abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:33:51 #201
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41519288
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef heppifisj het volgende:
Ik heb hem!!! (Leidschendam)

Vraagje: Hoe zit het met de service op de IKEA-keuken afdeling? Ik heb net een huis gekocht en vind de FAKTUM/ABSTRAKT keuken geweldig. Heb zelf al het één en ander aangeklooid met de keukenplanner, maar ben natuurlijk geen expert. Kan ik dat van een IKEA-medewerker wel verwachten, dat hij/zij helpt met het ontwerp? Of kan ik beter laten ontwerpen bij een speciaalzaak en vervolgens mijn kastjes bij IKEA gaan halen

-edit- Butget is ook blangrijk vandaar ook de IKEA, trouwens
Je kan met jouw concept naar IKEA gaan (opslaan via internet met account ed.) en daar loop je het samen met een medewerker van de keukenafdeling helemaal na...

Let er wel op dat er meestal nog het één en ander bij het bedrag bijkomt van wat je zelf hebt uitgerekend... Eventuele bedekkingspanelen, afwerkingsplaten, verlichting... Niet veel, maar toch zeker wel iets!
pi_41519420
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef maedel het volgende:

[..]

En liggen die dan gewoon in de zaak? Op de keukenafdeling?
genau
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_41519776
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef WebForce het volgende:

[..]

Je kan met jouw concept naar IKEA gaan (opslaan via internet met account ed.) en daar loop je het samen met een medewerker van de keukenafdeling helemaal na...

Let er wel op dat er meestal nog het één en ander bij het bedrag bijkomt van wat je zelf hebt uitgerekend... Eventuele bedekkingspanelen, afwerkingsplaten, verlichting... Niet veel, maar toch zeker wel iets!
Hmmm ok, maar ik hoef daar dus niet blanco aan te komen met de vraag, help mij met iets leuks/moois te verszinnen? Of helpen ze daar ook mee?
~*~Common sense is not so common~*~
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:05:37 #204
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41520236
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Hmmm ok, maar ik hoef daar dus niet blanco aan te komen met de vraag, help mij met iets leuks/moois te verszinnen? Of helpen ze daar ook mee?
Daar staan pc's met die keukenplanner erop, je moest wel zelf een beginnetje maken, tuurlijk willen ze je helpen, maar dat ligt er wel aan hoe druk het is... Het kan zijn dat je wordt ingeplant en eventjes moet wachten, want een offerte opmaken (dus de hele boel stap-voor-stap inplannen kost tijd...
pi_41526646
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
volgens boten-anna wordt hij deze maand verspreid.
zijn er hier meer in de zaanstreek die hem niet gekregen hebben, of heeft onze bezorger ze bij het oud papier gedumpt?
misschien een medewerker die er iets zinnigs over kan zeggen?
Laatste regio van verspreiding is regio Amsterdam/Haarlem, week 36 (dat is deze week). Mocht je het echt niet ontvangen dan is de catalogus vanaf half september in de winkel te krijgen
pi_41531583
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:22 schreef Spookje81 het volgende:
...en van de ikea family de douchegel, die stond gewoon bij de kassa en boven bij het restaurant stond de ikea family shop al wel ingericht, maar met gordijn ervoor dat ie pas 1 sept. zou open gaan. Dus ik moet toch nog een keer terug. ...
Je kunt je ook aanmelden via IKEA FAMILY! Hoef je niet speciaal naar de winkel te komen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41545416
wat is nou precies het voordeel van Ikea Family? en kan iedereen daar gratis lid van worden?
pi_41547276
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef WebForce het volgende:

[..]

Daar staan pc's met die keukenplanner erop, je moest wel zelf een beginnetje maken, tuurlijk willen ze je helpen, maar dat ligt er wel aan hoe druk het is... Het kan zijn dat je wordt ingeplant en eventjes moet wachten, want een offerte opmaken (dus de hele boel stap-voor-stap inplannen kost tijd...
He bah moet ik verplicht rondhangen tot ze tijd maken Wel slecht voor mijn portemonnee Dankjewel voor je antwoord, binnenkort maar eens naar Ikea met mijn ontwerpje
  woensdag 6 september 2006 @ 13:36:49 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41547817
Hier geen gids.
Zaterdag maar even eentje meenemen dus.
pi_41548214
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hier geen gids.
Zaterdag maar even eentje meenemen dus.
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De catalogus ligt pas vanaf 18 september in de winkels om mee te nemen!
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 6 september 2006 @ 14:08:58 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41548704
Grrrr...
pi_41554049
Vandaag even gewinkeld bij IKEA:

Frame Galant 160 bij 200 cm.
Helaas geen bureaublad (zwartbruin). Het ene deel was te groot voor de auto (wordt vrijdag bezorgd en het andere was niet in voorraad. Dat deel komt maandag, hoop ik )
Nominel bureaustoel
Ribba wissellijsten
Posters (voor degene mét catalogus: Montage met Afrika thema)
Brieven- en pennenbakjes
Klok kändis
pi_41559499
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef Ieneminie het volgende:
wat is nou precies het voordeel van Ikea Family? en kan iedereen daar gratis lid van worden?
De voordelen van IKEA FAMILY:
- Een speciaal IKEA FAMILY assortiment (met erg leuke artikelen)
- Korting op geselecteerde produckten (elke afdeling heeft elke maand 2 FAMILY aanbiedingen)
- In het restaurant speciale IKEA FAMILY menu's en gratis koffie 10% korting op het IKEA FOOD assortiment in de Swedisch Food Market
- Het derde uur aanhangerhuur gratis
- Aanbiedingen bij andere bedrijven
- Een gratis IKEA FAMILY tijdschrift
- Onbeperkt ruilen, dus over een jaar kun je je ongebruikte artikelen nog terug brengen.

Dus best veel... Iedereen kan en mag lid worden en het kost je niks!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41562217
Ik heb de catalogus vandaag gekregen, ben best blij met een aantal nieuwe dingen. Ik heb sinds kort een huurwoning en ik moet een grote bed, grote kast en grote tafel kopen als vervanging voor de kleinere student versies . Een bank met chaise longue mag ook niet ontbreken... Toen dacht ik dat de Ikea card perfect voor mij was. Maar helaas... Mijn aanvraag was niet goedgekeurd
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 6 september 2006 @ 22:49:47 #215
92354 Nuvole
feeling good
pi_41566998
"Alsjeblieft, hier is je kaart!"

Ik heb m'n IKEA FAMILY-pas in de bus gekregen. .
Nu ben ik helemaal compleet voor een volgende bezoek .
Only the good die young.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:10:47 #216
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41574820
Ik en mn shopmaatje hebben ons afgelopen week aangemeld voor ikea family, maar hoe lang duurt het eer je die pas thuis krijgt?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41576078
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef Spookje81 het volgende:
Ik en mn shopmaatje hebben ons afgelopen week aangemeld voor ikea family, maar hoe lang duurt het eer je die pas thuis krijgt?
Ongeveer een week of twee als het goed is. Maar bij de aanmelding zou je een e-mail gekregen moeten hebben met je voorlopige pas erop zodat je er toch al gebruik van kan maken.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41576438
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De voordelen van IKEA FAMILY:
- Een speciaal IKEA FAMILY assortiment (met erg leuke artikelen)
- Korting op geselecteerde produckten (elke afdeling heeft elke maand 2 FAMILY aanbiedingen)
- In het restaurant speciale IKEA FAMILY menu's en gratis koffie 10% korting op het IKEA FOOD assortiment in de Swedisch Food Market
- Het derde uur aanhangerhuur gratis
- Aanbiedingen bij andere bedrijven
- Een gratis IKEA FAMILY tijdschrift
- Onbeperkt ruilen, dus over een jaar kun je je ongebruikte artikelen nog terug brengen.

Dus best veel... Iedereen kan en mag lid worden en het kost je niks!
Dankje! Er zitten dus allleen maar voordelen aan! Ik ga er meteen een aanvragen!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:32:34 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41576701
Heeft er iemand deze al eens van dichtbij bekeken?

Ik heb nu 2 stoffen poefjes voor het raam staan maar die zijn we zo zat. We willen iets anders.
Het liefst zou ik een oude gymnastiekbank-achtig iets hebben maar die kan ik nergens vinden maar deze vinden we ook wel leuk eruit zien.
Overigens zouden we dan wel het frame spuiten.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:26:57 #220
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41578136
Hoe mag die dan heten?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41587055
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ongeveer een week of twee als het goed is. Maar bij de aanmelding zou je een e-mail gekregen moeten hebben met je voorlopige pas erop zodat je er toch al gebruik van kan maken.
Het duurde bij mij wel even voor ik die email kreeg maar de kaart is bij mij nu ook onderweg
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:47:14 #222
92354 Nuvole
feeling good
pi_41604103
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Bij mij duurde het twee-en-een-halve week voordat het pasje in de bus lag, na de aanmelding.

Ik had vandaag geen zin om te koken , dus ben ik meteen maar even naar IKEA gegaan.
Wilde het miepje aan de kassa niet eens m'n nieuwe pasje scannen "omdat er toch geen FAMILY-producten bij waren".
Ik probeerde het nog met "En voor de ruiltermijn dan?" maar ze was niet te vermurwen.
Zo dwingen ze je wel om die speciale FAMILY-spullen te kopen.
Only the good die young.
pi_41604434
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef Nuvole het volgende:
Wilde het miepje aan de kassa niet eens m'n nieuwe pasje scannen "omdat er toch geen FAMILY-producten bij waren".
Ik probeerde het nog met "En voor de ruiltermijn dan?" maar ze was niet te vermurwen.
Zo dwingen ze je wel om die speciale FAMILY-spullen te kopen.
Goed geïnstrueerd daar bij de IKEA, dan! Die Family-card is natuurlijk een prachtige marketingtool, net als de Bonuskaart van de AH dat is. Nogal suf om dat ding dan niet te scannen omdat er geen Family-producten bij zouden liggen

Ben vanavond trouwens bij de IKEA in Amersfoort geweest. Mooie winkel, heel vriendelijk personeel en het was lekker rustig!
Eeuwig vijfentwintig
pi_41605912
In verband met de FAMILY is het kassasysteem onlangs aangepast, voor zover ik weet crasht de kassa als de caissiere de kaart swipet zonder dat er FAMILY artikelen worden aangekocht
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:06:09 #225
92354 Nuvole
feeling good
pi_41605977
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
In verband met de FAMILY is het kassasysteem onlangs aangepast, voor zover ik weet crasht de kassa als de caissiere de kaart swipet zonder dat er FAMILY artikelen worden aangekocht
Dan is het systeem wel slecht aangepast!
Ik heb dat wel een keer bij AH gehad, ik wilde pinnen en de hele kassa liep vast, deed niets meer. Geen idee hoe ze het hebben opgelost, ik kon naar de infobalie.
Only the good die young.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')