abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40622587
Wie kan mij zeggen of onderstaande TV-meubel ook op poten kan staan, of aan de muur kan worden bevestigd?
Het gaat om DOCENT.
pi_40624462
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef imago het volgende:
Ik heb die kast nu twee weken en hij staat nog! Het materiaal is niet heel erg hoogwaardig, het laagje fineer is flinterdun, maar voor een zo goedkope kast doet ie het tot nu toe goed.

Overigens was ie bij Ikea Delft 20 euro goedkoper dan in andere vestigingen (en dus 20 euro goedkoper dan op de website en in de gids staat). En dat was al een hele tijd zo, al vóór de plundra!
Ow dat kan gebeuren inderdaad... Als IKEA Concept Center proberen zij verschillende taktieken uit... en dat kan in dit geval betekenen dat zij andere prijzen hanteren...

ook kan het zijn dat een concurent in de buurt dat artikel voor een (blijkbaar veel) lagere prijs in de verkoop heeft. Dan gaat IKEA onder die prijs zitten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_40624534
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef Rolex18038 het volgende:
Wie kan mij zeggen of onderstaande TV-meubel ook op poten kan staan, of aan de muur kan worden bevestigd?
Het gaat om DOCENT.
Het DOCENT tv-meubel is niet echt bedoeld om op te hangen... helemaal niet als je er een tv op gaat zetten terwijl hij aan de wand hangt...

Op pootjes zetten zou nog kunnen. Maar je verliest op dat moment wel je recht op garantie...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:07:36 #79
67385 ROG
Go on, say it.
pi_40645120
Iemand die de naam weet van die fraaie ronde RVS keuken-/fruitschalen? Thanks.
pi_40648289
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:07 schreef ROG het volgende:
Iemand die de naam weet van die fraaie ronde RVS keuken-/fruitschalen? Thanks.
Blanda Blank volgens mij
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:30:53 #81
67385 ROG
Go on, say it.
pi_40650109
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Blanda Blank volgens mij
Thanks, volgens mij zijn ze ook eruit. Hier staan enkel nog de glazen varianten, hoewel het introotje/afbeelding anders doen vermoeden. Toch maar snel even een wijnrekje halen en terloops even checken voor de laatste Blank schalen.
pi_40655386
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:30 schreef ROG het volgende:

[..]

Thanks, volgens mij zijn ze ook eruit. Hier staan enkel nog de glazen varianten, hoewel het introotje/afbeelding anders doen vermoeden. Toch maar snel even een wijnrekje halen en terloops even checken voor de laatste Blank schalen.
Volgens mij blijven ze gewoon in het assortiment hoor... maar vraag het voor de zekerheid even na in de vestiging wanneer je toch dat wijnrekje gaat kopen...
pi_40689436
BN/DeStem:
quote:
IKEA-catalogus zet bijbel op afstand
Door Jasper van de Kerkhof

Donderdag 10 augustus 2006 - DEN HAAG – Een dezer dagen valt hij in de bus: de nieuwste editie van de IKEA-catalogus. Weinigen zullen zich realiseren dat het visitekaartje van de Zweedse meubelgigant met afstand het meest verspreide drukwerk ter wereld is.
De bijbel, eeuwenlang onbetwist op nummer één, is op forse achterstand gezet.

De catalogus verschijnt dit jaar in een oplage van 175 miljoen stuks, in 35 landen en 27 talen. Alleen al in Nederland krijgen 6,1 miljoen huishoudens het boekwerk thuisbezorgd. Uit eigen onderzoek van IKEA blijkt dat drie kwart van de Nederlanders de catalogus ook echt bekijkt; zestig procent van de gezinnen bewaart de editie tot er weer een nieuwe uitkomt.

„In veel huishoudens ligt onze catalogus in de la of op de salontafel. Zodra ze iets nieuws willen, is dat de eerste bron om ideeën uit te putten“, verklaart voorlichtster Ellen van den Boomgaard het succes.

Hoeveel exemplaren er jaarlijks van de bijbel worden verspreid, is niet met zekerheid te zeggen. Schattingen lopen uiteen van 50 tot 100 miljoen. In elk geval zijn het er flink minder dan de IKEA-catalogus groeit.

Mirjam Vermeij van het Nederlands Bijbel Genootschap ligt er niet wakker van. „Het is appels met peren vergelijken. De catalogus is gratis, voor een bijbel moet meestal worden betaald. Van de nieuwe bijbelvertaling zijn sinds oktober 2004 alleen al in Nederland 750.000 stuks verkocht, dat is toch ook niet mis.“
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:32:51 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40689949
Bij EditieNL hadden ze 't er ook over
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40694215
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling:

DIKTAD schatkist ¤ 69.00, voor IKEA FAMILY leden ¤ 85.76

Foutje bedankt
pi_40694592
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling:

[afbeelding]

DIKTAD schatkist ¤ 69.00, voor IKEA FAMILY leden ¤ 85.76

Foutje bedankt
Ow was dat niet de bedoeling van FAMILY dan?
er staat trouwens ook niet bij dat het de FAMILY prijs is...
pi_40696384
Hier wel
pi_40697230
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
Hier wel
Owja! Vreemd! Maar IKEA FAMILY lid worden heeft echt z'n voordelen hoor!
pi_40705299
Dit is toch ook een beetje vreemd?

KAPELA
Lampenkap

¤ 0.00 /

per stuk

helemaal gratiesj?
pi_40707219
snel naar ikea en inslaan die lampenkappe
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:40:53 #91
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40710306
k ga straks met mijn moeder naar Ikea, wat frutsels inslaan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40727901
leuk is dat als klanten al de nieuwe catalogus hebben ontvangen en met allerlei vragen komen, terwijl ik als personeelslid dat hele ding nog niet gezien heb
pi_40729428
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef TuuT het volgende:
leuk is dat als klanten al de nieuwe catalogus hebben ontvangen en met allerlei vragen komen, terwijl ik als personeelslid dat hele ding nog niet gezien heb
OW das wel vreemd! Als het goed is heb je in de vestiging al wel nieuwe catalogi liggen en bij ons zijn ze over alle afdelingen verspreid om de afdeling catalogus klaar te maken...
zou de daadwerkelijke verspreiding uberhaubt niet pas volgende week beginnen eigenlijk?

Ze zijn dit jaar ook wel erg laat met het versturen van de catalogus naar de medewerkers...
pi_40744898
we hadden ze ook al een tijdje liggen in het magazijn... maar ik heb 'm vandaag ook ontvangen thuis samen met mijn IKEA Family pas

en officieel worden de catalogi pas vanaf 14 augustus verspreidt, dus sommigen hebben 'm te vroeg gekregen..
pi_40749896
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef TuuT het volgende:
we hadden ze ook al een tijdje liggen in het magazijn... maar ik heb 'm vandaag ook ontvangen thuis samen met mijn IKEA Family pas

en officieel worden de catalogi pas vanaf 14 augustus verspreidt, dus sommigen hebben 'm te vroeg gekregen..
Jaaaa ik heb men FAMILY pas...

Alle oud FAMILY leden van 5 jaar terug krijgen trouwens een mailing thuis over het nieuwe IKEA FAMILY!

Zijn er verder nog collega´s die vanavond ook hebben staan prijscollecten?
pi_40751313
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij blijven ze gewoon in het assortiment hoor... maar vraag het voor de zekerheid even na in de vestiging wanneer je toch dat wijnrekje gaat kopen...
De rvs schaaltjes staan ook in de catalogus... dat houdt meestal in dat de artikelen nog tot en met aug ´07 leverbaar zijn... Uitzonderingen uitgezonderd...
pi_40752160
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

alle 220 bedden, matrassen en lattenbodems zijn door IKEA uit het assortiment gehaald... Sorry!
Ow stiekum blijven er nog wel 220cm matrassen, dekmatrassen, boxsprings en lattenbodems...
Volgens de nieuwe catalogus hebben we aan 220cm nog in het assortiment:
- 2 binnenveringsmatrassen (80x220 & 90x220)
- 1 polyethermatras (80x220 & 90x220)
- 2 boxsprings (90x220)
- 2 lattenbodems (80x220 & 90x220)
- 1 dekmatras (80x220 & 90x220)

En alles voor dezelfde prijs als 80x200 of 90x200
pi_40760239
Enig idee welke bank dit is?

Ik zie 'm niet op de site staan... zullen ook wel geen hoezen voor zijn dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Syytön op 13-08-2006 13:59:56 ]
pi_40770968
Ik wil ook een nieuwe catalogus!! Maar je kunt ze dus wel in de winkel zelf al krijgen? Misschien dat ik dan morgen even op en neer ga, ik wil em hebben! Heb net een heel huis ingericht met de oude collectie en heb geen geld meer voor nieuwe spullen, maar ik wil gewoon kijken wat er nieuw is

Gisteren deze via Marktplaats op de kop getikt voor een erg zacht prijsje!

Ben er heel erg blij mee, past perfect bij de rest van m'n spullen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_40774503
Wie weet of die soort krukken -trappen nog bestaan. Ze zijn van hout.
Ik zou ze voor mijn kinderen willen omdat de onderste tree dan makkelijk is om de voetjes op te zetten als ze zitten.
Pffff dit omschrijf ik vast weer zeer beeldend

Ik zie ze dus niet op de site staan.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')