http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef Gumballs het volgende:
Is een cruisecontrol makkelijk in te bouwen op een e39 of is het niet mogelijk of ontiegelijk duur?
Heb een 520i zien staan voor een leuke prijs. Alleen het ding is zowat optieloos.
En wat is een goed bmw/e39 forum?
En precies weten wat je nodig hebt voor jouw E39; anders koop je een zo een doos zinloze ebay shit die niet op jouw auto pastquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef vwk het volgende:
...
Tijd + inzicht zijn noodzakelijk, dan kom je er echt wel uit. ...
Mooie kar, alleen vind ik die lip lelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
SEX!!!
Valt allemaal wel mee als je het zelf kan...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:03 schreef vwk het volgende:
Duur feestje in ieder geval, een motorrevisie bij een M5
Pas geleden nog een revisie van een 3.6 meegemaakt. A) dure onderdelen en B) lange levertijd. (3 weken is niks).quote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee als je het zelf kan...
Ze worden er iig erg goedkoop van![]()
We hebben tijd zat...als ie in maart klaar is is het prima.....quote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef vwk het volgende:
[..]
Pas geleden nog een revisie van een 3.6 meegemaakt. A) dure onderdelen en B) lange levertijd. (3 weken is niks).
Reflectie...hij is wel een beetje dof op het dak en de kap maar dat poetsen we d'r wel weer af....quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:26 schreef vwk het volgende:
Beter werk. Hebben ze de auto een keer opnieuw gespoten, of is dat kleurreflectie op de kabels (foto 1?)
Bleek rubber aandrijfas te zijn. Onder garantie vervangen, en tevens alsnog de remschijven voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:08 schreef cosmick het volgende:
Even vraagje. Mijn BMW dreunt een beetje tussen de 80 en 100. Sindskort eigenlijk, want het was me nooit eerder opgevallen. Boven en onder deze snelheden heb ik nergens geen last van. Komt dit door de banden?
ja ik geef eerlijk toe dat ik wat dingen anders had gedaan. maar de paint, waar het eigenlijk om gaat is wel erg strak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:09 schreef vwk het volgende:
Oplossen? Door een originele bumper te monteren. Past ook niet bij het knipperlicht, koplamp. Lijkt zelfs of de koplamp in verhouding tot het knipperlicht niet goed is. En die velgen...
Sorry, maar... had die polo erachter gepakt.
Alleen wel respect voor het spuiten, dat dan weer wel. Als je dan toch promoot, wat kost een hele auto overspuiten in Alpine Weiss III? (zelfde model als zijn promobak).
Hier in de buurt rijd er ook zoiets rond en het ziet er niet uit... beetje verneuking van een opzich leuke auto mits orgineelquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:49 schreef CittaR het volgende:
mijn broer is bezig met een promo wagen voor zijn spuitbedrijfje. het is volgens mij een 320 of 325.
alleen de grill vind ik echt lelijk. maar wel leuke lakje, is weer eens wat anders. er komt nog een airbrush overheen en dan natuurlijk nog wat reclame... hij moet natuurlijk wel opvallen als promo-auto
en die gleuf bij de voorkap wordt nog opgelost...
[afbeelding]
Voor de liefhebbers nog 2 foto's....motor is inmiddels helemaal uit elkaar en behalve de cilinderkop en inlaatspruitstuk zijn we klaar met het schoonmaak-, poets- en polijstwerk...krukas en drijfstang nr.6 liggen bij het revisiebedrijf om opgemeten te worden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:32 schreef Youp het volgende:
en die M5... toperg leuk project zo'n blokje repareren en een hele mooie auto... uit ervaring weet ik dat ze heerlijk rijden
keep up the good work
mooi man, hoe meer foto's hoe beter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers nog 2 foto's....motor is inmiddels helemaal uit elkaar en behalve de cilinderkop en inlaatspruitstuk zijn we klaar met het schoonmaak-, poets- en polijstwerk...krukas en drijfstang nr.6 liggen bij het revisiebedrijf om opgemeten te worden...
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan zo'n oude 3 serie redelijk opleuken, een echt mooie auto zal het niet worden. maarja hij is dus nog niet af en ik ben ook benieuwd of ze er nog wat van gaan maken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef zBus het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijd er ook zoiets rond en het ziet er niet uit... beetje verneuking van een opzich leuke auto mits orgineel
een E36 3serie in de juiste kleur ("mauritius blau" bijvoobeeld) met een M pakket is zeker een hele mooie auto. daar moet je niks aan "opleuken" want dat is (bijna) allemaal verneukerij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef CittaR het volgende:
[..]
je kan zo'n oude 3 serie redelijk opleuken, een echt mooie auto zal het niet worden. maarja hij is dus nog niet af en ik ben ook benieuwd of ze er nog wat van gaan maken...
tegen die tijd plaats ik wel weer een fotootje
Beter !quote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef Youp het volgende:
de Z4 M Coupe race versie al gezien?
kijk eens naar die spoilerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Beter !
( BMW ///M Power trouwens)
zo veel?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:59 schreef vwk het volgende:
BMW Power kan ook. Staat ook op de F1 auto's. Maar echt, wat een ding
Die E30 M op de achtergrond is ook
Die Z4 M (GTR?) kost overigens om en nabij de 240.000 euro. FF sparen Youp
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef knep het volgende:
Kunnen jullie kenners aangeven hoe het zit met ruimte voor de bestuurder in deze oudere BMW's? Eventueel gebrek aan plaats op de achterbank achter de bestuurder is geen probleem.
Mooie wagen !quote:
dat geluidquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:46 schreef Five_Aces het volgende:
Die Z4M racer is er al een tijdje hoor. Duller motorsport heeft er mee gereden tijdens de 24H van Silverstone om de puntjes op de i te zetten. Even ombouwen naar 24H configuratie door Duller kost je nog eens 200.000 bovenop de 250.000 aanschaf.
Filmpje:
http://media.putfile.com/BMW-Z4-Zandvoort-test
beenruimte zat. hoofdruimte minder. ik pas er net in.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:55 schreef Bombardier het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor velgen?
Het is géén bmw, alpina, schnitzer oid. Ik wil het toch graag weten, ondanks de brakke kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoeken
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Op die link staan alleen originele BMW velgen, dit lijkt mij na een beetje zoeken misschien een wel niet origineleBMW velg, laat staan een Alpina ofzo.
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.quote:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Je zou ook eens kunnen informeren/zoeken naar de mogelijkheden om een stoel naar achteren te laten zetten/andere rails of andere stoel. Dat kon bijvoorbeeld bij oude Alfa's redelijk eenvoudig. Ik had zelf een Recaro stoel (niet origineel BMW) in mijn E36 coupe, en daar pastte langer dan 2 meter comfortabel in. Ik ben zelf trouwens (gelukkig) geen 2 meter.Maar eerst maar eens gaan kijken waar een stel BMW's staan en dan ff proefzitten is volgens mij de beste start bij het oplossen van je probleem.
BMW's Mini is wel erg geschikt voor lange mensen!quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef knep het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Heb daarnet in een e36 318i gezeten en op zijn zachtst gezegd houdt het niet over.
Zonder andere stoel, verlengde rail zeker geen optie.
BMW Zwart..quote:Op zondag 3 december 2006 12:24 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |