quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Trabant
Eigenaar: een BMW liefhebber
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 03-09-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie Tsjechië september 2006
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic postenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Van welk forum?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic posten
stel je niet zo aan manquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Catch22- het volgende:
er zit een bmw logo op DUS is het een bmw.
grappige redenatie
Ik heb dat ook gehad, moet je eens kijken bij de verdelerkap of de rotor nog goed is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:25 schreef Catch22- het volgende:
Problemen met de E30!!
Als hij stationair draait en koud is heb ik de volgende mankementen
Als ik het gas intrap dan ploft hij wat voor hij op gang komt
Hij zakt soms ineens weg naar 3-400 toeren of slaat zelfs af
Bij het accelereren bonkt hij soms (1 cilinder die even niet mee wil) Beetje net als toen die ene bougie gaar was, maar die is vervangen. Het is nu ook minder erg
als hij warm is, heb ik geen problemen..
geen idee, ook niet naar gevraagd. ik ben er toch al een half jaar niet meer aan de slag geweest en het duurt ook nog een half jaar voordat ik er weer aan de slag gaquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
Hey Youp semi collega al E92's binnen?![]()
euh volgensmij gewoon (diamant?)zwart heurquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef vwk het volgende:
Is dat Sepang Bronze die kleur? Da's echt
Damn, die is vet!quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef metallicattim het volgende:
Zoooo goed bezig man, houd ons op de hoogte, want dit is zeer interessant!!
Ik ben nu het onderhandelen met deze 325i
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel M-Tech II 1990
Grote BC op de richtingaanwijzer
Verder net interieur alle stof nog heel,heb er eventueel ook nog een
leer m int voor leggen,das ook bespreekbaar.
Centrale deur vergrendeling op afstand bed.
Dak en ramen en spiegels elec.
S4,10 diff,sper dus.
Hartge spaggetie ! !
m-tech 2 stuur hij is gewoon full-otions.
Handgeschakkeld 5bak.
Heeft alleen wel al meer dan 220000 een goede 2 ton gelopen nu.
Hij heeft 6 setjes wielen, is dus bespreekbaar.
Hij ziet er op de stickers na echt super goed uit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Damn, die is vet!
Maar wat moet iemand in godsnaam met 6 setjes velgen
Hoe zijn de onderhandelingen gevorderd?
Als je nu gaat driften, oefen dan eerst op rotondes, als je hem een paar keer rond kan op full lock. Dan heb je het gevoel wel, of ga es naar een drift dag.quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef metallicattim het volgende:
Zoooo goed bezig man, houd ons op de hoogte, want dit is zeer interessant!!
Ik ben nu het onderhandelen met deze 325i
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel M-Tech II 1990
Grote BC op de richtingaanwijzer
Verder net interieur alle stof nog heel,heb er eventueel ook nog een
leer m int voor leggen,das ook bespreekbaar.
Centrale deur vergrendeling op afstand bed.
Dak en ramen en spiegels elec.
S4,10 diff,sper dus.
Hartge spaggetie ! !
m-tech 2 stuur hij is gewoon full-otions.
Handgeschakkeld 5bak.
Heeft alleen wel al meer dan 220000 een goede 2 ton gelopen nu.
Hij heeft 6 setjes wielen, is dus bespreekbaar.
manta?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef GSi het volgende:
[..]
Als je nu gaat driften, oefen dan eerst op rotondes, als je hem een paar keer rond kan op full lock. Dan heb je het gevoel wel, of ga es naar een drift dag.
Of koop een Manta, dan MOET je het wel leren, met die starre achteras is het elke keer feest in de regen.
Manta gaat de stalling in van de winter. Pekel vind ie niet zo fijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
manta?![]()
nee joh, gave cult-bakkenmaar een E30je met een klein beetje "punch" wil ook erg vlot dwars
neem dan geen 320quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef GSi het volgende:
[..]
Manta gaat de stalling in van de winter. Pekel vind ie niet zo fijn![]()
Ik ben nu aan het kijken naar een e36 320/325. Eerst ff kijken wat het verschil is qua premie en of die paar pk meer van de 325 het waard is om mij blauw te betalen aan premie.
Maar een BMWtje word het zeker. 6 in lijn. Maakt mij niet zoveel uit of het een coupe is of een 4 deurs. Mss zelfs wel een compact
Is de krukas van een 318td ook goed bedoel je? Heb je zo'n krukas voor 50 euro gekocht?quote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef vwk het volgende:
318td of 324td
Die vindt je met bosjes.. bij wijze van. Laatst nog eentje gekocht voor 50 euro
En een 325i... tsja, wil je die ombouwen naar een 2,7, of een ETA ombouwen?
gaaf ding!quote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef Five_Aces het volgende:
Kan het niet zonder die krukas, dus ETA 2,7 blok met 325i kop en 280 nokkenas?
Je hebt wel wat cc minder maar een motor met een langere slag kan vaak iets minder toeren hebben. Door de hogere zuigersnelheid komen ze ook wat minder makkelijk op toeren.
Ik ga zo deze ophalen:
[afbeelding]
Zit oa een E36 M3 3.0 blok in met wat extra tuning, Intrax race onderstel, kooi, fibreglass kuipstoelen enz.
De nieuwe circuit toy![]()
Nee stuur staat gewoon iets gedraaid.quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Inorbit het volgende:
[..]
gaaf ding!
de kleuren op het wit, is perfect. maar ligt het aan mij of lijkt het voorwiel niet in het midden van de wielkas te liggen?
ik ga straks trouwens bij een M3 (E30) kijken, zwarte met iets meer als een ton op de teller. maar het is voor orientatie voorlopig
kkleip zon 1 heeft mn broer ookquote:Op maandag 18 september 2006 17:04 schreef Youp het volgende:
foto's natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb nogal een zuiphand af en toe(trilhand
)
jah best welquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij hebt een rijke broer?
vette wagen is dat man![]()
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Die krukas gebruiken is toch hetzelfde als een onderblok van een 2,7 ETA gebruiken of niet?
Als dat niet zo is, hoe wil ik dan een grotere slag krijgen als ik de krukas niet vervang?
Het idee achter een 325i blok met andere krukas was dat er 1 blok nodig was + wat onderdelen, in tegenstelling tot een ETA blok en 325i kop. Lijkt me makkelijker uit te halen namelijk. Maar blijft m'n eerste vraag staan, waar zou ik een 325i blok kunnen uithalen?
of uit een Z1quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:12 schreef vwk het volgende:
[..]
Ware het niet dat de slag van een diesel nog iets langer is dan van een ETA, maar dat moet ik opzoeken.
Je laatste vraag snap ik niet, waar je een 325i blok uit kan halen
Uit een 325i?Zijn er genoeg te vinden
![]()
quote:
het eta blok ligt in de E30 325e, is 2.7 liter, en gemaakt (zoals hierboven staat) om zuinig te zijn.quote:The engine was designed for minimum friction loss, highest possible fuel efficiency and maximum low rpm torque. In comparison, the 2.7L eta produces 170 lb/ft of torque at 3250 rpm, whereas the 2.8L 528i produces the same amount of torque but at 4500 rpm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |