zo veel?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:59 schreef vwk het volgende:
BMW Power kan ook. Staat ook op de F1 auto's. Maar echt, wat een ding
Die E30 M op de achtergrond is ook
Die Z4 M (GTR?) kost overigens om en nabij de 240.000 euro. FF sparen Youp
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef knep het volgende:
Kunnen jullie kenners aangeven hoe het zit met ruimte voor de bestuurder in deze oudere BMW's? Eventueel gebrek aan plaats op de achterbank achter de bestuurder is geen probleem.
Mooie wagen !quote:
dat geluidquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:46 schreef Five_Aces het volgende:
Die Z4M racer is er al een tijdje hoor. Duller motorsport heeft er mee gereden tijdens de 24H van Silverstone om de puntjes op de i te zetten. Even ombouwen naar 24H configuratie door Duller kost je nog eens 200.000 bovenop de 250.000 aanschaf.
Filmpje:
http://media.putfile.com/BMW-Z4-Zandvoort-test
beenruimte zat. hoofdruimte minder. ik pas er net in.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:55 schreef Bombardier het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor velgen?
Het is géén bmw, alpina, schnitzer oid. Ik wil het toch graag weten, ondanks de brakke kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoeken
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Op die link staan alleen originele BMW velgen, dit lijkt mij na een beetje zoeken misschien een wel niet origineleBMW velg, laat staan een Alpina ofzo.
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.quote:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Je zou ook eens kunnen informeren/zoeken naar de mogelijkheden om een stoel naar achteren te laten zetten/andere rails of andere stoel. Dat kon bijvoorbeeld bij oude Alfa's redelijk eenvoudig. Ik had zelf een Recaro stoel (niet origineel BMW) in mijn E36 coupe, en daar pastte langer dan 2 meter comfortabel in. Ik ben zelf trouwens (gelukkig) geen 2 meter.Maar eerst maar eens gaan kijken waar een stel BMW's staan en dan ff proefzitten is volgens mij de beste start bij het oplossen van je probleem.
BMW's Mini is wel erg geschikt voor lange mensen!quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef knep het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Heb daarnet in een e36 318i gezeten en op zijn zachtst gezegd houdt het niet over.
Zonder andere stoel, verlengde rail zeker geen optie.
BMW Zwart..quote:Op zondag 3 december 2006 12:24 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |