dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef vwk het volgende:
Super die E30... maar dat eerst deel is niet zo spannend. Hij rijdt overigens best aparte lijnen op de ring
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
als ik plank gas geef in de 1e versnelling van de 0.9 AX van mijn moeder hoor ik ook de motor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Jimmeh het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8452287442498708026&q=audi+s8
Reken maar dat je de S8 hoort als ie echt gas geeft
Leek mij meer een Lexusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat stuk met die A4 is inderdaad niet zo interessant.
maar de E30 houd betere lijnen aan als die porsche(volgens mij). de E30 zit dichter op de apexen en pakt bijna curbs mee op de buitenkant, maar je ziet dan ook datie erg inhaalt en op een gegeven moment moet inhouden voor de porsche.
Ik vind dat geluidje best tof, klinkt lekker agressief.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef Jimmeh het volgende:
Die Porsche rijdt veel rustigere lijnen terwijl die E30 heel aggressief door de bochten gaat, wat samen gaat met heelveel banden gepiep.
Overigens is die blow of valve echt een super vervelend geluidje, ik zou dat ding meteen vervangen voor eentje die de lucht recirculeert. Hele tijd zo'n PFJOE...
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo hehquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef Goingin het volgende:
Dan heb ik nog wel een leuk project topic voor jullie
Een "gare bak" die weer wat moois moet gaan worden
Heb wel een adresje gekregen, maar dat is een heel eind van de plek waar de auto staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Die is iig. Cool en Gaar tegelijk.![]()
![]()
Succes ermee!
Weet je nog een betrouwbaar adres om je M20 blok te laten reviseren?
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Inorbit het volgende:
jah, dat is nog eens wat anders als zo'n spaanse polo heh
Bij Bas Roos. Doet dat samen met Alex Janssen Motorenrevisie, beide erg goed aangeschreven in de BMW-wereldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
Dat zal die van mij nl. wel ook eens nodig hebben vrees ik, ach na 3 ton mag dat ook wel.
ai, dat is kut zeg, het gevoel ook. sterkte er mee. zo te zien heb je een flinke klapper gemaakt, ben je zelf nog wel oke? bmw logo in je voorhoofd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef metallicattim het volgende:
verhaal met plaatjes
damn dude!quote:
Het blok was nog perfect! Altijd goed onderhoud gehad... Als ik een andere zou moeten gaan zoeken, gaat het blok ook zeker mee! waarschijnlijk gaat alles wel mee, dan zoek ik me gewoon een nieuw chassis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
Jammer hoor!
Zat er nog een goed blok in?![]()
Het geluid lijkt vanuit de richting van de motor te komenquote:Op maandag 4 september 2006 12:02 schreef vwk het volgende:
Heb je enig idee waar het geluid vandaan komt? Motor, bak, koeling, achteras..
Zijn nogal wat dingen die draaien en geluid maken...
Dat schiet niet echt op met je probleem. Zoals je het omschrijft lijkt het mij iets met de versnellingsbak/koppeling. Geluiden en rammels kan je echter niet per internet/email uit vissen. Je moet gewoon naast de auto staan, en er een beetje verstand van hebben. Rare geluiden gaan nooit vanzelf weg, en de oorzaak verdwijnt ook niet vanzelf. Laat er iemand/een garage naar kijken die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het geluid lijkt vanuit de richting van de motor te komen
Ik wou ook eerst ff kijken of het misschien een simpel ( te verhelpen ) probleem was alvorens langs de garage te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op met je probleem. Zoals je het omschrijft lijkt het mij iets met de versnellingsbak/koppeling. Geluiden en rammels kan je echter niet per internet/email uit vissen. Je moet gewoon naast de auto staan, en er een beetje verstand van hebben. Rare geluiden gaan nooit vanzelf weg, en de oorzaak verdwijnt ook niet vanzelf. Laat er iemand/een garage naar kijken die er verstand van heeft.
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Trabant
Eigenaar: een BMW liefhebber
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 03-09-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie Tsjechië september 2006
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic postenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Van welk forum?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben mod, dus ik mag offtopic posten
stel je niet zo aan manquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Catch22- het volgende:
er zit een bmw logo op DUS is het een bmw.
grappige redenatie
Ik heb dat ook gehad, moet je eens kijken bij de verdelerkap of de rotor nog goed is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:25 schreef Catch22- het volgende:
Problemen met de E30!!
Als hij stationair draait en koud is heb ik de volgende mankementen
Als ik het gas intrap dan ploft hij wat voor hij op gang komt
Hij zakt soms ineens weg naar 3-400 toeren of slaat zelfs af
Bij het accelereren bonkt hij soms (1 cilinder die even niet mee wil) Beetje net als toen die ene bougie gaar was, maar die is vervangen. Het is nu ook minder erg
als hij warm is, heb ik geen problemen..
geen idee, ook niet naar gevraagd. ik ben er toch al een half jaar niet meer aan de slag geweest en het duurt ook nog een half jaar voordat ik er weer aan de slag gaquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
Hey Youp semi collega al E92's binnen?![]()
euh volgensmij gewoon (diamant?)zwart heurquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:09 schreef vwk het volgende:
Is dat Sepang Bronze die kleur? Da's echt
Damn, die is vet!quote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef metallicattim het volgende:
Zoooo goed bezig man, houd ons op de hoogte, want dit is zeer interessant!!
Ik ben nu het onderhandelen met deze 325i
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel M-Tech II 1990
Grote BC op de richtingaanwijzer
Verder net interieur alle stof nog heel,heb er eventueel ook nog een
leer m int voor leggen,das ook bespreekbaar.
Centrale deur vergrendeling op afstand bed.
Dak en ramen en spiegels elec.
S4,10 diff,sper dus.
Hartge spaggetie ! !
m-tech 2 stuur hij is gewoon full-otions.
Handgeschakkeld 5bak.
Heeft alleen wel al meer dan 220000 een goede 2 ton gelopen nu.
Hij heeft 6 setjes wielen, is dus bespreekbaar.
Hij ziet er op de stickers na echt super goed uit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Damn, die is vet!
Maar wat moet iemand in godsnaam met 6 setjes velgen
Hoe zijn de onderhandelingen gevorderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |