Ik werk bij IKEAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:18 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar heb jij deze vandaan?? Ik was vorige week in de IKEA Delft en daar hadden ze hem nog niet nl.
![]()
Uhm ja..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je 2 dezelfde middenbalken? dus twee artikelen die beide uitschuifbaar zijn?
Wat het handigst en snelst is: ga met je kassabon naar de klantenservice en dan zou je zo een nieuw dopje mee kunnen krijgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:25 schreef Beeselcity het volgende:
Ons bed is er!!!
Alleen nou missen we één dopje van een van de lattenbodems (sultan salvena ofzo?). Er zouden er 34 bij moeten zitten, maar we hebben er maar 33! En helaas zitten er in de andere doos geen 35
Morgen maar naar de klantenservice, vrees ik... (of heeft iemand betere tips? kunnen we gewoon zo'n dopje krijgen, of moeten we de hele lattenbodem weer terugbrengen?)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
ej maar die middenbalk he... je hebt er dus twee en maar 1 betaald?
Door de manier van transporteren (2 in elkaar dus) is dit zo'n beetje de meest voorkomende fout in het voordeel van onze klant. Die middenbalken zitten dusdanig in elkaar dat het lijkt dat het hoort. Onze kassamedewerkers hebben dit lang niet in de gaten in ieder geval!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
![]()
(Dankje voor je tips verder!)
Bij ons zijn ze er redelijk attent op. dat is er behoorlijk ingehamerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Door de manier van transporteren (2 in elkaar dus) is dit zo'n beetje de meest voorkomende fout in het voordeel van onze klant. Die middenbalken zitten dusdanig in elkaar dat het lijkt dat het hoort. Onze kassamedewerkers hebben dit lang niet in de gaten in ieder geval!
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee....![]()
Middenbalk te veel, dopje te weinig... daar hebben ze in Zweden een spreekwoord voor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
![]()
(Dankje voor je tips verder!)
Bij ons komen de middenbalken uit het Talon magazijn...Kan weinig fout gaan dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze er redelijk attent op. dat is er behoorlijk ingehamerdgehamard
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Middenbalk te veel, dopje te weinig... daar hebben ze in Zweden een spreekwoord voor...
Gudom bestraffa på en gång
Bedoel je zoiets? Ik dacht dat er ook losse schoenspanners te koop zijn maar dat weet ik even niet zeker.... IKEA verkoopt geen fatboy look a likes, we hebben weinig als het gaat om zitzakken etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb eens op internet gelezen dat je bij de ikea ook plastic schoenspanners kon open. Liggen die ook in amersfoort?
En nog een vraagje. Heb je bij de ikea ook fatboys look a likes?
We verkopen wel losse spanners! Alleen ik weet even niet waar die dan moeten zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets? Ik dacht dat er ook losse schoenspanners te koop zijn maar dat weet ik even niet zeker.... IKEA verkoopt geen fatboy look a likes, we hebben weinig als het gaat om zitzakken etc.![]()
[afbeelding]
OMSORG, in de markethall op de afdeling slaapkamer, hal en badkamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
We verkopen wel losse spanners! Alleen ik weet even niet waar die dan moeten zijn
Het is af te raden. De vochtigheid wordt waarschijnlijk funest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef Batsies het volgende:
In ben opzoek naar planken die in een badkamer op te hangen zijn (liefst zwevend), ik heb wel al de lack-serie gevonden, maar ben bang dat die door condens / stoom / vocht niet in een badkamer opgehangen kan worden.Weten jullie hier iets van?
Ik zoek idd losse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets? Ik dacht dat er ook losse schoenspanners te koop zijn maar dat weet ik even niet zeker.... IKEA verkoopt geen fatboy look a likes, we hebben weinig als het gaat om zitzakken etc.![]()
[afbeelding]
En wij is de ikea in Amersfoort??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
We verkopen wel losse spanners! Alleen ik weet even niet waar die dan moeten zijn
OMSORG????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Snarf het volgende:
[..]
OMSORG, in de markethall op de afdeling slaapkamer, hal en badkamer.
Vast wel, maar niet bij IKEA.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef Batsies het volgende:
Weet jij of iets soortgelijks bestaat?
Ja ik heb de naam ook niet bedachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zoek idd losse.
[..]
En wij is de ikea in Amersfoort??
[..]
OMSORG????
Ik zal morgen eens zoeken in de ikea in amersfoort. Op hun internetsite staat niks toch?
En weet iemand ze per paar kosten?
OMSORG, als in OMGROFLMAO ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Stansfield het volgende:
oh is dat de naam, ik dacht dat het weer één of andere forumafkorting was ofzo.
Tnx.
Ja zoiets ja. Ben niet zo thuis in de forumafkortingen en ook niet zo thuis in assortimentsnamen van de ikea blijkt maar weer.quote:
Dit:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik zal morgen eens zoeken in de ikea in amersfoort. Op hun internetsite staat niks toch?
En weet iemand ze per paar kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |