Zelf maken:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef imago het volgende:
Bestaan er trouwens ook "NEE huis-aan-huisbladen interesseren me niet / JA ik vind reclamekrantjes wél leuk"-stickers?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:14 schreef imago het volgende:
[..]
Dan plak je er nog een sticker onder: MAAR IK WIL WÉL GEWOON DE IKEA-CATALOGUS!!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:34 schreef G-string het volgende:
Wij hebben de nieuwe gids nog niet binnen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Vanaf de 2e/3e week augustus wordt 'ie huis-aan-huis verspreid, en vanaf de 3e week van september is de catalogus in de winkel als meeneemexemplaar te krijgen
Nee, we hebben geen ophangsysteem...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef kaputwiehund het volgende:
Heeft IKEA ook een ophangsysteem voor schilderijen etc?. Zo'n frame wat je boven tegen het plafond aanmaakt en waaraan je dan met ding draad je schilderijen hangt. Ik kan er eigenlijk niets over terugvinden op de site, maar volgens een vriend zouden ze zo'n systeem hebben.
Die metalen pootjes worden niet gelijk met je kast meegeleverd, maar moet je los aanschaffen. Sorry...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De metalen steunpootjes van mijn vandaag gearriveerde LACK tv-meubel ontbreken.![]()
Weet iemand toevallig of je ze bij de winkel zo mee kan krijgen, of moet er eerst met het informatienr gebeld worden?
Ik was woensdag nog bij IKEA Duiven en het was zooo ontzettend druk!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen ophangsysteem...
Het is heel erg druk bij alle vestigingen, bij IKEA Duiven is hert zelfs zo erg dat we zondag voor het personeel open gaan en de helft van de vrachtagens die morgen komen gaan vullen, we kunnen het simpelweg niet aan... Voor het eerst dat dit gebeurt volgens mij.
We hebben elke dag zo'n 10 vrachtwagens, waar we er eigenlijk maximaal 6 kunnen handelen
Is die lamp van de IKEA STOCKHOLM serie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik was woensdag nog bij IKEA Duiven en het was zooo ontzettend druk!!!!
Zelfs de fritessaus was op!
Mensen moesten staand eten omdat er geen plek meer was.![]()
Toch aardig geslaagd!![]()
dit vloerkleed uit de koopjeshoek
[afbeelding]
deze lamp (volgens mij nieuwe collectie, volgens de site niet)
Nee, het is de SIFFERBO. In Duiven stond er heel groot NIEUW op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is die lamp van de IKEA STOCKHOLM serie?
Ow niet alles wat nieuw is hoeft als zodanig op internet te staan...dus dat zou inderdaad best wel kunnen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Double-U het volgende:
[..]
Nee, het is de SIFFERBO. In Duiven stond er heel groot NIEUW op.
alle 220 bedden, matrassen en lattenbodems zijn door IKEA uit het assortiment gehaald... Sorry!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Étoile het volgende:
Vraagje aan de medewerkers: klopt het dat het bed Hemnes helemaal niet meer leverbaar is in 180x220? Komt deze maat ook niet meer?
Wat jammer zeg en ook best onlogisch met al die lange nederlanders...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
alle 220 bedden, matrassen en lattenbodems zijn door IKEA uit het assortiment gehaald... Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |