abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:51:35 #151
92354 Nuvole
feeling good
pi_40890130
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:51 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De IKEA FAMILY site is live!

ik heb mijn FAMILY pas afgelopen weekend al wel ontvangen trouwens
* Nuvole IKEA-nut heeft zich ook al aangemeld.

Ik ga nog eens m'n oude rode familypasje met die stapel stickertjes opsnorren.
En m'n ouders hebben de catalogus al gekregen!
Only the good die young.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:21:54 #152
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_40892153
Ik heb de catalogus in Groningen nog niet gekregen....
Drink ik.
pi_40896451
IKEA

Ik heb ook nog geen catalogus (Leidschendam) maar zag hem wel al bij mijn oma liggen (Den Haag). Ik wacht nog af! Niet dat er al veel gekocht gaat worden, volgend jaar komt mijn nieuwe huis pas af. Gaat wel zo'n mooie witte Faktum keuken in, als het aan mij ligt
~*~Common sense is not so common~*~
pi_40897050
Yes, de lederen Kramfors combinatie (2-zits + chaise longue) gisteravond besteld !

Eind augustus kunnen we al een bericht ontvangen inzake levering. Jammer dat de 3-zits met chaise-longue niet mogelijk is. Dus nog maar even verder kijken wat we erbij gaan kopen (misschien de 'poef' van Kramfors).
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:56:30 #155
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_40897583
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nope, dat gaat niet als je geen catalogus hebt ontvangen, kun je er na 15 september een ophalen bij de klantenservice van het IKEA woonwarenhuis
Dan pas? Wij wonen in een straat die net helemaal gerenoveerd is, en post komt soms niet aan omdat de bezorgers denken dat er nog steeds niemand woont. Ik wil m'n Ikea gids! *stampvoet*

<-- Arma's vriendinnetje
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:33:53 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40900858
Gewoon stiekem bij je moeder vandaan meenemen als ie deze week binnenkomt daar.. Ze is er toch niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40901448
Er viel net een Ikea envelop door de brievenbus: foldertje met leuke aanbiedingen in Amersfoort (én Utrecht) die geldig zijn tijdens de openingsdagen + een ''ik ben rijp voor een inrichting'' poster + iets van een fotowedstrijd.

Aanbiedingen zijn:
Hemnes garderobe kast
Klippan 2-zits
Klippan bekleding (almas naturel)
Ikea 365+ pannenset
Lack open kast
Orgel Vreten staande lamp
Vitten vloerkleed
Kloffsta eettafel
Tullsta fauteuil
Meldal bedbank
amokaapjeeh O+
pi_40903518
quote:

[..]

Nope, dat gaat niet als je geen catalogus hebt ontvangen, kun je er na 15 september een ophalen bij de klantenservice van het IKEA woonwarenhuis
Stomme vraag misschien, maar: hoe komt Selektmail aan de adressen? Hier in de buurt weet ik namelijk al aardig wat mensen die hem hebben ontvangen, maar ik niet... Gebruiken ze misschien de telefoongids?

Na 15 september pas, dat is wel balen, ik heb een bezoekje gepland voor die datum en het is een behoorlijk stuk rijden. Dus ff terug voor een catalogus zou een te dure aangelegenheid zijn...
pi_40915068
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Ils het volgende:

[..]

Ah oké, thnx! afwachten dus
Correctie, ook de normale 2- en 3 zitters zijn even niet leverbaar.... Vanaf wk38
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:20:06 #160
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_40915984
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef Arinna het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar: hoe komt Selektmail aan de adressen? Hier in de buurt weet ik namelijk al aardig wat mensen die hem hebben ontvangen, maar ik niet... Gebruiken ze misschien de telefoongids?
Telefoongids niet ... daar sta ik niet in en ik heb de IKEA gids al wel!

Er zit een sticker op met een telefoonnummer van Selektmail voor vragen over de bezorging: 030-2149567.
Misschien kan je ze een beetje pushen
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_40919117
quote:

[..]

Stiekum doen we dat vanaf FY07 wel weer
Volgens de marketinginfo in ieder geval
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40919308
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb de catalogus in Groningen nog niet gekregen....
Dat kan kloppen... De regio Noord (vestigingen Amsterdam, Groningen, Haarlem en Hengelo) is pas in week 35 aan de beurt...
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef Arinna het volgende:

[..]

Na 15 september pas, dat is wel balen, ik heb een bezoekje gepland voor die datum en het is een behoorlijk stuk rijden. Dus ff terug voor een catalogus zou een te dure aangelegenheid zijn...
Bij het kadaster kun je als bedrijf adressen inkopen. Daar is namelijk bekend hoeveel adressen er binnen een bepaalde postcode vallen. Dus de catalogus is als volgt geadresseerd:
quote:
Aan de bewoners van dit pand/huis
Groteweg 110
1123 AA Amsterdam
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40919380
Oeps... dubbel
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:11:51 #164
3011 E.T.
pi_40920777
Ikwillumook!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40922174
De nieuwe catalogus staat ook online! Op www.IKEA.nl, links onderaan op de hoofdpagina!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:40:52 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40928296
Waarom zijn wij pas in week 35 aan de beurt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40928421
Mijn Ikea gids is helemaal niet geadresseerd.
amokaapjeeh O+
pi_40930088
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

SELEKTMAIL verspreid dit jaar de catalogus...
En door de catalogi te adresseren krijgen dit jaar 6.1 miljoen huishoudens een catalogus... (dus ook de mensen met een stickertje op de brievenbus)
Waar is dat nu weer goed voor? Dat stickertje zit er niet voor niets hoor!
Ik lees met veel plezier hier mee. Ik kan de IKEA vinden als ik hem nodig heb, maar mijn brievenbus sticker zit er met een bepaalde reden!

[ Bericht 3% gewijzigd door Essebes op 18-08-2006 10:33:14 ]
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_40930231
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef Essebes het volgende:

[..]

Waar is dat nu weer goed voor? Dat stickertje zit er niet voor niets hoor!
Ik lees met veel plezier hier mee. Ik kan de IKEA vinden als ik hem nodig heb, maar mijn brievenbus sticker zit er met een bepaalde reden!
Welke jodokus heeft dit nu weer verzonnen?
Stel je niet zo aan
amokaapjeeh O+
pi_40930303
Ik zie niet in waarom ik me niet moet aanstellen. Zoals ik al zei, die sticker zit er niet voor niets.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_40930686
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Essebes het volgende:
Ik zie niet in waarom ik me niet moet aanstellen. Zoals ik al zei, die sticker zit er niet voor niets.
Wat maakt 1 zo'n boekje nou uit? Als het je niks interesseert gooi je hem toch gewoon gelijk in de prullenbak... Na er stiekem toch even in gekeken te hebben. Zo simpel kan het zijn
amokaapjeeh O+
pi_40932386
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

Dat kan kloppen... De regio Noord (vestigingen Amsterdam, Groningen, Haarlem en Hengelo) is pas in week 35 aan de beurt...
Dus mijn regio is al aan de beurt geweest? (Haaglanden) Dan heb ik hem niet gehad...

*smeed duister plan om de IKEA-gids bij oma vandaan te sneaken*
~*~Common sense is not so common~*~
pi_40937008
Ik heb even een vraag over de kleurcodes die worden gebruikt bij de ikea vestigingen.. mn vriendin en ik gaan binnenkort samenwonen en hebben bij de IKEA duiven hele mooie kleuren voor op de wand gezien.. nu hebben we de code wel genoteerd.. maar is de vraag hoe we aan de verf van die kleur kunnen vinden..

Heb hier bijvoorbeeld kleurcode; NCS S 2010 Y 20 R .. is er nou een speciaal bedrijf waar IKEA de verf van afneemt? en kan ik dus ook alleen daar deze kleur verf vinden? Of kan ik ook gewoon naar de praxis stappen en daar met deze kleurcode de latex op kleur laten mengen?

Als iemand t weet hoor ik t graag.. zodat we de verf snel kunnen kopen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:54:52 #174
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_40942452
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:28 schreef Luizao het volgende:
Ik heb even een vraag over de kleurcodes die worden gebruikt bij de ikea vestigingen.. mn vriendin en ik gaan binnenkort samenwonen en hebben bij de IKEA duiven hele mooie kleuren voor op de wand gezien.. nu hebben we de code wel genoteerd.. maar is de vraag hoe we aan de verf van die kleur kunnen vinden..

Heb hier bijvoorbeeld kleurcode; NCS S 2010 Y 20 R .. is er nou een speciaal bedrijf waar IKEA de verf van afneemt? en kan ik dus ook alleen daar deze kleur verf vinden? Of kan ik ook gewoon naar de praxis stappen en daar met deze kleurcode de latex op kleur laten mengen?

Als iemand t weet hoor ik t graag.. zodat we de verf snel kunnen kopen
Ik werk zelf dus in Duiven en ik zeg altijd iedereen dat de code universeel is, volgens mij is dat namelijk ook zo! Bij de praxis kan je dus slagen met die code.
pi_40944394
Ik kwam dit tegen in een woontijdschrift van 2004. Ik dacht dat deze wanddecoratie toendertijd bij Ikea te koop was maar weet het niet meer zeker... Volgens mij zijn op deze foto er meerdere naast elkaar gehangen.

Weet iemand de naam hier nog van????

pi_40953864
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef Jippo het volgende:
Ik kwam dit tegen in een woontijdschrift van 2004. Ik dacht dat deze wanddecoratie toendertijd bij Ikea te koop was maar weet het niet meer zeker... Volgens mij zijn op deze foto er meerdere naast elkaar gehangen.

Weet iemand de naam hier nog van????

[afbeelding]
Klopt wij verkochtten dit artikel maar hebben dat niet meer in het assortiment, naam ben ik even kwijt...
pi_40954597
Mocht je (of iemand anders) er nog opkomen laat het dan even weten!
Misschien dat ik via marktplaats o.i.d. er nog aan kan komen.
pi_40955248
Volgens mij zou WebForce dat moeten weten... is toch BA50?

zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:14:54 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_40955366
IKEA PS BOLLO

vandaag even drie IKEA STOCKHOLM staande lampen gekocht staan erg leuk en het touch-systeem is erg handig!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40955684
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef Adelante het volgende:
IKEA PS BOLLO
Zou best kunnen, ik heb werkelijk geen idee... bij BOLLO denk ik dan weer aan klapstoeltjes maar dat was volgens mij BOLLÖ...
quote:
vandaag even drie IKEA STOCKHOLM staande lampen gekocht staan erg leuk en het touch-systeem is erg handig!
Toch wel je FAMILY pas laten scannen he!!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:28:21 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_40955839
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:

Toch wel je FAMILY pas laten scannen he!!
jup, eerst heeft de caissiere de pas geswiped ( ) en daarna m'n personeelskorting ingevoerd Ik sta netjes overal geregistreerd en kan onbeperkt retourneren nu.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40956259
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

jup, eerst heeft de caissiere de pas geswiped ( ) en daarna m'n personeelskorting ingevoerd Ik sta netjes overal geregistreerd en kan onbeperkt retourneren nu.
O ja da's waar moet ik voortaan aan de klantenservice gaan vragen, "Bent u FAMILY lid? Zo ja, dan koop ik het artikel terug en krijgt u geld retour... zo nee, dan neem ik het niet terug..." (ik voorzie een hoop frustratie )
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:43:02 #183
49712 Chr-
.NET Rocks!!!
pi_40966504
Hopsa,

en gaaf tv meubeltje voor Chr-

http://www.ikea.com/PIAimages/59510_PE165404_S4.jpg

Hoewel is hier donkerder lijkt als dat ie in werkelijkheid is. Tis in ieder geval hoogglans rood.
pi_40966543
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:40 schreef Allan24 het volgende:

[..]

O ja da's waar moet ik voortaan aan de klantenservice gaan vragen, "Bent u FAMILY lid? Zo ja, dan koop ik het artikel terug en krijgt u geld retour... zo nee, dan neem ik het niet terug..." (ik voorzie een hoop frustratie )
Hey thanks nog voor die 2 stoelen van 2 jaar terug ofzo; ze zitten nog altijd prima (geen idee meer hoe ze heette, die houten stoelen met blauwe zitting zegmaar. Waren de laatste 2 in heel de benelux geloof ik).

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40967061
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey thanks nog voor die 2 stoelen van 2 jaar terug ofzo; ze zitten nog altijd prima (geen idee meer hoe ze heette, die houten stoelen met blauwe zitting zegmaar. Waren de laatste 2 in heel de benelux geloof ik).

! Ja dat weet ik nog graag gedaan hoor
pi_40967104
Hehe, ook een goed geheugen zeker?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40967894
Als een olifant soms
pi_40973106
Passen de poten van VIKA CURRY ook onder een GALANT tafelblad?
(Ja, ik ben een cheapass )
pi_40974260
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef Syytön het volgende:
Passen de poten van VIKA CURRY ook onder een GALANT tafelblad?
(Ja, ik ben een cheapass )
Niet standaard, dan zul je zelf gaten moeten boren. De GALANT serie is uitgerust met voorgeboorde gaten voor de bijpassende frames waar vervolgens weer de GALANT A- of T-poten op gemonteerd moeten worden. (Dat is ook wel een stuk steviger dan de VIKA poten bij dat tafelblad, het draagvermogen wordt door gebruik van het frame veel groter en de GALANT poten zijn in hoogte verstelbaar.)
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:07:38 #190
3011 E.T.
pi_40974837
De voorgeboorde gaten hebben ook een aparte 'binnenkant'.. Alsof er een heel apart (kunstof) stuk binnen in het blad zit waarin de poten mooi passen.
Boren in een Galant-blad lijkt me niet meevallen (en er zeker niet mooier op worden).

Heb hier nu twee Galantburo's staan met de T-poten eronder en dat is echt rete-stevig zo Zou niet zelf gaan klooien om uiteindelijk tot de ontdekking te komen dat 't niet stevig is en je beeldscherm ineens op de grond ligt.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:43:39 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_40994398
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:48:58 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_40994544
speciaal voor ivetje, nieuwe kunstkaarten

pi_40995654
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
Ow, die zijn gaaf!
*op boodschappenlijstje zet
pi_40996091
quote:
Woow dat ziet er goed uit!

Ik vraag me toch af waarom we dat soort dingen in Nederland nooit hebben...
pi_40998558
Jeetje wat gaaf gedaan zeg!
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:17:29 #196
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_40999101
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Woow dat ziet er goed uit!

Ik vraag me toch af waarom we dat soort dingen in Nederland nooit hebben...
Idd! Precies hetzelfe als met die keukens een tijdje terug, zó gaaf!

Enne die wanddecoratie ken ik niet . Gelukkig
pi_41004773
De IKEA Stockholm serie heeft ook zo'n leuke presentatie en die is nu ook voor NL beschikbaar en te gebruiken, wellicht dat dat met deze ook gaat gebeuren...
pi_41005672
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef JC-Rags het volgende:
De IKEA Stockholm serie heeft ook zo'n leuke presentatie en die is nu ook voor NL beschikbaar en te gebruiken, wellicht dat dat met deze ook gaat gebeuren...
Klopt... IKEA Stockholm ziet er ook goed uit inderdaad... maar toch... andere landen hebben zo ontzettend vaak leuke presentaties die we in Nederland niet hebben...
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:02:27 #199
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41018783
Die Klobo banken zijn alleen in deze kleur? Krijg binnenkort sleutel voor een nieuwe kamer, dus meteen maar een nieuwe budgetbank erin.

maandag 21 augustus 2006 @ 02:03:36 #200
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_41018801
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

Ik mag van mij maar 3 keer per jaar naar de ikea... ik ben niet te houden anders.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')