Gisteren in Amersfoort heb ik ze nog gekocht. Of gaat het specifiek om de vestiging waar Allan werkt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Spookje81 het volgende:
Allan kun je voor mij nog kijken of jullie die badeendjes kaarten al weer hebben?
Kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, niet gezien dat er vragen over mijn plaatje waren.
Het is de IKEA PS EKHOV. Het is een bankje.
IKEA PS EKHOVquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden.![]()
Maarreh... een bankje dus. Voor in de 'kelder'? Dat is mijn associatie, wat erg!
Volgens de site is het niet op voorraad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:29 schreef Spookje81 het volgende:
Ja Breda is voor mij de dichtst bijzijnde vestiging.
quote:5 kunstkaarten met enveloppen > KORT
BREDA
op voorraad: helaas niet
deze voorraadinformatie is geldig op : 8-9-06 11:57
ongeveer een maandquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang duurt het voordat Ikea gemiddeld op emails reageert?
Whehehe. Ik had gezocht onder de E en onder de P van PS. Maar niet onder de Iquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA PS EKHOV
Je moet niet zoeken onder de E van EKhOV maar onder de I van IKEA PS EKHOV...
Normaal vrij snel (2-3 dagen), maar momenteel is het zowel bij de telefonische informatielijn als de e-mail afdeling van CCCN èrg druk, zag ik gisteren. Het kan dus even duren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang duurt het voordat Ikea gemiddeld op emails reageert?
IKEA Breda verwacht ze weer in week 37.. komende week dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:59 schreef Reese het volgende:
[..]
Volgens de site is het niet op voorraad.![]()
[..]
Maar daarintegen heb je toch twee keer benzinekosten moeten betalen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:54 schreef Klonk het volgende:
nee, we hebben 230 euro uitgegeven, 2 stoelen, een lampje en 2 van die kookboekjes, dus eigenlijk heb ik die dan gratis gekregen
Hadden jullie vandaag nog oliebollen?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:00 schreef kalinho het volgende:
zaterdag 9 september 2007, de mussen vallen dood vh dak door de temperatuur en waar kan je oliebollen krijgen? Juist![]()
Ik vind et toch altijd vrij debiel als je moet uitleggen dat we de nieuwe catalogus vieren![]()
collega van me, nadat een klant het vroeg " Ja ik heb alle scheurkalenders in dit pand afgescheurd tot 2007, en nu denken ze allemaal dat het nieuwjaar is"![]()
De KLIPPAN poten zijn volgens mij door de klantenservice los te bestellen. Maar de vraag is alleen of je dan in je bank wel een gat met schroefdraad in de diameter van de schroef op de poten hebt. Maar dat is denk ik dan proberen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:44 schreef greatgonzo het volgende:
ben inmiddels aardig op weg: gisteren gescoord:
- klippan bank (rood)
- klippan hoes voor de 2e hands die ik gekregen heb
- Jokkmokk eetkamer set
- 2 klapstoelen voor balkon en reserve
Ik heb dus een wat ouder type klippan bank, met daaronder ipv pootjes zeg maar lange dragers. Weet iemand of ook pootjes los verkrijgbaar zijn, en eronder kunnen?
En nog een andere vraag: wat is het wat dikkere type gordijnen, dat dus ook iets meer isolatie geeft in de winter?
denk nog wel 100 van die bakkers-pallets vol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden jullie vandaag nog oliebollen?!
[..]
De KLIPPAN poten zijn volgens mij door de klantenservice los te bestellen. Maar de vraag is alleen of je dan in je bank wel een gat met schroefdraad in de diameter van de schroef op de poten hebt. Maar dat is denk ik dan proberen...
De GALANT serie is ook verkrijgbaar in 80cm diepquote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef zappa29 het volgende:
Hebben ze bij IKEA geen burobladen van 80 cm diep?
Ik heb zelf een buro van EFFEKTIV-T, maar die serie is verdwenen zo te zien. En das jammer want ik heb een onderdeeltje nodig![]()
Dat klopt, alleen 't frame wat onder dat tafelblad zit, is anders bij de EFFEKTIV-Tquote:Op zondag 10 september 2006 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De GALANT serie is ook verkrijgbaar in 80cm diep
Ja das waar... jij hebt onder je EFFEKTIV-T een zware balk hangen of niet?quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen 't frame wat onder dat tafelblad zit, is anders bij de EFFEKTIV-T
Klopt, ik heb inderdaad een zware balk onder de bladen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja das waar... jij hebt onder je EFFEKTIV-T een zware balk hangen of niet?
Dat mocht volgens de internationale ergonomienormen niet meer. Dus heeft IKEA de serie aangepast en onder een andere naam in de markt gezet... dat betekend inderdaad dat je niet meer kunt uitbreiden.
Maar mocht je nog frames over hebben dan kun je wel eventueel bladen kopen en deze zelf aan je tafel schroeven. Heb je trouwens al eens gekeken op marktplaats.nl gekeken? daar wordt regelmatig EFFEKTIV aangeboden...
Die komen inderdaad ook in groen en blauw, voorlopig zal er echter nog geen enkele kleur Lack plank van 30cm verkrijgbaar zijn. De verkoopstart van dit artikel is voorlopig even uitgesteld namelijk..... Ondertussen beginnen wel de Lack planken van 130cm binnen te druppelen in de verschillende vestigingen (rood en wit), deze zijn leuk gezigzagdquote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Ils het volgende:
Ik zie op de site nu LACK wandplanken staan van 30 cm breed...weet een van de medewerkers hier of deze ook nog in andere kleuren verschijnen dan alleen knalgroen & knalblauw?![]()
Die zigzag modellen zag ik ook ja, vreselijk vind ik ze maar okéquote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Die komen inderdaad ook in groen en blauw, voorlopig zal er echter nog geen enkele kleur Lack plank van 30cm verkrijgbaar zijn. De verkoopstart van dit artikel is voorlopig even uitgesteld namelijk..... Ondertussen beginnen wel de Lack planken van 130cm binnen te druppelen in de verschillende vestigingen (rood en wit), deze zijn leuk gezigzagd![]()
Hier ook niet terwijl we hem vorig jaar wel gewoon hebben gekregen.quote:
Wij ook.quote:Op maandag 11 september 2006 08:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Hier ook niet terwijl we hem vorig jaar wel gewoon hebben gekregen.
Door bij voorraadinformatie het volgende artikelnummer in te geven: 00050028quote:Op maandag 11 september 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil de mammut kinderstoel, in het groen of rood. Ik kan op de site echter alleen voorraad zoeken op de rode stoel, hoe kan ik van te voren checken of de groene er is?
Dankjewel! Helaas niet op voorraad,....quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Door bij voorraadinformatie het volgende artikelnummer in te geven: 00050028
Ik heb 'm ook nog steeds nietquote:
Hoe een vreugdequote:
openingstijden:quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef broodje_poep het volgende:
wat zijn nu de openingstijden van ikea amsterdam aanstaande zaterdag? De openingstijdenlink doet het niet meer op www.ikea.nl.
Is hij van 8 uur tot 20 uur open?
Thanx Allan24quote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Allan24 het volgende:
Gefeliciteerd met de (nieuwe) woning X-Nauten veel succes/plezier met je nieuwe inrichting
In welke vestiging ben je geweest?
Zo veel mooier en ruimer opgezet dan "pakhuis" Utrechtquote:Op woensdag 13 september 2006 16:09 schreef Q. het volgende:
Ik moet eigenlijk nog altijd een keer buurten bij IKEA Amersfoort, maar ik kom er nooit in de buurt als ik met de auto ben (tja, ik werk in Amersfoort maar woon in Utrecht dicht bij de IKEA).
quote:
Meestal is van elk artikel slechts 1 versie in de aanbieding. Maar het is een lokale aanbieding van IKEA Eindhoven en als vestiging kunnen ze zelf bepalen of ze alle versies van de SKRUVSTA in de aanbieding gooien... ALS ze nog een andere versie in de aanbieding hebben is dat de effen rode.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef Wampi het volgende:
even een vraagje over ikea family: op de site staat dat in eindhoven de SKRUVSTA 50 euro is met zo'n pas. het plaatje is alleen van de zwarte skruvsta, is die rood-oranje dan ook in de aanbieding of echt alleen de zwarte? zit die rood-oranje uberhaupt nog in de collectie?
tja, ik ben dus morgenvroeg in de ikea en het is voor mij meer dan 100 km rijden, ik neem dus gewoon illegaal 20 gidsen mee voor iedereen. Desnoods inzage exemplaren. Ze kunnen me wat, de bezorging is een lachertje.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:34 schreef Allan24 het volgende:
Als je uiterlijk aanstaande zaterdag geen IKEA catalogus hebt ontvangen, is deze vanaf maandag verkrijgbaar bij de afdeling klantenservice in het woonwarenhuis. Voor zover ik begrepen heb is deze dan -in tegenstelling tot voorgaande jaren- OOK te bestellen via www.IKEA.nl of 0900-2354532.
Dat idee heb ik ook!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef koningin-winvis het volgende:
...Maar vind 'm stukken minder als afgelopen jaar...![]()
Stoerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
tja, ik ben dus morgenvroeg in de ikea en het is voor mij meer dan 100 km rijden, ik neem dus gewoon illegaal 20 gidsen mee voor iedereen. Desnoods inzage exemplaren. Ze kunnen me wat, de bezorging is een lachertje.
Vroeg ik me ook al af; uit het magazijn stelen ofzo? neem je er dan ook eentje voor mij mee?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stoer![]()
Ben benieuwd hoe je dat doel gaat realiseren...
100 km rijden? waar de hell woon jij dan: rottummerplaat ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef broodje_poep het volgende:
tja, ik ben dus morgenvroeg in de ikea en het is voor mij meer dan 100 km rijden, ik neem dus gewoon illegaal 20 gidsen mee voor iedereen. Desnoods inzage exemplaren. Ze kunnen me wat, de bezorging is een lachertje.
Om welke kleur gaat het je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:24 schreef Ils het volgende:
Misschien een medewerker die weet wanneer de LACK plank(jes) van 30 cm breed verkrijgbaar zijn?
In hoeverre vind je em minder dan eigenlijk?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef koningin-winvis het volgende:
Net afgelopen week viel die op de deurmat!![]()
...Maar vind 'm stukken minder als afgelopen jaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |