he,

alvast bedankt

groetjes kleine83
    Ik had in Firefox ook moeite met de aanmeldpagina. In Internet Explorer deed 'ie het wel bij mij
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De catalogus wordt dit jaar niet bezorgd door de postbode van TPG volgens mij, maar door een andere bezorgdienst.

O ja, ik ben trouwens 23 en 24 augustus ook in Amersfoort, in de buurt van de service-afdeling uiteraard... de 24e is zelfs mijn verjaardag dus als je dan toevallig bij IKEA komt mag je me gerust feliciteren dan trakteer ik op koffie met gebak

[ Bericht 15% gewijzigd door Allan24 op 15-08-2006 23:10:57 ]
    pi_40848104
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Neej dat zou zonde zijn.
    Het word wel op een bepaalde manier verspreid vlgs mij want er zat nu een sticktertje/etiketje op met "aan de bewoners van, adres, postcode enzo"
    En dat was andere jaren niet.
    pi_40848268
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Neej dat zou zonde zijn.
    Het word wel op een bepaalde manier verspreid vlgs mij want er zat nu een sticktertje/etiketje op met "aan de bewoners van, adres, postcode enzo"
    En dat was andere jaren niet.
    SELEKTMAIL verspreid dit jaar de catalogus...
    En door de catalogi te adresseren krijgen dit jaar 6.1 miljoen huishoudens een catalogus... (dus ook de mensen met een stickertje op de brievenbus)
    pi_40849776
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef QTPi het volgende:

Ik ben alleen nog op zoek naar de Trofast deksel voor de opbergbak. Deze zijn vaak niet leverbaar. Dus vraag aan medewerker Amsterdam (JC-Rags): wanneer heb je ze weer binnen????
    Zo zien ze er uit:
    [afbeelding]
    Ik ben donderdag weer aan het werk, zal even kijken voor je!!
    pi_40861778
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Ik ben donderdag weer aan het werk, zal even kijken voor je!!
    Dat vind ik helemaal geweldig
    pi_40878607
    De nieuwe ikea gids is uit, maar staan al die nieuwe producten nu al in de vestigingen (Grün)?
    pi_40881263
    Wij willen graag de Kramfors combinatie kopen....

in hoeverre is het bij Ikea mogelijk een aangepaste bank te bestellen? We willen namelijk het liefst ipv de 2-zits met een gekoppelde chaise-longue een 3-zits met een gekoppelde chaise-longue.

Dat betekent dus een 3-zits zonder 1 zijkant

[ Bericht 19% gewijzigd door Rolex18038 op 16-08-2006 22:32:17 (afbeeldingen) ]
      woensdag 16 augustus 2006 @ 22:42:30 #139
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_40884817
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En door de catalogi te adresseren krijgen dit jaar 6.1 miljoen huishoudens een catalogus... (dus ook de mensen met een stickertje op de brievenbus)
    Ook de nieuwbouwwoningen?? ons huisje staat pas net op de kaart! een paar weken geleden vroegen ze wel om onze postcode, dus ik heb goede hoop.
    pi_40884869
    Waarschijnlijk niet..als hij er niet tussen staat...

Ik wacht nog steeds op de groene versie
    pi_40885145
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Gumtree het volgende:

[..]

Ook de nieuwbouwwoningen?? ons huisje staat pas net op de kaart! een paar weken geleden vroegen ze wel om onze postcode, dus ik heb goede hoop.
    Hebben ze je postcode gevraagd in de winkel?
    Dat wordt namelijk niet gebruikt voor het verspreiden van catalogi maar om te zien waar onze klant vandaan komt (verspreiding etc). Maar om heel eerlijk te zijn weet ik even niet zo goed of je in een nieuwbouwwijk ook een geadresseerde catalogus krijgt...

Volgens mij kun je in het geval dat je de catalogus niet ontvangen hebt deze via 0900-BELIKEA (0900-2354532) of via internet bestellen... maar dat weet ik dus niet zeker...
    pi_40885289
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef Ils het volgende:
    Waarschijnlijk niet..als hij er niet tussen staat...

Ik wacht nog steeds op de groene versie
    Daar wacht je op in de zin van:
    1 hij is besteld maar moet nog afgeleverd worden
    of
    2 ik wacht nog tot deze te bestellen is in de winkel...

IN het geval van
    1: hoelang wacht je al en wanneer zou deze afgeleverd worden dan?
    2: hij is te bestellen in de winkel. In Hengelo hebben we ook al een showmodel...
    pi_40885636
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar wacht je op in de zin van:
    1 hij is besteld maar moet nog afgeleverd worden
    of
    2 ik wacht nog tot deze te bestellen is in de winkel...

IN het geval van
    1: hoelang wacht je al en wanneer zou deze afgeleverd worden dan?
    2: hij is te bestellen in de winkel. In Hengelo hebben we ook al een showmodel...
    Optie 2 ;
    Het gaat om de chaise longue en de tweezitter zonder armleuning en deze was nog steeds niet te bestellen in stof...(Groningen) We moesten de site maar in de gaten houden dus dat doe ik maar
    pi_40886065
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Rolex18038 het volgende:
    Wij willen graag de Kramfors combinatie kopen....

[afbeelding]

in hoeverre is het bij Ikea mogelijk een aangepaste bank te bestellen? We willen namelijk het liefst ipv de 2-zits met een gekoppelde chaise-longue een 3-zits met een gekoppelde chaise-longue.

[afbeelding]

Dat betekent dus een 3-zits zonder 1 zijkant
    Nee sorry... IKEA series zijn helaas alleen in vaste onderdelen verkrijgbaar. De KRAMFORS serie is verkrijgbaar in een aantal verschillende onderdelen zoals je kunt zien in deze Zweedse koophulp... KRAMFORS
    pi_40886119
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Ils het volgende:

[..]

Optie 2 ;
    Het gaat om de chaise longue en de tweezitter zonder armleuning en deze was nog steeds niet te bestellen in stof...(Groningen) We moesten de site maar in de gaten houden dus dat doe ik maar
    Oow okej... ik kan morgen wel eens voor je kijken of die al te bestellen zijn...
    maar het gaat niet zoveel nut hebben om internet in de gaten te houden. Op internet zie je alleen de fysieke voorraad in de winkel en de hoezen en onderstellen van KRAMFORS zullen nooit in de winkel op voorraad zijn/komen...
      woensdag 16 augustus 2006 @ 23:13:09 #146
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_40886339
    ikea
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
    pi_40886661
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij kun je in het geval dat je de catalogus niet ontvangen hebt deze via 0900-BELIKEA (0900-2354532) of via internet bestellen... maar dat weet ik dus niet zeker...
    Nope, dat gaat niet als je geen catalogus hebt ontvangen, kun je er na 15 september een ophalen bij de klantenservice van het IKEA woonwarenhuis
    pi_40886784
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow okej... ik kan morgen wel eens voor je kijken of die al te bestellen zijn...
    maar het gaat niet zoveel nut hebben om internet in de gaten te houden. Op internet zie je alleen de fysieke voorraad in de winkel en de hoezen en onderstellen van KRAMFORS zullen nooit in de winkel op voorraad zijn/komen...
    Nou, dat advies kregen wij tot 2 keer toe in Groningen... maar het zou fijn zijn als je het even wilt checken
    pi_40888152
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Ils het volgende:

[..]

Nou, dat advies kregen wij tot 2 keer toe in Groningen... maar het zou fijn zijn als je het even wilt checken
    Je hoeft het niet te checken, de combinaties met chaise longues zijn pas te bestellen vanaf
    week 38 ongeveer, de leverancier heeft nogal wat problemen. Gewone 3-zitters en 2-zitters in groen zijn wel te krijgen. Overigens komt er behoorlijk snel (wk40?) een soort zandkleurige stoffen Kramfors in het assortiment, als ik meerinfo heb zal ik laten weten...
    pi_40888575
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te checken, de combinaties met chaise longues zijn pas te bestellen vanaf
    week 38 ongeveer, de leverancier heeft nogal wat problemen. Gewone 3-zitters en 2-zitters in groen zijn wel te krijgen. Overigens komt er behoorlijk snel (wk40?) een soort zandkleurige stoffen Kramfors in het assortiment, als ik meerinfo heb zal ik laten weten...
    Ah oké, thnx! afwachten dus
      donderdag 17 augustus 2006 @ 00:51:35 #151
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_40890130
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 17:51 schreef Allan24 het volgende:
    [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De IKEA FAMILY site is live!

ik heb mijn FAMILY pas afgelopen weekend al wel ontvangen trouwens
    * Nuvole IKEA-nut heeft zich ook al aangemeld.

Ik ga nog eens m'n oude rode familypasje met die stapel stickertjes opsnorren.
    En m'n ouders hebben de catalogus al gekregen!
    Only the good die young.
      donderdag 17 augustus 2006 @ 02:21:54 #152
    135333 SpaRood
    Spa Blauw met bubbeltjes!
    pi_40892153
    Ik heb de catalogus in Groningen nog niet gekregen....
    Drink ik.
    pi_40896451
    IKEA

Ik heb ook nog geen catalogus (Leidschendam) maar zag hem wel al bij mijn oma liggen (Den Haag). Ik wacht nog af! Niet dat er al veel gekocht gaat worden, volgend jaar komt mijn nieuwe huis pas af. Gaat wel zo'n mooie witte Faktum keuken in, als het aan mij ligt
    ~*~Common sense is not so common~*~
    pi_40897050
    Yes, de lederen Kramfors combinatie (2-zits + chaise longue) gisteravond besteld !

Eind augustus kunnen we al een bericht ontvangen inzake levering. Jammer dat de 3-zits met chaise-longue niet mogelijk is. Dus nog maar even verder kijken wat we erbij gaan kopen (misschien de 'poef' van Kramfors).
      donderdag 17 augustus 2006 @ 10:56:30 #155
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_40897583
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nope, dat gaat niet als je geen catalogus hebt ontvangen, kun je er na 15 september een ophalen bij de klantenservice van het IKEA woonwarenhuis
    Dan pas? Wij wonen in een straat die net helemaal gerenoveerd is, en post komt soms niet aan omdat de bezorgers denken dat er nog steeds niemand woont. Ik wil m'n Ikea gids! *stampvoet*

<-- Arma's vriendinnetje
      donderdag 17 augustus 2006 @ 12:33:53 #156
    3011 E.T.
    pi_40900858
    Gewoon stiekem bij je moeder vandaan meenemen als ie deze week binnenkomt daar.. Ze is er toch niet
    pi_40901448
    Er viel net een Ikea envelop door de brievenbus: foldertje met leuke aanbiedingen in Amersfoort (én Utrecht) die geldig zijn tijdens de openingsdagen + een ''ik ben rijp voor een inrichting'' poster + iets van een fotowedstrijd.

Aanbiedingen zijn:
    Hemnes garderobe kast
    Klippan 2-zits
    Klippan bekleding (almas naturel)
    Ikea 365+ pannenset
    Lack open kast
    Orgel Vreten staande lamp
    Vitten vloerkleed
    Kloffsta eettafel
    Tullsta fauteuil
    Meldal bedbank
    amokaapjeeh O+
    pi_40903518
    quote:

[..]

Stomme vraag misschien, maar: hoe komt Selektmail aan de adressen? Hier in de buurt weet ik namelijk al aardig wat mensen die hem hebben ontvangen, maar ik niet... Gebruiken ze misschien de telefoongids?

Na 15 september pas, dat is wel balen, ik heb een bezoekje gepland voor die datum en het is een behoorlijk stuk rijden. Dus ff terug voor een catalogus zou een te dure aangelegenheid zijn...
    pi_40915068
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Ils het volgende:

[..]

Ah oké, thnx! afwachten dus
    Correctie, ook de normale 2- en 3 zitters zijn even niet leverbaar.... Vanaf wk38
      donderdag 17 augustus 2006 @ 21:20:06 #160
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_40915984
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef Arinna het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar: hoe komt Selektmail aan de adressen? Hier in de buurt weet ik namelijk al aardig wat mensen die hem hebben ontvangen, maar ik niet... Gebruiken ze misschien de telefoongids?
    Telefoongids niet ... daar sta ik niet in en ik heb de IKEA gids al wel!

Er zit een sticker op met een telefoonnummer van Selektmail voor vragen over de bezorging: 030-2149567.
    Misschien kan je ze een beetje pushen
    pi_40919117
    quote:

[..]

Stiekum doen we dat vanaf FY07 wel weer
    Volgens de marketinginfo in ieder geval
    pi_40919308
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef SpaRood het volgende:
    Ik heb de catalogus in Groningen nog niet gekregen....
    Dat kan kloppen... De regio Noord (vestigingen Amsterdam, Groningen, Haarlem en Hengelo) is pas in week 35 aan de beurt...
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef Arinna het volgende:

[..]

Na 15 september pas, dat is wel balen, ik heb een bezoekje gepland voor die datum en het is een behoorlijk stuk rijden. Dus ff terug voor een catalogus zou een te dure aangelegenheid zijn...
    Bij het kadaster kun je als bedrijf adressen inkopen. Daar is namelijk bekend hoeveel adressen er binnen een bepaalde postcode vallen. Dus de catalogus is als volgt geadresseerd:
    quote:
    Aan de bewoners van dit pand/huis
    Groteweg 110
    1123 AA Amsterdam
    pi_40919380
    Oeps... dubbel
      donderdag 17 augustus 2006 @ 23:11:51 #164
    3011 E.T.
    pi_40920777
    Ikwillumook!
    pi_40922174
    De nieuwe catalogus staat ook online! Op www.IKEA.nl, links onderaan op de hoofdpagina!
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:40:52 #166
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_40928296
    Waarom zijn wij pas in week 35 aan de beurt
    pi_40928421
    Mijn Ikea gids is helemaal niet geadresseerd.
    amokaapjeeh O+
    pi_40930088
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waar is dat nu weer goed voor? Dat stickertje zit er niet voor niets hoor!
    Ik lees met veel plezier hier mee. Ik kan de IKEA vinden als ik hem nodig heb, maar mijn brievenbus sticker zit er met een bepaalde reden!

[ Bericht 3% gewijzigd door Essebes op 18-08-2006 10:33:14 ]
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_40930231
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Essebes het volgende:

[..]

Waar is dat nu weer goed voor? Dat stickertje zit er niet voor niets hoor!
    Ik lees met veel plezier hier mee. Ik kan de IKEA vinden als ik hem nodig heb, maar mijn brievenbus sticker zit er met een bepaalde reden!
    Welke jodokus heeft dit nu weer verzonnen?
    Stel je niet zo aan
    amokaapjeeh O+
    pi_40930303
    Ik zie niet in waarom ik me niet moet aanstellen. Zoals ik al zei, die sticker zit er niet voor niets.
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_40930686
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Essebes het volgende:
    Ik zie niet in waarom ik me niet moet aanstellen. Zoals ik al zei, die sticker zit er niet voor niets.
    Wat maakt 1 zo'n boekje nou uit? Als het je niks interesseert gooi je hem toch gewoon gelijk in de prullenbak... Na er stiekem toch even in gekeken te hebben. Zo simpel kan het zijn
    amokaapjeeh O+
    pi_40932386
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

Dat kan kloppen... De regio Noord (vestigingen Amsterdam, Groningen, Haarlem en Hengelo) is pas in week 35 aan de beurt...
    Dus mijn regio is al aan de beurt geweest? (Haaglanden) Dan heb ik hem niet gehad...

*smeed duister plan om de IKEA-gids bij oma vandaan te sneaken*
    ~*~Common sense is not so common~*~
    pi_40937008
    Ik heb even een vraag over de kleurcodes die worden gebruikt bij de ikea vestigingen.. mn vriendin en ik gaan binnenkort samenwonen en hebben bij de IKEA duiven hele mooie kleuren voor op de wand gezien.. nu hebben we de code wel genoteerd.. maar is de vraag hoe we aan de verf van die kleur kunnen vinden..

Heb hier bijvoorbeeld kleurcode; NCS S 2010 Y 20 R .. is er nou een speciaal bedrijf waar IKEA de verf van afneemt? en kan ik dus ook alleen daar deze kleur verf vinden? Of kan ik ook gewoon naar de praxis stappen en daar met deze kleurcode de latex op kleur laten mengen?

Als iemand t weet hoor ik t graag.. zodat we de verf snel kunnen kopen
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:54:52 #174
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_40942452
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 14:28 schreef Luizao het volgende:
    Ik heb even een vraag over de kleurcodes die worden gebruikt bij de ikea vestigingen.. mn vriendin en ik gaan binnenkort samenwonen en hebben bij de IKEA duiven hele mooie kleuren voor op de wand gezien.. nu hebben we de code wel genoteerd.. maar is de vraag hoe we aan de verf van die kleur kunnen vinden..

Heb hier bijvoorbeeld kleurcode; NCS S 2010 Y 20 R .. is er nou een speciaal bedrijf waar IKEA de verf van afneemt? en kan ik dus ook alleen daar deze kleur verf vinden? Of kan ik ook gewoon naar de praxis stappen en daar met deze kleurcode de latex op kleur laten mengen?

Als iemand t weet hoor ik t graag.. zodat we de verf snel kunnen kopen
    Ik werk zelf dus in Duiven en ik zeg altijd iedereen dat de code universeel is, volgens mij is dat namelijk ook zo! Bij de praxis kan je dus slagen met die code.
    pi_40944394
    Ik kwam dit tegen in een woontijdschrift van 2004. Ik dacht dat deze wanddecoratie toendertijd bij Ikea te koop was maar weet het niet meer zeker... Volgens mij zijn op deze foto er meerdere naast elkaar gehangen.

Weet iemand de naam hier nog van????

pi_40953864
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef Jippo het volgende:
    Ik kwam dit tegen in een woontijdschrift van 2004. Ik dacht dat deze wanddecoratie toendertijd bij Ikea te koop was maar weet het niet meer zeker... Volgens mij zijn op deze foto er meerdere naast elkaar gehangen.

Weet iemand de naam hier nog van????

[afbeelding]
    Klopt wij verkochtten dit artikel maar hebben dat niet meer in het assortiment, naam ben ik even kwijt...
    pi_40954597
    Mocht je (of iemand anders) er nog opkomen laat het dan even weten!
    Misschien dat ik via marktplaats o.i.d. er nog aan kan komen.
    pi_40955248
    Volgens mij zou WebForce dat moeten weten... is toch BA50?

zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:14:54 #179
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40955366
    IKEA PS BOLLO

vandaag even drie IKEA STOCKHOLM staande lampen gekocht staan erg leuk en het touch-systeem is erg handig!
    pi_40955684
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef Adelante het volgende:
    IKEA PS BOLLO
    Zou best kunnen, ik heb werkelijk geen idee... bij BOLLO denk ik dan weer aan klapstoeltjes maar dat was volgens mij BOLLÖ...
    quote:
    vandaag even drie IKEA STOCKHOLM staande lampen gekocht staan erg leuk en het touch-systeem is erg handig!
    Toch wel je FAMILY pas laten scannen he!!
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:28:21 #181
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40955839
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:

Toch wel je FAMILY pas laten scannen he!!
    jup, eerst heeft de caissiere de pas geswiped ( ) en daarna m'n personeelskorting ingevoerd Ik sta netjes overal geregistreerd en kan onbeperkt retourneren nu.
    pi_40956259
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

jup, eerst heeft de caissiere de pas geswiped ( ) en daarna m'n personeelskorting ingevoerd Ik sta netjes overal geregistreerd en kan onbeperkt retourneren nu.
    O ja da's waar moet ik voortaan aan de klantenservice gaan vragen, "Bent u FAMILY lid? Zo ja, dan koop ik het artikel terug en krijgt u geld retour... zo nee, dan neem ik het niet terug..." (ik voorzie een hoop frustratie )
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:43:02 #183
    49712 Chr-
    .NET Rocks!!!
    pi_40966504
    Hopsa,

en gaaf tv meubeltje voor Chr-

http://www.ikea.com/PIAimages/59510_PE165404_S4.jpg

Hoewel is hier donkerder lijkt als dat ie in werkelijkheid is. Tis in ieder geval hoogglans rood.
    pi_40966543
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 00:40 schreef Allan24 het volgende:

[..]

O ja da's waar moet ik voortaan aan de klantenservice gaan vragen, "Bent u FAMILY lid? Zo ja, dan koop ik het artikel terug en krijgt u geld retour... zo nee, dan neem ik het niet terug..." (ik voorzie een hoop frustratie )
    Hey thanks nog voor die 2 stoelen van 2 jaar terug ofzo; ze zitten nog altijd prima (geen idee meer hoe ze heette, die houten stoelen met blauwe zitting zegmaar. Waren de laatste 2 in heel de benelux geloof ik).

De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_40967061
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey thanks nog voor die 2 stoelen van 2 jaar terug ofzo; ze zitten nog altijd prima (geen idee meer hoe ze heette, die houten stoelen met blauwe zitting zegmaar. Waren de laatste 2 in heel de benelux geloof ik).

! Ja dat weet ik nog graag gedaan hoor
    pi_40967104
    Hehe, ook een goed geheugen zeker?
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_40967894
    Als een olifant soms
    pi_40973106
    Passen de poten van VIKA CURRY ook onder een GALANT tafelblad?
    (Ja, ik ben een cheapass )
    pi_40974260
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef Syytön het volgende:
    Passen de poten van VIKA CURRY ook onder een GALANT tafelblad?
    (Ja, ik ben een cheapass )
    Niet standaard, dan zul je zelf gaten moeten boren. De GALANT serie is uitgerust met voorgeboorde gaten voor de bijpassende frames waar vervolgens weer de GALANT A- of T-poten op gemonteerd moeten worden. (Dat is ook wel een stuk steviger dan de VIKA poten bij dat tafelblad, het draagvermogen wordt door gebruik van het frame veel groter en de GALANT poten zijn in hoogte verstelbaar.)
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:07:38 #190
    3011 E.T.
    pi_40974837
    De voorgeboorde gaten hebben ook een aparte 'binnenkant'.. Alsof er een heel apart (kunstof) stuk binnen in het blad zit waarin de poten mooi passen.
    Boren in een Galant-blad lijkt me niet meevallen (en er zeker niet mooier op worden).

Heb hier nu twee Galantburo's staan met de T-poten eronder en dat is echt rete-stevig zo Zou niet zelf gaan klooien om uiteindelijk tot de ontdekking te komen dat 't niet stevig is en je beeldscherm ineens op de grond ligt.
      zondag 20 augustus 2006 @ 12:43:39 #191
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40994398
      zondag 20 augustus 2006 @ 12:48:58 #192
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_40994544
    speciaal voor ivetje, nieuwe kunstkaarten

pi_40995654
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
    Ow, die zijn gaaf!
    *op boodschappenlijstje zet
    pi_40996091
    quote:
    Woow dat ziet er goed uit!

Ik vraag me toch af waarom we dat soort dingen in Nederland nooit hebben...
    pi_40998558
    Jeetje wat gaaf gedaan zeg!
      zondag 20 augustus 2006 @ 15:17:29 #196
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_40999101
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Woow dat ziet er goed uit!

Ik vraag me toch af waarom we dat soort dingen in Nederland nooit hebben...
    Idd! Precies hetzelfe als met die keukens een tijdje terug, zó gaaf!

Enne die wanddecoratie ken ik niet . Gelukkig
    pi_41004773
    De IKEA Stockholm serie heeft ook zo'n leuke presentatie en die is nu ook voor NL beschikbaar en te gebruiken, wellicht dat dat met deze ook gaat gebeuren...
    pi_41005672
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef JC-Rags het volgende:
    De IKEA Stockholm serie heeft ook zo'n leuke presentatie en die is nu ook voor NL beschikbaar en te gebruiken, wellicht dat dat met deze ook gaat gebeuren...
    Klopt... IKEA Stockholm ziet er ook goed uit inderdaad... maar toch... andere landen hebben zo ontzettend vaak leuke presentaties die we in Nederland niet hebben...
      maandag 21 augustus 2006 @ 02:02:27 #199
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41018783
    Die Klobo banken zijn alleen in deze kleur? Krijg binnenkort sleutel voor een nieuwe kamer, dus meteen maar een nieuwe budgetbank erin.

maandag 21 augustus 2006 @ 02:03:36 #200
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_41018801
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

Ik mag van mij maar 3 keer per jaar naar de ikea... ik ben niet te houden anders.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_41021234
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef TheVotary het volgende:
    Die Klobo banken zijn alleen in deze kleur? Krijg binnenkort sleutel voor een nieuwe kamer, dus meteen maar een nieuwe budgetbank erin.

[afbeelding]
    Die bank zit echt voor geen meter
    amokaapjeeh O+
    pi_41021637
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 08:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Die bank zit echt voor geen meter
    Ik wou net zeggen, ik hoop dat ie voor de sier is. Er valt namelijk niet langer dan 10 minuten op te zitten. Budgetbank, ok, maar geef dan 100 euro meer uit voor een KLIPPAN, dat bespaart je een hoop rugpijn.
    pi_41023212
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 02:02 schreef TheVotary het volgende:

[afbeelding]
    Klopt de Klobo bank is alleen in deze kleur te krijgen.... Voor een paar eurotjes meer heb je een Klippan bank die in veel meer kleuren te krijgen is!
    pi_41024993
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 09:23 schreef Syytön het volgende:
    Ik wou net zeggen, ik hoop dat ie voor de sier is. Er valt namelijk niet langer dan 10 minuten op te zitten. Budgetbank, ok, maar geef dan 100 euro meer uit voor een KLIPPAN, dat bespaart je een hoop rugpijn.
    En de KLIPPAN bank is incl. naturel hoes maar ¤99,- tijdens de openingsdagen van IKEA Amersfoort (aanbieding geldt ook in Utrecht)
    amokaapjeeh O+
    pi_41025728
    Zal wel superdruk worden woensdag in amersfoort.
    pi_41025960
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef Stansfield het volgende:
    Zal wel superdruk worden woensdag in amersfoort.
    Ik vrees het ook ja, maar ik ga toch wel even kijken
    amokaapjeeh O+
      maandag 21 augustus 2006 @ 13:25:17 #207
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41028176
    Ok, met alle negatieve beoordelingen in het achterhoofd ga ik binnenkort dan zelf maar eens kijken of het werkelijk zo slecht is.

Bij een bank zoals deze, zijn die ook compact verpakt? Of moet ik echt met een megabak daar heengaan? Ja, ik ben Ikea-noob.

[ Bericht 35% gewijzigd door TheVotary op 21-08-2006 14:27:48 ]
    pi_41031544
    Heeft iemand ervaring met het garderobekastsysteem STOLMEN?
    Over enkele maanden gaan we verhuizen en dan wil ik 1 kamer inrichten als kast. Is dit systeem daar goed voor?
      maandag 21 augustus 2006 @ 18:05:59 #209
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41036558
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Coconut het volgende:

[..]

En de KLIPPAN bank is incl. naturel hoes maar ¤99,- tijdens de openingsdagen van IKEA Amersfoort (aanbieding geldt ook in Utrecht)
    Ok, ik kan die info niet vinden op de website. Zijn er ook andere kleuren in de aanbieding? Mijn zusje woont daar in de buurt en die moet volgens mij binnenkort ook langs de Ikea. En is dat een hele week lang geldig?
    pi_41037291
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 18:05 schreef TheVotary het volgende:
    Ok, ik kan die info niet vinden op de website. Zijn er ook andere kleuren in de aanbieding? Mijn zusje woont daar in de buurt en die moet volgens mij binnenkort ook langs de Ikea. En is dat een hele week lang geldig?
    Ik heb het foldertje er even bij gepakt... Er staat in:

KLIPPAN 2-zitsbank, van 139,- voor 80,- (100.722.56)
    KLIPPAN bekleding, van 30,- voor 19,- (000.731.95, wasbare hoes Almas naturel; 100% katoen)
    Totaalprijs van 169,- voor 99,-

Aanbiedingen zijn alleen geldig bij IKEA Amersfoort (wo 23 t/m zo 27 augustus) en IKEA Utrecht (wo 23 t/m za 26 augustus). Voor alle aanbiedingen geldt max. 2 per persoon en op=op.
    amokaapjeeh O+
      maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:29 #211
    3011 E.T.
    pi_41037591
    't is dat ik een Klippan geen 3 maanden kan stallen.. (en dat Amersfoort niet echt in de buurt ligt)..

Vrees dat 't toch gewoon kopen in Nov/Dec wordt
    pi_41037848
    Dit zijn de andere aanbiedingen

HEMNES garderobekast, van 239,- voor 149,-

VITTEN vloerkleed
    140x200 cm van 99,- voor 59,-
    170x240 cm van 149,- voor 89,-

KLOFFSTA eettafel van 109,- voor 65,-

IKEA365+ pannenset van 49,- voor 29,-

ORGEL VRETEN staande lamp van 39,95 voor 25,-

LACK open kast van 69,- voor 39,-

TULLSTA fauteuil van 79,- voor 49,-

MELDAL bedbank van 75,- voor 49,-

Ik verveelde me
    amokaapjeeh O+
    pi_41037976
    Ik ga de KLIPPAN almas naturel hoes halen. Heb ik nu ook al om de bank zitten, maar m'n kat vindt het erg leuk om haar nagels erin te zetten, dus die hoes is over een tijdje vast wel aan vervanging toe... Het VITTEN vloerkleed wil ik al heel lang hebben, dus die gaat nu ook maar eens gekocht worden en misschien dat ik ook nog een TULLSTA fauteuiltje meeneem
    amokaapjeeh O+
    pi_41040740
    Ze kunnen er wat van in Zweden

Harde porno tijdens Zweeds journaal
      maandag 21 augustus 2006 @ 20:42:56 #215
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41041202
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef E.T. het volgende:
    't is dat ik een Klippan geen 3 maanden kan stallen.. (en dat Amersfoort niet echt in de buurt ligt)..

Vrees dat 't toch gewoon kopen in Nov/Dec wordt
    De bank zit in een plat pakket verpakt! Altijd toch wel een plekje voor te vinden!?
      maandag 21 augustus 2006 @ 21:16:48 #216
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_41042280
    Ik ga morgen voor de 3e keer weer even naar Ikea Amersfoort. Eens kijken hoe het er nu uitziet daar.
    Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
    als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
    👾
    pi_41043186
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef mstx het volgende:
    Ik ga morgen voor de 3e keer weer even naar Ikea Amersfoort. Eens kijken hoe het er nu uitziet daar.
    Werk je er?
    amokaapjeeh O+
      maandag 21 augustus 2006 @ 21:49:56 #218
    3011 E.T.
    pi_41043415
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef WebForce het volgende:

[..]

De bank zit in een plat pakket verpakt! Altijd toch wel een plekje voor te vinden!?
    Buiten misschien De zolder staat al vol met 'zooi'.. ene helft voor het vakantiehuisje, andere helft voor de baby die op komst is en dan ook nog een hoekje met spullen voor een nieuwe peuterkamer..
    Er zijn grenzen aan kopen 'op voorhand'..

en ik heb die stomme nieuwe gids ook nog niet binnen
      maandag 21 augustus 2006 @ 22:30:27 #219
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_41044666
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Werk je er?
    Ik werk in de vakantie bij een verhuisbedrijf. Een paar weken geleden hadden we al een deel van het kantoor verhuisd.
    als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
    👾
      maandag 21 augustus 2006 @ 23:53:46 #220
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41047003
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb het foldertje er even bij gepakt... Er staat in:

[afbeelding]
    KLIPPAN 2-zitsbank, van 139,- voor 80,- (100.722.56)
    KLIPPAN bekleding, van 30,- voor 19,- (000.731.95, wasbare hoes Almas naturel; 100% katoen)
    Totaalprijs van 169,- voor 99,-
    Bedankt voor de nuttige info. Ik ga mijn zusje maar eens een belletje geven. Dat is geen geld voor een bank.
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef WebForce het volgende:

[..]

Is zo'n bank als pakket te vervoeren met een kleine auto. Of moet je daar al een hele groote auto voor hebben?
    pi_41047468
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 23:53 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Bedankt voor de nuttige info. Ik ga mijn zusje maar eens een belletje geven. Dat is geen geld voor een bank.
    [..]

Is zo'n bank als pakket te vervoeren met een kleine auto. Of moet je daar al een hele groote auto voor hebben?
    Als je een klep kunt laten open staan is het goed te doen, mits het droog is en je niet al te ver moet. Ik schat dat de afmetingen zo'n 40x80x200 zijn van de ongemonteerde KLIPPAN. En anders kun je voor weinig een aanhangwagen huren bij de klantenservice of voor iets meer het laten thuisbezorgen. (Hoewel ik vermoed dat meer mensen dat laatste idee zullen hebben tijdens zo'n openingsweek, dus zet daar niet al je hoop op )
    pi_41047905
    Ik wil een bed kopen bij Ikea.
    Nu ben ik vanmiddag daar geweest en zag het Malm bed met bijzettafel! (die je geheel over het bed heen kan zetten)Wauw, mooi zeg!
    Ik vroeg me af of de Malm bijzettafel alleen bij het Malm bed past of dat ik ook een ander bed kan kiezen (bijv. Ramberg) en dan daarbij nog die bijzettafel. Qua kleur moet het natuurlijk ook passen. Middenbruin vond ik eigenlijk het mooist. Weet iemand dit? Anders ga ik de hele Malm serie maar aanschaffen.

Ikea is echt uber btw! Ik was er nog nooit geweest..
    pi_41048695
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 23:53 schreef TheVotary het volgende:
    Ik heb de 'Kullen' (2 pakketten, waarvan 1 redelijk gelijke maten aan de bank) in mijn C3 gestampt gekregen. Kleine tip toch nog: Neem iemand mee die je kan helpen. Ten eerste om de spullen op de kar te leggen. 2 pakketten (in mijn geval) waarvan een van 90 kilo en 2 meter op een bewegende kar leggen is een koddig spektakel, maar mild frustrerend. Ten 2e het verplaatsen in de auto. Die blijft dan wel stil staan, maar nogmaals: gewicht. Ik heb een dag last van mijn schouders gehad...

Tipje voor IKEA: Remmen op de magazijnkarren zijn geen overbodige luxe... En daar ik het monster inmiddels in elkaar heb: Op de tekening de zichtzijde, of op zijn minst orientatie van het materiaal aangeven ook niet

Prima kastje trouwens. Beetje zwaar alleen

[ Bericht 1% gewijzigd door TimberWolf op 22-08-2006 00:59:03 (Stomme zweudse namen ook) ]
    pi_41049720
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 00:57 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Tipje voor IKEA: Remmen op de magazijnkarren zijn geen overbodige luxe...
    Heeft geen zin in Breda zitten er muntsloten en stootbuffers op de karren; onze ervaring is dat die er worden afgesloopt bij het leven laat staan wanneer er iets van een rem op zou zitten -- moeilijk te bedienen, dus het wordt er afgetrapt

Op de kinderkarretjes (die veel minder intensief gebruikt worden) zitten omwille van kindveiligheid dan wel weer remmen; maar die zijn dan ook voorzien van een heel ander soort wielen.
    quote:
    En daar ik het monster inmiddels in elkaar heb: Op de tekening de zichtzijde, of op zijn minst orientatie van het materiaal aangeven ook niet
    Moet je eens een bouwtekening van de Gamma, Leenbakker of Kwantum lezen en die vergelijken met een followme van IKEA... dan zijn die van de Afhaalzweed over het algemeen toch een stuk duidelijker
    pi_41052037
    Maar Kullen heeft toevallig wel een hele irritante "gebruiksaanwijzing" hoor Ik zet Ikea-meubels altijd zonder problemen in elkaar, maar bij die kast heb ik ook zeven keer alles weer uit elkaar moeten halen omdat ik weer een plank ondersteboven of achterstevoren had gedaan. Volgens mij heb ik nu nog ergens een plankje verkeerdom in de kast zitten, maar ik hacd echt geen zin meer om daarvoor nog eens de hele kast uit elkaar te slopen
    pi_41052118
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 01:50 schreef Allan24 het volgende:
    Moet je eens een bouwtekening van de Gamma, Leenbakker of Kwantum lezen en die vergelijken met een followme van IKEA... dan zijn die van de Afhaalzweed over het algemeen toch een stuk duidelijker
    Oh, eens, zonder meer. En ik ben er ook prima uitgekomen (tenminste, vanmorgen stond de kast nog recht overeind). Maar zoals de vorige poster al aangaf, Kullen is wat lastig. Heeft met name te maken met het feit dat er 3 'kleuren' zijn (Wit, binnenwerk en planken, Houtmotief voor de buitenkant, en onbehandeld spaanplaat voor dak en vloer). Het is me verder overigens wel gelukt zonder een enkele inbus weer uit te hoeven draaien, maar er was flink denkwerk voor nodig Orientatie-hints zouden hier gewoon handiger zijn. Vooral de middenplank met zijn vele gaatjes is even puzzelen.

En ja, ik ben ook inmiddels een Ikea bezoeker (ik had het er niet zo op), en inmiddels Family lid zelfs.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:28:35 #227
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41052507
    quote:

[..]
    Kan je nagaan wat wij, medewerkers, moeten tillen! 90 kilo is dan nog ligt als er bonnetjes gelopen moet worden in het magazijn .
    Fijne PAX combinaties, RAKKE kast, ach ja je krijgt er handigheid in
    pi_41052532
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 08:28 schreef WebForce het volgende:

[..]

Kan je nagaan wat wij, medewerkers, moeten tillen! 90 kilo is dan nog ligt als er bonnetjes gelopen moet worden in het magazijn .
    Fijne PAX combinaties, RAKKE kast, ach ja je krijgt er handigheid in
    Het tillen is niet eens zo'n probleem, 90 kilo verzet ik wel, maar de lengte van het pak voornamelijk Da's in je eentje toch nog best een toer. Maar goed, houdt je fit
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:44:12 #229
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41052679
    quote:
    Reclamecampagne Ikea wekt woede op
    door Rob Hird
    AMERSFOORT - De reclamecampagne rond de opening van een nieuwe Ikea-vestiging in Amersfoort is velen in het verkeerde keelgat geschoten. Mensen met een psychiatrisch verleden hebben aanstoot genomen aan de leus ’Rijp voor ’n inrichting?’ van het Zweedse woonwarenhuis.
    Belangenorganisatie, stichting Pandora, noemt de campagne onkies en ondoordacht. „Ikea vindt het kennelijk grappig om zo aandacht te vragen voor de nieuwe vestiging, maar wij niet“, aldus een woordvoerster. Ook de Cliëntenbond in de Geestelijke Gezondheidszorg ziet de humor van de campagne niet. „Het duidt in elk geval op weinig besef van wat dit bij onze doelgroep aanricht.“ De reclame beperkt zich niet tot een enkele woordspeling, het woonwarenhuis meent dat de opening van het nieuwe filiaal ’een groot gekkenhuis’ wordt met ’waanzinnige’ aanbiedingen en ’krankzinnige prijzen’.

Pandora spreekt van een goedkope reclametruc: „Spelen met taal is je bewegen op glad ijs. Voor je het weet discrimineer je of beschadig je mensen.“

Zo voelt ex-psychatrisch patiënt Riet uit Ermelo dat ook. De schrik sloeg haar om het hart toen zij op de deurmat een envelop vond met het opschrift ’Rijp voor ’n inrichting?’ Zij voelde zich zeer aangesproken: „Je moet het zelf maar hebben meegemaakt. Dan laat je het wel uit je hoofd daar grapjes over te maken.“ Net als veel anderen kan zij geen begrip opbrengen voor het verzoek van Ikea de toegezonden poster ’Rijp voor ’n inrichting’ voor het raam te hangen.

Ikea Nederland betreurt het mensen te hebben gekrenkt. „Het is nooit onze bedoeling geweest wie dan ook opzettelijk te kwetsen. Wij wilden slechts op spraakmakende wijze de aandacht vestigen op onze opening in Amersfoort. Wij hebben trouwens ook positieve reacties ontvangen op de campagne.“ De vestiging Amersfoort opent deze week haar deuren. GPD
    Storend dat IKEA wederom niet goed wordt geschreven! . Maar sja, dan kan je overal wel iets achter zoeken
    pi_41055889
    Nou dan valt het nog mee dat we hier 2 maanden geleden niet de belangengroep voor gevangenen op ons dak hebben gekregen. De slogan "IKEA laat Sliedrecht mooi zitten" kan ook kwetsend zijn voor gevangenen natuurlijk
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:42:47 #231
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41056473
    Het was pas humor geweest als die plaatselijke freak kliniek zelf die poster had opgehangen om in aanmerking te komen voor de prijzen
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:41:47 #232
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_41068623
    ik ben opzoek naar de hasselback matras in de afmeting 90 x 220, deze zou nog in het assortiment zitten maar is nergens op voorraad, zowel Haarlem, Amsterdam en Amersfoort. Is dit een bestel artikel ofzo? of is er gewoon een lever probleem?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:43:11 #233
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41068666
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Gumtree het volgende:
    ik ben opzoek naar de hasselback matras in de afmeting 90 x 220, deze zou nog in het assortiment zitten maar is nergens op voorraad, zowel Haarlem, Amsterdam en Amersfoort. Is dit een bestel artikel ofzo? of is er gewoon een lever probleem?
    220 matrassen zijn nergens op voorraad, maar moeten besteld worden vanuit het centrale magazijn. levertijd is meestal zo'n 9 werkdagen.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:55:02 #234
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_41068963
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

220 matrassen zijn nergens op voorraad, maar moeten besteld worden vanuit het centrale magazijn. levertijd is meestal zo'n 9 werkdagen.
    Worden de matrassen dan bezorgd of is het nog steeds een afhaal artikel?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:57:54 #235
    91039 mstx
    2x1/2 = 1/2 x 1/2
    pi_41069040
    Gaat Amersfoort morgen al open? Vandaag moesten we nog een half uur wachten voordat de liften het eindelijk deden.
    👾
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:05:22 #236
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41069263
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:55 schreef Gumtree het volgende:

Worden de matrassen dan bezorgd of is het nog steeds een afhaal artikel?
    worden gratis aan huis bezorgd, omdat de winkel ze niet op voorraad voert. maar je moet ze wel in de winkel bestellen en betalen.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:06:13 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41069287
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef mstx het volgende:
    Gaat Amersfoort morgen al open? Vandaag moesten we nog een half uur wachten voordat de liften het eindelijk deden.
    de geplande opening gaat door... ik voorspel een redelijke chaos, die toegangsweg en vandaag viel de 24-uurs back-up stroom uit... ploef donker
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:14:06 #238
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_41069500
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

de geplande opening gaat door... ik voorspel een redelijke chaos, die toegangsweg en vandaag viel de 24-uurs back-up stroom uit... ploef donker
    Ik zou er eigenlijk even in de pauze langs moeten gaan om de chaos te bekijken.
    For great justice!
    pi_41072234
    Ik ga niet zou in eerste instantie gaan helpen 2 dagen, maar ik heb net een longontsteking achter de rug en dan ga ik niet in een chaos de benen onder m'n kont vandaan lopen
    pi_41072859
    Ik moet morgen in de buurt werken. Hopelijk is het niet zo teringdruk dat ik er last van heb, maar ben bang van wel.
    pi_41074940
    Goed plan! Allemaal naar Amersfoort morgenavond!

dan kan ik op mijn gemakkie en in alle rust in Amsterdam shoppen

pi_41077813
    quote:

[..]

Ik heb de 'Kullen' (2 pakketten, waarvan 1 redelijk gelijke maten aan de bank) in mijn C3 gestampt gekregen. Kleine tip toch nog: Neem iemand mee die je kan helpen. Ten eerste om de spullen op de kar te leggen. 2 pakketten (in mijn geval) waarvan een van 90 kilo en 2 meter op een bewegende kar leggen is een koddig spektakel, maar mild frustrerend.
    1 pakket van 90kilo? Das wel errug zwaar. Is die kast in zijn geheel niet 90 kilo?
    quote:

[..]

Ooooow dat is handig! Geen back-up stroom!

Poef kassa's uit, liften vast, alles donker... gezellig! Kun je wel gelijk de nieuwe TINDRA en GLIMMA kaarsen testen...

[ Bericht 35% gewijzigd door Bartjebart op 22-08-2006 23:13:58 ]
    pi_41078263
    Hehe. Ik ben dan benieuwd hoe de hele opening gaat. Ik ben morgen niet bij de opening, ik ga wel een keer kijken als het rustiger is. Het eerst volgende bezoek aan ikea zal de ikea in haarlem zijn vermoed ik.
    pi_41079861
    quote:

[..]

1 baansweg bouwput. Dat wordt chaos morgen.
    pi_41086724
    Wanneer komt de nieuwe catalogus in Midden Limburg uit?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 11:53:35 #246
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_41089150
    Hebben jullie daar al de 2003 versie uit dan?
    pi_41090975
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 00:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]

1 baansweg bouwput. Dat wordt chaos morgen.
    Heeft er iemand al live updates?
    For great justice!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:08:35 #248
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_41091459
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 12:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Heeft er iemand al live updates?
    Ramptoerist
    pi_41091647
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ramptoerist
    Nee hoor, anders was ik er wel ff langsgegaan vandaag, zit maar 2 km er vandaan ofzo.
    For great justice!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:17:09 #250
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_41091726
    Ga ff kijken dan
    pi_41091779
    Ik moet werken.
    For great justice!
    pi_41092584
    Amersfoortse Courant:
    quote:
    AMERSFOORT - Zonder noemenswaardige problemen opende IKEA woensdagmorgen de twaalfde Nederlandse vestiging in Amersfoort.

De door sommige Amersfoortse politici gevreesde verkeersoverlast bleef uit.

Vlak na de officiële openingshandeling om negen uur viel het licht enkele minuten uit, maar dat euvel was snel verholpen. De eerste honderden bezoekers, die al enkele uren voor de opening voor de toegangsdeuren stonden te wachten, stortten zich ook in het donker vooral op de artikelen die vanwege de feestweek rondom de opening flink afgeprijsd zijn.

Omdat de toegangsweg naar het woonwarenhuis in de nieuwe wijk Vathorst nog niet helemaal af is, werd gevreesd voor files op de afritten van de snelweg A1 naar Vathorst. Pendelbussen en kortingen op de thuisbezorging van artikelen moest mensen er toe bewegen de atuo thuis te laten. De gestage stroom bezoekers deed dat meerendeels niet, maar dat leidde niet tot opstoppingen.

Ook de 1400 parkeerplaatsen bij de op twee na grootse IKEA-vestiging in Nederland konden de parkeerdruk aan. Het restaurant, met 590 zitplaatsen het grootste van IKEA in Nederland, was een uur na de opening al tot de laatste stoel bezet. Bij IKEA Amersfoort werken een kleine 350 mensen, waarvan er ruim 150 een fulltimebaan hebben. Het invullen van de van de flexibele functies, met contracten van acht tot zestien uur, kostte IKEA de meeste moeite. Deze baantjes zijn vooral geliefd bij studenten. Daar heeft Amersfoort er, in vergelijking met andere steden met een vestiging van het Zweedse woonwarenhuis, er nog weinig van.

Wel typisch, met 590 zitplaatsen pas na een uur vol... 1400 parkeerplaatsen die toereikend zijn... bij de opening van Breda op 20-08-2003 (3 jaar en 3 dagen geleden dus) puilde het restaurant om 9:10 uur al helemaal uit en zaten mensen overal op de showroom te eten... en de 1250 parkeerplaatsen + de hele woonboulevard er omheen + alle bermen van de wegen in de omgeving stonden vol... mensen die knokken om binnen te komen, uiteindelijk zijn er 29.000 bezoekers geweest
    pi_41092802
    Toch jammer dat het geen chaos is.
    For great justice!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 14:02:27 #254
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41093130
    Ow, alleen de lichten vielen uit . Jammer dat er geen complete chaos is, dat is altijd leuk
    pi_41093768
    Enkele uren voor de opening wachten?!
    Wat idioot!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_41094688
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 14:21 schreef CarOnline het volgende:
    Enkele uren voor de opening wachten?!
    Wat idioot!
    Nee, IKEA, niet idioot.
    For great justice!
    pi_41095396
    Tsk! Ben zelf zwaar fan van IKEA maar zelfs ík doe dat niet!
    Screw them.
    We're going home.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 15:12:02 #258
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_41095495
    Misschien komt die chaos nog? *kijkt hoopvol*
    pi_41098977
    Ik ga er nu even naartoe
    amokaapjeeh O+
    pi_41099569
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef Coconut het volgende:
    Ik ga er nu even naartoe
    Fotooooooo's!!
    pi_41105448
    Ik was er tussen 17 en 19 uur en het was helemaal niet druk We konden er zo naartoe rijden, er was genoeg parkeerruimte en in de IKEA zelf kon je ook overal gewoon doorlopen. Ook bij de kassa's geen lange wachtrijen.

Ik vind het allemaal erg ruim opgezet, het oogt groot. En ik heb ook het idee dat ze in bepaalde artikelen veel meer keus hebben, de eettafel- en bureaustoelen bijvoorbeeld (maar dit kan ook zo lijken doordat het gewoon ruim en overzichtelijk opgezet is).

Uiteraard nog wat dingen gekocht: Klippan bekleding, badmat, extra bestekset, voorraadbussen, een kussen voor de kat, leuke plantjes en bloempotten. En 3 daimtaarten en zweedse balletjes
    amokaapjeeh O+
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:02:02 #262
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_41106580
    heb hier niet de gids van de ikea, en met mijn tijdelijke 56k lijntje is het niet leuk internetten. Kan iemand me een schatting geven wat een basis-woonkamer inrichting ongeveer gaat kosten, bestaande uit:

- twee persoonsbank
    - 2,5 of 3 persoonsbank
    - salontafel
    - eettafel
    - 4 stoelen passende bij de eettafel
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_41107520
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:54 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Weet jij toevallig hoe het zit met de MALM bedden?
    Wij hebben bijna twee maanden geleden een MALM bed in 160x220 in eikenfineer besteld. Toen stond er een levertijd van 20 dagen. Inmiddels is de bezorging al enkele malen uitgesteld, en vandaag kregen we een telefoontje dat het bed mogelijk zelfs helemaal niet meer geleverd kan worden! (of misschien toch wel, maar dat wisten ze niet 100% zeker, terwijl ze zaterdag bij de klantenservice zeiden dat het 100% geleverd zou worden als het besteld was)

Omdat we toevallig net op weg waren naar Ikea toen we het telefoontje kregen hebben we het op de beddenafdeling nog eens nagevraagd (en tevens even gecheckt welke andere mogelijkheden er zijn). Daar stond bij hetzelfde MALM bed een levertijd van 9 dagen!
    We krijgen nu als het goed is aan het eind van deze week of begin volgende week te horen of de levering (in week 35) weer uitgesteld zal gaan worden.

(in eerste instantie dachten we dat het aan de Sultan Hedfors matrassen lag, omdat hier een onbekende levertijd op zit, maar die staan blijkbaar al netjes op ons te wachten...)

* Beeselcity wil MALM bed 160x220 heeeeeeeeel graag hebben!!!
    Ons bed komt morgen!!!
    pi_41108098
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef greatgonzo het volgende:

schatting:

- twee persoonsbank - tussen ongeveer 190 en 600
    - 2,5 of 3 persoonsbank tussen ongeveer 400 en 900
    - salontafel -tussen de 25 en 200
    - eettafel tussen de 40 en 300
    - 4 stoelen passende bij de eettafel tussen ongeveer 15 en 120
    Kortom, je kan nogal wat kanten uit, ligt er natuurlijk maar net aan je budget en je eisen aan de meubels
    pi_41109573
    Weet iemand trouwens hoe het zit met die middenbalk? (Hammar?)

Zit er bij het bed een gebruiksaanwijzing bij, of hoe moeten we dat ding installeren?

* Beeselcity kan niet wachten tot het bed er is en ze het in elkaar kan gaan knutselen!
    pi_41111132
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef Beeselcity het volgende:
    Weet iemand trouwens hoe het zit met die middenbalk? (Hammar?)

Zit er bij het bed een gebruiksaanwijzing bij, of hoe moeten we dat ding installeren?

* Beeselcity kan niet wachten tot het bed er is en ze het in elkaar kan gaan knutselen!
    Tuurlijk zit er een gebruiksaanwijzing bij, daar staat het allemaal in
    pi_41113029
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 14:02 schreef WebForce het volgende:
    Ow, alleen de lichten vielen uit . Jammer dat er geen complete chaos is, dat is altijd leuk
    Ik hoorde dat een groot deel van de gemeente Amersfoort vandaag een stroomuitval heeft gehad en IKEA heeft daar ook last van gehad... zo tegen 11 uur vanochtend...

leuk op zo'n eerste openingsdag!
    pi_41113731
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er een gebruiksaanwijzing bij, daar staat het allemaal in
    Bij die middenbalk niet, dus we vreesden al... Maar ik zal mijn best doen nog eventjes te wachten tot morgen... Oeh, wat is dat moeilijk!
    pi_41114942
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 23:41 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Bij die middenbalk niet, dus we vreesden al... Maar ik zal mijn best doen nog eventjes te wachten tot morgen... Oeh, wat is dat moeilijk!
    Ooow maar die middenbalk monteren is echt heel makkelijk hoor! Je schuift em gewoon uit tot de lengte die je wil hebben en hangt em daarna in de daarvoor bestemde beugels in het bed!

de middenbalk heeft geen eigen gebruiksaanwijzing maar staat wel in zijn geheel beschreven in de gebruiksaanwijzing van je bed!
    pi_41115321
    Hoe zit het eigenlijk met de Statlig planken van Ikea, eiken, 79 bij 19 cm? Zijn die uit het assortiment gehaald? Volgens de website zijn ze 'niet beschikbaar' maar wij hebben er pas 5 gekocht in A'dam (zijn nu idd op daar) en willen er graag nog twee bij hebben..
    pi_41115608
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow maar die middenbalk monteren is echt heel makkelijk hoor! Je schuift em gewoon uit tot de lengte die je wil hebben en hangt em daarna in de daarvoor bestemde beugels in het bed!

de middenbalk heeft geen eigen gebruiksaanwijzing maar staat wel in zijn geheel beschreven in de gebruiksaanwijzing van je bed!
    Danku! Danku!
    Maar we hebben 2 van die dingen? Klopt dat? Want het uitschuiven was gelukt, maar we dachten datie in elkaar moest ofzo.. Maarja, morgen maar eens de gebruiksaanwijzing gaan bekijken!

Vanaf hoe vroeg komt IKEA leveren?
    pi_41115758
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef poemojn het volgende:
    Hoe zit het eigenlijk met de Statlig planken van Ikea, eiken, 79 bij 19 cm? Zijn die uit het assortiment gehaald? Volgens de website zijn ze 'niet beschikbaar' maar wij hebben er pas 5 gekocht in A'dam (zijn nu idd op daar) en willen er graag nog twee bij hebben..
    Nee ze zijn niet uit het assortiment volgens mij... ik keek net namelijk of IKEA Amersfoort ze op voorraad heeft en dat is het geval. Een nieuw te openen/geopende vestiging start namelijk over het algemeen geen uitgaande artikelen op. Voor zover ik dat zo kan inschatten is er een leverprobleem en komen de planken binnenkort gewoon weer binnen.
    pi_41115776
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:35 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Danku! Danku!
    Maar we hebben 2 van die dingen? Klopt dat? Want het uitschuiven was gelukt, maar we dachten datie in elkaar moest ofzo.. Maarja, morgen maar eens de gebruiksaanwijzing gaan bekijken!
    Heb je 2 dezelfde middenbalken? dus twee artikelen die beide uitschuifbaar zijn?
    quote:
    Vanaf hoe vroeg komt IKEA leveren?
    Als je op www.transportservice.nl je postcode invult zie je tussen welke tijden ze gaan leveren.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartjebart op 24-08-2006 00:53:15 ]
    pi_41118812
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Allan24 het volgende:
    *meldt*

Ik heb 'm!

[afbeelding]

Waar heb jij deze vandaan ?? Ik was vorige week in de IKEA Delft en daar hadden ze hem nog niet nl.
    pi_41119117
    Zometeen Delft eens met een bezoekje vereren. Heb eigenlijk alleen een Lock plafondlamp nodig, dus rijk zullen ze niet van me worden
    pi_41120835
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 05:18 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Waar heb jij deze vandaan ?? Ik was vorige week in de IKEA Delft en daar hadden ze hem nog niet nl.
    Ik werk bij IKEA heb 'm dus thuisgekregen! De verpreiding is overigens al begonnen hoor
    pi_41121108
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je 2 dezelfde middenbalken? dus twee artikelen die beide uitschuifbaar zijn?
    Uhm ja.. (voor de prijs van een in ieder geval, dus wij gingen ervanuit dat die 2 aan elkaar moeten ofzo?)

Ze komen trouwens tussen 12 en 3!
    pi_41123714
    Dankje Bartjebart! Misschien dat we dan maar even naar Amersfoort gaan vandaag ik moet toch nog naar Baarn ook
    pi_41136387
    Ons bed is er!!!

Alleen nou missen we één dopje van een van de lattenbodems (sultan salvena ofzo?). Er zouden er 34 bij moeten zitten, maar we hebben er maar 33! En helaas zitten er in de andere doos geen 35

Morgen maar naar de klantenservice, vrees ik... (of heeft iemand betere tips? kunnen we gewoon zo'n dopje krijgen, of moeten we de hele lattenbodem weer terugbrengen?)
    pi_41142364
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 18:25 schreef Beeselcity het volgende:
    Ons bed is er!!!

Alleen nou missen we één dopje van een van de lattenbodems (sultan salvena ofzo?). Er zouden er 34 bij moeten zitten, maar we hebben er maar 33! En helaas zitten er in de andere doos geen 35

Morgen maar naar de klantenservice, vrees ik... (of heeft iemand betere tips? kunnen we gewoon zo'n dopje krijgen, of moeten we de hele lattenbodem weer terugbrengen?)
    Wat het handigst en snelst is: ga met je kassabon naar de klantenservice en dan zou je zo een nieuw dopje mee kunnen krijgen.

ej maar die middenbalk he... je hebt er dus twee en maar 1 betaald?
    pi_41146387
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

ej maar die middenbalk he... je hebt er dus twee en maar 1 betaald?

(Dankje voor je tips verder!)
    pi_41147737
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Door de manier van transporteren (2 in elkaar dus) is dit zo'n beetje de meest voorkomende fout in het voordeel van onze klant. Die middenbalken zitten dusdanig in elkaar dat het lijkt dat het hoort. Onze kassamedewerkers hebben dit lang niet in de gaten in ieder geval!
    Ik zou zeggen doe er je voordeel mee....
    pi_41148136
    Ik heb eens op internet gelezen dat je bij de ikea ook plastic schoenspanners kon open. Liggen die ook in amersfoort?

En nog een vraagje. Heb je bij de ikea ook fatboys look a likes?
    pi_41148169
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Door de manier van transporteren (2 in elkaar dus) is dit zo'n beetje de meest voorkomende fout in het voordeel van onze klant. Die middenbalken zitten dusdanig in elkaar dat het lijkt dat het hoort. Onze kassamedewerkers hebben dit lang niet in de gaten in ieder geval!
    Ik zou zeggen doe er je voordeel mee....
    Bij ons zijn ze er redelijk attent op. dat is er behoorlijk ingehamerd
    pi_41149360
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef Beeselcity het volgende:

[..]

Middenbalk te veel, dopje te weinig... daar hebben ze in Zweden een spreekwoord voor...

Gudom bestraffa på en gång
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:52:55 #286
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41160663
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze er redelijk attent op. dat is er behoorlijk ingehamerdgehamard
    Bij ons komen de middenbalken uit het Talon magazijn...Kan weinig fout gaan dus .
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Middenbalk te veel, dopje te weinig... daar hebben ze in Zweden een spreekwoord voor...

Gudom bestraffa på en gång
    pi_41160922
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
    Ik heb eens op internet gelezen dat je bij de ikea ook plastic schoenspanners kon open. Liggen die ook in amersfoort?

En nog een vraagje. Heb je bij de ikea ook fatboys look a likes?
    Bedoel je zoiets? Ik dacht dat er ook losse schoenspanners te koop zijn maar dat weet ik even niet zeker.... IKEA verkoopt geen fatboy look a likes, we hebben weinig als het gaat om zitzakken etc.

vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:00:15 #288
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_41160943
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets? Ik dacht dat er ook losse schoenspanners te koop zijn maar dat weet ik even niet zeker.... IKEA verkoopt geen fatboy look a likes, we hebben weinig als het gaat om zitzakken etc.

[afbeelding]
    We verkopen wel losse spanners! Alleen ik weet even niet waar die dan moeten zijn
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:27:14 #289
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_41164341
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef WebForce het volgende:

[..]

We verkopen wel losse spanners! Alleen ik weet even niet waar die dan moeten zijn
    OMSORG, in de markethall op de afdeling slaapkamer, hal en badkamer.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:54 #290
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_41166304
    ik zal ook eens in Amersfoort bij de ikea kijken volgend weekend. Mijn zus woont er vlak naast en daar ga ik heen, komt goed uit. Hij ligt toch bij dat nieuwe station (Amersfoort Vathorst)?
    pi_41166712
    In ben opzoek naar planken die in een badkamer op te hangen zijn (liefst zwevend), ik heb wel al de lack-serie gevonden, maar ben bang dat die door condens / stoom / vocht niet in een badkamer opgehangen kan worden.Weten jullie hier iets van?
    E-?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:56:50 #292
    37582 Snarf
    pi_41166759
    Mjåh in de buurt van... is toch volgens 9292ov.nl wel ene minuut of 10 met het ov.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=9&catalogId=10103&langId=-22&StoreName=amersfoort
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:01:12 #293
    37582 Snarf
    pi_41166873
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef Batsies het volgende:
    In ben opzoek naar planken die in een badkamer op te hangen zijn (liefst zwevend), ik heb wel al de lack-serie gevonden, maar ben bang dat die door condens / stoom / vocht niet in een badkamer opgehangen kan worden.Weten jullie hier iets van?
    Het is af te raden. De vochtigheid wordt waarschijnlijk funest.
    pi_41166935
    Weet jij of iets soortgelijks bestaat?
    E-?
    pi_41167506
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ik zoek idd losse.
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef WebForce het volgende:

[..]

En wij is de ikea in Amersfoort??
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Snarf het volgende:

[..]

OMSORG, in de markethall op de afdeling slaapkamer, hal en badkamer.
    OMSORG????

Ik zal morgen eens zoeken in de ikea in amersfoort. Op hun internetsite staat niks toch?
    En weet iemand ze per paar kosten?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:38:42 #296
    37582 Snarf
    pi_41167720
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Batsies het volgende:
    Weet jij of iets soortgelijks bestaat?
    Vast wel, maar niet bij IKEA.
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik zoek idd losse.
    [..]

En wij is de ikea in Amersfoort??
    [..]

OMSORG????

Ik zal morgen eens zoeken in de ikea in amersfoort. Op hun internetsite staat niks toch?
    Ja ik heb de naam ook niet bedacht Ze kosten 1,50, maar ik heb geen afbeelding of niks gezien en ben dus puur op de artikelnaam 'OMSORG SCHOENSPAN S 1P DIV KL' afgegaan.
    pi_41167900
    oh is dat de naam, ik dacht dat het weer één of andere forumafkorting was ofzo.

Tnx.
    pi_41168688
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Stansfield het volgende:
    oh is dat de naam, ik dacht dat het weer één of andere forumafkorting was ofzo.

Tnx.
    OMSORG, als in OMGROFLMAO ofzo
    pi_41169069
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 17:10 schreef Allan24 het volgende:

[..]

OMSORG, als in OMGROFLMAO ofzo
    Ja zoiets ja. Ben niet zo thuis in de forumafkortingen en ook niet zo thuis in assortimentsnamen van de ikea blijkt maar weer.
    pi_41179855
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef Stansfield het volgende:

Dit:

zijn de OMSORG schoenspanners
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:51:23 #301
    3011 E.T.
    pi_41180027
    Vanmorgen bij de verloskundige lag de nieuwe gids gewoon in de wachtkamer! En ik heb 'm nog steeds niet
    En er zaten ook nog andere mensen in de wachtkamer.. dus meenemen ging niet lukken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')