dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef vwk het volgende:
Super die E30... maar dat eerst deel is niet zo spannend. Hij rijdt overigens best aparte lijnen op de ring
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
als ik plank gas geef in de 1e versnelling van de 0.9 AX van mijn moeder hoor ik ook de motor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
Leek mij meer een Lexusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.
maar de E30 houd betere lijnen aan als die porsche(volgens mij). de E30 zit dichter op de apexen en pakt bijna curbs mee op de buitenkant, maar je ziet dan ook datie erg inhaalt en op een gegeven moment moet inhouden voor de porsche.
Ik vind dat geluidje best tof, klinkt lekker agressief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef Jimmeh het volgende:
Die Porsche rijdt veel rustigere lijnen terwijl die E30 heel aggressief door de bochten gaat, wat samen gaat met heelveel banden gepiep.
Overigens is die blow of valve echt een super vervelend geluidje, ik zou dat ding meteen vervangen voor eentje die de lucht recirculeert. Hele tijd zo'n PFJOE...
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo hehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef Goingin het volgende:
Dan heb ik nog wel een leuk project topic voor jullie
Een "gare bak" die weer wat moois moet gaan worden
Heb wel een adresje gekregen, maar dat is een heel eind van de plek waar de auto staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Die is iig. Cool en Gaar tegelijk.![]()
![]()
Succes ermee!
Weet je nog een betrouwbaar adres om je M20 blok te laten reviseren?
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Inorbit het volgende:
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo heh
Bij Bas Roos. Doet dat samen met Alex Janssen Motorenrevisie, beide erg goed aangeschreven in de BMW-wereldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
ai, dat is kut zeg, het gevoel ook. sterkte er mee. zo te zien heb je een flinke klapper gemaakt, ben je zelf nog wel oke? bmw logo in je voorhoofd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef metallicattim het volgende:
verhaal met plaatjes
damn dude!quote:
Het blok was nog perfect! Altijd goed onderhoud gehad... Als ik een andere zou moeten gaan zoeken, gaat het blok ook zeker mee! waarschijnlijk gaat alles wel mee, dan zoek ik me gewoon een nieuw chassis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
Jammer hoor!
Zat er nog een goed blok in?![]()
Het geluid lijkt vanuit de richting van de motor te komenquote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef vwk het volgende:
Heb je enig idee waar het geluid vandaan komt? Motor, bak, koeling, achteras..
Zijn nogal wat dingen die draaien en geluid maken...
Dat schiet niet echt op met je probleem. Zoals je het omschrijft lijkt het mij iets met de versnellingsbak/koppeling. Geluiden en rammels kan je echter niet per internet/email uit vissen. Je moet gewoon naast de auto staan, en er een beetje verstand van hebben. Rare geluiden gaan nooit vanzelf weg, en de oorzaak verdwijnt ook niet vanzelf. Laat er iemand/een garage naar kijken die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het geluid lijkt vanuit de richting van de motor te komen
Ik wou ook eerst ff kijken of het misschien een simpel ( te verhelpen ) probleem was alvorens langs de garage te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op met je probleem. Zoals je het omschrijft lijkt het mij iets met de versnellingsbak/koppeling. Geluiden en rammels kan je echter niet per internet/email uit vissen. Je moet gewoon naast de auto staan, en er een beetje verstand van hebben. Rare geluiden gaan nooit vanzelf weg, en de oorzaak verdwijnt ook niet vanzelf. Laat er iemand/een garage naar kijken die er verstand van heeft.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Trabant
Eigenaar: een BMW liefhebber
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 03-09-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie Tsjechië september 2006
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic postenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Van welk forum?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic posten
stel je niet zo aan manquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Catch22- het volgende:
er zit een bmw logo op DUS is het een bmw.
grappige redenatie
Ik heb dat ook gehad, moet je eens kijken bij de verdelerkap of de rotor nog goed is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:25 schreef Catch22- het volgende:
Problemen met de E30!!
Als hij stationair draait en koud is heb ik de volgende mankementen
Als ik het gas intrap dan ploft hij wat voor hij op gang komt
Hij zakt soms ineens weg naar 3-400 toeren of slaat zelfs af
Bij het accelereren bonkt hij soms (1 cilinder die even niet mee wil) Beetje net als toen die ene bougie gaar was, maar die is vervangen. Het is nu ook minder erg
als hij warm is, heb ik geen problemen..
geen idee, ook niet naar gevraagd. ik ben er toch al een half jaar niet meer aan de slag geweest en het duurt ook nog een half jaar voordat ik er weer aan de slag gaquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
Hey Youp semi collega al E92's binnen?![]()
euh volgensmij gewoon (diamant?)zwart heurquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef vwk het volgende:
Is dat Sepang Bronze die kleur? Da's echt
Damn, die is vet!quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef metallicattim het volgende:
Zoooo goed bezig man, houd ons op de hoogte, want dit is zeer interessant!!
Ik ben nu het onderhandelen met deze 325i
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel M-Tech II 1990
Grote BC op de richtingaanwijzer
Verder net interieur alle stof nog heel,heb er eventueel ook nog een
leer m int voor leggen,das ook bespreekbaar.
Centrale deur vergrendeling op afstand bed.
Dak en ramen en spiegels elec.
S4,10 diff,sper dus.
Hartge spaggetie ! !
m-tech 2 stuur hij is gewoon full-otions.
Handgeschakkeld 5bak.
Heeft alleen wel al meer dan 220000 een goede 2 ton gelopen nu.
Hij heeft 6 setjes wielen, is dus bespreekbaar.
Hij ziet er op de stickers na echt super goed uit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Damn, die is vet!
Maar wat moet iemand in godsnaam met 6 setjes velgen
Hoe zijn de onderhandelingen gevorderd?
Als je nu gaat driften, oefen dan eerst op rotondes, als je hem een paar keer rond kan op full lock. Dan heb je het gevoel wel, of ga es naar een drift dag.quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef metallicattim het volgende:
Zoooo goed bezig man, houd ons op de hoogte, want dit is zeer interessant!!
Ik ben nu het onderhandelen met deze 325i
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel M-Tech II 1990
Grote BC op de richtingaanwijzer
Verder net interieur alle stof nog heel,heb er eventueel ook nog een
leer m int voor leggen,das ook bespreekbaar.
Centrale deur vergrendeling op afstand bed.
Dak en ramen en spiegels elec.
S4,10 diff,sper dus.
Hartge spaggetie ! !
m-tech 2 stuur hij is gewoon full-otions.
Handgeschakkeld 5bak.
Heeft alleen wel al meer dan 220000 een goede 2 ton gelopen nu.
Hij heeft 6 setjes wielen, is dus bespreekbaar.
manta?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef GSi het volgende:
[..]
Als je nu gaat driften, oefen dan eerst op rotondes, als je hem een paar keer rond kan op full lock. Dan heb je het gevoel wel, of ga es naar een drift dag.
Of koop een Manta, dan MOET je het wel leren, met die starre achteras is het elke keer feest in de regen.
Manta gaat de stalling in van de winter. Pekel vind ie niet zo fijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
manta?![]()
nee joh, gave cult-bakkenmaar een E30je met een klein beetje "punch" wil ook erg vlot dwars
neem dan geen 320quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef GSi het volgende:
[..]
Manta gaat de stalling in van de winter. Pekel vind ie niet zo fijn![]()
Ik ben nu aan het kijken naar een e36 320/325. Eerst ff kijken wat het verschil is qua premie en of die paar pk meer van de 325 het waard is om mij blauw te betalen aan premie.
Maar een BMWtje word het zeker. 6 in lijn. Maakt mij niet zoveel uit of het een coupe is of een 4 deurs. Mss zelfs wel een compact
Is de krukas van een 318td ook goed bedoel je? Heb je zo'n krukas voor 50 euro gekocht?quote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef vwk het volgende:
318td of 324td
Die vindt je met bosjes.. bij wijze van. Laatst nog eentje gekocht voor 50 euro
En een 325i... tsja, wil je die ombouwen naar een 2,7, of een ETA ombouwen?
gaaf ding!quote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef Five_Aces het volgende:
Kan het niet zonder die krukas, dus ETA 2,7 blok met 325i kop en 280 nokkenas?
Je hebt wel wat cc minder maar een motor met een langere slag kan vaak iets minder toeren hebben. Door de hogere zuigersnelheid komen ze ook wat minder makkelijk op toeren.
Ik ga zo deze ophalen:
[afbeelding]
Zit oa een E36 M3 3.0 blok in met wat extra tuning, Intrax race onderstel, kooi, fibreglass kuipstoelen enz.
De nieuwe circuit toy![]()
Nee stuur staat gewoon iets gedraaid.quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Inorbit het volgende:
[..]
gaaf ding!
de kleuren op het wit, is perfect. maar ligt het aan mij of lijkt het voorwiel niet in het midden van de wielkas te liggen?
ik ga straks trouwens bij een M3 (E30) kijken, zwarte met iets meer als een ton op de teller. maar het is voor orientatie voorlopig
kkleip zon 1 heeft mn broer ookquote:Op maandag 18 september 2006 17:04 schreef Youp het volgende:
foto's natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb nogal een zuiphand af en toe(trilhand
)
jah best welquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij hebt een rijke broer?
vette wagen is dat man![]()
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die krukas gebruiken is toch hetzelfde als een onderblok van een 2,7 ETA gebruiken of niet?
Als dat niet zo is, hoe wil ik dan een grotere slag krijgen als ik de krukas niet vervang?
Het idee achter een 325i blok met andere krukas was dat er 1 blok nodig was + wat onderdelen, in tegenstelling tot een ETA blok en 325i kop. Lijkt me makkelijker uit te halen namelijk. Maar blijft m'n eerste vraag staan, waar zou ik een 325i blok kunnen uithalen?
of uit een Z1quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:12 schreef vwk het volgende:
[..]
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.
Je laatste vraag snap ik niet, waar je een 325i blok uit kan halen
Uit een 325i?Zijn er genoeg te vinden
![]()
quote:
het eta blok ligt in de E30 325e, is 2.7 liter, en gemaakt (zoals hierboven staat) om zuinig te zijn.quote:The engine was designed for minimum friction loss, highest possible fuel efficiency and maximum low rpm torque. In comparison, the 2.7L eta produces 170 lb/ft of torque at 3250 rpm, whereas the 2.8L 528i produces the same amount of torque but at 4500 rpm.
ja, dat ie uit een 325i te halen is snap ik ook wel, maar dan moet de rest daarvan weer verkocht worden. Ik dacht dat iemand misschien iets wist waar ik alleen het blok uit kan halen. Ze staan soms wel op marktplaats, maar ver weg en zonder foto erbij enz.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:12 schreef vwk het volgende:
[..]
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.
Je laatste vraag snap ik niet, waar je een 325i blok uit kan halen
Uit een 325i?Zijn er genoeg te vinden
![]()
Mijn M20 heeft echt wel een verdelerkap!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:50 schreef vwk het volgende:
Is nog goedkoop, voor mijn 318i (ook M40) moest ik ooit 120 of 130 euro afrekenen voor rotor + verdelerkap...
Ben daarom maar 6-cilinder gaan rijden, die hebben dat niet
Context = E36quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mijn M20 heeft echt wel een verdelerkap!![]()
Blauwe Tourings zijn tofquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:37 schreef cosmick het volgende:
Ik heb sindskort ook een BMW trouwens. Een 320i Touring Executive.
[afbeelding]
Lekker heur
Toen ik 'm kocht stond ie als enige tussen 10 tot 15 stuks met rail. Maakt mij verder niet zoveel uit, als ik wel een rail had gehad liet ik die lekker zitten. Maar als je erop gaat letten zie je er erg weinig zonder rail.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm... lang niet verkeerd zo eigenlijk!
Heb jij een 150 of 170 PK versie? JIj hebt wel mooie witte knipperts zie ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht stond ie als enige tussen 10 tot 15 stuks met rail. Maakt mij verder niet zoveel uit, als ik wel een rail had gehad liet ik die lekker zitten. Maar als je erop gaat letten zie je er erg weinig zonder rail.
Ahquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef Hyperdude het volgende:
Is een 330i, 231 PK. In mijn uitrustinglijst (kan je krijgen bij dealer/importeur) staat als optie 785 "WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS". Zijn denk ik dus de originele BMW "witte" knippers.
Hmm, mijn rechtervoorruit kraakt idd ook bij het omhoog en omlaag gaan. Verder heb ik een beetje last van een trillend stuur bij remmen. Heb nog garantie, dus dat moeten ze maar even oplossen. Verder rijdt ie super.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Hyperdude het volgende:
Hiervoor had ik een E36 325 en in het begin lijkt een 330 dan wat sneller/krachtiger, helaas wen je daar erg snel aan.Verder is het een prima bak, heb echter al wel wat akkefietjes met de garantie gehad, oa. nieuwe achterruit ivm defecte verwarming/antenne (verwarming aan=radio ontvangst slecht). Ook moet er nog eens wat gebeuren met mijn zijruiten, die kraken soms ook bij omhoog/omlaag gaan. Beide bekende problemen.
Die ruiten zijn vaker een probleem. Trillen kan schijven of draagarmen zijn (of beide), bij de E46 meestal de draagarmen. Heb je een beetje fatsoenlijke garantie? Velgen zijn Alpina Classic ("oude" versie)quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, mijn rechtervoorruit kraakt idd ook bij het omhoog en omlaag gaan. Verder heb ik een beetje last van een trillend stuur bij remmen. Heb nog garantie, dus dat moeten ze maar even oplossen. Verder rijdt ie super.
Die velgen van jou zijn wel heul erg gaaf trouwens.. en die witte knipperlichtjes komen er ook wel binnenkort denk ik. Heb je nog meer foto's trouwens (in- en exterieur) ?
Hmmm, er zijn juist twee nieuwe draagarmen opgekomen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die ruiten zijn vaker een probleem. Trillen kan schijven of draagarmen zijn (of beide), bij de E46 meestal de draagarmen. Heb je een beetje fatsoenlijke garantie? Velgen zijn Alpina Classic ("oude" versie)
Gaaf man!quote:Paar foto's (wat een rotweer)
Leer zit er bij mij niet vanaf origineel in vermoed ik. Staat ook niet op die "uitrustingslijst" die ik al eerder noemde. Kan mij voorstellen dat ze dat vanwege BPM oid later hebben gedaan. en de armsteun niet mee hebben genomen. Zijn trouwens handbediende sportstoelen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt ook een ander interieur. Bij mij is de armsteun e.d. ook van leer en heb ik een 2-tone dashboard met 'hout', doorlopend naar de deuren. Vreemdgenoeg heb ik geen el. ramen achter..
[..]
Gaaf man!
stoer zo'n lip, merk je er ook iets van? dat je iets meer druk op de voorrwielen hebt oidquote:
Mooi, thanks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor veel meer verschillende interieurmogelijkheden kan je hier eens kijken:
http://www.welches-modell.de/
BPM , zal wel iets van 1000-1200 zijn. Kan je hier nauwkeurig berekenen:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef Sunrise het volgende:
Ik zette er niet voor nix bij... nog een flink maandje doorsparenIk heb ze al zien staan voor rond de 5800 euro.
Maar ik ga niet mijn complete budget verspillen aan alleen de auto.. Moet nog geld overhouden voor geluidsinstallatie
Eentje importeren uit duitsland zou kunnen.. maar ik vraag me af hoeveel aan BPM er dan nog bijkomt voor eentje uit 1995 ?
Heb de hele boel uit elkaar gehad. Schoongemaakt, contactspray. Blijft hetzelfde.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:54 schreef Hyperdude het volgende:
Probleempje hiero. E30 325iX uit 1990
Sinds tijdje snelheidsmeter vaak wegvallen/doet het niet. Verbruiksmeter idem. Als je er wat op tikt in de omgeving van de codestekker dan doet ie 't meestal wel weer. Maar volgende dag weer hetzelfde.![]()
...
BLABLA, lang jankverhaal![]()
bedoel je echt de snelheidsmeter? want ik had t met toerenteller en verbruiksmeter.. toen heb ik 2 nieuwe batterijen op de printplaat gesoldeerd en t liep weer als een zonnetjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb de hele boel uit elkaar gehad. Schoongemaakt, contactspray. Blijft hetzelfde.
Garage gaat ff een nieuwe/tweedehandse klokkenset regelen. Is volgens hun bijna zeker defect in de grote print (om de klokken heen zeg maar). Afwachten maar weer.
Maar heeft iemand nog een klokkenset liggen voor een 6 cylinder?![]()
Ik dacht dat de batterij eigtenlijk alleen voor de "serviceintervalcomputer" was, en verder niets te maken heeft met de meters. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Het feit dat ik door wat te tikken op een bepaalde plaats de boel weer tijdelijk aan het werken krijg wijst denk ik ook meer op een breuk/slecht contact. Maar ik heb nu de garage maar aan het werk gezet, die doen al BMW vanaf 1970 ofzo, die weten wel wat ze doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Pharell het volgende:
[..]
bedoel je echt de snelheidsmeter? want ik had t met toerenteller en verbruiksmeter.. toen heb ik 2 nieuwe batterijen op de printplaat gesoldeerd en t liep weer als een zonnetje
Die originelen van BMW lopen door onder de bumper daar zit hem de werking inquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:17 schreef vwk het volgende:
Mjah, het lijkt meer op de foto. Schrok er op de foto ook al van, ging terug buiten kijken en viel wel mee...
Die ontzettende klere plastic stelschroeven, daar is er 1 van kapot. Daardoor hangt de koplamp een beetje.
Vanavond ff fixen met een bout en wat moertjes, dat BMW dat ooit zo heeft verzonnen snap ik nog steeds niet.
Gister 15min mee wezen kloten toen ik een E36 cupracertje aan het opbouwen was, paste voor geen kwartje. Uiteindelijk troep weggemikt en met wat ringetjes, boutjes en moertjes een prima systeem gemaakt wat er netjes uitziet en hetzelfde doet, maar niet afbreekt
De lip merk ik wel iets van, maar niet zoveel als gehoopt. Verwachte het eigenlijk al niet. Doet wel iets dus, maar t.z.t. komt er gewoon een originele onder van een M3 GT
[afbeelding]
Dat zijn wel leuke dingen ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Die originelen van BMW lopen door onder de bumper daar zit hem de werking inDoordat de luchtopening aan de voorkant kleiner is krijg je iets onderdruk onder de voorkant waardoor je minder lift hebt. In de VS rijden ze met de Max Velocity splitter, die schijnt het erg goed te doen. http://www.maxvelocity.net
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef Gumballs het volgende:
Is een cruisecontrol makkelijk in te bouwen op een e39 of is het niet mogelijk of ontiegelijk duur?
Heb een 520i zien staan voor een leuke prijs. Alleen het ding is zowat optieloos.
En wat is een goed bmw/e39 forum?
En precies weten wat je nodig hebt voor jouw E39; anders koop je een zo een doos zinloze ebay shit die niet op jouw auto pastquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef vwk het volgende:
...
Tijd + inzicht zijn noodzakelijk, dan kom je er echt wel uit. ...
Mooie kar, alleen vind ik die lip lelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
SEX!!!
Valt allemaal wel mee als je het zelf kan...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:03 schreef vwk het volgende:
Duur feestje in ieder geval, een motorrevisie bij een M5
Pas geleden nog een revisie van een 3.6 meegemaakt. A) dure onderdelen en B) lange levertijd. (3 weken is niks).quote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee als je het zelf kan...
Ze worden er iig erg goedkoop van![]()
We hebben tijd zat...als ie in maart klaar is is het prima.....quote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef vwk het volgende:
[..]
Pas geleden nog een revisie van een 3.6 meegemaakt. A) dure onderdelen en B) lange levertijd. (3 weken is niks).
Reflectie...hij is wel een beetje dof op het dak en de kap maar dat poetsen we d'r wel weer af....quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:26 schreef vwk het volgende:
Beter werk. Hebben ze de auto een keer opnieuw gespoten, of is dat kleurreflectie op de kabels (foto 1?)
Bleek rubber aandrijfas te zijn. Onder garantie vervangen, en tevens alsnog de remschijven voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef cosmick het volgende:
Even vraagje. Mijn BMW dreunt een beetje tussen de 80 en 100. Sindskort eigenlijk, want het was me nooit eerder opgevallen. Boven en onder deze snelheden heb ik nergens geen last van. Komt dit door de banden?
ja ik geef eerlijk toe dat ik wat dingen anders had gedaan. maar de paint, waar het eigenlijk om gaat is wel erg strak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:09 schreef vwk het volgende:
Oplossen? Door een originele bumper te monteren. Past ook niet bij het knipperlicht, koplamp. Lijkt zelfs of de koplamp in verhouding tot het knipperlicht niet goed is. En die velgen...
Sorry, maar... had die polo erachter gepakt.
Alleen wel respect voor het spuiten, dat dan weer wel. Als je dan toch promoot, wat kost een hele auto overspuiten in Alpine Weiss III? (zelfde model als zijn promobak).
Hier in de buurt rijd er ook zoiets rond en het ziet er niet uit... beetje verneuking van een opzich leuke auto mits orgineelquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:49 schreef CittaR het volgende:
mijn broer is bezig met een promo wagen voor zijn spuitbedrijfje. het is volgens mij een 320 of 325.
alleen de grill vind ik echt lelijk. maar wel leuke lakje, is weer eens wat anders. er komt nog een airbrush overheen en dan natuurlijk nog wat reclame... hij moet natuurlijk wel opvallen als promo-auto
en die gleuf bij de voorkap wordt nog opgelost...
[afbeelding]
Voor de liefhebbers nog 2 foto's....motor is inmiddels helemaal uit elkaar en behalve de cilinderkop en inlaatspruitstuk zijn we klaar met het schoonmaak-, poets- en polijstwerk...krukas en drijfstang nr.6 liggen bij het revisiebedrijf om opgemeten te worden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:32 schreef Youp het volgende:
en die M5... toperg leuk project zo'n blokje repareren en een hele mooie auto... uit ervaring weet ik dat ze heerlijk rijden
keep up the good work
mooi man, hoe meer foto's hoe beter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers nog 2 foto's....motor is inmiddels helemaal uit elkaar en behalve de cilinderkop en inlaatspruitstuk zijn we klaar met het schoonmaak-, poets- en polijstwerk...krukas en drijfstang nr.6 liggen bij het revisiebedrijf om opgemeten te worden...
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan zo'n oude 3 serie redelijk opleuken, een echt mooie auto zal het niet worden. maarja hij is dus nog niet af en ik ben ook benieuwd of ze er nog wat van gaan maken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef zBus het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijd er ook zoiets rond en het ziet er niet uit... beetje verneuking van een opzich leuke auto mits orgineel
een E36 3serie in de juiste kleur ("mauritius blau" bijvoobeeld) met een M pakket is zeker een hele mooie auto. daar moet je niks aan "opleuken" want dat is (bijna) allemaal verneukerij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef CittaR het volgende:
[..]
je kan zo'n oude 3 serie redelijk opleuken, een echt mooie auto zal het niet worden. maarja hij is dus nog niet af en ik ben ook benieuwd of ze er nog wat van gaan maken...
tegen die tijd plaats ik wel weer een fotootje
Beter !quote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef Youp het volgende:
de Z4 M Coupe race versie al gezien?
kijk eens naar die spoilerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Beter !
( BMW ///M Power trouwens)
zo veel?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:59 schreef vwk het volgende:
BMW Power kan ook. Staat ook op de F1 auto's. Maar echt, wat een ding
Die E30 M op de achtergrond is ook
Die Z4 M (GTR?) kost overigens om en nabij de 240.000 euro. FF sparen Youp
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef knep het volgende:
Kunnen jullie kenners aangeven hoe het zit met ruimte voor de bestuurder in deze oudere BMW's? Eventueel gebrek aan plaats op de achterbank achter de bestuurder is geen probleem.
Mooie wagen !quote:
dat geluidquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:46 schreef Five_Aces het volgende:
Die Z4M racer is er al een tijdje hoor. Duller motorsport heeft er mee gereden tijdens de 24H van Silverstone om de puntjes op de i te zetten. Even ombouwen naar 24H configuratie door Duller kost je nog eens 200.000 bovenop de 250.000 aanschaf.
Filmpje:
http://media.putfile.com/BMW-Z4-Zandvoort-test
beenruimte zat. hoofdruimte minder. ik pas er net in.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:55 schreef Bombardier het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor velgen?
Het is géén bmw, alpina, schnitzer oid. Ik wil het toch graag weten, ondanks de brakke kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoeken
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Op die link staan alleen originele BMW velgen, dit lijkt mij na een beetje zoeken misschien een wel niet origineleBMW velg, laat staan een Alpina ofzo.
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.quote:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Je zou ook eens kunnen informeren/zoeken naar de mogelijkheden om een stoel naar achteren te laten zetten/andere rails of andere stoel. Dat kon bijvoorbeeld bij oude Alfa's redelijk eenvoudig. Ik had zelf een Recaro stoel (niet origineel BMW) in mijn E36 coupe, en daar pastte langer dan 2 meter comfortabel in. Ik ben zelf trouwens (gelukkig) geen 2 meter.Maar eerst maar eens gaan kijken waar een stel BMW's staan en dan ff proefzitten is volgens mij de beste start bij het oplossen van je probleem.
BMW's Mini is wel erg geschikt voor lange mensen!quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef knep het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Heb daarnet in een e36 318i gezeten en op zijn zachtst gezegd houdt het niet over.
Zonder andere stoel, verlengde rail zeker geen optie.
BMW Zwart..quote:Op zondag 3 december 2006 12:24 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.
ik ben er een tijdje actief geweest maar op een gegeven moment had ik er gewoon geen zin meer inquote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Five_Aces het volgende:
En bedankt he
(maar je hebt wel gelijk....)
Dat klopt, maar voor technische vragen kun je er altijd terecht.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef vwk het volgende:
BMWclub2003
Niet echt het meest intelligente volk wat daar rondloopt![]()
dat is ZO ruig!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:48 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag eindelijk een 320is toe mogen voegen op de E30Fansite!
Check it out!
www.E30Fansite.nl
Was ook een buitenkansje inderdaad. Zit vast een verhaal aan vast over omatjes, garages in en uit rijden, of iets soortgelijks. Mij hoor je in ieder geval niet klagenquote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
Netjes. 45000 KM met een diesel in 3 jaar![]()
![]()
Het moest een aardige duit kosten inderdaad. Maargoed, rij nu benzine, en 30k per jaar. Ik haal het er wel uitquote:En 2 jaar garantie is een goeie zaak.(Ook al betaal je die natuurlijk uiteindelijk zelf)
Winterbanden en velgen moet ik nog eens naar kijken. Maarja, net een nieuwe auto gekocht, dus mijn financiele situatie is niet direct zodanig dat ik veel geld kan uitgevenquote:Veel plezier ermee, heb je al winterbandjes/velgen? Erg handig voor een BMW als de sneeuw en gladde zooi er bijna weer aan komt. Ik heb een oriëntblauweE46; hebben ze nu van iedere kleur een oriëntuitvoering?![]()
stond die te koop? kzou er graag meer info over willen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef vwk het volgende:
Laatst nog een gezien in bijna nieuwstaat.
Werd wel de normale km's mee gedraaid, die had iets van 160.000km gelopen ofzo.
Een zwarte in M-Tech II uitvoering met de juiste BBS-velgjes. Schitterend ding.
Garantie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef cosmick het volgende:
Vraagje.
Het koelvloeistof-lampje van mijn 320i touring (E46) begon vanavond te branden.. mooi kut. Gestopt en idd, rook en koelvloeistof.
De garage heeft me weggesleept en vertelde me dat als dit door een steentje is gekomen, er geen garantie gegeven wordt (garantie heb ik nog). Nu lijkt de lekkage aan de achterkant van de radiateur te zitten omdat daar juist de boel vochtig is. De achterliggende fan lijkt de boel verspreid te hebben.
Dus... als er een steentje tegen de radiateur komt, dan moet ie toch aan de voorkant lekken en niet aan de achterkant??
Heb 'm net weer opgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Soms zit het tegen, soms zit het mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |