zo veel?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:59 schreef vwk het volgende:
BMW Power kan ook. Staat ook op de F1 auto's. Maar echt, wat een ding
Die E30 M op de achtergrond is ook
Die Z4 M (GTR?) kost overigens om en nabij de 240.000 euro. FF sparen Youp
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:49 schreef knep het volgende:
Kunnen jullie kenners aangeven hoe het zit met ruimte voor de bestuurder in deze oudere BMW's? Eventueel gebrek aan plaats op de achterbank achter de bestuurder is geen probleem.
Mooie wagen !quote:
dat geluidquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:46 schreef Five_Aces het volgende:
Die Z4M racer is er al een tijdje hoor. Duller motorsport heeft er mee gereden tijdens de 24H van Silverstone om de puntjes op de i te zetten. Even ombouwen naar 24H configuratie door Duller kost je nog eens 200.000 bovenop de 250.000 aanschaf.
Filmpje:
http://media.putfile.com/BMW-Z4-Zandvoort-test
beenruimte zat. hoofdruimte minder. ik pas er net in.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoekenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:55 schreef Bombardier het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor velgen?
Het is géén bmw, alpina, schnitzer oid. Ik wil het toch graag weten, ondanks de brakke kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een k*tfoto. Ga zelf maar zoeken
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Op die link staan alleen originele BMW velgen, dit lijkt mij na een beetje zoeken misschien een wel niet origineleBMW velg, laat staan een Alpina ofzo.
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.quote:
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de meeste ruimte voor je benen in een E36 coupé. oa. door de lage zit.
Die hebben ze alleen niet in Diesel gemaakt.
Je zou ook eens kunnen informeren/zoeken naar de mogelijkheden om een stoel naar achteren te laten zetten/andere rails of andere stoel. Dat kon bijvoorbeeld bij oude Alfa's redelijk eenvoudig. Ik had zelf een Recaro stoel (niet origineel BMW) in mijn E36 coupe, en daar pastte langer dan 2 meter comfortabel in. Ik ben zelf trouwens (gelukkig) geen 2 meter.Maar eerst maar eens gaan kijken waar een stel BMW's staan en dan ff proefzitten is volgens mij de beste start bij het oplossen van je probleem.
BMW's Mini is wel erg geschikt voor lange mensen!quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef knep het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Heb daarnet in een e36 318i gezeten en op zijn zachtst gezegd houdt het niet over.
Zonder andere stoel, verlengde rail zeker geen optie.
BMW Zwart..quote:Op zondag 3 december 2006 12:24 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Welke kleur is dit precies? Misschien heb ik nog een zijscherm voor je liggen.
ik ben er een tijdje actief geweest maar op een gegeven moment had ik er gewoon geen zin meer inquote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Five_Aces het volgende:
En bedankt he
(maar je hebt wel gelijk....)
Dat klopt, maar voor technische vragen kun je er altijd terecht.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:01 schreef vwk het volgende:
BMWclub2003
Niet echt het meest intelligente volk wat daar rondloopt![]()
dat is ZO ruig!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:48 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag eindelijk een 320is toe mogen voegen op de E30Fansite!
Check it out!
www.E30Fansite.nl
Was ook een buitenkansje inderdaad. Zit vast een verhaal aan vast over omatjes, garages in en uit rijden, of iets soortgelijks. Mij hoor je in ieder geval niet klagenquote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
Netjes. 45000 KM met een diesel in 3 jaar![]()
![]()
Het moest een aardige duit kosten inderdaad. Maargoed, rij nu benzine, en 30k per jaar. Ik haal het er wel uitquote:En 2 jaar garantie is een goeie zaak.(Ook al betaal je die natuurlijk uiteindelijk zelf)
Winterbanden en velgen moet ik nog eens naar kijken. Maarja, net een nieuwe auto gekocht, dus mijn financiele situatie is niet direct zodanig dat ik veel geld kan uitgevenquote:Veel plezier ermee, heb je al winterbandjes/velgen? Erg handig voor een BMW als de sneeuw en gladde zooi er bijna weer aan komt. Ik heb een oriëntblauweE46; hebben ze nu van iedere kleur een oriëntuitvoering?![]()
stond die te koop? kzou er graag meer info over willen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef vwk het volgende:
Laatst nog een gezien in bijna nieuwstaat.
Werd wel de normale km's mee gedraaid, die had iets van 160.000km gelopen ofzo.
Een zwarte in M-Tech II uitvoering met de juiste BBS-velgjes. Schitterend ding.
Garantie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef cosmick het volgende:
Vraagje.
Het koelvloeistof-lampje van mijn 320i touring (E46) begon vanavond te branden.. mooi kut. Gestopt en idd, rook en koelvloeistof.
De garage heeft me weggesleept en vertelde me dat als dit door een steentje is gekomen, er geen garantie gegeven wordt (garantie heb ik nog). Nu lijkt de lekkage aan de achterkant van de radiateur te zitten omdat daar juist de boel vochtig is. De achterliggende fan lijkt de boel verspreid te hebben.
Dus... als er een steentje tegen de radiateur komt, dan moet ie toch aan de voorkant lekken en niet aan de achterkant??
Heb 'm net weer opgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Soms zit het tegen, soms zit het mee.![]()
In dit geval zit het vooral tegen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Soms zit het tegen, soms zit het mee.![]()
Als ik een rijdende Bmw had was ik ff komen kijken...quote:Op zondag 24 december 2006 00:50 schreef metallicattim het volgende:
Hey mensen,
Hierbij de uitnodiging om op 21 jan 2007 naar de (zuid)limburg meeting te komen bij Party en Kartcentrum Echt.
Het is een open meeting voor iedereen MET BMW
Er kan uiteraard gekart worden! Ze hebben een actie: 3x karten voor 26 euro. Hapje en drankje is ook voorzien.
Website van het kartcentrum: http://www.pke.nl/
Adres:
Bandertlaan 9
6101 NL Echt
tel. 0475-418900
fax. 0475-418909
info@pke.nl
Eventuele vragen hier of aan webmaster@e30fansite.nl
Of kijk op http://www.e30fansite.nl/forum/viewtopic.php?t=203
Euro'tje of 1500 maximaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Der_Michael het volgende:
wat noem jij weinig geld?
Sedan neem ik aan? Zal morgen ff aan mijn baas vragen of ie nog wat heeft staan eventueelquote:
Sedan is prima.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:31 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Sedan neem ik aan? Zal morgen ff aan mijn baas vragen of ie nog wat heeft staan eventueel![]()
Bmw dealerquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Sedan is prima.
Wat heeft jouw baas voor bedrijf?
Voor e34 530i, 535i, 540i en e30 325i ben ik altijd in de markt.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Bmw dealer+ eigen 'handeltje'
Heb vanmiddag ff geinformeerd.......hij houd zijn ogen even open (zonder verplichtingen ofzo natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Voor e34 530i, 535i, 540i en e30 325i ben ik altijd in de markt.![]()
Zou leuk zijn. Bedankt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ff geinformeerd.......hij houd zijn ogen even open (zonder verplichtingen ofzo natuurlijk)
Hangt er vanaf wat ie moet kosten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:39 schreef Der_Michael het volgende:
Een E32 730 niks voor jou bombarder? Toevallig 1tje binnen gekregen vandaag
Iets meer dan dat je wil uitgeven....2200. Maar hij is het zeker waard heb ik begrepen (heb hem nog niet gezien)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:53 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat ie moet kosten.
Hangt even van de staat van de auto af. Voor dat geld moet ie al gauw in bijzondere staat zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Iets meer dan dat je wil uitgeven....2200. Maar hij is het zeker waard heb ik begrepen (heb hem nog niet gezien)
ander kijk je ff bij deze autoschuiverquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hangt even van de staat van de auto af. Voor dat geld moet ie al gauw in bijzondere staat zijn.
Astronomische prijzen vraagt die man.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
ander kijk je ff bij deze autoschuiver
WAT!!! 10.500 voor een E36 Compact! is ie van goud ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
ander kijk je ff bij deze autoschuiver
3.6quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:30 schreef TeunR6 het volgende:
nice zieter goed uit dat blokje wat is het een 3.0 of een 3,2? Ben zelf op zoek naar een 3,2 voor mijn 325 coupe
tot zo ver heb je gelijk,maar een kennis van mij heeft het ook gedaan zit misschien een beetje werk in en daar ben ik niet bang voor.En daarom willen we ook een schade m3 ophalen heb je alles voor minder dan je een complete koopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Five_Aces het volgende:
Kan je dan niet beter je 325 verkopen en daar een M3 voor in de plaats halen?
Dat beetje extra zijn de kosten niet (je koopt een M3 3.2 al voor zo'n 12K)
Als jij namelijk nog eens van die auto af wil krijg je er nooit de centen voor die je voor een normale M3 krijgt. Je valt binnen 2 sec door de mand doordat een kenner aan de eerste 3 letters van het VIN al ziet dat het een ombouwproject is. Zelfs al zou je echt alles veranderen (motor, interieur & teller, remmen, onderstel voor & achter, aandrijfassen achter etc de hele handel dus)
Plus dat alleen het blok inbouwen niet het werk is, maar de aandrijflijn is lastiger omdat een 3.2 differentieel anders is als een normaal E36 diff. Dus je zal ook het subframe moeten veranderen en dat soort dingen. Plus nog wat gezeur met het contactslot welke je van wege EWS2 verbouwen moet, waardoor je ook al je sloten vervangen moet enz.
Heel fout! daarom heel stoerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
daarom doe ik hem ook maar weg
[TK] BMW 730i, E32 Hartge uitvoering
Dat heb je juist gedacht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef HoIIandia het volgende:
vraagje: zat net op speurders rond te kijken bij e39 modellen en 1tje had een 520 te koop staan met een V6 motor. Ik dacht dat ze allemaal in lijn waren
Als je hem in actie wilt zien....hij rijdt regelmatig op de Nordschleife..quote:
2 stuks zelfsquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je hem in actie wilt zien....hij rijdt regelmatig op de Nordschleife..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |