Hey mensen,
ik kom met slecht nieuws... ben gecrashed tegen een poort tijdens het driften...
Ik ben driftend een linkerbocht in gegaan en ben op 1 of andere manier ( het ging echt snel, mjah das altijd met ongelukken he ) met de neus naar voren aan de rechterkant tegen een poort op geknald en laat het nu net op de plek zijn waar de deur zat en dus ook het frame wat uitstak van de grote poort, nou omdat mn wielen gedraaid waren heeft het rechterwiel de klap opgevangen en nu is de ophanging helemaal naar de klote...
Politie en alles erbij... krijg ook wss een boete omdat ik de verkeersveiligheid in gevaar heb gebracht. Het was dan wel savonds en op een industrieterrein maarjah nog, hij heeft gelijk... helaas...
Aan de officier van justitie om te bepalen of en hoe hoog de boete is.
Mjah voor mij boeit dit allemaal niet, mij gaat het om de auto en daar is flink wat aan kapot:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zo al op het blote oog kapot is:
- Koplamp - zit los, doet het wel nog, maar wss nieuwe nodig
- Bumper - stuk van afgebroken
- Voorspoiler - ook stuk van afgebroken
- Mistlamp - glaasje kapot
- Velg+band - velg scheef en band doorboord
- Zijpaneel - jah ehmm zie foto...
- Spiegel - afgebroken
- Deur flink ingedeukt en beetje ontzet
- Deukje in het dak
- Wat krassen op de zijkant.
- Volgens mij is de stuurstang scheef
- Draagarm gebroken bovenin
Morgen in daglicht kijken hoe of wat en kijken wat verder nog kapot is en offie niet krom is want dan kan ik het wel vergeten. De versnellingsbak is verschoven, want krijg hem alleen in de 2, kan hem niet in de 1 krijgen omdat de pook niet verder naar voren kan, dus ik hou mn hart vast... ik vrees het ergste.
Ik voel me verschrikkelijk stom op het moment, mn vader had wel gelijk, met zon auto waar je zo zuinig op bent en zoveel geld in steekt moet je zon dingen niet doen, iig niet op de gewone weg... maar eigenlijk helemaal niet... maar heb het toch gedaan en nu is het fout gegaan en niet zon beetje ook. Heb staan huilen als een baby... zoveel betekent die auto voor me. Mjah het ging al een kwartier goed en wilde net naar huis gaan maar moest nog die ene bocht om, om dan richting huis te kunnen binnendoor...
Het deukje wat in het rechterzijpaneel zat wat me zo stoorde is nu wel "weg"...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>