Die is mooi!!! Hoet heet 'ie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:
Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is
Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!
[afbeelding]
Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
Nee! niet doen! Je komt dan met lege handen thuis!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:
Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is
Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!
[afbeelding]
Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
Bedoel je deze:quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:25 schreef jessie het volgende:
Wie weet of die soort krukken -trappen nog bestaan. Ze zijn van hout.
Ik zou ze voor mijn kinderen willen omdat de onderste tree dan makkelijk is om de voetjes op te zetten als ze zitten.
Pffff dit omschrijf ik vast weer zeer beeldend
Ik zie ze dus niet op de site staan.
Bedoel je die kleine trapjes? Die zijn nog gewoon in het assortiment... dus als je wil kun je er nog steeds twee bij kopen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:16 schreef Gumtree het volgende:
die krukjes waren vorige maand in Haarlem in de Plundra slechts 9,95 erg handig en nu spijt dat er we niet nog 2 bijgekocht hebben.
Die heten BEKVÄMquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:19 schreef jessie het volgende:
Die bedoel ik BartjeBart. Die van de foto Waar zie je die op de site staan? Hoe heten ze?
NIVAquote:
In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rodequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:
Vraagje aan de alwetende Ikea-medewerkers:
Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef voodoolady het volgende:
[..]
In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rode![]()
Ik zag daar ook een garderobekast met schuifdeuren voor 99 euro, ik dacht dat hij bartby heette maar op de site kan ik hem nergens vinden, betekent dat, dat die uit het assortiment gaat?
Bedankt dat is hem inderdaad! Maar dat betekent dan dat die niet lang meer leverbaar is? Want dan moet ik hem maar snel gaan kopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)
Staat inderdaad niet op internet!
Hej Imago... Bij mijn weten zijn alleen de 55x55x45 tafeltjes van 9.95 in diverse kleuren als rood, groen en blauw...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:
Vraagje aan de alwetende Ikea-medewerkers:
Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
Ow die is leuk inderdaad!quote:
Weet jij toevallig hoe het zit met de MALM bedden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow stiekum blijven er nog wel 220cm matrassen, dekmatrassen, boxsprings en lattenbodems...
Volgens de nieuwe catalogus hebben we aan 220cm nog in het assortiment:
- 2 binnenveringsmatrassen (80x220 & 90x220)
- 1 polyethermatras (80x220 & 90x220)
- 2 boxsprings (90x220)
- 2 lattenbodems (80x220 & 90x220)
- 1 dekmatras (80x220 & 90x220)
En alles voor dezelfde prijs als 80x200 of 90x200
Dat het personeel niet vriendelijk was dat hoort natuurlijk niet, maar je bent aan het winkelen geweest op een van de drukste dagen van het jaar en dit maakt de winkelervaring niet altijd even prettig... We zijn de winkel in NIEUW aan het omtoveren zodat iedereen onze nieuwe artikelen kan vinden als de catalogus uit is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Gumtree het volgende:
net weer ff in Amsterdam geweest, mag ik zeggen dat ik Haarlem een stuk prettiger vind winkelen en het personeel ook een stuk vriendelijker vandaag leek het wel of iedereen daar met het verkeerde been uit bed gestapt was. (alleen die gozer uit de koopjeshoek was erg vrolijk en vriendelijk) Daarnaast was het eigenlijk best een enorme puinhoop op de diverse afdelingen. (zal wel door de drukte komen)
Ondertussen hebben we wel antwoord op onze lattenbodem vraag, je kunt er helaas geen pootjes voor krijgen.
Op de muziek vraag hebben we nog geen antwoord dus..... ik ben benieuwd of iemand van de imbus brigade er achter kan komen.
Verder veel gezien uit de nieuwe Stockholm serie en ik moet zeggen erg gaaf.. dingen die binnenkort in onze woonkamer te zien zullen zijn:
- poef met koeienhuid
[afbeelding]
- fruitschaal
- staande lamp
Ik weet het niet, ik heb me net aangemeld en dat ging wel goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef kleine83 het volgende:
he,
even een vraagje ik wil me aanmelden voor ikea family maar als ik op aanmelden druk gaat hij naar een blanco pagina. weet iemand hoe ik me wel kan aanmelden?
alvast bedankt
groetjes kleine83
Wanneer word die rijp voor een inrichting poster bezorgd, weet iemand dat? Vind de reclame campagne erg leukquote:
Volgens mij zijn praktisch alle bussen beplakt met ikea reclamequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
Ik zag dat Rijp voor een inrichting al op een bus in Amersfoort, zonder IKEA naam er op trouwens, maar wist meteen waar het over ging.
Ik hoop dat de postbode mij dit jaar niet over slaat!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef het-is-mij het volgende:
Jaaaaaaaaa de ikea gids lag vanmiddag in de bus en op het eerste gezicht ziet het er goed uit
Ik had in Firefox ook moeite met de aanmeldpagina. In Internet Explorer deed 'ie het wel bij mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef kleine83 het volgende:
he,
even een vraagje ik wil me aanmelden voor ikea family maar als ik op aanmelden druk gaat hij naar een blanco pagina. weet iemand hoe ik me wel kan aanmelden?
alvast bedankt
groetjes kleine83
De catalogus wordt dit jaar niet bezorgd door de postbode van TPG volgens mij, maar door een andere bezorgdienst.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat de postbode mij dit jaar niet over slaat!
Neej dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat de postbode mij dit jaar niet over slaat!
SELEKTMAIL verspreid dit jaar de catalogus...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Neej dat zou zonde zijn.
Het word wel op een bepaalde manier verspreid vlgs mij want er zat nu een sticktertje/etiketje op met "aan de bewoners van, adres, postcode enzo"
En dat was andere jaren niet.
Ik ben donderdag weer aan het werk, zal even kijken voor je!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef QTPi het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar de Trofast deksel voor de opbergbak. Deze zijn vaak niet leverbaar. Dus vraag aan medewerker Amsterdam (JC-Rags): wanneer heb je ze weer binnen????
Zo zien ze er uit:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Ik ben donderdag weer aan het werk, zal even kijken voor je!!
Ook de nieuwbouwwoningen?? ons huisje staat pas net op de kaart! een paar weken geleden vroegen ze wel om onze postcode, dus ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
SELEKTMAIL verspreid dit jaar de catalogus...
En door de catalogi te adresseren krijgen dit jaar 6.1 miljoen huishoudens een catalogus... (dus ook de mensen met een stickertje op de brievenbus)
Hebben ze je postcode gevraagd in de winkel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Ook de nieuwbouwwoningen?? ons huisje staat pas net op de kaart! een paar weken geleden vroegen ze wel om onze postcode, dus ik heb goede hoop.
Daar wacht je op in de zin van:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef Ils het volgende:
Waarschijnlijk niet..als hij er niet tussen staat...
Ik wacht nog steeds op de groene versie![]()
Optie 2 ;quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar wacht je op in de zin van:
1 hij is besteld maar moet nog afgeleverd worden
of
2 ik wacht nog tot deze te bestellen is in de winkel...
IN het geval van
1: hoelang wacht je al en wanneer zou deze afgeleverd worden dan?
2: hij is te bestellen in de winkel. In Hengelo hebben we ook al een showmodel...
Nee sorry... IKEA series zijn helaas alleen in vaste onderdelen verkrijgbaar. De KRAMFORS serie is verkrijgbaar in een aantal verschillende onderdelen zoals je kunt zien in deze Zweedse koophulp... KRAMFORSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Rolex18038 het volgende:
Wij willen graag de Kramfors combinatie kopen....![]()
[afbeelding]
in hoeverre is het bij Ikea mogelijk een aangepaste bank te bestellen? We willen namelijk het liefst ipv de 2-zits met een gekoppelde chaise-longue een 3-zits met een gekoppelde chaise-longue.
[afbeelding]
Dat betekent dus een 3-zits zonder 1 zijkant![]()
Oow okej... ik kan morgen wel eens voor je kijken of die al te bestellen zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef Ils het volgende:
[..]
Optie 2 ;![]()
Het gaat om de chaise longue en de tweezitter zonder armleuning en deze was nog steeds niet te bestellen in stof...(Groningen) We moesten de site maar in de gaten houdendus dat doe ik maar
Nope, dat gaat nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in het geval dat je de catalogus niet ontvangen hebt deze via 0900-BELIKEA (0900-2354532) of via internet bestellen... maar dat weet ik dus niet zeker...
Nou, dat advies kregen wij tot 2 keer toe in Groningen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow okej... ik kan morgen wel eens voor je kijken of die al te bestellen zijn...
maar het gaat niet zoveel nut hebben om internet in de gaten te houden. Op internet zie je alleen de fysieke voorraad in de winkel en de hoezen en onderstellen van KRAMFORS zullen nooit in de winkel op voorraad zijn/komen...
Je hoeft het niet te checken, de combinaties met chaise longues zijn pas te bestellen vanafquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef Ils het volgende:
[..]
Nou, dat advies kregen wij tot 2 keer toe in Groningen...maar het zou fijn zijn als je het even wilt checken
![]()
Ah oké, thnx! afwachten dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te checken, de combinaties met chaise longues zijn pas te bestellen vanaf
week 38 ongeveer, de leverancier heeft nogal wat problemen. Gewone 3-zitters en 2-zitters in groen zijn wel te krijgen. Overigens komt er behoorlijk snel (wk40?) een soort zandkleurige stoffen Kramfors in het assortiment, als ik meerinfo heb zal ik laten weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |