Die is mooi!!! Hoet heet 'ie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:
Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is
Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!
[afbeelding]
Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
Nee! niet doen! Je komt dan met lege handen thuis!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef imago het volgende:
Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is
Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!
[afbeelding]
Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
Bedoel je deze:quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:25 schreef jessie het volgende:
Wie weet of die soort krukken -trappen nog bestaan. Ze zijn van hout.
Ik zou ze voor mijn kinderen willen omdat de onderste tree dan makkelijk is om de voetjes op te zetten als ze zitten.
Pffff dit omschrijf ik vast weer zeer beeldend
Ik zie ze dus niet op de site staan.
Bedoel je die kleine trapjes? Die zijn nog gewoon in het assortiment... dus als je wil kun je er nog steeds twee bij kopen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:16 schreef Gumtree het volgende:
die krukjes waren vorige maand in Haarlem in de Plundra slechts 9,95 erg handig en nu spijt dat er we niet nog 2 bijgekocht hebben.
Die heten BEKVÄMquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:19 schreef jessie het volgende:
Die bedoel ik BartjeBart. Die van de foto Waar zie je die op de site staan? Hoe heten ze?
NIVAquote:
In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rodequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:
Vraagje aan de alwetende Ikea-medewerkers:
Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef voodoolady het volgende:
[..]
In Duiven in ieder geval niet, kom er net vandaan. Ik wil een rode![]()
Ik zag daar ook een garderobekast met schuifdeuren voor 99 euro, ik dacht dat hij bartby heette maar op de site kan ik hem nergens vinden, betekent dat, dat die uit het assortiment gaat?
Bedankt dat is hem inderdaad! Maar dat betekent dan dat die niet lang meer leverbaar is? Want dan moet ik hem maar snel gaan kopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat is denk ik de BRATTBY en dat is volgens mij ooit een Woonsdag aanbieding geweest (?)
Staat inderdaad niet op internet!
Hej Imago... Bij mijn weten zijn alleen de 55x55x45 tafeltjes van 9.95 in diverse kleuren als rood, groen en blauw...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef imago het volgende:
Vraagje aan de alwetende Ikea-medewerkers:
Zijn de salontafels van Lack (die brede dus) ook te verkrijgen in de leuke nieuwe kleurtjes zoals blauw en rood? Op de site staan die kleuren er niet bij, maar dat zegt niks
Ow die is leuk inderdaad!quote:
Weet jij toevallig hoe het zit met de MALM bedden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow stiekum blijven er nog wel 220cm matrassen, dekmatrassen, boxsprings en lattenbodems...
Volgens de nieuwe catalogus hebben we aan 220cm nog in het assortiment:
- 2 binnenveringsmatrassen (80x220 & 90x220)
- 1 polyethermatras (80x220 & 90x220)
- 2 boxsprings (90x220)
- 2 lattenbodems (80x220 & 90x220)
- 1 dekmatras (80x220 & 90x220)
En alles voor dezelfde prijs als 80x200 of 90x200
Dat het personeel niet vriendelijk was dat hoort natuurlijk niet, maar je bent aan het winkelen geweest op een van de drukste dagen van het jaar en dit maakt de winkelervaring niet altijd even prettig... We zijn de winkel in NIEUW aan het omtoveren zodat iedereen onze nieuwe artikelen kan vinden als de catalogus uit is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef Gumtree het volgende:
net weer ff in Amsterdam geweest, mag ik zeggen dat ik Haarlem een stuk prettiger vind winkelen en het personeel ook een stuk vriendelijker vandaag leek het wel of iedereen daar met het verkeerde been uit bed gestapt was. (alleen die gozer uit de koopjeshoek was erg vrolijk en vriendelijk) Daarnaast was het eigenlijk best een enorme puinhoop op de diverse afdelingen. (zal wel door de drukte komen)
Ondertussen hebben we wel antwoord op onze lattenbodem vraag, je kunt er helaas geen pootjes voor krijgen.
Op de muziek vraag hebben we nog geen antwoord dus..... ik ben benieuwd of iemand van de imbus brigade er achter kan komen.
Verder veel gezien uit de nieuwe Stockholm serie en ik moet zeggen erg gaaf.. dingen die binnenkort in onze woonkamer te zien zullen zijn:
- poef met koeienhuid
[afbeelding]
- fruitschaal
- staande lamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |