ik ben er een tijdje actief geweest maar op een gegeven moment had ik er gewoon geen zin meer inquote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Five_Aces het volgende:
En bedankt he
(maar je hebt wel gelijk....)
Dat klopt, maar voor technische vragen kun je er altijd terecht.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef vwk het volgende:
BMWclub2003
Niet echt het meest intelligente volk wat daar rondloopt![]()
dat is ZO ruig!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:48 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag eindelijk een 320is toe mogen voegen op de E30Fansite!
Check it out!
www.E30Fansite.nl
Was ook een buitenkansje inderdaad. Zit vast een verhaal aan vast over omatjes, garages in en uit rijden, of iets soortgelijks. Mij hoor je in ieder geval niet klagenquote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
Netjes. 45000 KM met een diesel in 3 jaar![]()
![]()
Het moest een aardige duit kosten inderdaad. Maargoed, rij nu benzine, en 30k per jaar. Ik haal het er wel uitquote:En 2 jaar garantie is een goeie zaak.(Ook al betaal je die natuurlijk uiteindelijk zelf)
Winterbanden en velgen moet ik nog eens naar kijken. Maarja, net een nieuwe auto gekocht, dus mijn financiele situatie is niet direct zodanig dat ik veel geld kan uitgevenquote:Veel plezier ermee, heb je al winterbandjes/velgen? Erg handig voor een BMW als de sneeuw en gladde zooi er bijna weer aan komt. Ik heb een oriëntblauweE46; hebben ze nu van iedere kleur een oriëntuitvoering?![]()
stond die te koop? kzou er graag meer info over willen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef vwk het volgende:
Laatst nog een gezien in bijna nieuwstaat.
Werd wel de normale km's mee gedraaid, die had iets van 160.000km gelopen ofzo.
Een zwarte in M-Tech II uitvoering met de juiste BBS-velgjes. Schitterend ding.
Garantie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef cosmick het volgende:
Vraagje.
Het koelvloeistof-lampje van mijn 320i touring (E46) begon vanavond te branden.. mooi kut. Gestopt en idd, rook en koelvloeistof.
De garage heeft me weggesleept en vertelde me dat als dit door een steentje is gekomen, er geen garantie gegeven wordt (garantie heb ik nog). Nu lijkt de lekkage aan de achterkant van de radiateur te zitten omdat daar juist de boel vochtig is. De achterliggende fan lijkt de boel verspreid te hebben.
Dus... als er een steentje tegen de radiateur komt, dan moet ie toch aan de voorkant lekken en niet aan de achterkant??
Heb 'm net weer opgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Soms zit het tegen, soms zit het mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |